quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Goed topici iddquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef TwyLight het volgende:
gvd, als je een topic report doet en je vinkt aan 'anoniem' en je doet preview, is dat vakje niet meer aangevinkt en dat had ik niet door![]()
![]()
Wat voor plaatje ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Kom ik weer eens kijken hoe het hier is.
Krijg ik gelijk zo plaatje voor me neus
En dan op me nieuwe schone pc
Omgquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:53 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Tijd niet gezienquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Kom ik weer eens kijken hoe het hier is.
Krijg ik gelijk zo plaatje voor me neus
En dan op me nieuwe schone pc
Surequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef TwyLight het volgende:
Heeft iemand nog een email adres voor mij? ik wens een kloon aan te maken.
Mijn domein wordt gewoon geaccepteerd op Fok!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef TwyLight het volgende:
Heeft iemand nog een email adres voor mij? ik wens een kloon aan te maken.
Neeeeh ik heb me s terugquote:
quote:
Niet meer toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn domein wordt gewoon geaccepteerd op Fok!
En dan gewoon quotenquote:
Mijne word ook geaccepteerd maar je mag geen email adressen van eigen host gebruiken staat ind e regelsquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn domein wordt gewoon geaccepteerd op Fok!
nee, ik maak geen email voor je aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijne word ook geaccepteerd maar je mag geen email adressen van eigen host gebruiken staat ind e regels
Kusje, ik ging net weg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan gewoon quoten
Jouw post dan ook maar zelf weghalen?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef Bierbroeder het volgende:
btw hebben jullie mijn mooie site al gezien? www.drawball.nl ?Hoerenspam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje terug.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kusje, ik ging net weg.
3 a 4 doodverwensingen van mijn adres is me wat teveel, ik denk dat ik voor de veiligheid maar ff ga stoppen
Werkt gewoon hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Niet meer toch?. Je kan je emailadres wel wijzigen in een adres van je eigen account, maar volgens mij is er tegenwoordig gewoon een lijst van domeinen waarmee je je mag registreren (@chello, @home etc. etc.)
Mijn domein werkte eerder prima (handig die catchalls) .
hoelnag ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kusje terug.
Ff is.... hoelnag?
Hoelnagquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kusje terug.
Ff is.... hoelnag?
Zie mijn post na de jouwequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoelnag ?
morgenvroeg begin ik weer denk ik hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |