Jammer.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef Postlezer het volgende:
Marc Wauters breekt zijn sleutelbeen en stopt nu definitief met wielrennen, normaal zou hij nog de Franco Belge en Parijs-Tours hebben gereden.
Hij heeft een mooie carriere achter de rug![]()
Kolobnev ook. Je moet het maar kunnen als Rabo zinde, een supertalent die op zeer jonge leeftijd al meedeed in Italië voor de overwinning compleet te verneuken door een ronderenner proberen van 'm te maken. Raboquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef icebliss het volgende:
Vastaranta en Scheuneman mogen oprotten bij Rabobank en schijnen in gesprek te zijn met Unibet.com
....
Ja inderdaad, wel een mooi opleidingsprogramma hebben maar dan wel allerlei vage mensen uit alle windstreken aantrekken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef icebliss het volgende:
Rabobank![]()
Alsjeblieft zeg, laat daar eens een enorme schoonmaak plaatsvinden. Dan komt het misschien nog goed met de komende (zeer) beloftevolle generatie.
goed nieuwsquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De Kort heeft trouwens voor 2 jaar getekend bij Astana![]()
Ze moeten hem natuurlijk wel de laan uitsturen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:13 schreef du_ke het volgende:
Opvallend toch wel dat ze nu het vertrouwen in Basso blijkbaar helemaal kwijt zijn.
Opvallend?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:13 schreef du_ke het volgende:
Opvallend toch wel dat ze nu het vertrouwen in Basso blijkbaar helemaal kwijt zijn.
Er is sowieso bewijs tegen hem. Denk je dat hij de tour niet zou mogen rijden als er geen bewijs was?quote:
Nouja, de mineraalwaterboys uit Duitsland hebben als gezegd waarschijnlijk niet in de tour te starten als Jan start.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd hoe de andere ploegen zouden reageren, best mogelijk dat (zogezegd) propere ploegen niet willen vertrekken als Mancebo en Basso ook aan de start staan.
Gaat Konyshev (die zat toch ook bij LPR?) trouwens nog een jaartje door, of is ie ondertussen gestopt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:
Hondo naar de Italo/Russische Tinkoff ploeg (fusie tussen LPR en Tinkoff). Ook Ignatiev en Weigold hebben getekend inmiddels. Verder zal het ploegje bestaan uit de wat betere russische renners van het huidige Tinkoff (ik noem Brutt) en wat renners van LPR + wat gebuisde renners elders genoemd wordt o.a Commesso, Mattan, Contrini, Fabio Gilioli, Stefano Zanini (of toch naar Davitamon?) en Massimiliano Maisto
Leuk teampje welquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:
Hondo naar de Italo/Russische Tinkoff ploeg (fusie tussen LPR en Tinkoff). Ook Ignatiev en Weigold hebben getekend inmiddels. Verder zal het ploegje bestaan uit de wat betere russische renners van het huidige Tinkoff (ik noem Brutt) en wat renners van LPR + wat gebuisde renners elders genoemd wordt o.a Commesso, Mattan, Contrini, Fabio Gilioli, Stefano Zanini (of toch naar Davitamon?) en Massimiliano Maisto
Sevilla en Ullrich hadden een contract ondertekend waarin ze aangaven nooit contact met Fuentes te hebben gehad. Uit het bewijs van de Spaanse politie bleek echter dat ze wel contact met hun hebben gehad. Dat was genoeg voor T-Mobile om ze te ontslaan, maar het is natuurlijk maar zeer de vraag of het voor een sportrechtbank genoeg is om iemand te veroordelen voor doping gebruik. Het zou erg spijtig zijn, maar het lijkt erop dat er een goede kans is dat alle Fuentes klanten volgend jaar weer rijden, hoewel het voor iedere wielervolger overduidelijk is dat ze gepakt hebben. Ik hoop dat de ProTour ploegen die ethische code nu eindelijk eens serieus nemen, en de Fuentes klanten niet in dienst nemen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, tegen Ullrich scheen het bewijs erg overweldigend te zijn. Bewijs dat er dan nu weer niet blijkt te zijn, maar toch overtuigend genoeg voor Telekom om hem te ontslaan..
volgens mij stopt die om ploegleider te worden daarquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gaat Konyshev (die zat toch ook bij LPR?) trouwens nog een jaartje door, of is ie ondertussen gestopt?
ja, al heeft T-Mobile nog 3 plaatsen over. Ik weet niet hoe het precies zit met die min 3 neo's per PT anders verwacht ik nog wel een aantal neo's die komen.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef 4-elements het volgende:
Schmitz en Gilling moeten allebei vertrekken begrijp ik hieruit?
neequote:Op woensdag 27 september 2006 23:53 schreef zjroentje het volgende:
Komt Wiesenhof dan uit in de Pro Tour volgend jaar?
Ik zou zo zeggen: Lefevere, grijp je kansquote:Rijdt Ullrich volgend jaar weer in het peloton?
wo 27/09/06 - De Zwitserse bond heeft aangegeven dat ze Jan Ullrich niet zullen schorsen. Het is dus mogelijk dat de Duitser volgend jaar weer meerijdt. Danilo Hondo en de Russische belofte Michail Ignatjev rijden volgend seizoen allebei voor het Italiaanse continentale team Tinkoff Credit System. En Jartazi en Cofidis gaan samenwerken. De wielerweetjes.
Jan Ullrich mag dromen van een plaatsje in het peloton in 2007. Dat zegt Lorenz Schläfli, topman van de Zwitserse wielerbond.
Ullrich (foto), die in Zwitserland woont en daar een licentie heeft, is ontslagen bij T-Mobile toen de affaire-Fuentes losbarstte.
Hij zou worden geschorst door de Zwitserse bond. "Maar er gebeurt niks", zegt Schläfli.
"Als de UCI niks laat horen, is de zaak snel afgehandeld. Op dit moment hebben wij in Zwitserland geen weet van doping."
"Als Ullrich een licentie aanvraagt, kunnen we die hem dus niet weigeren", luidt het nog. De vraag is of Ullrich nog wel een nieuwe ploeg zal vinden.
bron: Sporza
Zanini is toch ook al 87?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:
Moet zoiets zijn, hij reed in ieder geval al mee toen Frank Vandenbroucke nog serieus werd genomen. Toen al!quote:
je bedoeld Omnibike Dynamo Moscow?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Met die ploeg moeten ze toch aardig kunnen scoren. Valt me wel tegen dat ze niet hebben geshopt bij de Moskouwse continental ploeg. Die heeft ook wat goede renners rondlopen die zich in een Kazachse ploeg wel prettig zullen voelen.
Ik bedoelde inderdaad Omnibike. Een ploeg die het trouwens verdient om wel eens voor een pro-tour wedstrijd een wildcard te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bedoeld Omnibike Dynamo Moscow?
Dat is wel heel lang geleden.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Moet zoiets zijn, hij reed in ieder geval al mee toen Frank Vandenbroucke nog serieus werd genomen. Toen al!
een idee om een Rusland de ronde van rusland te organiseren en die in de PT te gooienquote:Op donderdag 28 september 2006 21:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Omnibike. Een ploeg die het trouwens verdient om wel eens voor een pro-tour wedstrijd een wildcard te krijgen.
Nou, nee. Niet nog meer van die wazige wedstrijden in de PT. Er zijn al teveel wedstrijddagen en te weinig eendagskoersen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een idee om een Rusland de ronde van rusland te organiseren en die in de PT te gooien![]()
Leuk idee. Ik weet er nog wel wat leuke bergjes te vinden. Als je de route Volgograd-Pjatigorsk-Sochi neemt heb je een leuke ronde voor een week met sprintersetappes en berggeitenetappes.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een idee om een Rusland de ronde van rusland te organiseren en die in de PT te gooien![]()
precies en is dus veel selectiever dan steeds dat Karpacz gebergte in de Ronde van Polenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Leuk idee. Ik weet er nog wel wat leuke bergjes te vinden. Als je de route Volgograd-Pjatigorsk-Sochi neemt heb je een leuke ronde voor een week met sprintersetappes en berggeitenetappes.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 06:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Wil je het echt selectief weet ik nog wel een rondje door het Altaj gebergte
Ik heb al eens een ronde gereden door de Tatra, probleem was [ is ]? dat er bovenop geen asfalt ligt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Leuk idee. Ik weet er nog wel wat leuke bergjes te vinden. Als je de route Volgograd-Pjatigorsk-Sochi neemt heb je een leuke ronde voor een week met sprintersetappes en berggeitenetappes.
En buiten Australie (en misschien Colombia ofzoquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dat qua wielerhistorie / traditie Rusland zo'n Pro Tour - koers meer verdient dan Polen.
Rusland is denk ik toch wel het beste wielrenland buiten de VS en de traditionele West - Europese toplanden.
Zou toch wel logisch zijn als daar eens een koers op het hoogste niveau wordt verreden.
Kazakhstan timmert anders ook behoorlijk aan de wegquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dat qua wielerhistorie / traditie Rusland zo'n Pro Tour - koers meer verdient dan Polen.
Rusland is denk ik toch wel het beste wielrenland buiten de VS en de traditionele West - Europese toplanden.
Zou toch wel logisch zijn als daar eens een koers op het hoogste niveau wordt verreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |