Ik weet nooit zo goed waar ik ben, haha, maar misschien dat je instructeur er rekening mee houdt? Ik reed ineens langs het Sparta Stadion en daar ben ik nog nooit geweest. Bij de snelweg nam ik afslag Blijdorp/Overschie en ik ben binnendoor van Schiedam naar Rotterdam gereden. Volgens mij rijd ik dus meer door Noord. Succes in ieder geval!quote:Op maandag 25 september 2006 11:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gelukkig, maar ik weet niet waar je lest op noord of op zuid. want ik doe het meeste op zuid en kralingen. en dan kan het misschien nog wel een verschil uitmaken, bij de uni en zo. maar ik overleef het wel. nog een uurtje wachten
thx zal het even doenquote:Op maandag 25 september 2006 15:17 schreef Sylvana het volgende:
DR878 gefeliciteerd
Johns, je kunt jezelf toevoegen in de OP in de Wiki ( zie OP van dit topic) en dan sta je er vanaf het volgende topic bij
Ah, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef DR878 het volgende:
GESLAAGD
![]()
Mijn rit ging perfect. Alleen op de snelweg hield ik te lang links aan en soms had ik niet nagecontroleerd.
Maar ik heb het papiertje! Roze papiertje straks ophalen en dan lekker rijden.
Succes met jullie examens nog!![]()
Toch welquote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef thaduck het volgende:
DR878 gefeli!
Ook namens ivetje, want die leest hier niet meer zegt ze
Dank jequote:Op maandag 25 september 2006 18:17 schreef rena het volgende:
DR878 gefeliciteerd!!![]()
IvetjeHeel veel succes meid! Ik ga voor je duimen!
Ik ben benieuwd of Babbel1 geslaagd is.![]()
Goed te horen! Het scheelt zeker dat je een aardige examinator hebt als je een paar foutjes maakt. Ik heb dit vast al te vaak gepost hier - maar maak een zorgvuldige indruk, rij netjes, en je haalt 'mquote:Op maandag 25 september 2006 18:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Verder weet ik dat mijn examinator erg aardig is, je kan hem nog wel een beetje sturen bij z'n beslissing als ie er nog niet helemaal over uit is enzo hoorde ik alHij gaat je dan bv. een vraag stellen over wat er nou fout ging op een bepaald punt, en met een goed antwoord kan je hem nog wel halen
En zeggen dat je zenuwachtig bent helpt ook, daar schijnt ie een zwak voor te hebben!! Ik ben zenuwappig, dus dat gaat wel werken
Vast wel joh! Zorg gewoon dat je er pakweg 'n uur van tevoren bent, dan gaat dat helemaal goedkomen!quote:Op maandag 25 september 2006 20:05 schreef Sylvana het volgende:
Dat is de goeie instelling ivetje, veel succes
Ikke morgen theorie proberen te doen, hoop echt dat ik er tussen kan komen als reserve
En zo heet toevallig een rijschool hier in Vianenquote:
thnxquote:Op maandag 25 september 2006 20:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Vast wel joh! Zorg gewoon dat je er pakweg 'n uur van tevoren bent, dan gaat dat helemaal goedkomen!![]()
Succes iig!
Nog niet, nog niet! Ik mag woensdag pas! Ik moet om 10:45, vind ik wel een hele fijne tijd, spits is voorbij, geen pauze voor de scholen.. ik ben erg benieuwd! Ik had vandaag mijn laatste les en mijn instructeur deed alle moeilijke dingen nog een keer en het ging goed. Wel beter, het lijkt me fijner om met zo'n gevoel mijn examen in te gaan dan als je een laatste les hebt waarin alles fout ging.quote:Op maandag 25 september 2006 18:17 schreef rena het volgende:
DR878 gefeliciteerd!!![]()
IvetjeHeel veel succes meid! Ik ga voor je duimen!
Ik ben benieuwd of Babbel1 geslaagd is.![]()
ik ga morgen als reserve, maar ik zou iig gewoon nu al wel vast reserveren, dan heb je iig al een datum en dan kun je voor die tijd dus als reserve proberen. Als je als reserve niet aan de beurt komt, kun je niet gewoon een afspraak maken daar.quote:Op maandag 25 september 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil volgend eweek mijn theorie gaan halen, heb goed geleerd en zo.
Maar hoe werkt dat reservelijst gebeuren precies?
En ik had begrepen dat je er als eerste moet zijn.... Hoe laat gaat de duer open?(Leeuwarden)
En wat moet je allemaal meenemen?
En stel, ik kom die hele dag niet aan de beurt, kan ik daar dan wel een afspraak maken voor een examen? En hoe lang gaat dat dan duren voor ik aan de beurt ben?
Da's toch hetzelfdequote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
een geldig legitimatiebewijs en een paspoort meenemen,
nee, moet telefonisch naar dat 0900 nummerquote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
en reserveren kan niet bij diezelfe balie?
en dat kost geen geld, behalve de telefoonkosten? Dus dat ik niet moet dokken als ik niet op kom dagen bij dat examen?quote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, moet telefonisch naar dat 0900 nummer
Voor op je theoriecertificaatquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat kost geen geld, behalve de telefoonkosten? Dus dat ik niet moet dokken als ik niet op kom dagen bij dat examen?
In dat geval bel ik morgen evenMorgen sowieso even een uitreksel bevolkingsregister halen
En wat moeten ze trouwens met een pasfoto?
Nope, als je niet op komt dagen hoef je ook niet te betalenquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat kost geen geld, behalve de telefoonkosten? Dus dat ik niet moet dokken als ik niet op kom dagen bij dat examen?
In dat geval bel ik morgen evenMorgen sowieso even een uitreksel bevolkingsregister halen
En wat moeten ze trouwens met een pasfoto?
Die heb ik speciaal laten maken, met het oog op mn rijbewijs en paspoort (ook net nieuw), dus dat zit wel goed....quote:Op maandag 25 september 2006 21:25 schreef ivetje het volgende:
Moeten wel van die chagerijnige foto's zijn trouwens...tot 1 oktobe mogen het gewone zijnhoop dus dat ik em haal, sta ik iig nog lachend op me rijbewijs
De fotograaf waar ik heen geen zei dat ik nu al niet meer mocht lachen..quote:Op maandag 25 september 2006 21:25 schreef ivetje het volgende:
Moeten wel van die chagerijnige foto's zijn trouwens...tot 1 oktobe mogen het gewone zijnhoop dus dat ik em haal, sta ik iig nog lachend op me rijbewijs
klopt, ik heb paar weken terug foto's laten maken en toen golden die nieuwe regels al bij fotograaf, niet lachen, geen bril op, haar achter oren enzoquote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Even het volgende:
[..]
De fotograaf waar ik heen geen zei dat ik nu al niet meer mocht lachen..
Ja het was 2 weken geleden, eerste lachte ik en hij nam gewoon foto.. Toen bij de kassa zei hij opeens ow ja dat mag niet meer en toen moest het overnieuw... Maar stiekem lach ik nog wel een beetje maar met mn mond dichtquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
klopt, ik heb paar weken terug foto's laten maken en toen golden die nieuwe regels al bij fotograaf, niet lachen, geen bril op, haar achter oren enzo
Geen brilquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
klopt, ik heb paar weken terug foto's laten maken en toen golden die nieuwe regels al bij fotograaf, niet lachen, geen bril op, haar achter oren enzo
ja, met je mond dicht een beetje lachen mag wel, maar niet met je mond een stukje openquote:Op maandag 25 september 2006 22:40 schreef Even het volgende:
[..]
Ja het was 2 weken geleden, eerste lachte ik en hij nam gewoon foto.. Toen bij de kassa zei hij opeens ow ja dat mag niet meer en toen moest het overnieuw... Maar stiekem lach ik nog wel een beetje maar met mn mond dicht![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil volgend eweek mijn theorie gaan halen, heb goed geleerd en zo.
Maar hoe werkt dat reservelijst gebeuren precies?
En ik had begrepen dat je er als eerste moet zijn.... Hoe laat gaat de duer open?(Leeuwarden)
En wat moet je allemaal meenemen?
En stel, ik kom die hele dag niet aan de beurt, kan ik daar dan wel een afspraak maken voor een examen? En hoe lang gaat dat dan duren voor ik aan de beurt ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |