ik ging de 1e les al de snelweg opquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef Graftak72 het volgende:
2 lessen en dan al inzicht hebben om goed op de snelweg te rijden ?
blijf het vreemd vinden maar ja..
Omdat de meeste examinators mierenneukers zijn. Just play the game, als je je rijbewijs hebt kun je, zoals iedereen, die kutregeltjes achterwegen latenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Robbiej het volgende:
wat ik altijd zo'n bullshit vind is dat over je schouder kijken als er onmogelijk iets aan KAN komen..
[afbeelding]
voordat je dan je richting aan doet moet je binnenspiegel, buitenspiegel en over je schouder.
WAAROM IN GODSNAAM over je schouder als er NIKS in je dode hoek aan KAN komen?
er kunnen geen mensen op het gras lopen aangezien het gewoon op de weg is. niet bij een woonwijk of dergelijks.
[/frustratie]
Idd,... veel regeltjes leer je snel afquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Omdat de meeste examinators mierenneukers zijn. Just play the game, als je je rijbewijs hebt kun je, zoals iedereen, die kutregeltjes achterwegen laten
Omdat het dan gewoon iets standaards word, voor wanneer je het een keer ECHT nodig hebt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Robbiej het volgende:
Als je het echt nodig hebt doe je het wel hoor. Na een tijdje weet je echt wel waar je moet kijken en waar je het een keer over kan slaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:53 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Omdat het dan gewoon iets standaards word, voor wanneer je het een keer ECHT nodig hebt...
Nietus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef crossover het volgende:
Als je het echt nodig hebt doe je het wel hoor. Na een tijdje weet je echt wel waar je moet kijken en waar je het een keer over kan slaan.
Die komt je dan met (bijv) 50 km p/u inhalen en komt dan onder je wielen??quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef Jenny_ het volgende:
Ok, ik houd mijn bek al![]()
(maar heb toch gelijk, je weet nooit of er ergens een verdwaald kind, hond, kat uit de bosjes kan schieten)
Ik snap je ook wel. maar het is altijd ALS dit ALS dat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef Jenny_ het volgende:
Ok, ik houd mijn bek al![]()
(maar heb toch gelijk, je weet nooit of er ergens een verdwaald kind, hond, kat uit de bosjes kan schieten)
mja had geen zin om verder met de groene tool aan de slag te gaan. maarja daar zit dus ook gras.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:30 schreef ivetje het volgende:
Ik snap je plaatje niet robbiej. De auto rijdt op de rechterbaan en moet naar links, dan is het toch logisch dat je over je schouder moet kijken. Op dat stukje niks kan toch ook iets zittenDa's nog geen gras, dan had je het groen moeten maken hoor...
Of houdt bij jou daar de wereld een stukje opRare weg dan
Dat had ik dus inmiddels ook al doorquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Robbiej het volgende:
[..]
mja had geen zin om verder met de groene tool aan de slag te gaan. maarja daar zit dus ook gras.
Idd, ik had er zelf ook wel genoeg van na een tijdje, omdat je soms gewoon weet dat er echt niks in je dode hoek zit. Maar ja, regelmaat hè, dan ga je iig nergens de fout in. Met wat meer rij-ervaring leer je het vanzelf wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat had ik dus inmiddels ook al door
Maar waarom je daar ook moet kijken is gewoon om die regelmaat erin te houden. Als je het de ene keer wel en de andere keer niet hoeft te doen is dat alleen maar onhandig voor jezelf, vandaar dus dat je het bij rijles overal op deze manier moet doen
Gewoon doen de volgende keer, iig proberen als je je er onprettig bij voelt geen richting aan te geven.. Vind het een beetje raar dat ie je dat niet liet doen..quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanochtend eerste rijles gehad. Echt gaaf.
Beetje door Amsterdam-West gecruised. Alleen eerst hoefde ik de richtingaanwijzers nog niet te bedienen, en m'n instructeur kan dat ook moeilijk doen, dus ik had zo'n brommert gesneden. Kwam ie verhaal halen, foutje.
Renault.quote:Op zondag 24 september 2006 01:37 schreef Robin__ het volgende:
Peugeot bouwt trouwens af fabriek autos met dubble bediening EN alle lampen etc ook aan de instructeurs kant.. ecole versie
Dankjewel.quote:Op zondag 24 september 2006 11:23 schreef Sylvana het volgende:
Balen zeg dat je zulke fouten maakte, maar mooi dat je zo snel al weer op kunt, veel succes volgende week
Hee, da's een ideequote:Op zondag 24 september 2006 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hehehe
Mja wat ik ook gedaan heb is gewoon paar dagen van te voren stoppen met dit topic te lezen.. Geeft veel minder zenuwen..
dat vond ik niet, maar das voor iedereen verschillend natuurlijkquote:Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
Jah tuurlijk dat wel, maar het versterkt je zenuwen..
En ik ben zo jaloers op jou hequote:Op zondag 24 september 2006 21:38 schreef rena het volgende:
Babbel1, ivetje & DR878, onwijs veel succes alvast![]()
![]()
Morgen heb ik al weer een week mijn rijbewijs, de tijd gaat zo snelIk had het vorige week zondag echt niet verwacht
![]()
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Robbiej het volgende:
[..]
En ik ben zo jaloers op jou he
Ik wil ook eindelijk nou eens mijn rijbewijs..
quote:Op zondag 24 september 2006 22:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Succes allemaalJullie kunnen het!
Dat vroeg ik mij van de week dus ook af. Dat is geen mierenneukerij, maar gewoon er in stampen dat jij MOET kijken als je van baan verwisseld.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Robbiej het volgende:
wat ik altijd zo'n bullshit vind is dat over je schouder kijken als er onmogelijk iets aan KAN komen..
[afbeelding]
voordat je dan je richting aan doet moet je binnenspiegel, buitenspiegel en over je schouder.
er kunnen geen mensen op het gras lopen aangezien het gewoon op de weg is. niet bij een woonwijk of dergelijks.
[/frustratie]
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef DR878 het volgende:
GESLAAGD
![]()
Mijn rit ging perfect. Alleen op de snelweg hield ik te lang links aan en soms had ik niet nagecontroleerd.
Maar ik heb het papiertje! Roze papiertje straks ophalen en dan lekker rijden.
Succes met jullie examens nog!![]()
feliquote:Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef DR878 het volgende:
GESLAAGD
![]()
Mijn rit ging perfect. Alleen op de snelweg hield ik te lang links aan en soms had ik niet nagecontroleerd.
Maar ik heb het papiertje! Roze papiertje straks ophalen en dan lekker rijden.
Succes met jullie examens nog!![]()
Hey, ik heb daarnet mijn laatste les voor mijn examen gehad, ook in Rotterdam. Het was wel druk, maar niet drukker dan anders, dus het komt wel goed!quote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef gothic-blackie het volgende:
voor mij over een paar uurtjes weer lessen. ben alleen nogal bang voor de drukte door die RET staking. maar ik overleef het wel, hoop ik
ben trouwens ook uit de OP geknald, en dat terwijl ik wel actief was
gelukkig, maar ik weet niet waar je lest op noord of op zuid. want ik doe het meeste op zuid en kralingen. en dan kan het misschien nog wel een verschil uitmaken, bij de uni en zo. maar ik overleef het wel. nog een uurtje wachtenquote:Op maandag 25 september 2006 11:48 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hey, ik heb daarnet mijn laatste les voor mijn examen gehad, ook in Rotterdam. Het was wel druk, maar niet drukker dan anders, dus het komt wel goed!
DR878: gefeliciteerd!!
Oooh, mijn laatste les ging zo goed daarnet! Mijn instructeur deed ongeveer alle moeilijke stukken/kruispunten en handelingen achter elkaar en het ging allemaal goed! Ik heb zin in woensdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |