Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ik ben niet grappig, ik weetquote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je diehad weggelaten had ik nog gelachen.
Nee, ik draag een haat aan dequote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig, ik weet
Ja, vandaag.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
whehe sebasser en slapen als de zon niet schijnt
Ik ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben nu wèl slapen:(:(::(:(:(:(:(:(:
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Groot - groter - grootst. Grote plaatjes. Dit plaatje heeft een verkeerde grootte. Zie het verschil. Edit de OP.
Dan moeten we maar samen verder baggeren denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn bagger is verder wel weer op zo in mijn eentje
Zullen we dat voor elkaar krijgen?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan moeten we maar samen verder baggeren denk ik
Wat heb je allemaal gehad?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:25 schreef oshiro het volgende:
M'n verjaardag was tof, thx
Merkte ik de volgende ochtend
En hoeist met u
Wat ben je droevig?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
ja hoi
Drank dusquote:Op donderdag 21 september 2006 01:48 schreef oshiro het volgende:
Daarom
Oja, ik hat van enkele vrouwelijke collegae nog eea gekregen in het lokale cafe
Hoi opgebaardequote:
Dooiequote:
En een tostiquote:
Nee ik ben vorlijk maar ik probeer de aandacht van labiele R&P sletjes te krijgenquote:
Wat is vorlijk? Is dat eetbaar?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben vorlijk maar ik probeer de aandacht van labiele R&P sletjes te krijgen
HEY HET LUKT !
Wat een feestquote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
En een tosti
en ja... ook een zoen maar daar gaat het hier niet over.
Nee wel sexueel overdraagbaarquote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat is vorlijk? Is dat eetbaar?
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi meid
bevalt je studie nu wel ?![]()
Ik ben geen sletquote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben vorlijk maar ik probeer de aandacht van labiele R&P sletjes te krijgen
HEY HET LUKT !
Okeequote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
JaRijswijk is tov en Delft stinkt. Zeau
![]()
Eerst bier en yeyo.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee wel sexueel overdraagbaar
zullen we neucken ?
yeyoquote:Op donderdag 21 september 2006 01:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Eerst bier en yeyo.
Bono's zijn trouwens ook okay.
![]()
quote:
Raak eens op de hoogte jijquote:
2,50 en 8 voor 17,50quote:Op donderdag 21 september 2006 01:57 schreef oshiro het volgende:
Ik heb geen random caps-lock toets, wat nu?
Yeyo zijn die dingen die wij niet kunnen maken en die 2 euro kosten.
Bono is de afkorting van BOrrelNOotjes
NB is geen kliekjesgedoe zoals BeF... jammer dat het alleen niet zo lekker meer looptquote:Op donderdag 21 september 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutreeks die dicht moetnergens goed voor dit
net als BeF
Dat is echt 1 en 1 is 2quote:Op donderdag 21 september 2006 02:03 schreef oshiro het volgende:
Goh, kijk de TT en naam van de TS eens
Logica is okay.quote:
Slapen ook lijkt mequote:
Ja, zoiets jaquote:Op donderdag 21 september 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
En dan je ochtend gewoon op je nest liggen te rotten?
ontbijt op bed morgen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef Chowi het volgende:
Goodnight.
nee ik van haarquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwheheheh, van jou zeker ?
Dan krijg je een broodje met een plakje voorgesneden kaas zeker
Heinekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef Rapalje het volgende:
Wat zuipen we vanavond allemaal mensen?![]()
HJ zoals het hoortquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef Rapalje het volgende:
Niet veel, zoiets doe ik in de kroeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef Rapalje het volgende:
Een schande is hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |