Ja maar die is er vooralsnog ook niet echt hequote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb liever Martine, de überbitch van gtst.
Dat je doet alsof ze er al is, terwijl dit wat mij betreft pas zeker is als ik het zie.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:36 schreef Marvellous het volgende:
Ja.. dus? What's your point?
Aha... En kan je me dan even vertellen waar ik dat precies doe??quote:Op donderdag 21 september 2006 18:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat je doet alsof ze er al is, terwijl dit wat mij betreft pas zeker is als ik het zie.
Ik ben ook een nachtdier !quote:Op donderdag 21 september 2006 13:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij is Ludo zelf nooit ontvoerd geweest, hij is wel Stefano op gaan zoeken toen hij tijdelijk terug was gegaan naar zijn maffia familie, het wordt ook nergens in zijn biografie genoemd.
Over slapen, ik ben een nachtdier en slaap op sommige dagen van 4.00-9.00, als ik eerder moet beginnen wel wat eerder, meestal studeer ik 's nachts beter.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Aha... En kan je me dan even vertellen waar ik dat precies doe??![]()
Ik vond dit een beetje klinken als, maar kennelijk verkeerd geïnterpreteerd door mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb liever Martine, de überbitch van gtst.
goeie vraag... ik denk dat Charlie daar iemand anders neergezet heeft sinds ze zwanger is, maar waarom daar spontaan niemand meer komt?! geen idee!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:57 schreef Marvellous het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat er met dat koffiecafé gebeurt is.. Bestaat dat nog?? Ik zie het eigenlijk nooit meer voorbij komen![]()
Eigenlijk sinds het nieuwe seizoen niet meer inderdaad....quote:Op donderdag 21 september 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
goeie vraag... ik denk dat Charlie daar iemand anders neergezet heeft sinds ze zwanger is, maar waarom daar spontaan niemand meer komt?! geen idee!
cellentekortquote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef Canisfire het volgende:
Daar word ze immers van verdacht waarom zit ze dan niet vast?
Gewoon plot hole dus.quote:
Het was pas echt cool geweest als de motor over de kop was gevlogen en dat Riki dood was geweestquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack met een motor? De nieuwe Rik?
Ik moest ook meteen aan Rik denken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack met een motor? De nieuwe Rik?
die toko van Jack is er ook niet echt gezellig op gewordenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Wat een grafhuis heeft Charlie en Nick.
Ik vind har nog wel een van de betere kind actrices die we hebben gezien.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
wat 'n stom kind zeg, die Rikkie
niet dat die mini-actrice daar wat aan kan doen, kids in soaps zijn gewoon strontvervelend
Echt een gangsta-toko.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
die toko van Jack is er ook niet echt gezellig op geworden
ja in z'n dromen... suffe kerelquote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Echt een gangsta-toko.
weer terug naar groen dusquote:Misschien moeten ze een voorbeeld nemen aan het AZB uit ONM.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind har nog wel een van de betere kind actrices die we hebben gezien.
Als je terug denkt aan hoe dood Lucas vorig jaar zijn regeltjes oplas.
Jack-Rickie gesprekken:quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Dialogen waarbij Hamlet verbleekt mensen.
oh ze heeft meegelezen, ze komt in actiequote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Lieke heeft eerst een jaar op d'r luie reet mogen zitten in die rolstoel, en nu vervolgens 8 weken liggen?
Dat heeft ze zojuist ingehaald.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Lieke heeft eerst een jaar op d'r luie reet mogen zitten in die rolstoel, en nu vervolgens 8 weken liggen?
Inderdaad, ik vind haar wel leuk personage, pro Jack en vooral heerlijk anti Charlie, misschien gaan ze dat in de toekomst ook nog beter uitwerken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Jack-Rickie gesprekken:
"Wat mooi" "Prachtig"
En dat is nog één van de wat diepere scènes.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Jack-Rickie gesprekken:
"Wat mooi" "Prachtig"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |