Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ik ben niet grappig, ik weetquote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je diehad weggelaten had ik nog gelachen.
Nee, ik draag een haat aan dequote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig, ik weet
Ja, vandaag.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
whehe sebasser en slapen als de zon niet schijnt
Ik ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben nu wèl slapen:(:(::(:(:(:(:(:(:
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Groot - groter - grootst. Grote plaatjes. Dit plaatje heeft een verkeerde grootte. Zie het verschil. Edit de OP.
Dan moeten we maar samen verder baggeren denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn bagger is verder wel weer op zo in mijn eentje
Zullen we dat voor elkaar krijgen?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan moeten we maar samen verder baggeren denk ik
Wat heb je allemaal gehad?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:25 schreef oshiro het volgende:
M'n verjaardag was tof, thx
Merkte ik de volgende ochtend
En hoeist met u
Wat ben je droevig?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
ja hoi
Drank dusquote:Op donderdag 21 september 2006 01:48 schreef oshiro het volgende:
Daarom
Oja, ik hat van enkele vrouwelijke collegae nog eea gekregen in het lokale cafe
Hoi opgebaardequote:
Dooiequote:
En een tostiquote:
Nee ik ben vorlijk maar ik probeer de aandacht van labiele R&P sletjes te krijgenquote:
Wat is vorlijk? Is dat eetbaar?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben vorlijk maar ik probeer de aandacht van labiele R&P sletjes te krijgen
HEY HET LUKT !
Wat een feestquote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
En een tosti
en ja... ook een zoen maar daar gaat het hier niet over.
Nee wel sexueel overdraagbaarquote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat is vorlijk? Is dat eetbaar?
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi meid
bevalt je studie nu wel ?![]()
Ik ben geen sletquote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben vorlijk maar ik probeer de aandacht van labiele R&P sletjes te krijgen
HEY HET LUKT !
Okeequote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
JaRijswijk is tov en Delft stinkt. Zeau
![]()
Eerst bier en yeyo.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee wel sexueel overdraagbaar
zullen we neucken ?
yeyoquote:Op donderdag 21 september 2006 01:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Eerst bier en yeyo.
Bono's zijn trouwens ook okay.
![]()
quote:
Raak eens op de hoogte jijquote:
2,50 en 8 voor 17,50quote:Op donderdag 21 september 2006 01:57 schreef oshiro het volgende:
Ik heb geen random caps-lock toets, wat nu?
Yeyo zijn die dingen die wij niet kunnen maken en die 2 euro kosten.
Bono is de afkorting van BOrrelNOotjes
NB is geen kliekjesgedoe zoals BeF... jammer dat het alleen niet zo lekker meer looptquote:Op donderdag 21 september 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutreeks die dicht moetnergens goed voor dit
net als BeF
Dat is echt 1 en 1 is 2quote:Op donderdag 21 september 2006 02:03 schreef oshiro het volgende:
Goh, kijk de TT en naam van de TS eens
Logica is okay.quote:
Slapen ook lijkt mequote:
Ja, zoiets jaquote:Op donderdag 21 september 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
En dan je ochtend gewoon op je nest liggen te rotten?
ontbijt op bed morgen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef Chowi het volgende:
Goodnight.
nee ik van haarquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwheheheh, van jou zeker ?
Dan krijg je een broodje met een plakje voorgesneden kaas zeker
Heinekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef Rapalje het volgende:
Wat zuipen we vanavond allemaal mensen?![]()
HJ zoals het hoortquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef Rapalje het volgende:
Niet veel, zoiets doe ik in de kroeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef Rapalje het volgende:
Een schande is hetquote:
quote:
'quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet veel, zoiets doe ik in de kroeg.
Straks pasquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen ligt zijn mokkel te neuken
![]()
Ik ook, normaal zat ik nu wel even in de kroeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:13 schreef Rapalje het volgende:
[..]
'
Ook thuis af en toe hoor!![]()
(te moe voor kroeg)![]()
quote:
Die's thuisquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen ligt zijn mokkel te neuken
![]()
Vandaar dat jij op fok zitquote:
Dat valt wel mee, maar toch voor de zekerheid.quote:
Wedden dat ie straks ergens anders op gaat zitten ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaar dat jij op fok zit![]()
Onaangekondigd achterin de poeperd!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef Sebasser het volgende:
Baf, opeens anaal.
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaar dat jij op fok zit![]()
Dat vond ze niet zo tof.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Onaangekondigd achterin de poeperd!![]()
Lul niet, als je eenmaal van fok hebt gehoord denk je aan niks andersquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
UiteraardLaast gezellig filmje gekeken, heb geen minuut aan Fok! gedacht
![]()
Ik heb sinds kort een vriendin jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wedden dat ie straks ergens anders op gaat zitten ?
Of heb je een echt vrouwmens Termienatororr
Roepen om foto's is zeker zinloosquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een vriendin ja![]()
Picsquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb sinds kort een vriendin ja
Bwhehehe, die ene ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een vriendin ja![]()
Pff. Went ze vanzelf aan...quote:
Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's! Foto's!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Roepen om foto's is zeker zinloos![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:21 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Pff. Went ze vanzelf aan...![]()
Whiskey zonder ijs is ook best te zuipen trouwens!![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Roepen om foto's is zeker zinloos![]()
Met ijsklontje is toch lekkerder...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt.
Dat bovenste en onderste.
Doet ze aan bondage ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien krijg ik haar zover om een account op Fok te registeren, met FoBo uiteraard![]()
Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, en blauwe avatars.
Anaal met ijsklontje is lekkerder ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Met ijsklontje is toch lekkerder...![]()
Moet je dat eens onaangekondigd....![]()
Nog niet ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zou het niet weten, nog niet gevraagd![]()
Die ava van jou ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een blauwe username.
Dat is zo niet opwindend.
Nee, wacht maar ff ik zal ff voor je opzoeken waarom niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil deze gaan halen, is die goed?
Jawel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ava van jou ook niet hoor![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
Nee, wacht maar ff ik zal ff voor je opzoeken waarom niet.
Sorry; heb teveel anale whiskey gezopen....quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Anaal met ijsklontje is lekkerder ?
Moet ik eens onaangekondigt een glas wiskey zonder ijs nemen ?
Wat lul je vaag man.
Oh, mijn vriend.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:27 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Sorry; heb teveel anale whiskey gezopen....![]()
Thuisbioscopen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil deze gaan halen, is die goed?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn scherm doet raarKomt vast door de harde muziek, aangezien het op de maat van de bassen gebeurt
![]()
ohjah, nog even waarom ie slecht was.quote:
quote:Beschikbaarheid: Tijdelijk uitverkocht, we wachten op een nieuwe leverdatum van onze leveranciers.
Tokquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Acryl het volgende:
yo bradda's, swa's, alles cool?
DAF'jes zijn best ok, die dingen gaan net zo hard achteruit als dat ze vooruit gaanquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, ik doe dus aan zo'n closed beta test mee van een nieuwe MMOPRG..
Best aardige shit opzich, en opeens GOATSE!
BAF, bleek het opeens een DAF te zijn.
Dat was wel balen zeg.
Bhwhehe, diep anaal man.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer om 08:30 eruitmoet aan het werk
Toeval!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn scherm doet raarKomt vast door de harde muziek, aangezien het op de maat van de bassen gebeurt
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohjah, nog even waarom ie slecht was.
[..]
komt door de jarratel aandrijvingquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
DAF'jes zijn best ok, die dingen gaan net zo hard achteruit als dat ze vooruit gaan
Bwhehequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
DAF'jes zijn best ok, die dingen gaan net zo hard achteruit als dat ze vooruit gaan
Joh, mijn opa eh, die vertelde laatst dat in de oorlog kippen werden gegeten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Acryl het volgende:
[..]
komt door de jarratel aandrijving
De dood aan mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef TwyLight het volgende:
Hitzone 1 t/m 37De oude nummers op hitzone's 1 t/m 15 ofzo pwnen echt sommige
Je bent zelf toally NooB als je zulks een pauperiaans kutsysteem koopt!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]maar die site was alleen om te laten zien
daar ga ik hem niet kopen, totally n00b
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, mijn opa eh, die vertelde laatst dat in de oorlog kippen werden gegeten.
Toen moest ik meteen aan jou denken
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef Rapalje het volgende:
Je bent zelf toally NooB als je zulks een pauperiaans kutsysteem koopt!
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]maar die site was alleen om te laten zien
daar ga ik hem niet kopen, totally n00b
Praatjesmakers ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
No way![]()
Het is net of het gaatjesmasker gaat trillen ofzo
Dat heet rectaalquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef Acryl het volgende:
anaal onderzoek?
En oraal heet eigenlijk mondiaal?quote:
BASF!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef Sebasser het volgende:
En dan opeens zo van BAF!
Oraal examenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En oraal heet eigenlijk mondiaal?
Geloof me, dit is echt waar... Maar wat wil je ook met 1500 watt aan vermogenquote:
en 50 cent die door je speakers heen pompt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, dit is echt waar... Maar wat wil je ook met 1500 watt aan vermogenRMS en dikke versterkers uiteraard, en geen trust troep
Trust is voor mannen die niet na een maand of 4 aan hun vriendin durven te vragen of ze ook van bondage houdt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, dit is echt waar... Maar wat wil je ook met 1500 watt aan vermogenRMS en dikke versterkers uiteraard, en geen trust troep
Dat is wat ik me herinner van school.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ben heeul dronken en stoned en moet morgen om 10 uur eruit
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef Acryl het volgende:
[..]
en 50 cent die door je speakers heen pompt?
Bhwhehequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef Acryl het volgende:
[..]
thai boxenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehhe, wat moet je trainen ?
Bwhhehehe, keihard anaal man.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef boem-dikkie het volgende:
hiphop is chill! alleen fiddy verneukt t:')
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tyf op, je bent net nieuw man.
Je hebt geen recht om iets op te eisen
Nee, ik hou niet zo van Rommel&Bbaggerquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef Acryl het volgende:
[..]
quote:
Neej!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Rapalje flikker eens op jonge!
Ranzig plaatje, BANquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
“Rimmen” is het likken van de anus. Het is afgeleid van het Engelse “rimming”. Een deftige term ervoor is anilingus.
· De anus is erg gevoelig voor prikkeling vanwege de talloze zenuwen die er eindigen. Daarom betrekken sommige mensen de anus bij het vrijen (zie: anale sex).
[afbeelding]· Het likken van de anus is niet zonder risico. Allerlei geslachtsziekten kunnen op deze manier worden overgebracht, zoals hepatitis, herpes, syfilis, chlamydia, maar ook andere ziekten, zoals darmparasieten en bacteriële darminfecties.
· Gebruik altijd een beschermend lapje, zoals een beflapje!
1. Eén mogelijkheid is een opengeknipte condoom te gebruiken. Dit lapje leg je niet over de anus, maar je houdt het voor je mond. Je likt de anus dus door dit lapje heen. Aan de andere kant van het lapje (de kant die tegen de anus zit) moet je van te voren glijmiddel op waterbasis aanbrengen.
2. Je kunt ook plastic handschoenen kopen die voor artsen zijn bedoeld. Je knipt de bovenkant (waar de vingers zitten) ervan af en knipt de handschoen dan overdwars open. Je houdt dan een bijna vierkant lapje over, waarbij in het midden ‘de duim’ nog zit. Hier kun je dan eventueel je tong in doen, waardoor het makkelijker is het lapje op zijn plaats te houden. Zorg ervoor dat op de buitenkant voldoende glijmiddel zit.
· Doe het alleen als je dit zelf wilt. Doe op seksueel gebied nooit iets tegen je zin!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van Rommel&Bbagger
Flikker eens op jonge!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
ikga hoi !
quote:
Nu alquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
ikga hoi !
IDD alsof hij iets beters te doen heeftquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu al'T is verdomme vrijdag
![]()
CD-tje!quote:
MP4tjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:47 schreef Acryl het volgende:
[..]is t al zo erg?
de ontkenningsfase...
oja, en speciaal voor sebagger:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier voor jou, kijk niet raar op als je straks dood bent.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Goed topici iddquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef TwyLight het volgende:
gvd, als je een topic report doet en je vinkt aan 'anoniem' en je doet preview, is dat vakje niet meer aangevinkt en dat had ik niet door![]()
![]()
Wat voor plaatje ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Kom ik weer eens kijken hoe het hier is.
Krijg ik gelijk zo plaatje voor me neus
En dan op me nieuwe schone pc
Omgquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:53 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Tijd niet gezienquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Kom ik weer eens kijken hoe het hier is.
Krijg ik gelijk zo plaatje voor me neus
En dan op me nieuwe schone pc
Surequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef TwyLight het volgende:
Heeft iemand nog een email adres voor mij? ik wens een kloon aan te maken.
Mijn domein wordt gewoon geaccepteerd op Fok!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef TwyLight het volgende:
Heeft iemand nog een email adres voor mij? ik wens een kloon aan te maken.
Neeeeh ik heb me s terugquote:
quote:
Niet meer toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn domein wordt gewoon geaccepteerd op Fok!
En dan gewoon quotenquote:
Mijne word ook geaccepteerd maar je mag geen email adressen van eigen host gebruiken staat ind e regelsquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn domein wordt gewoon geaccepteerd op Fok!
nee, ik maak geen email voor je aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijne word ook geaccepteerd maar je mag geen email adressen van eigen host gebruiken staat ind e regels
Kusje, ik ging net weg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan gewoon quoten
Jouw post dan ook maar zelf weghalen?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef Bierbroeder het volgende:
btw hebben jullie mijn mooie site al gezien? www.drawball.nl ?Hoerenspam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje terug.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kusje, ik ging net weg.
3 a 4 doodverwensingen van mijn adres is me wat teveel, ik denk dat ik voor de veiligheid maar ff ga stoppen
Werkt gewoon hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Niet meer toch?. Je kan je emailadres wel wijzigen in een adres van je eigen account, maar volgens mij is er tegenwoordig gewoon een lijst van domeinen waarmee je je mag registreren (@chello, @home etc. etc.)
Mijn domein werkte eerder prima (handig die catchalls) .
hoelnag ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kusje terug.
Ff is.... hoelnag?
Hoelnagquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kusje terug.
Ff is.... hoelnag?
Zie mijn post na de jouwequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoelnag ?
morgenvroeg begin ik weer denk ik hoor
21quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:08 schreef Sebasser het volgende:
Terminator, hoeveel notes heb ik momenteel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |