Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Zo beter?quote:
Ik herinner mij er een over de Spits waarin ze koppen altijd boven de verkeerde foto's zetten. Maar goed, onvindbaar, dus van mij mag je hem openen.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef Saik0 het volgende:
Is er al ergens een topique over krantenberichten met gekke koppen erboven? Zo ja waar? Die search werkt ruk!
Je zou pas echt een statement maken als je uitlogt en je je wachtwoord vergeet.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:21 schreef EL_REY het volgende:
_O-
hij mag dicht, ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt
uitloggen????quote:Op donderdag 21 september 2006 16:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je zou pas echt een statement maken als je uitlogt en je je wachtwoord vergeet.
Done.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:10 schreef EL_REY het volgende:
fokking fok fotoboek
zou er iemand even naar willen kijken!!!
owhquote:
Al een maand of drie ofzo. Toch bedankt voor de al dan niet tijdige melding.quote:
Kwam hem net pas tegen.... en kon geen ONZ topic vinden eroverquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Al een maand of drie ofzo. Toch bedankt voor de al dan niet tijdige melding.
Jeuh, weet ik. Ik heb em ook een paar maanden in mijn signature gehadquote:
dank NJquote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
Tja, of niet hè.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
Zo. Dat was me een chique hoeveelheid bier, gisteren.
zouden jullie dit:[knipquote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef murp het volgende:
vraag:
Mensen gezocht met snel usericon!! #2 joepie!!
Done.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:44 schreef murp het volgende:
[..]
van dit:
Mensen gezocht met snel usericon!! #2 joepie!!
topic....
alvast bedankt.....
O ja, dat was ik vergeten. Thanks jogy.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:12 schreef murp het volgende:
[ Bericht 67% gewijzigd door jogy op 22-09-2006 12:05 ]
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
O ja, dat was ik vergeten. Thanks jogy.![]()
mag ik er dan 1 posten??quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
We zijn er niet allemaal fan van, zeg maar.![]()
Hehe, op die manier wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef razzberry het volgende:
Snakey ik wist niet eens dat moemoe ook als spam gold.![]()
Volgens mij niet hoor... check pizzakoppa (of hoe hij ook heet) zijn sig maarquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef razzberry het volgende:
Snakey ik wist niet eens dat moemoe ook als spam gold.![]()
In iemands sig is het anders geregeld. Ga alle sigs op FOK! maar nakijken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... check pizzakoppa (of hoe hij ook heet) zijn sig maar
edit: woordje vergeten![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
In iemands sig is het anders geregeld. Ga alle sigs op FOK! maar nakijken.![]()
Ten eerste was het layout verneukend en ten tweede voelde ik al wat epilepsie opkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:12 schreef murp het volgende:
[ Bericht 67% gewijzigd door jogy op 22-09-2006 12:05 ]
![]()
Waarom krijgt murp nieteens een eigen topic over zijn nog meer epileptische ava dan die van muisquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ten eerste was het layour verneukend en ten tweede voelde ik al wat epilepsie opkomen.
Hij heeft er nog enigszins een rustmoment in zitten met dat zwart, maar je hebt gelijk, het is op randjequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom krijgt murp nieteens een eigen topic over zijn nog meer epileptische ava dan die van muis.
Nouja...muis is dood...ik doe het nu met Biogarde en juiced![]()
rustmoment...dat zwartequote:Op vrijdag 22 september 2006 18:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft er nog enigszins een rustmoment in zitten met dat zwart, maar je hebt gelijk, het is op randje.
Niuks slotje, kijk eens naar de lapo in deel 41quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:43 schreef Zwaffel het volgende:
[LESBEAU] #42 Stiekem beetje hetero aan het worden zwaffel ? slotje? mijne was eerder
ooh en mag de mijne centraal? [LESBEAU] #42 waar de lesbo's weekend vieren
mag ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niuks slotje, kijk eens naar de lapo in deel 41
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mag ookals 1 van de 2 maar dicht gaat. Flikker de mijne maar dicht. Sebas had een naamtopic voor me
Omdat jij je lapo had geedit nog maar even deze zo hier enzoot.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wel vodka budget zooi van de lidl
ook goed? zit in een klein flesje 5.4 %
p.s jij mag een nieuwe maken als ik hem dichtgooi
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Omdat jij je lapo had geedit nog maar even deze zo hier enzoot.
oh... idee...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft er nog enigszins een rustmoment in zitten met dat zwart, maar je hebt gelijk, het is op randje.
Jup, maar wel lief hoor, haal de oppo maar uit je vorige post en geef aan wanneer je het hebt gekopieerdquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef murp het volgende:
wat ben ik vervelend he???
Niet echt, maar ik wil mijn 20 centimeter er wel bij jou injassen hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef Sebasser het volgende:
Jogy, doe je het nog wel eens anaal ?
20 centimeter maar ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik wil mijn 20 centimeter er wel bij jou injassen hoor.
Ik kan wel een paard voor je regelen die je aan zijn metertje vleesboom rijgt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
20 centimeter maar ?
Man, ik dacht dat je een van een centimeter van 30 had ofzo.
want ik zocht nog een toffe moordmanier.
Darmperforatie of zo.
Bwhehe, regel maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paard voor je regelen die je aan zijn metertje vleesboom rijgt.
Moet vermoedelijk wel stiekem want ik denk dat de eigenaresse het er niet echt mee eens is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paard voor je regelen die je aan zijn metertje vleesboom rijgt.
Regel dan eens een ander paard dan ratelslangetje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet vermoedelijk wel stiekem want ik denk dat de eigenaresse het er niet echt mee eens is.
Lijkt me een gruwelijke manier om te gaan trouwens. Je anus wordt eerst uitgerekt, daarna gaat die paardeneikel door je darmwand. Dan begint de ellende pas want de lichaamssappen zullen redelijk snel aan je ingewanden beginnen te vreten. Je lever, nieren en andere ingewnaden zullen al stinkend en bloedend wegrotten terwijl ze nog in je lichaam zitten. Geen dokter, geen verdoving.quote:
Die opmerking vind ik onnodig, sebasser, jij bent ook niet echt hunk of the yearquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Regel dan eens een ander paard dan ratelslangetje.
Ik ben dan ook een hunk of the earth.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Die opmerking vind ik onnodig, sebasser, jij bent ook niet echt hunk of the year.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef jogy het volgende:
Pffft, jullie wachten nog maar even.
Da's BrauN niet, die ziet er heel anders uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat mijn tofheids topic opslot gaat is tot daar aan toe![]()
![]()
![]()
Tofheid troef.......
.....maar dat GODVER DE GODVER!!!!! BrauN na het slotje post is echt niet te verteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Well, here you go.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB # 142] Nou kinders, ik ben slapen.
![]()
Mag die straks open
![]()
Tering, henb je zo lang gewacht?quote:Op zondag 24 september 2006 01:46 schreef murp het volgende:
mag nachtbagger open?
Monumentje...quote:Op zondag 24 september 2006 01:46 schreef murp het volgende:
mag nachtbagger open?
f5 is nu wel kapotquote:Op zondag 24 september 2006 01:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, henb je zo lang gewacht?
Link het maar even, en de volgende keer als er niemand aanwezig is maak je maar een nieuwe..
Je wist toch best dat je zelf dan een nieuwe mag makenquote:
Omdat er een slotje op zit.quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef koemleit het volgende:
waarom is ons topic dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |