Vond ik wel meevallen.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Frey het volgende:
Morgen het visioen van Dorothea over de moord![]()
Die leek er echt erg op, als Hoofdpijn de Munnick een vrouw was geweest had ik gewed dat hij het bij 'haar' verwekt had.quote:
lachuh toch... al is het geen Frederice Mourier...quote:
Wie?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
lachuh toch... al is het geen Frederice Mourier...
en al zal ik 't niet zien aangezien de vrijdagrosé voorgaat.....
Het staat in de vooruitzichten voor morgen, dus er valt niet veel te hopenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Het staat in de vooruitzichten voor morgen, dus er valt niet veel te hopen![]()
die moet bij Lucas blijven, 't jochie heeft oorpijnquote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef pberends het volgende:
Raar dat Stefano niet eens gaat helpen uitzoeken wie de moordenaar is.
Denk je soms dat we al te zien krijgen wie het is?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]Snif.
Maar dan hou ik bij die stukjes wel even m'n ogen dicht.
't zal heus niet zo duidelijk zijn toch, dan is de lol van d whodonnit er snel afquote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef TrenTs het volgende:Snif.
Maar dan hou ik bij die stukjes wel even m'n ogen dicht.
Nee meer als flauwekulbeschermer.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Denk je soms dat we al te zien krijgen wie het is?![]()
Maar der erfenis klopte toch niet? Dat was toch een schijntje?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef TrenTs het volgende:
Zou er eigenlijk nog wat met Dian gebeuren? Want die hangt nu wel keihard de biatch uit... maar dat kan niet lang goed gaan.
Nu alleen het loopje van oom Hans nog.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
Jack heeft trouwens wel wat weg van dr. House
ik keek toen even wat minder, had hij geen Herr Flick loopje??quote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu alleen het loopje van oom Hans nog.
Misschien heeft Ludo na de mislukte moordaanslag (oom Arthur!) de hulp van Stefano ingeroepen om de dader op te sporen. Toen bleek dat Nick een alibi had werd hij door Stefano 'ontvoerd' om samen op onderzoek uit te gaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef pberends het volgende:
Raar dat Stefano niet eens gaat helpen uitzoeken wie de moordenaar is.
Misschien is Stefano wel de moordenaar!
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
ik keek toen even wat minder, had hij geen Herr Flick loopje??
Schandaligquote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef Frey het volgende:
En ze hebben de eerste fout van de DVD box al gevonden. Aflevering 24 staat er niet op![]()
Ik heb 'm niet hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:07 schreef Canisfire het volgende:
Ik vinden mensen die er 70 euro voor over hebben ook wel een beetje vreemd als ik eerlijk ben,.
Ik zei toch niet dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
Maar daarom zijn die mensen nog wel vreemd
Ik vind er niks vreemds aan, het is gewoon het principe dat als je ergens fan van bent dat je zoveel mogelijk accesoires ervan in huis wilt hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
Maar daarom zijn die mensen nog wel vreemd
Aah come on 70 euro voor een dvd box.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind er niks vreemds aan, het is gewoon het principe dat als je ergens fan van bent dat je zoveel mogelijk accesoires ervan in huis wilt hebben.
Iedereen heeft wel iets waar die helemaal aan verknocht is, het is bij de meeste mensen alleen niet hetzelfde en dan krijg je bij mensen al snel het wij-zij gevoel en steken woorden als 'vreemd' en 'normaal' al snel de kop op.![]()
Dat was echt de periode van personages die er eigenlijk te kort in hebben gezeten.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het oude liedje: http://www.youtube.com/watch?v=pa5ajBbB_vA is veel mooier dan dat nieuwe liedje.( http://www.youtube.com/watch?v=2pW4mwcWioA&mode=related&search= ) Die oude leader, die filmpjes, zijn trouwens voor mijn tijd want 7 ofzo heb ik niet gekend. Ze moeten het oude vertrouwde liedje weer inzetten!
![]()
Oke, ik ben verslaafd.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah come on 70 euro voor een dvd box.
dat is toch veel te duur man.
Ja dat was echt spannend!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:46 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wEjWF3Jju_g&mode=related&search=
Ja het is inderdaad erg veranderd. En Robert blijft er wel goed uitzien alleen aan dat beginfilmpje had ie toen iets minder rimpels.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was echt de periode van personages die er eigenlijk te kort in hebben gezeten.
Cleo Gijs Job Marcus Maaike Daantje.
Wat zag Meerdijk er toen nog anders uit qua bevolking hoe lang is dit geleden 4 jaar ?![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WYEa3cuQrMY&mode=related&search=
ik wil Yolanthe laten overplaatsen naar gtst..
Prima, maar dan krijg je Gürkan, Annelieke, Petra, Lauretta, Katarina en Eric er wel gratis bij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WYEa3cuQrMY&mode=related&search=
ik wil Yolanthe laten overplaatsen naar gtst..
Nog geen 36 cent per aflevering vind ik best meevallen, maar dan moeten ze er wel alle 195 op staan.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef Canisfire het volgende:
Aah come on 70 euro voor een dvd box.
dat is toch veel te duur man.
te kort?!?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef Canisfire het volgende:
Dat was echt de periode van personages die er eigenlijk te kort in hebben gezeten.
Cleo Gijs Job Marcus Maaike Daantje.
Daantje kan er niet lang genoeg inzittenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
te kort?!?
Cleo, Gijs, Job, Maaike en Daantje zater er per definitie te láng in.....
maar Marcus had idd wel wat langer mogen blijven
hé Markquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Meike Griffioen bedoelt Babette denk ik
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Prima, maar dan krijg je Gürkan, Annelieke, Petra, Lauretta, Katarina en Eric er wel gratis bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |