Bwhehe, regel maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paard voor je regelen die je aan zijn metertje vleesboom rijgt.
Moet vermoedelijk wel stiekem want ik denk dat de eigenaresse het er niet echt mee eens is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paard voor je regelen die je aan zijn metertje vleesboom rijgt.
Regel dan eens een ander paard dan ratelslangetje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet vermoedelijk wel stiekem want ik denk dat de eigenaresse het er niet echt mee eens is.
Lijkt me een gruwelijke manier om te gaan trouwens. Je anus wordt eerst uitgerekt, daarna gaat die paardeneikel door je darmwand. Dan begint de ellende pas want de lichaamssappen zullen redelijk snel aan je ingewanden beginnen te vreten. Je lever, nieren en andere ingewnaden zullen al stinkend en bloedend wegrotten terwijl ze nog in je lichaam zitten. Geen dokter, geen verdoving.quote:
Die opmerking vind ik onnodig, sebasser, jij bent ook niet echt hunk of the yearquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Regel dan eens een ander paard dan ratelslangetje.
Ik ben dan ook een hunk of the earth.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Die opmerking vind ik onnodig, sebasser, jij bent ook niet echt hunk of the year.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef jogy het volgende:
Pffft, jullie wachten nog maar even.
Da's BrauN niet, die ziet er heel anders uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat mijn tofheids topic opslot gaat is tot daar aan toe![]()
![]()
![]()
Tofheid troef.......
.....maar dat GODVER DE GODVER!!!!! BrauN na het slotje post is echt niet te verteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Well, here you go.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB # 142] Nou kinders, ik ben slapen.
![]()
Mag die straks open
![]()
Tering, henb je zo lang gewacht?quote:Op zondag 24 september 2006 01:46 schreef murp het volgende:
mag nachtbagger open?
Monumentje...quote:Op zondag 24 september 2006 01:46 schreef murp het volgende:
mag nachtbagger open?
f5 is nu wel kapotquote:Op zondag 24 september 2006 01:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, henb je zo lang gewacht?
Link het maar even, en de volgende keer als er niemand aanwezig is maak je maar een nieuwe..
Je wist toch best dat je zelf dan een nieuwe mag makenquote:
Omdat er een slotje op zit.quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef koemleit het volgende:
waarom is ons topic dicht?
quote:Op zondag 24 september 2006 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat je jullie topic nogal bagger was.
Vent wat probeer je nou te bereiken....quote:
ventquote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vent wat probeer je nou te bereiken....![]()
Je opent een overbodig topic, je komt zeuren in FB en je wilt iedereen laten weten dat je met ze 2en bent......quote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
vent
maar serieus waar bemoei jij je mee gezwel?
en jij wil iedereen laten weten dat je zo snel mogelijk bij de crew ingelikt wil zijnquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je opent een overbodig topic, je komt zeuren in FB en je wilt iedereen laten weten dat je met ze 2en bent......![]()
En? Dus? Daarom? Vanwege dat? Dankzij dit? En nu?quote:
neuken?quote:Op zondag 24 september 2006 22:37 schreef NJ het volgende:
[..]
En? Dus? Daarom? Vanwege dat? Dankzij dit? En nu?
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef EL_REY het volgende:
waar kon ik ook alweer al bans teruglezen???
leuk, leuk, leuk, leukquote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:37 schreef EL_REY het volgende:
HAHAAHheb je geen gevoel voor muziek, passie en avontuur gemengd met een vleugje liefde??
nee???
![]()
![]()
![]()
![]()
dan mis je iets..quote:
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
Misschien dat er binnenkort iets gebeurt wat de gemoederen doet oplopen. Je weet nooit!
Liet je iets lopen? Whihi.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
Misschien dat er binnenkort iets gebeurt wat de gemoederen doet oplopen. Je weet nooit!
Je zei lopenquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB #145] S-F's baggertopic Wie komt baggeren ?![]()
quote:
In ONZ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
Of misschien wel de FA's.quote:
Ik zo mijn best doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Whehe, zoveel moeite voor een topic en niet eens een slotje van NJ.
quote:
Check!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:22 schreef yvonne het volgende:
Wikipedimaliaofzo
absoluut een TTT!!
Ik heb je post weggetovert.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef sararaats het volgende:
ik euhm deed een foute post in Ik ga op reis en ik neem mee...
ik heb het zelf aangepast want had de first post niet gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |