Hee, da's een ideequote:Op zondag 24 september 2006 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hehehe
Mja wat ik ook gedaan heb is gewoon paar dagen van te voren stoppen met dit topic te lezen.. Geeft veel minder zenuwen..
dat vond ik niet, maar das voor iedereen verschillend natuurlijkquote:Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
Jah tuurlijk dat wel, maar het versterkt je zenuwen..
En ik ben zo jaloers op jou hequote:Op zondag 24 september 2006 21:38 schreef rena het volgende:
Babbel1, ivetje & DR878, onwijs veel succes alvast![]()
![]()
Morgen heb ik al weer een week mijn rijbewijs, de tijd gaat zo snelIk had het vorige week zondag echt niet verwacht
![]()
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Robbiej het volgende:
[..]
En ik ben zo jaloers op jou he
Ik wil ook eindelijk nou eens mijn rijbewijs..
quote:Op zondag 24 september 2006 22:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Succes allemaalJullie kunnen het!
Dat vroeg ik mij van de week dus ook af. Dat is geen mierenneukerij, maar gewoon er in stampen dat jij MOET kijken als je van baan verwisseld.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Robbiej het volgende:
wat ik altijd zo'n bullshit vind is dat over je schouder kijken als er onmogelijk iets aan KAN komen..
[afbeelding]
voordat je dan je richting aan doet moet je binnenspiegel, buitenspiegel en over je schouder.
WAAROM IN GODSNAAM over je schouder als er NIKS in je dode hoek aan KAN komen?
er kunnen geen mensen op het gras lopen aangezien het gewoon op de weg is. niet bij een woonwijk of dergelijks.
[/frustratie]
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef DR878 het volgende:
GESLAAGD
![]()
Mijn rit ging perfect. Alleen op de snelweg hield ik te lang links aan en soms had ik niet nagecontroleerd.
Maar ik heb het papiertje! Roze papiertje straks ophalen en dan lekker rijden.
Succes met jullie examens nog!![]()
feliquote:Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef DR878 het volgende:
GESLAAGD
![]()
Mijn rit ging perfect. Alleen op de snelweg hield ik te lang links aan en soms had ik niet nagecontroleerd.
Maar ik heb het papiertje! Roze papiertje straks ophalen en dan lekker rijden.
Succes met jullie examens nog!![]()
Hey, ik heb daarnet mijn laatste les voor mijn examen gehad, ook in Rotterdam. Het was wel druk, maar niet drukker dan anders, dus het komt wel goed!quote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef gothic-blackie het volgende:
voor mij over een paar uurtjes weer lessen. ben alleen nogal bang voor de drukte door die RET staking. maar ik overleef het wel, hoop ik
ben trouwens ook uit de OP geknald, en dat terwijl ik wel actief was
gelukkig, maar ik weet niet waar je lest op noord of op zuid. want ik doe het meeste op zuid en kralingen. en dan kan het misschien nog wel een verschil uitmaken, bij de uni en zo. maar ik overleef het wel. nog een uurtje wachtenquote:Op maandag 25 september 2006 11:48 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hey, ik heb daarnet mijn laatste les voor mijn examen gehad, ook in Rotterdam. Het was wel druk, maar niet drukker dan anders, dus het komt wel goed!
DR878: gefeliciteerd!!
Oooh, mijn laatste les ging zo goed daarnet! Mijn instructeur deed ongeveer alle moeilijke stukken/kruispunten en handelingen achter elkaar en het ging allemaal goed! Ik heb zin in woensdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |