Sorry; heb teveel anale whiskey gezopen....quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Anaal met ijsklontje is lekkerder ?
Moet ik eens onaangekondigt een glas wiskey zonder ijs nemen ?
Wat lul je vaag man.
Oh, mijn vriend.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:27 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Sorry; heb teveel anale whiskey gezopen....![]()
Thuisbioscopen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil deze gaan halen, is die goed?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn scherm doet raarKomt vast door de harde muziek, aangezien het op de maat van de bassen gebeurt
![]()
ohjah, nog even waarom ie slecht was.quote:
quote:Beschikbaarheid: Tijdelijk uitverkocht, we wachten op een nieuwe leverdatum van onze leveranciers.
Tokquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Acryl het volgende:
yo bradda's, swa's, alles cool?
DAF'jes zijn best ok, die dingen gaan net zo hard achteruit als dat ze vooruit gaanquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, ik doe dus aan zo'n closed beta test mee van een nieuwe MMOPRG..
Best aardige shit opzich, en opeens GOATSE!
BAF, bleek het opeens een DAF te zijn.
Dat was wel balen zeg.
Bhwhehe, diep anaal man.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer om 08:30 eruitmoet aan het werk
Toeval!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn scherm doet raarKomt vast door de harde muziek, aangezien het op de maat van de bassen gebeurt
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohjah, nog even waarom ie slecht was.
[..]
komt door de jarratel aandrijvingquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
DAF'jes zijn best ok, die dingen gaan net zo hard achteruit als dat ze vooruit gaan
Bwhehequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
DAF'jes zijn best ok, die dingen gaan net zo hard achteruit als dat ze vooruit gaan
Joh, mijn opa eh, die vertelde laatst dat in de oorlog kippen werden gegeten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Acryl het volgende:
[..]
komt door de jarratel aandrijving
De dood aan mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef TwyLight het volgende:
Hitzone 1 t/m 37De oude nummers op hitzone's 1 t/m 15 ofzo pwnen echt sommige
Je bent zelf toally NooB als je zulks een pauperiaans kutsysteem koopt!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]maar die site was alleen om te laten zien
daar ga ik hem niet kopen, totally n00b
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, mijn opa eh, die vertelde laatst dat in de oorlog kippen werden gegeten.
Toen moest ik meteen aan jou denken
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef Rapalje het volgende:
Je bent zelf toally NooB als je zulks een pauperiaans kutsysteem koopt!
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]maar die site was alleen om te laten zien
daar ga ik hem niet kopen, totally n00b
Praatjesmakers ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
No way![]()
Het is net of het gaatjesmasker gaat trillen ofzo
Dat heet rectaalquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef Acryl het volgende:
anaal onderzoek?
En oraal heet eigenlijk mondiaal?quote:
BASF!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef Sebasser het volgende:
En dan opeens zo van BAF!
Oraal examenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En oraal heet eigenlijk mondiaal?
Geloof me, dit is echt waar... Maar wat wil je ook met 1500 watt aan vermogenquote:
en 50 cent die door je speakers heen pompt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, dit is echt waar... Maar wat wil je ook met 1500 watt aan vermogenRMS en dikke versterkers uiteraard, en geen trust troep
Trust is voor mannen die niet na een maand of 4 aan hun vriendin durven te vragen of ze ook van bondage houdt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, dit is echt waar... Maar wat wil je ook met 1500 watt aan vermogenRMS en dikke versterkers uiteraard, en geen trust troep
Dat is wat ik me herinner van school.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ben heeul dronken en stoned en moet morgen om 10 uur eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |