Neequote:Op vrijdag 22 september 2006 08:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Prima, maar dan krijg je Gürkan, Annelieke, Petra, Lauretta, Katarina en Eric er wel gratis bij.
Laten we daar maar wel van uit gaan, dan zijn we des te blij als ie ooit weer terug komtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef Vivi het volgende:
Blijft Ludo nu echt dood? Ik ben niet meer zo op de hoogte
die brandende kaarsen blijven hylarischquote:Op donderdag 21 september 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wEjWF3Jju_g&mode=related&search=
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
zei Charlie nou: "eerst dat kind eruit!" ??![]()
Hij draagt echt pauperkleding van een zwerver altijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
de stylist van Morris, díe zouden ze eens moeten aanklagen!![]()
maar best een lekker hapjequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
al jaren?! dat pikkie is net afgestudeerd!!![]()
Ze gaan vast Ami ook weer terugbrengen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij draagt echt pauperkleding van een zwerver altijd![]()
.
Ja, beetje suf wel iddquote:
Nee, dan krijgen we allemaal janksmoel-verhaallijnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Bing moet scenarioschrijver worden.![]()
Ja, maar aan het begin van hun kalverliefde noemde Nina Morris Stud. En toen ze dat mormel op vier poten kreeg, noemde ze hem Stud. Dat kutkeffertje is dus eigenlijk vernoemd naar de koosnaam van Morris.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
Stud, zo heet die "hond" toch?
aha.... ik weet meteen weer waarom ik toen niet keekquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar aan het begin van hun kalverliefde noemde Nina Morris Stud. En toen ze dat mormel op vier poten kreeg, noemde ze hem Stud. Dat kutkeffertje is dus eigenlijk vernoemd naar de koosnaam van Morris.
ja Bing heeft het echt niet gedaan, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
waarom zou iemand een bonnetje van een treinticket in zn auto laten liggen. alsof je na het kopen van een ticket het bonnetje in je auto gaat leggen. dat is daar bewust neergelegd maar door wie
nee dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef fresta het volgende:
[..]
ja Bing heeft het echt niet gedaan, dat geloof ik niet.
ik denk dat het tim isquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef pberends het volgende:
De dader moet gewoon "extern" zijn anders is het veel te voorspelbaar.
quote:
nee joh, 't was Brianquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef Otmed het volgende:
Ik vind dat Martine het was.
quote:
ja of misschien wel het ongeboren kind van nick en charliequote:
Misschien was ik het wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja of misschien wel het ongeboren kind van nick en charlie
neeeeh, dát kan nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:07 schreef digispeed het volgende:
Die nam via telepatische krachten gewoon gebruik van Charlie's lichaam..quote:
Zulke dingen gebeuren normaal gesproken alleen in The 4400. Qua aantal verdachten zitten we daar al ruim overheen, dus waarom ook niet?!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:07 schreef digispeed het volgende:
ik zag het ook al staan ja, had zij een hekel aan Ludo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef Canisfire het volgende:
Cleo misschien terug in gtst aldus de gtst club.
Jammer dat het wel niet waar zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |