Jammer.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef Postlezer het volgende:
Marc Wauters breekt zijn sleutelbeen en stopt nu definitief met wielrennen, normaal zou hij nog de Franco Belge en Parijs-Tours hebben gereden.
Hij heeft een mooie carriere achter de rug![]()
Kolobnev ook. Je moet het maar kunnen als Rabo zinde, een supertalent die op zeer jonge leeftijd al meedeed in Italië voor de overwinning compleet te verneuken door een ronderenner proberen van 'm te maken. Raboquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef icebliss het volgende:
Vastaranta en Scheuneman mogen oprotten bij Rabobank en schijnen in gesprek te zijn met Unibet.com
....
Ja inderdaad, wel een mooi opleidingsprogramma hebben maar dan wel allerlei vage mensen uit alle windstreken aantrekken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef icebliss het volgende:
Rabobank![]()
Alsjeblieft zeg, laat daar eens een enorme schoonmaak plaatsvinden. Dan komt het misschien nog goed met de komende (zeer) beloftevolle generatie.
goed nieuwsquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De Kort heeft trouwens voor 2 jaar getekend bij Astana![]()
Ze moeten hem natuurlijk wel de laan uitsturen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:13 schreef du_ke het volgende:
Opvallend toch wel dat ze nu het vertrouwen in Basso blijkbaar helemaal kwijt zijn.
Opvallend?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:13 schreef du_ke het volgende:
Opvallend toch wel dat ze nu het vertrouwen in Basso blijkbaar helemaal kwijt zijn.
Er is sowieso bewijs tegen hem. Denk je dat hij de tour niet zou mogen rijden als er geen bewijs was?quote:
Nouja, de mineraalwaterboys uit Duitsland hebben als gezegd waarschijnlijk niet in de tour te starten als Jan start.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd hoe de andere ploegen zouden reageren, best mogelijk dat (zogezegd) propere ploegen niet willen vertrekken als Mancebo en Basso ook aan de start staan.
Gaat Konyshev (die zat toch ook bij LPR?) trouwens nog een jaartje door, of is ie ondertussen gestopt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:
Hondo naar de Italo/Russische Tinkoff ploeg (fusie tussen LPR en Tinkoff). Ook Ignatiev en Weigold hebben getekend inmiddels. Verder zal het ploegje bestaan uit de wat betere russische renners van het huidige Tinkoff (ik noem Brutt) en wat renners van LPR + wat gebuisde renners elders genoemd wordt o.a Commesso, Mattan, Contrini, Fabio Gilioli, Stefano Zanini (of toch naar Davitamon?) en Massimiliano Maisto
Leuk teampje welquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:
Hondo naar de Italo/Russische Tinkoff ploeg (fusie tussen LPR en Tinkoff). Ook Ignatiev en Weigold hebben getekend inmiddels. Verder zal het ploegje bestaan uit de wat betere russische renners van het huidige Tinkoff (ik noem Brutt) en wat renners van LPR + wat gebuisde renners elders genoemd wordt o.a Commesso, Mattan, Contrini, Fabio Gilioli, Stefano Zanini (of toch naar Davitamon?) en Massimiliano Maisto
Sevilla en Ullrich hadden een contract ondertekend waarin ze aangaven nooit contact met Fuentes te hebben gehad. Uit het bewijs van de Spaanse politie bleek echter dat ze wel contact met hun hebben gehad. Dat was genoeg voor T-Mobile om ze te ontslaan, maar het is natuurlijk maar zeer de vraag of het voor een sportrechtbank genoeg is om iemand te veroordelen voor doping gebruik. Het zou erg spijtig zijn, maar het lijkt erop dat er een goede kans is dat alle Fuentes klanten volgend jaar weer rijden, hoewel het voor iedere wielervolger overduidelijk is dat ze gepakt hebben. Ik hoop dat de ProTour ploegen die ethische code nu eindelijk eens serieus nemen, en de Fuentes klanten niet in dienst nemen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, tegen Ullrich scheen het bewijs erg overweldigend te zijn. Bewijs dat er dan nu weer niet blijkt te zijn, maar toch overtuigend genoeg voor Telekom om hem te ontslaan..
volgens mij stopt die om ploegleider te worden daarquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gaat Konyshev (die zat toch ook bij LPR?) trouwens nog een jaartje door, of is ie ondertussen gestopt?
ja, al heeft T-Mobile nog 3 plaatsen over. Ik weet niet hoe het precies zit met die min 3 neo's per PT anders verwacht ik nog wel een aantal neo's die komen.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef 4-elements het volgende:
Schmitz en Gilling moeten allebei vertrekken begrijp ik hieruit?
neequote:Op woensdag 27 september 2006 23:53 schreef zjroentje het volgende:
Komt Wiesenhof dan uit in de Pro Tour volgend jaar?
Ik zou zo zeggen: Lefevere, grijp je kansquote:Rijdt Ullrich volgend jaar weer in het peloton?
wo 27/09/06 - De Zwitserse bond heeft aangegeven dat ze Jan Ullrich niet zullen schorsen. Het is dus mogelijk dat de Duitser volgend jaar weer meerijdt. Danilo Hondo en de Russische belofte Michail Ignatjev rijden volgend seizoen allebei voor het Italiaanse continentale team Tinkoff Credit System. En Jartazi en Cofidis gaan samenwerken. De wielerweetjes.
Jan Ullrich mag dromen van een plaatsje in het peloton in 2007. Dat zegt Lorenz Schläfli, topman van de Zwitserse wielerbond.
Ullrich (foto), die in Zwitserland woont en daar een licentie heeft, is ontslagen bij T-Mobile toen de affaire-Fuentes losbarstte.
Hij zou worden geschorst door de Zwitserse bond. "Maar er gebeurt niks", zegt Schläfli.
"Als de UCI niks laat horen, is de zaak snel afgehandeld. Op dit moment hebben wij in Zwitserland geen weet van doping."
"Als Ullrich een licentie aanvraagt, kunnen we die hem dus niet weigeren", luidt het nog. De vraag is of Ullrich nog wel een nieuwe ploeg zal vinden.
bron: Sporza
Zanini is toch ook al 87?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:
Moet zoiets zijn, hij reed in ieder geval al mee toen Frank Vandenbroucke nog serieus werd genomen. Toen al!quote:
je bedoeld Omnibike Dynamo Moscow?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Met die ploeg moeten ze toch aardig kunnen scoren. Valt me wel tegen dat ze niet hebben geshopt bij de Moskouwse continental ploeg. Die heeft ook wat goede renners rondlopen die zich in een Kazachse ploeg wel prettig zullen voelen.
Ik bedoelde inderdaad Omnibike. Een ploeg die het trouwens verdient om wel eens voor een pro-tour wedstrijd een wildcard te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bedoeld Omnibike Dynamo Moscow?
Dat is wel heel lang geleden.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Moet zoiets zijn, hij reed in ieder geval al mee toen Frank Vandenbroucke nog serieus werd genomen. Toen al!
een idee om een Rusland de ronde van rusland te organiseren en die in de PT te gooienquote:Op donderdag 28 september 2006 21:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Omnibike. Een ploeg die het trouwens verdient om wel eens voor een pro-tour wedstrijd een wildcard te krijgen.
Nou, nee. Niet nog meer van die wazige wedstrijden in de PT. Er zijn al teveel wedstrijddagen en te weinig eendagskoersen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een idee om een Rusland de ronde van rusland te organiseren en die in de PT te gooien![]()
Leuk idee. Ik weet er nog wel wat leuke bergjes te vinden. Als je de route Volgograd-Pjatigorsk-Sochi neemt heb je een leuke ronde voor een week met sprintersetappes en berggeitenetappes.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een idee om een Rusland de ronde van rusland te organiseren en die in de PT te gooien![]()
precies en is dus veel selectiever dan steeds dat Karpacz gebergte in de Ronde van Polenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Leuk idee. Ik weet er nog wel wat leuke bergjes te vinden. Als je de route Volgograd-Pjatigorsk-Sochi neemt heb je een leuke ronde voor een week met sprintersetappes en berggeitenetappes.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 06:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Wil je het echt selectief weet ik nog wel een rondje door het Altaj gebergte
Ik heb al eens een ronde gereden door de Tatra, probleem was [ is ]? dat er bovenop geen asfalt ligt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Leuk idee. Ik weet er nog wel wat leuke bergjes te vinden. Als je de route Volgograd-Pjatigorsk-Sochi neemt heb je een leuke ronde voor een week met sprintersetappes en berggeitenetappes.
En buiten Australie (en misschien Colombia ofzoquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dat qua wielerhistorie / traditie Rusland zo'n Pro Tour - koers meer verdient dan Polen.
Rusland is denk ik toch wel het beste wielrenland buiten de VS en de traditionele West - Europese toplanden.
Zou toch wel logisch zijn als daar eens een koers op het hoogste niveau wordt verreden.
Kazakhstan timmert anders ook behoorlijk aan de wegquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dat qua wielerhistorie / traditie Rusland zo'n Pro Tour - koers meer verdient dan Polen.
Rusland is denk ik toch wel het beste wielrenland buiten de VS en de traditionele West - Europese toplanden.
Zou toch wel logisch zijn als daar eens een koers op het hoogste niveau wordt verreden.
En daar liggen bergen zat voor een selectieve ronde.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kazakhstan timmert anders ook behoorlijk aan de weg![]()
Australië is meer gericht op baanwielrennen. En daar zijn ze behoorlijk goed in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:14 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
En buiten Australie (en misschien Colombia ofzo)
En de aandacht voor wielrennen is er groot. Maakt de financiering ook eenvoudiger.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En daar liggen bergen zat voor een selectieve ronde.
Zeker als een zeer hoog politicus voorzitter van de wielerbond is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
En de aandacht voor wielrennen is er groot. Maakt de financiering ook eenvoudiger.
Volgens Eurovisie enzo ja. Ik noen Noord-Korea toch niet echt een buurland van Europaquote:
tot de Oeral ligt het in Europaquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgens Eurovisie enzo ja. Ik noen Noord-Korea toch niet echt een buurland van Europa
Laat ik het dan zo zeggen: Verscheiden koersen in Italië, Frankrijk, België, Duitsland hebben véél meer te bieden dan een eerstejaars koersje (natuurlijk wel met "classic" in de naam) in één of ander vieze hoek in Ruslandquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tot de Oeral ligt het in Europadaarvoor mogen ze dus koersen van je
Die met dat profiel waar het net leek of het heel erg bergop ging, maar eigenlijk was het gewoon 150km aan 0.3%quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
daar heb je gelijk in
maar die koers in China die Tsjalingi gewonnen heeft zag er wel gewelig uit![]()
dat was één etappe ja, 90 km berg af om vervolgens die zelfde weg terug te rijden en in totaal iets van 250m hoogteverschil doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die met dat profiel waar het net leek of het heel erg bergop ging, maar eigenlijk was het gewoon 150km aan 0.3%?
Hoe kom jij er toch steeds bij dat Vino zo'n geweldige afdaler isquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:16 schreef wimderon het volgende:
typische etappes voor Savoldelli, Samuel Sanchez en Vinokourov. Valverde zal het er wel niet zo op hebben![]()
Snap ik ook niet dat mensen dat denken. Vino is namelijk helemaal niet zo'n goede daler.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe kom jij er toch steeds bij dat Vino zo'n geweldige afdaler is![]()
Hij heeft de Vuelta gewonnen in een afdaling. Al was dat meer tijdrijden dan afdalen, maar ja...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Australie zoals al eerder opgemerkt vooral in baanwielrennen en daarnaast heeft het goede sprinters. Maar voor de grote rondes en het zware klassiekerwerk heeft en had Rusland altijd betere renners.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:14 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
En buiten Australie (en misschien Colombia ofzo)
Die speelde valsquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand was sneller beneden dan Wim van Est.
Hoe kom jij bij vetgedrukte, nog nooit ook maar iets daarover geschrevenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In het technische deel kwam Valverde zowat terug tot bij Vino. Die vervolgens in het bijtrapdeel wegreed. Dat heeft dus niets met daalkwaliteiten te maken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij vetgedrukte, nog nooit ook maar iets daarover geschreven![]()
Vino staat daar inderdaad bij omdat hij de Vuelta in een afdaling won. Valverde is ook zeker geen slechte daler, maar verloor wel de Vuelta in een afdaling
Hell yeah, de leukste Tour van dit decennium.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:59 schreef Wombcat het volgende:
Misschien kan iemand zich de tour van 2003 nog herinneren
Ik kan me nog zoiets herrinneren over een vaag idee van iemand over een daaltijdrit....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij vetgedrukte, nog nooit ook maar iets daarover geschreven![]()
Maar dat is dus iemand andersquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef HassieBassie het volgende:
Een afdaaltijdrit zou wel erg vet zijnVooral om geld te winnen; mijn geld staat dan vast op Vinokourov
![]()
Ja, dat heb ik ook wel gezien, maar wat wil je hier nu mee zeggen? Ik zeg toch niet dat VInokourov een goede en Valverde een slechte daler is, alleen dat Valverde in een afdaling de Vuelta heeft verloren, wat gewoon klopt, maar geen oordeel is over de daalcapaciteiten van beiden...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In het technische deel kwam Valverde zowat terug tot bij Vino. Die vervolgens in het bijtrapdeel wegreed. Dat heeft dus niets met daalkwaliteiten te maken.
Klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Flecha was er in PR al eens niet ver vanaf ...
Flecha is geen schim meer van die Flecha sinds-ie bij Rabo rijdt...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Flecha was er in PR al eens niet ver vanaf ...
Dan heb jij een andere Flecha gezien in P-R van dit jaar dan mij....quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Flecha is geen schim meer van die Flecha sinds-ie bij Rabo rijdt...
In het algemeen over dit seizoen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Dan heb jij een andere Flecha gezien in P-R van dit jaar dan mij....
:S Hij reed een meer dan aardig voorjaar (erg sterk in PR), een goede tour, was 2e in Plouay. En dan ben ik vast nog wel wat vergeten.quote:
Mwah, Ferretti zorgde gewoon dat het beide mogelijk wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
Flecha heeft dit jaar volgens mij ook veel in dienst van de ploeg gereden, meer dan bij zn vorige ploegen!
Je zal je levensdroom maar waarmaken om een week later zoiets voorgeschoteld te krijgenquote:Wereldkampioen Paolo Bettini verliest z´n broer
ROME - Sauro Bettini, de broer van de kersverse wereldkampioen wielrennen Paolo Bettini (QuickStep-Innergetic), is gisteren om het leven gekomen bij een verkeersongeval, staat te lezen op de website van de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport.
De 42-jarige Sauro Bettini liet het leven nabij Bibbona (nabij Livorno), waar de familie Bettini van afkomstig is.
Sauro, die zeer dicht bij zijn broer Paolo stond, was voor volgende week een feest aan het organiseren voor de wereldtitel van Paolo Bettini (op 24/09 in Salzburg). Hij laat een vrouw en een zoon van 10 jaar achter.
De vloek van de regenboogtrui...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zal je levensdroom maar waarmaken om een week later zoiets voorgeschoteld te krijgen.
heeft Boonen dan weer geen last van gehad.quote:
Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, de broer reed ook en had waarschijnlijk zelfs meer talent. Wat een joekel van een cliché, je mag als topsporter geen broer of zus hebben of er wordt meteen ook verteld dat die nog meer talent had, maar minder doorzettingsvermogen of iets dergelijks.
Het gaat over iets wat letterlijk in het artikel staat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu mee te maken?
Hoezo niet ? Hij heeft net een mislukt seizoen achter de rug ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft Boonen dan weer geen last van gehad.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Hij heeft net een mislukt seizoen achter de rug ...
Het is toch gewoon zo. In tegenstelling tot alle jubilate's die men ons wil inwrijven is het seizoen van Tom Boonen dit jaar gewoon mislukt. Hij had zich voor dit seizoen 9 hoofddoelen gesteld en faalde op bijna allemaal ervan. Voor de rest won hij enkel kleinere koersen.quote:
Ja , maar in sommige was het toch meer dan "mislukken" in MSR er compleet uitgesprint worden , het BK was een blamage , de Tour eigenlijk ook , ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef rubbereend het volgende:
Ja al die doelen halen was dan ook wel erg onrealistisch
Als je op die manier gaat redeneren is het seizoen van (bijna) alle renners mislukt, want iedere renner stelt meerdere doelen, en in het algemeen mag je blij zijn als je er een paar van haalt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo. In tegenstelling tot alle jubilate's die men ons wil inwrijven is het seizoen van Tom Boonen dit jaar gewoon mislukt. Hij had zich voor dit seizoen 9 hoofddoelen gesteld en faalde op bijna allemaal ervan. Voor de rest won hij enkel kleinere koersen.
De 9 doelen van Boonen (voor) dit seizoen :
x De Omloop het Volk winnen
MISLUKT
x Milaan-San Remo winnen
MISLUKT
x De Ronde van Vlaanderen winnen
Gelukt
x Parijs-Roubaix winnen
MISLUKT
x Belgisch kampioen worden
MISLUKT
x Een rit in de Tour winnen
MISLUKT
x Het geel in de Tour dragen
Gelukt
x Het groen naar Parijs brengen
MISLUKT
x Opnieuw wereldkampioen worden
MISLUKT
Hij had die 4 gele truien graag ingeruild voor 1 ritzege.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ook vind ik het nogal vreemd om over een blamage te spreken in de Tour wanneer je als 25-jarige 4 dagen geel draagt en helemaal geen klassementsrenner bent. Op een bepaald moment had hij een gele, een groene en regenboogtrui tegelijkertijd moeten dragen. Oh, wat moet hij zich toen belachelijk hebben gevoeld.
Als je de RvV wint is je seizoen eigenlijk al gelukt. En who cares over het BK? Ook niks mis mee om er uitsprint te worden door een goede Petacchi. En de Belgen zijn veels te verwend geweest met Boonen vorig jaar dat ze een Tour met 4 dagen Gele trui al een mislukking noemen....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja , maar in sommige was het toch meer dan "mislukken" in MSR er compleet uitgesprint worden , het BK was een blamage , de Tour eigenlijk ook , ...
Dat zou ik niet met zekerheid durven stellen. Maar ik vind dan zelf ook dat een ritzege in de tour (of een andere grote ronde) zwaar wordt overgewaardeerd qua prestige. Alsof je een topper bent omdat je eens een rit hebt gewonnen. Als het over palmaressen gaat, is dat ook steeds 1 van de eerste vermeldingen: "5 klassiekers gewonnen en 3 tourritten" bijvoorbeeld. "Oef, ons seizoen is al half geslaagd, want we hebben met de ploeg 2 tourritten gewonnen." Baguet werd een paar jaar geleden plots een van de Belgische subtoppers omdat hij per ongeluk een tourrit won. Tja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij had die 4 gele truien graag ingeruild voor 1 ritzege.
Ben ik het wel mee eens. Veel ritten in rondes zijn qua parkoers en wedstrijd niet erg boeiend, maar er wordt wel veel waarde aan toegekend. Een Calzati wint een rit met de zegen van het peloton (niets mis mee verder), en daarmee is zijn seizoen opeens geslaagd. En elke ronde zijn er wel een paar renners die op een dergelijke manier een rit winnen, terwijl het (bijna) nooit voorkomt dat een klassieker op die manier wordt gewonnen (en er worden ook niet veel klassiekers in een massasprint beslist).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou ik niet met zekerheid durven stellen. Maar ik vind dan zelf ook dat een ritzege in de tour (of een andere grote ronde) zwaar wordt overgewaardeerd qua prestige. Alsof je een topper bent omdat je eens een rit hebt gewonnen. Als het over palmaressen gaat, is dat ook steeds 1 van de eerste vermeldingen: "5 klassiekers gewonnen en 3 tourritten" bijvoorbeeld. "Oef, ons seizoen is al half geslaagd, want we hebben met de ploeg 2 tourritten gewonnen." Baguet werd een paar jaar geleden plots een van de Belgische subtoppers omdat hij per ongeluk een tourrit won. Tja.
Big fucking deal. Het is een ronde, het gaat over het eindklassement. Ritten zijn bijzaak.
Liever 1 klassieker dan 10 tourritten.
Goed. Oplossing: overgangsritten schrappen. Scheelt meteen koersdagen in de Protour.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zware alpenritten zijn natuurlijk nog iets anders, maar die overgangsritten, dat zijn loterijen. Verder is een sprint een sprint, maakt me niet echt veel uit dat ze in de Tour in de finale tegen 135 km/u. rijden en meppen uitdelen met boksbeugels. In de Ronde van Luxemburg rijden ze trager, laten ze iedereen met rust en sprinten toch dezelfde renners voor de zege.
fotos van de finale dagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
Risi/Marvulli winnen de 6daagse van Maastricht voor Keisse/Villa en Stam/Schep. 3 koppels in dezelfde ronde maar de zwitsers wonnen op punten.
hier nog een aantal fotos van het winnende duo (de rest komt in de loop van woensdag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ze horen erbij en de 3 weken zorgen voor de natuurlijke (quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed. Oplossing: overgangsritten schrappen. Scheelt meteen koersdagen in de Protour.
Enig probleempje: heel soms kun je ronde winnen in een overgangsetappe. Dus ze gaan dan toch weer ergens over.
hangt er ook vanaf natuurlijk. Aan een ritoverwinning van drie renners die het peloton laat rijden wel natuurlijk. Maar een overwinning in een bergetappe of een massaspurt telt toch echt wél behoorlijk natuurlijk ...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, ze horen erbij en de 3 weken zorgen voor de natuurlijke () selectie in zo'n grote ronde. Er wordt mijns inziens alleen teveel waarde gehecht aan een ritoverwinning.
quote:Alexandre Vinokourov and Andrey Kashechkin were honoured on Monday, October 2, by the President of Kazakhstan for their performance in the Vuelta a España. Head of State Nursultan Nasarbayev bestowed the order "Barys", second degree on Vuelta winner Vinokourov. Kashechkin received an apartment in the nation's capital.
According to Kazakhstan media inform, "The President wished them further success emphasizing that every person in the state was able to glorify his or her motherland. The athletes thanked the leader of Kazakhstan and the Prime Minister Daniyal Akhmetov for the support of the sport."
Yep, nog altijd beter dan circa 95% van het profpeloton.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:54 schreef zjroentje het volgende:
Boonen heeft een goed jaar gehad, alleen heeft hij zijn eigen (veel te) hoge verwachtingen niet waargemaakt.
Jup. Maar die doet niet mee omdat 'ie in Paris - Tours startquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:01 schreef Zwansen het volgende:
Die won Boogerd toch ooit eens?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:48 schreef -skippybal- het volgende:
Vanmiddag is ook de Giro dell'Emilia. Als iemand daar een stream of een tickert van weet....![]()
Als het goed is moet het hier een ticker zijn maar die dite is downquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kijk eens op de site van gazzetta dello sport.
quote:Spaans talent Goikoetxea dood door sprong van balkon
De Spaanse belofte Julen Goikoetxea is overleden na een sprong van zijn balkon in Ondarroa Baskenland). Het schijnt om een zelfmoordpoging te gaan aangezien Goitkoetxea onder behandeling was vanwege een depressie.
Door de depressie had de 21-jarige renner sinds mei geen wedstrijden meer gereden voor de amateurformatie Alfus-Tedes. Goikoetxea had ook al een profcontract getekend voor 2007 bij ProTour-ploeg Euskaltel-Euskadi. Volgens de Spaanse pers had de renner al eerder pogingen gedaan een einde aan zijn leven te maken en al verschillende medische behandelingen ondergaan.
Gaaf podium!quote:1. Rebellin
2. Di Luca
3. Di Grande
fotos elite/beloftenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:13 schreef Bartoli het volgende:
fotos veldrit harderwijk, vrouwen
fotos van de profs komen later
uitslag:
1. Van den Brand
2. Hormes-Ravenstijn
3. Van Rijen
Henderson is een topper in het Amerikaanse circuit. Buiten Amerika, Nieuw Zeeland en Australie is die praktisch nooit geweest. Dus kan wel een meerwaarde hebben voor T-Mobile. Die Hansen denk ik niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Henderson is al 30 en absoluut geen topper, ze zijn daar toch vrij diep aan het zinken bij t-mobile blijkbaar
Wel een topper op de baan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Henderson is al 30 en absoluut geen topper, ze zijn daar toch vrij diep aan het zinken bij t-mobile blijkbaar
Wesemann ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:59 schreef Bartoli het volgende:
Stefan van Dijk gaat overigens naar Wiesenhof.
bronquote:Discovery Channel zou serieuze interesse hebben getoond in Jan Ullrich, zo meldt de Spaanse sportsite AS.com dinsdag. De ontslagen Duitse renner is momenteel nog verwikkeld in een dopingschandaal rond de Spaanse dopingarts Fuentes.
De Spaanse sportsite baseert zich op hardnekkige geruchten dat Discovery-ploegleider Johan Bruyneel contact heeft gezocht met Ullrich over een mogelijk dienstverband. Bruyneel zou de Duitse Tourwinnaar van 1997 een aanbod hebben gedaan. Ullrich liet recentelijk weten dat hij al verscheidene aanbiedingen van wielerploegen op zak heeft.
De UCI maakte onlangs bekend dat Ullrich ook gewoon een licentie voor volgend jaar kan aanvragen. Vlak voor de Ronde van Frankrijk werd Ullrich uit de Tourploeg van T-Mobile gehaald omdat zijn naam op de beruchte lijst van de Spaanse dopingarts voorkwam.
de wielersport in zijn geheel niet. De UCI moet zich diep schamen net als het Wada enzo die hebben hoog van de toren zitten blazen door iedereen zwart te maken enzo terwijl ze onschuldig zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alle §(be)schuldigen van de Operacion Puerto worden dus in de Pro Tour weer door de grote poort binnengehaald. De wielersport zou zich dood moeten schamen ...
Ja, idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de wielersport in zijn geheel niet. De UCI moet zich diep schamen net als het Wada enzo die hebben hoog van de toren zitten blazen door iedereen zwart te maken enzo terwijl ze onschuldig zijn.
Voortaan pas wat naar buiten brengen als ze ook daadwerkelijk bewijzen hebben en niet zoals nu. Ow jij staat op die lijst dus je gebruikt doping, dus je wordt gestrafd![]()
Onschuldig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de wielersport in zijn geheel niet. De UCI moet zich diep schamen net als het Wada enzo die hebben hoog van de toren zitten blazen door iedereen zwart te maken enzo terwijl ze onschuldig zijn.
zeker vlak voor de tour van volgend jaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:45 schreef horstjan het volgende:
Ik las dat het onderzoek van de justitie minstens tot half 2007 de tijd nodig heeft om de zaak af te ronden. Dus uitstel van executie.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker vlak voor de tour van volgend jaar
Van de prikpagina. Ow ja het gaat hier niet om die Gerrard van Liverpool!!quote:Er worden nu dan ook namen van voetballers genoemd (door een Italiaanse makelaar - Bronzetti), zie Marca: www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/valencia/es/desarr...
namen die vallen zijn: ...Gerard, Farinós, Mendieta, Kily González y otros...
Volgens Bronzetti heeft Fuentes geen namen genoemd omdat hij bedreigt zou worden
Ik wil een kleine correctie doorvoeren , Bartoli. Ze worden in Spanje niet vervolgd , nergens , maar dan ook nergens zegt het Spaanse gerecht dat ze "onschuldig" zijn. Alleen kun je volgens het spaanse recht nooit veroordeeld worden voor dopinggebruik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Voortaan pas wat naar buiten brengen als ze ook daadwerkelijk bewijzen hebben en niet zoals nu. Ow jij staat op die lijst dus je gebruikt doping, dus je wordt gestrafd![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik wil een kleine correctie doorvoeren , Bartoli. Ze worden in Spanje niet vervolgd , nergens , maar dan ook nergens zegt het Spaanse gerecht dat ze "onschuldig" zijn. Alleen kun je volgens het spaanse recht nooit veroordeeld worden voor dopinggebruik.
Was de Operacion Puerto in Italië gebeurt dan waren ze stuk voor stuk allemaal als beschuldigden voor een rechtbank moeten komen. In Spanje kunnen ze enkel "getuigen" (en dan nog alleen vrijwillig, geloof ik)
Daarom is het bijzonder laks van de wielersport en de nationale bonden die nu renners "vrijspreken" (zie hun persberichten erover) omdat ze in Spanje "geen beschuldigde" zijn ... Wel , dat ze nooit beschuldigde zouden zijn , dat was al duidelijk van voor de Tour ...
Jezus dat is het hart van het Valencia dat er in eind '99 ineens (europees) stond...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Van de prikpagina. Ow ja het gaat hier niet om die Gerrard van Liverpool!!
En ze zijn stuk voor stuk afgegleden naar een bedenkelijk niveau na hun vertrek bij Valenciaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:25 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Jezus dat is het hart van het Valencia dat er in eind '99 ineens (europees) stond...
Net als de meeste renners van de "Comunitat Valenciana" ploeg ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
En ze zijn stuk voor stuk afgegleden naar een bedenkelijk niveau na hun vertrek bij Valencia![]()
Vet!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:20 schreef icebliss het volgende:
Moerenhout heeft voor één jaar getekend bij Rabo!
ik zei toch dat ze dat moesten doen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:20 schreef icebliss het volgende:
Moerenhout heeft voor één jaar getekend bij Rabo!
http://www.vrtnieuws.net/(...)za_start/index.shtmlquote:ma 16/10/06 - "Ik heb een aanbod van Discovery Channel op zak", zegt Ivan Basso, "maar ik sta ook open voor andere aanbiedingen." De Italiaan sluit een verlengd verblijf bij CSC ook niet uit. "CSC blijft mijn team."
Basso kwam in opspraak in het Spaanse bloeddopingschandaal en werd door zijn Deense ploeg CSC op non-actief gezet.
Maar intussen gaan er steeds meer stemmen op om Basso vrijuit te laten gaan, wat een terugkeer naar CSC mogelijk zou maken.
"CSC is nog altijd mijn team. Het is ook rond mij opgebouwd", zegt de winnaar van de Ronde van Italië van dit jaar.
"Ik heb aanbiedingen van Discovery en Milram, blijkbaar geloven nog heel veel managers in mij. Ik weet één zaak: ik zal de Tour nog rijden én hem winnen."
Uitsluitsel over Basso's toekomst zou er wel eens snel kunnen komen. De Italiaan zou weer snel om de tafel gaan zitten met CSC-manager Bjarne Riis.
Mooie manier om afscheid te nemen, bijna 200 km op kop rijden tijdens de Rond van Lombardije!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:22 schreef rubbereend het volgende:
Totschnig stopt! Een top rijder de afgelopen jaren
Speciaal omdat ik veel met z'n vader heb gekoerst die toen al hoge verwachtingen van z'n zoon had heb ik 'm altijd gevolgd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mooie manier om afscheid te nemen, bijna 200 km op kop rijden tijdens de Rond van Lombardije!![]()
Mooiste blijft natuurlijk zijn zege vorig jaar in de Tour. Het was toen iets van 75 jaar geleden dat een Oostenrijker een etappe had gewonnen!![]()
quote:Alexandre Vinokourov, de Kazachse kopman én boegbeeld van het Kazachse wielrennen, is in zijn eigen land geridderd voor de diensten die hij zijn vaderland bewezen heeft. De 33-jarige Kazach, dit jaar goed voor brons op het WK tijdrijden en eindwinst in de Vuelta, ontving gisteren zijn onderscheiding, tijdens een ceremonie in Almaty, uit handen van premier Daniel Achmetow.
Is het niet stiekem toch een Oezbeek, die Vino.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef Falco het volgende:
Borat kan weer trots zijn op zijn landgenoot:
[..]
volgens welingelichte Duitse kranten wil Ullrich toch stoppen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Ullrich levert zijn Zwitserse licentie in waardoor hij aan een mogelijke verantwoording/schorsing/weigering van verlenging daar ontsnapt. Naar zijn zeggen namen al meerdere federaties contact op om hem volgens seizoen wél een geldige licentie toe te kennen ...
Misschien toch niet zo welingelicht, want hij zegt zelf dat hij zeker niet zal stoppen met wielrennen. Maar ja, wat Ullrich zegt, en wat hij doet, zit nog altijd een verschil tussen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens welingelichte Duitse kranten wil Ullrich toch stoppen?
Lijkt me prima om eens over die oortjes te beginnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:23 schreef horstjan het volgende:
Marc Madiot wil paal en perk stellen met het gebruik van de oortjes en Lefebere en vele anderen zijn voorstanderom div.redenen. Feit is dat de klok niet teruggedraaid kan worden. Vandaag stond er in BN/De Stem een artikel over de oortjes.
Met een beetje mazzel krijgen ze een bal tegen hun oor, en wordt het oortje dan direct in de hersens geïmplanteerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef horstjan het volgende:
'T is de pest voor de avonturiers die oortjes, als je in 'n lange ontsnapping kapot komt te zitten gelost wordt of pech hebt, alles wordt doorgespeeld naar het peloton, om maar niet te spreken over de te volgen tactiek. daarnaast zijn er de voordelen zoals veiligheid.Maar wat nu als straks ook voetballers met zo'n ding in het oor gaan lopen?
Toch mooi altijd, die mensen met die hele dure fietsen die de Cauberg nauwelijks opkomenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:59 schreef Bartoli het volgende:
Fotos Rabobank Cauberg Clinic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nauwelijks is nog veel gezegd. Er moesten ook een aantal deelnemers lopenquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toch mooi altijd, die mensen met die hele dure fietsen die de Cauberg nauwelijks opkomen![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nauwelijks is nog veel gezegd. Er moesten ook een aantal deelnemers lopen
was ie weer als 2e boven?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Deze jongen had het ook moeilijk:
[afbeelding]
![]()
nee hij draaide terug om de wat zwakkere toeristen omhoog te duwenquote:
Zeg dat maar niet te hard tegen Ardilaquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Eén keer de Cauberg op, dat zou toch geen probleem moeten zijn. Desnoods met een klein piemelverzetje.
Ze missen wel volledig de Giroquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
Breukink nu op Ned. 1 om o.a. even na te praten over dit seizoen.
Met ook een terugblik op de belangrijkste PT-koersen.
Waren dat gewoon van die bankbobo's ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hij draaide terug om de wat zwakkere toeristen omhoog te duwen. Dus bij de laatste in dit geval
![]()
btw wombcat als je zag wat voor postuur die lopende mensen hebben dan weet je genoeg
Kortom: hij is een groot licht?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:12 schreef zjroentje het volgende:
Breukink. Echt de uitstraling van een lantaarnpaal.
Jaah, dat dacht ik ook toen ik de herhaling weer zag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat blijft het ontzettend jammer dat Zabel geen wereldkampioen werd.
Ik zapte erlangs en toen ging over Boonen's slechte dag tijdens Gent-Wevelgem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er was ook net een seizoensoverzicht op Sporza (wat ongetwijfeld beter was).
Vooral de laatste honderden meters van de Omloop het Volk waren tofquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zapte erlangs en toen ging over Boonen's slechte dag tijdens Gent-Wevelgem.
Wegzappen!!!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vooral de laatste honderden meters van de Omloop het Volk waren tof.
"Beste kijkers, we moeten het niet altijd over Tom Boonen hebben, want Belgie heeft nog andere renners dan Tom Boonen. Tom Boonen kan niet altijd winnen, soms winnen er ook renners die niet Tom Boonen heten, de schijnwerpers moeten niet altijd op Tom Boonen worden gericht, zet eens iemand anders dan Tom Boonen in het zonnetje."
"Oh ja, Philippe Gilbert heeft gewonnen."
die waren vrijdag aan de beurt. Gisteren waren mensen die op inschrijving konden meedoenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waren dat gewoon van die bankbobo's ofzo?
Thomas Dekker in de Tirreno was leuk en Boogerd die gewoon een heel jaar goed presteerde, jammer dat hij dan niets won (op NK en criteriums na)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef pfaf het volgende:
Leuk overzichtje wel. Wat een slecht jaar voor de Nederlanders toch eigenlijk.
laat maar die grappen zijn niet origineel meer aangezien Kaiku al in roze pakjes reed dit jaar. Alleen jammer dat Kaiku ermee stoptquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Davitamon-Lotto wordt Predictor-Lotto en gaat waarschijnlijk in het zalmroze rijden.
Te makkelijk om daar een grap over te maken, die mag iemand anders inkoppen.
En die van Kaiku waren ook gewoon mooiquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat maar die grappen zijn niet origineel meer aangezien Kaiku al in roze pakjes reed dit jaar. Alleen jammer dat Kaiku ermee stopt![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef hetsjhokleek het volgende:
De ronde van Vlaanderen gaat niet over de Koppenberg dit jaar. Eigelijk ook wel terecht want het heeft maar weinig met fietsen te maken als er maar 8 de berg op komen zonder voeten aan de grond te zetten.
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En die van Kaiku waren ook gewoon mooi![]()
Koppenberg blijft niet vooraltijd weg in de Ronde want het hoort er gewoon bij. Ze gaan hem volgens mij renoverenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef ultra_ivo het volgende:
VOor mij hoort de Koppenberg gewoon bij de Ronde van Vlaanderen.
Of ze kunnen weer eens de aankomst verplaatsen en de Koppenberg later in het parcours doen zodat er niet een heel peloton tegelijk over heen knalt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Koppenberg blijft niet vooraltijd weg in de Ronde want het hoort er gewoon bij. Ze gaan hem volgens mij renoveren
De koppenberg hoort bij de Ronde als de Alp bij de Tour. Ik vrees een beetje dat het nefast voor de koers zal zijn. De vorige jaren werd daar toch altijd de eerste serieuse schifting al vroeg in de koers doorgevoerd. Nu zal men allicht tot later wachten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef ultra_ivo het volgende:
VOor mij hoort de Koppenberg gewoon bij de Ronde van Vlaanderen.
Ik heb de ronde van Vlaanderen meermalen gereden zonder de koppenberg, dus alleen het kijkspel meegemaaktquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De koppenberg hoort bij de Ronde als de Alp bij de Tour. Ik vrees een beetje dat het nefast voor de koers zal zijn. De vorige jaren werd daar toch altijd de eerste serieuse schifting al vroeg in de koers doorgevoerd. Nu zal men allicht tot later wachten.
Stond in het AD laatst ook wat over. Daar werd gezegd dat de geruchten in de wereld kwamen toen die acteur een aantal keer meeliep toen Armstrong aan het trainen was voor de marathon van NYquote:Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef maril het volgende:
Maar ik vraag mij af waar komen die verhalen dan vandaan , eerlijk gezegd denk ik ook dat Lance geen homogevoelens heeft.
Typisch een Amrikaanse reactie dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Stond in het AD laatst ook wat over. Daar werd gezegd dat de geruchten in de wereld kwamen toen die acteur een aantal keer meeliep toen Armstrong aan het trainen was voor de marathon van NY
Daar zijn ze in elk geval beter in het verhullen van dope.quote:
Sluit mooi bij elkaar aan dan, want de Alp zit volgend jaar ook niet in de tour.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De koppenberg hoort bij de Ronde als de Alp bij de Tour. Ik vrees een beetje dat het nefast voor de koers zal zijn. De vorige jaren werd daar toch altijd de eerste serieuse schifting al vroeg in de koers doorgevoerd. Nu zal men allicht tot later wachten.
net of Ullrich voor die 3,6 naar Tinkoff gaat. Mss dat nog een of andere PT ploeg genoeg centen vindt voor die gozer. Maja Tinkoff heeft anders centen genoeg en ze zullen heus wel wildcard krijgen voor de Giroquote:Op woensdag 8 november 2006 23:44 schreef -skippybal- het volgende:
En dat voor maar $2.000.000 per jaar.
Wel wat anders dan ¤3.600.000 van Ullrich....
Oja daar moet 'ie nog top 5 rijden. Of misschien wel winnen, Vino kan het namelijk ookquote:Op donderdag 9 november 2006 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dan vergeet je nog Aqua & Sapone, Naturino en co die in Italië aanspraak maken op die wildcards. (Francesco Del Ponte wil natuurlijk ook terug een grote ronde rijden)
Selle Italia zal dan wel het slachtoffer worden. Of gaan die Rujano nog terug oppikken ?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:24 schreef Bartoli het volgende:
de RCS kennende zal uiteindelijk wel de 20 ploegen laten starten + 2 wildcards. Denk dat Naturino pech heeft. Acqua & Sapone met Garzelli zou wel kunnen.
Rujano kan naar Caisse D'Epargne maar dan zou Ruben Plaza weer buiten de boot vallen. Laatst las ik dat Plaza getekend zou hebben wat dan weer betekent dat Rujano pech had. Rujano kan wel weer naar Naturino wat weer kan betekenen dat ze een kans hebben op een wildcard in de Giro. Aangezien Selle-Italia sponsor is in de Giro zullen ze die ploeg niet laten vallen en Panaria evenminquote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Selle Italia zal dan wel het slachtoffer worden. Of gaan die Rujano nog terug oppikken ?
toch niet over die vrouw van in de 30 ofzo die zo fan is van Boogerd dat het net een kind van 12 is? dat ze liever met Boogie getrouwd was dan haar eigen manquote:Op woensdag 15 november 2006 01:48 schreef rubbereend het volgende:
vandaag een leuk stuk gelezen in het AD over de fanclubdag van Boogerd
Dat gelukkig niet. Wel dat er zo'n honderd mensen waren en dat Boogerd tijd had om alle fans te woord te staan, handtekeningen te geven en mee op de foto te gaan. Ook een groep Belgen was aanwezig. In België hadden ze niet zo'n stoere renner, dus waren ze fan van Boogerd geworden.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch niet over die vrouw van in de 30 ofzo die zo fan is van Boogerd dat het net een kind van 12 is? dat ze liever met Boogie getrouwd was dan haar eigen man![]()
1 vrouw maar ? Gelukkige Boogerd , je moet eens zien wat voor een effect Boonen hier heeft op vrouwen van rond de 30 als hij passeert ...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch niet over die vrouw van in de 30 ofzo die zo fan is van Boogerd dat het net een kind van 12 is? dat ze liever met Boogie getrouwd was dan haar eigen man![]()
het ging om die fandag zelf. Daar kunnen maar een beperkt aantal lui aan meedoen waaronder veel kinderen. Die vrouw van in de 30 was een van de enigste uitzonderingen volgens mij. Ik weet heus wel dat veel vrouwen van die leeftijd gek zijn op boogerd mits ze van wielrennen houdenquote:Op woensdag 15 november 2006 13:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
1 vrouw maar ? Gelukkige Boogerd , je moet eens zien wat voor een effect Boonen hier heeft op vrouwen van rond de 30 als hij passeert ...![]()
Maar hij heeft toch zo'n mooie aantrekkelijke lach ...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd heeft dan ook zelf een erg lekkere vrouw; dat schrikt misschien af
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch zo'n mooie aantrekkelijke lach ...![]()
[afbeelding]
Bij de amateurs?quote:Op maandag 20 november 2006 20:46 schreef Dieptriest het volgende:
Heeft iemand een idee waar Remmert Wielinga gaat rijdens volgend seizoen?
We hebben Addy Engels nog hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zozo , en dat voor "de beste klimmer van Nederland" ...![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
We hebben Addy Engels nog hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |