quote:Op zondag 24 september 2006 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat je jullie topic nogal bagger was.
Vent wat probeer je nou te bereiken....quote:
ventquote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vent wat probeer je nou te bereiken....![]()
Je opent een overbodig topic, je komt zeuren in FB en je wilt iedereen laten weten dat je met ze 2en bent......quote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
vent
maar serieus waar bemoei jij je mee gezwel?
en jij wil iedereen laten weten dat je zo snel mogelijk bij de crew ingelikt wil zijnquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je opent een overbodig topic, je komt zeuren in FB en je wilt iedereen laten weten dat je met ze 2en bent......![]()
En? Dus? Daarom? Vanwege dat? Dankzij dit? En nu?quote:
neuken?quote:Op zondag 24 september 2006 22:37 schreef NJ het volgende:
[..]
En? Dus? Daarom? Vanwege dat? Dankzij dit? En nu?
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef EL_REY het volgende:
waar kon ik ook alweer al bans teruglezen???
leuk, leuk, leuk, leukquote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:37 schreef EL_REY het volgende:
HAHAAHheb je geen gevoel voor muziek, passie en avontuur gemengd met een vleugje liefde??
nee???
![]()
![]()
![]()
![]()
dan mis je iets..quote:
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
Misschien dat er binnenkort iets gebeurt wat de gemoederen doet oplopen. Je weet nooit!
Liet je iets lopen? Whihi.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
Misschien dat er binnenkort iets gebeurt wat de gemoederen doet oplopen. Je weet nooit!
Je zei lopenquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB #145] S-F's baggertopic Wie komt baggeren ?![]()
quote:
In ONZ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
Of misschien wel de FA's.quote:
Ik zo mijn best doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Whehe, zoveel moeite voor een topic en niet eens een slotje van NJ.
quote:
Check!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:22 schreef yvonne het volgende:
Wikipedimaliaofzo
absoluut een TTT!!
Ik heb je post weggetovert.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef sararaats het volgende:
ik euhm deed een foute post in Ik ga op reis en ik neem mee...
ik heb het zelf aangepast want had de first post niet gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |