abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30868599
quote:
bah kerel van die verzorgers die toevallig ontslagen zien en spoken zien waar het niet is. gebeurt veel hoor. dat mensen iets zien wat niet is. is bij ooggetuigen ook een groot probleem. en kan gemakkelijk beinvloed worden.

over ferrari. als jij biecht bij een pastoor en die is pedofiel, ben jij dat ook niet?.
ferrari staat trouwens bekend als zeer goede trainingopsteller. niet als epoverdeler of whatever jij het noemt. sterker nog als ik mij niet vergis is er nooit epo in verband gebracht met ferrari. (tenzij het van een renner kwam alla simeoni.) en dat van de vlucht saboteren tja. als iemand met zen ploeg op kop gaat rijden en zo een vlucht terugnemen is dat ook saboteren ? dikke bs dus. als je het kan mag je laten rijden wie je wilt niet met saboteren te maken.

en van die machienes idd een positief iets voor een keer... Mag gezegd worden dat hij tegen doping was en zoveel mogelijk het dopingonderzoek steunde. alloewel dit niet echt nodig is. want dan kun je te positief laten zien.

Als je echter hem als een man wilt laten zien dan kan je dat wel doen evenals zen steun voor kanker.
Ferrari is anders wel veroordeeld tot een jaar voorwaardelijk, dus die heeft wel iets op zijn kerfstok.

Simeoni heet zijn uitspraken onder ede op een rechtbank gedaan, da's wel een wat andere omgeving dan een interview in een krant (en Ferrari is dus mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld).

Armstrong heeft de vlucht van Simeoni gesabotteerd op de volgende manier: Simeoni sprong weg in de achtervolging op een kopgroep. Armstrong ging mee in zijn wiel. Simeoni reed het gat van een minuut alleen dicht, zonder hulp van Armstrong. Armstrong maakte duidelijk dat hij er alleen zat om Simeoni te frustreren en wild ezich alleen laten uitzakken als Simeoni dat ook deed. Achteraf verklaarde hij dat "Simeoni iemand was die de wielersport besmeurde met zijn uitlatingen en dat hij (Armstrong) daarom vond dat Simeoni niet mocht winnen."
Dit is naar mijn mening inderdaad de vlucht van Simeoni saboteren op een bijzonder lage manier. En Simeoni deed die uitspraken dus later nog eens onder ede in een rechtbank. Je mag er dan toch wel vanuit gaan dat Simeoni niet zomaar iets verzint.
pi_30871708
dat is gewoon zorgen dat iemand niet wegrijd waarvan je het niet wilt. als dit ullrich was had hij hetzelfde gedaan hoor. (ook geen klassementsrenner maar toch, moet niet zo opgeblazen worden. Die man heeft lance dan ook beschuldigt van iets zonder bewijzen en dergelijke.). en wanneer is het unfair ? als je iemand niet wilt laten ontsnappen is dat unfair in sport? de reden is mss niet helemaal juist. Maar sport is sport en de beste moet winnen. als simeoni de beste was had hij lance achter zich gelaten.

Tuurlijk heb niet gezegt dat ferrari een heilig boontje was, maar er is nooit aanwijzing geweest van epo, wel van andere producten die op dopinglijst staan (of toch dat simeoni zei). en gezien simeoni zen verleden is het zelf ook geen heilig boontje. Dus die schat ik zeker niet hoger in den ferrari.
en over het onder eden in de rechtbank, getuigen zijn manipuleerbaar. omdat ze denken hey ik denk dat het zo was en uiteindelijk maken ze het er zo van. of woorden beginnen verdraaien. (dit heb je natuurlijk niet zelf door). deze effecten zijn al aangegeven door mensen die de hersenen bestuderen. (stond in humo belg. interview met 1 van die manne).
pi_30871735
Typo.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30871892
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ferrari is anders wel veroordeeld tot een jaar voorwaardelijk, dus die heeft wel iets op zijn kerfstok.

Simeoni heet zijn uitspraken onder ede op een rechtbank gedaan, da's wel een wat andere omgeving dan een interview in een krant (en Ferrari is dus mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld).

Armstrong heeft de vlucht van Simeoni gesabotteerd op de volgende manier: Simeoni sprong weg in de achtervolging op een kopgroep. Armstrong ging mee in zijn wiel. Simeoni reed het gat van een minuut alleen dicht, zonder hulp van Armstrong. Armstrong maakte duidelijk dat hij er alleen zat om Simeoni te frustreren en wild ezich alleen laten uitzakken als Simeoni dat ook deed. Achteraf verklaarde hij dat "Simeoni iemand was die de wielersport besmeurde met zijn uitlatingen en dat hij (Armstrong) daarom vond dat Simeoni niet mocht winnen."
Dit is naar mijn mening inderdaad de vlucht van Simeoni saboteren op een bijzonder lage manier. En Simeoni deed die uitspraken dus later nog eens onder ede in een rechtbank. Je mag er dan toch wel vanuit gaan dat Simeoni niet zomaar iets verzint.
Lol, er zijn genoeg mensen die onder ede liegen. Dus dat van, goh hij zegt het onder ede, dan is het opeens wel serieus gaat echt niet op. Zie clinton
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_30872136
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef flyckje het volgende:
dat is gewoon zorgen dat iemand niet wegrijd waarvan je het niet wilt. als dit ullrich was had hij hetzelfde gedaan hoor. (ook geen klassementsrenner maar toch, moet niet zo opgeblazen worden. Die man heeft lance dan ook beschuldigt van iets zonder bewijzen en dergelijke.). en wanneer is het unfair ? als je iemand niet wilt laten ontsnappen is dat unfair in sport? de reden is mss niet helemaal juist. Maar sport is sport en de beste moet winnen. als simeoni de beste was had hij lance achter zich gelaten.
Simeoni heeft Armstrong niet beschuldigd. Simeoni heeft Ferrari beschuldigd en de Gazzetto dello Sport heeft dat vervolgens met Armstrong in verband gebracht.
En daarom is het zo'n unfaire actie. Armstrong stelt Simeoni verantwoordelijk voor iets, wat Simeoni niet is, en dupeert hem daardoor.

En iemand achter je laten op een relatief vlakke weg is buitengewoon lastig als diegene in je wiel zit. Dat lukt Armstrong ook niet. Armstrong had wel snel gereageerd op Simeoni, maar Simeoni had vervolgens wel zélf het gat dichtgereden naar de kopgroep met iemand in zijn wiel. Als je ook maar iets van wielrennen afweet (en ik neem aan dat je dat doet), dan weet je ook hoe moeilijk (zeg maar vrijwel onmogelijk) het in zo'n situatie is om iemand eraf te rijden.

En om dan te zeggen als Simeoni de beste was geweest had 'ie Armstrong eraf gereden. Alsof in de vlakkere etappes in de tour altijd de beste wint. Je weet zelf net zo goed als ik, dat het meer een kwestie is van op het juiste moment in de juiste ontsnapping zitten dan echt de beste te zijn.

En getuigen zijn manipuleerbaar ja. Maar een verklaring onder ede in een rechtszaak is wel degelijk een andere situatie dan in een interview de waarheid verdraaien.
En volgens jou moet ik dus wel direct geloven wat Armstrong zegt, maar niet wat Simeoni onder ede verklaard heeft? Yeah, right.
pi_30872168
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Lol, er zijn genoeg mensen die onder ede liegen. Dus dat van, goh hij zegt het onder ede, dan is het opeens wel serieus gaat echt niet op. Zie clinton
Ja, maar er zijn nog veel meer die in interviews liegen. En zeker als het om wielrenners gaat die van dopinggebruik beschuldigd worden.
pi_30872642
denk dat jhonDD de quote had waarin stond dat hij ook lance beschuldigde.

dat je lance meer moet geloven dan Simeoni zeg ik niet. Maar ik zeg wel dat er maar 1 man ferrari het aan zen laars gelapt heeft. Denk zelf nooit zonder concreet bewijs enkel de getuigenis. en dat ik al die naamgeverij toch met een korrel zout neem

en inderdaad het is moeilijk om iemand op het vlakke eraf te rijden. Maar met versnellingen (vanachteruit wegspringen kan je de ander wel sneller vermoeien (die moet eventjes sneller rijden dan jij om terug het wiel te halen). Maar ok dat is allemaal puur theoretisch en werkt ook enkel als je beter bent op dat moment. er zullen nog wel paar tactische zetten zijn waarmee het zou lukken. maar ik zei het gewoon om aan te duiden dat het nog altijd sport is. en dat de sterkste daar bepaalt hoe en wat. en dat je je kans niet krijgt tja. zo zijn er echt wel tientallen in elke koers. zie alle ontsnappingen die teruggebracht worden in het begin van een wedstrijd gewoon omdat het een bepaalde ploeg niet zint. wel nu zinde het lance niet en die ging mee. vond het zelfs een mooie actie ( niet etisch gezien dan) maar puur uit sport standpunt was das weer een deel van overmacht van lance in die tour.

Als je dan bedenkt dat ze, als ik mij goed herinner, 2minuten voorsprong hadden op het peleton waar toch alle klassementsrijders ineens hun ploegen op kop zette om in te halen toch een straffe stunt. ook doordat er geeneen andere favoriet die in het wiel van lance geklemt zitten altijd mee kon volgen. (simeoni maakte trouwens de ontsnapping op een iets hellender stuk, dus echt vlak was die rit niet)
pi_30873076
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef flyckje het volgende:
denk dat jhonDD de quote had waarin stond dat hij ook lance beschuldigde.

dat je lance meer moet geloven dan Simeoni zeg ik niet. Maar ik zeg wel dat er maar 1 man ferrari het aan zen laars gelapt heeft. Denk zelf nooit zonder concreet bewijs enkel de getuigenis. en dat ik al die naamgeverij toch met een korrel zout neem
Ik ken de details van de rechtszaak niet, maar ik ga er vanuit dat Ferrari op meer veroordeeld is dan de getuigenis van één man. en dat dus de verklaring van Simeoni wel degelijk hout snijdt.
pi_30873445
had het over de epo stuff he
er zijn dachtek illegale producten gevonden (degeen die op dopinglijst staan). maar geen epo.
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:00:28 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30873454
Ik heb even een g aan de tt toegevoegd. Het lijden van Lance is al groot genoeg, een typo in z'n naam verdient hij niet
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30873546
heb eventjes kleine lookup gedaan :

Simeoni getuigde in 2003 op het proces tegen sportdokter Michele Ferrari, vriend en raadgever van Armstrong. Ferrari werd in oktober 2004 veroordeeld tot een gevangenisstraf van één jaar met uitstel omdat hij verboden producten zou hebben verdeeld.

het eerste wat ik vind zeggen toch ZOU verdeeld hebben. dus weet niet of ze zoveel bewijzen hadden in die zaak.
pi_30873592
Volgens Verbruggen net bij het sportjournaal staat Rogge achter Lance Amstrong waarvan akte .
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_30873600
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:03 schreef flyckje het volgende:

Simeoni getuigde in 2003 op het proces tegen sportdokter Michele Ferrari, vriend en raadgever van Armstrong. Ferrari werd in oktober 2004 veroordeeld tot een gevangenisstraf van één jaar met uitstel omdat hij verboden producten zou hebben verdeeld.

het eerste wat ik vind zeggen toch ZOU verdeeld hebben. dus weet niet of ze zoveel bewijzen hadden in die zaak.
Als ze te weinig bewijs hebben, moeten ze hem helemaal niet veroordelen volgens mij, niet toch maar een beetje.
pi_30873769
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:03 schreef flyckje het volgende:

Hou toch op. Hij is gewoon veroordeelt voor distributie van doping, dat ontkennen maakt je echt alleen maar ongeloofwaardiger.
pi_30873833
prfft is ook weer zo een verhaal van welles/nietes. of toch hetgeen ik op inet vind op het eerste zicht.
pi_30874016
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:10 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Hou toch op. Hij is gewoon veroordeelt voor distributie van doping, dat ontkennen maakt je echt alleen maar ongeloofwaardiger.
wil nog niet zeggen dat hij epo distrbiuteerde. wil niet zeggen dat hij het aan elke renner verdeelde. wil nog niet zeggen dat hij het aan lance verdeelde. is dus totaal niet van de orde.

en tuurlijk gewoon ja knikken. je weet toch dat mercxks ferrari aan lance voorstelde?
Het is en blijft nog altijd een uitstekende dokter. die heel goede trainingsprogrammas kon opstellen. en menig renner zou die als trainingsdoc willen hebben.

en ter info ik ontken niet dat hij veroordeelt is ... ik ontken dat hij epo verdeelde. is al ... 4de keer ?
pi_30874127
Ja, en Ferrari was ook de dokter van o.a. Rominger, die volgens het boek van Peter Winnen EPO-Tony werd genoemd oid.
pi_30874237
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:18 schreef flyckje het volgende:

[..]

wil nog niet zeggen dat hij epo distrbiuteerde. wil niet zeggen dat hij het aan elke renner verdeelde. wil nog niet zeggen dat hij het aan lance verdeelde. is dus totaal niet van de orde.

en tuurlijk gewoon ja knikken. je weet toch dat mercxks ferrari aan lance voorstelde?
Het is en blijft nog altijd een uitstekende dokter. die heel goede trainingsprogrammas kon opstellen. en menig renner zou die als trainingsdoc willen hebben.

en ter info ik ontken niet dat hij veroordeelt is ... ik ontken dat hij epo verdeelde. is al ... 4de keer ?
Tuurlijk is Ferrari een goede dokter, wat kan je anders verwachten van de leerling van Conconi, die aan de basis stond van het werelduurrecord van Moser. Maar we hebben het hier toch over de man die al meer dan 10 jaar geleden, ver voor de tour van '98, zei dat Epo even gevaarlijk is als een paar liter sinasappelsap? Tuurlijk, het zou toevallig kunnen zijn dat hij net andere dopingproducten dan epo verstrekte (niet dat het nou echt uitmaakt of hij nou Epo, Aranesp of wat dan ook verstrekt heeft), het zou ook kunnen dat Riis van nature een hematocriet van 60 had, maar waarschijnlijk is het allemaal niet.
Dat Merckx Ferrari bij Armstrong heeft aanbevolen verbaasd met niet, aangezien zijn zoon Axel ook een klant van Ferrari was.
pi_30878121
een boek zegt niks over werkelijkheid eh. mss een sf boek :p.

feit is dat ferrari-lance niets zegt over dat lance eventueel doping gebruikt zou hebben. dan zou je hetzelfde kunnen zeggen van axel en vele anderen. Tevens is zen zin : "epo is even gevaarlijk als een paar liter sinasappelsap" zegt niet dat hij epo verspreide. het ding is dat epo bij getrainde renners veel minder effect heeft dan bij een niet getraint iemand. en dat men dezelfde winst kan boeken met hoogtestage(of toch in de buurt komt). (zeker nu de limiet op 50 ligt zullen er niet veel renners veel profijt met halen).
  zaterdag 24 september 2005 @ 02:52:31 #20
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_30878484
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef maril het volgende:
Volgens Verbruggen net bij het sportjournaal staat Rogge achter Lance Amstrong waarvan akte .
Dat zegt Heintje maar die zegt wel meer. Vandaag hoorde ik Rogge anders op de Belgische Tv wél zeggen dat hij voorstander is van het later nog testen van oude stalen én een oproep doen naar een onafhankelijk onderzoek in deze zaak. Desnoods met de nog niet geteste restanten van de b-stalen die er weldegelijk nog zijn.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 24 september 2005 @ 02:55:15 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30878529
13 jaar geleden werd ie wereldkampioen op 21-jarige leeftijd in Oslo!

Zien we dat T. Dekker al doen?
pi_30881391
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:55 schreef Zwansen het volgende:

Neup, Mister Lance had talent, iets wat sommigen vaak asocieren met DOPING.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_30881450
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:55 schreef Zwansen het volgende:

Nee, want nu is het goed weer, en hebben de favorieten wel interesse in de koers
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:25 schreef flyckje het volgende:
een boek zegt niks over werkelijkheid eh. mss een sf boek :p.

feit is dat ferrari-lance niets zegt over dat lance eventueel doping gebruikt zou hebben. dan zou je hetzelfde kunnen zeggen van axel en vele anderen. Tevens is zen zin : "epo is even gevaarlijk als een paar liter sinasappelsap" zegt niet dat hij epo verspreide. het ding is dat epo bij getrainde renners veel minder effect heeft dan bij een niet getraint iemand. en dat men dezelfde winst kan boeken met hoogtestage(of toch in de buurt komt). (zeker nu de limiet op 50 ligt zullen er niet veel renners veel profijt met halen).
Met epo valt bij topsporters nog een prestatiewinst van 10% te boeken, je kan onmogelijk beweren dat dat niet groot is. Kijk ook maar naar het verleden, toen werden renners die matige knechten waren, zoals Riis, Furlan, Berzin, Ugrumov, ineens wereldtoppers, alleen door epo.
Epo is ook niet te vergelijken met een hoogtestage. Na een langdurige inspanning daalt je hematocriet, dus na een week in de Tour is het effect van een hoogtestage voorbij. Met epo kan je je hematocriet drie weken lang op 49 houden.
pi_30882242
dat je hematocriet iets afneemt na langere inspanningen. (of die paar cols die ze doen nog iets veranderen weet ik niet). Maar 10% is ferm overdreven. je zegt zelf riis mister 60%. zit ver boven de 50 he. Ik heb het over een hematocriet onder de max toegestane limiet. Zoveel haal je hier niet uit hoor. zeker de klimmers niet die zowiezo al dicht tegen de 50 liggen.
pi_30882293
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Nee, want nu is het goed weer, en hebben de favorieten wel interesse in de koers
[..]
precies of dat gaat het grote verschil maken. Je moet het nog altijd doen. precies of een favoriet zal geen intresse hebben omdat het regent. denk je dat eddy mercxks de tour de france niet wou winnen doordat het regende?. Het enigste verschil is dat non-favrorieten niet geneigd zijn om koers te maken van het begin. Maar de favorieten willen nog altijd even hard winnen hoor.
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:23:37 #26
68638 Zwansen
pi_30886572
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef flyckje het volgende:

[..]

precies of dat gaat het grote verschil maken. Je moet het nog altijd doen. precies of een favoriet zal geen intresse hebben omdat het regent. denk je dat eddy mercxks de tour de france niet wou winnen doordat het regende?. Het enigste verschil is dat non-favrorieten niet geneigd zijn om koers te maken van het begin. Maar de favorieten willen nog altijd even hard winnen hoor.
Idd, reken maar dat Indurain in 93 wel wilde winnen... Volgens mij werd ie toen 3e...
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:25:14 #27
pi_30886620
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:23 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Idd, reken maar dat Indurain in 93 wel wilde winnen... Volgens mij werd ie toen 3e...
2de, geloof ik
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:29:17 #28
68638 Zwansen
pi_30886745
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

2de, geloof ik
Werd ie geen 2e in 95 toen Olana won? Die wil ik trouwens wel eens terugzien, dat WK. Olana won met een lekke band en ondertussen deed Indurain daarachter afstopwerk voor Olana?
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:29:32 #29
68638 Zwansen
pi_30886758
Olana... Olano dus.
pi_30893524
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Werd ie geen 2e in 95 toen Olana won? Die wil ik trouwens wel eens terugzien, dat WK. Olana won met een lekke band en ondertussen deed Indurain daarachter afstopwerk voor Olana?
Ja. Olano reed lek maar trapte door, terwijl Indurain de counterpogingen van Pantani, Richard en Gianetti volledig lam legde.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:55:56 #31
68638 Zwansen
pi_30894237
Armstrong gunde dus eigenlijk de overwinning aan Olano? Of is dat wat te weinig eer aan Olano?
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:02:11 #32
pi_30894403
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:55 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong gunde dus eigenlijk de overwinning aan Olano? Of is dat wat te weinig eer aan Olano?
Armstrong ??? Als er iemand op dat WK de overwinning aan Olano met een strikje cadeau deed was het wel Indurain ...
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:02:57 #33
68638 Zwansen
pi_30894429
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Armstrong ??? Als er iemand op dat WK de overwinning aan Olano met een strikje cadeau deed was het wel Indurain ...
Ik bedoelde dus Indurain!
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:04:00 #34
67640 SaintOfKillers
pi_30894467
Zoals Merckx het cadeau deed aan Museeuw .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:04:30 #35
pi_30894486
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus Indurain!
Indurain heeft op dat WK de overwinning werkelijk cadeau gedaan aan Olano want hij was zonder twijfel dé sterkste van het hele pak toen. (wat hij nog demonstreerde door zelfs in de sprint (toch zijn ding niet) de rest er nog op te leggen voor de 2de plek)
Al reed Olano toen hoe dan ook sterk natuurlijk, ...
pi_30894642
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Indurain heeft op dat WK de overwinning werkelijk cadeau gedaan aan Olano want hij was zonder twijfel dé sterkste van het hele pak toen. (wat hij nog demonstreerde door zelfs in de sprint (toch zijn ding niet) de rest er nog op te leggen voor de 2de plek)
Al reed Olano toen hoe dan ook sterk natuurlijk, ...
Olano reed zeker wel sterk, want anders zat hij na die verschrikkelijk slopende koers in de finale niet in de kopgroep.Overigens moest bv. Pantani echt alle zeilen bijzetten wanneer Olano er bergop een snok aan gaf.

Maar ik ben er ook wel van overtuigd dat Indurain dat WK verreweg de beste man in de koers was.
pi_30897412
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:10 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Olano reed zeker wel sterk, want anders zat hij na die verschrikkelijk slopende koers in de finale niet in de kopgroep.Overigens moest bv. Pantani echt alle zeilen bijzetten wanneer Olano er bergop een snok aan gaf.

Maar ik ben er ook wel van overtuigd dat Indurain dat WK verreweg de beste man in de koers was.
Volgens mij had Indurain het wel een paar keer geprobeerd, maar kwam niet weg. Toen Olano vervolgens ging en wél ruimte kreeg, kon Indurain niet achter een landgenoot aan.
pi_31167289
tvp
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 februari 2006 @ 17:07:54 #39
862 Arcee
Look closer
pi_34733330
Sheryl Crowe en Lance Armstrong uit elkaar.
quote:
Crowe en Armstrong uit elkaar

Zangeres Sheryl Crowe en wielrenner
Lance Armstrong gaan definitief uit
elkaar.De twee hebben dit in een
gezamenlijke verklaring bekendgemaakt.

Er waren al maanden geruchten over een
breuk tussen Crowe (43) en de negen
jaar jongere Armstrong,maar het paar
ontkende dat tot nu toe.Vorig jaar
zeiden ze nog dat ze in het voorjaar in
het huwelijksbootje wilden stappen.

Armstrong,die de Tour de France zeven
keer op rij wist te winnen,beëindigde
vorig jaar zijn wielercarrière om meer
tijd met zijn kinderen door te kunnen
brengen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34734429
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Neup, Mister Lance had talent, iets wat sommigen vaak asocieren met DOPING.
Over talent gesproken, Bettini in de Zuri Metzgete.. daar hoor je eigenlijk niemand over..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_34735386
Die Crowe zal ook hebben gedacht, nu hij gestopt is, is hij meer thuis, en dat zie ik niet zitten
pi_34754196
wielrenners horen niet thuis te zitten, is een onhoudbare situatie..
pi_34762691
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef kawotski het volgende:
wielrenners horen niet thuis te zitten, is een onhoudbare situatie..
afkicken is nooit makkelijk natuurlijk
  maandag 6 februari 2006 @ 02:57:20 #44
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_34784180
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:46 schreef JohnDDD het volgende:
tvp
Feyenoord!!! * Barça
pi_38085000
Ik hoorde dat binnenkort bekend zal worden wat de officiële uitslag is van het onderzoek naar de dopingaffaire 99? Kan Armstrong nu zijn tourzege in 99 nog kwijtraken aan...Alex Zülle (of all people)?
  maandag 22 mei 2006 @ 15:35:21 #46
68638 Zwansen
pi_38086236
Ja, Alex reed toen wel clean rond zeker.
pi_38087011
Escartin was notabene derde
  maandag 22 mei 2006 @ 16:01:37 #48
40566 Ericr
Livewrong
pi_38087293
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef JohnDDD het volgende:
Escartin was notabene derde
Zo gek was dat niet, constante top tien renner vanaf 1995 t/m 2000.Alleen in 1998 uitgevallen. Goede renner. Of doel je er op dat hij bij Kelme zat?
pi_38087564
nou ja hij gebruikte ook veel doping natuurlijk tussen 95 en 2000
vanaf 2001 waren de epo-tests er
pi_38091428
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Ja, Alex reed toen wel clean rond zeker.
Het jaar ervoor was hij al geschorst voor dopinggebruik (inzake de Festina - affaire).

Lijkt me wel heel erg dom van der Alex mocht hij ook in '99 hebben gebruikt.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:18:15 #51
40566 Ericr
Livewrong
pi_38092768
Een cleane Zulle die het net aflegt tegen een Armstrong die vol met EPO zou zitten, lijkt me niet echt logisch. Zulle haalde hetzelfde niveau als toen hij bewezen niet clean was, dan moet er al een belletje gaan rinkelen.
pi_38093534
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef Ericr het volgende:
Een cleane Zulle die het net aflegt tegen een Armstrong die vol met EPO zou zitten, lijkt me niet echt logisch. Zulle haalde hetzelfde niveau als toen hij bewezen niet clean was, dan moet er al een belletje gaan rinkelen.
Volgens die logica wel inderdaad.

Maar dat blijft allemaal speculatief. Om zoiets te bewijzen zullen ze de monsters van Zulle uit 1999 (in hoeverre die nog ingevroren zijn) met terugwerkende kracht moeten onderzoeken.
  maandag 22 mei 2006 @ 19:34:09 #53
pi_38095490
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hoorde dat binnenkort bekend zal worden wat de officiële uitslag is van het onderzoek naar de dopingaffaire 99? Kan Armstrong nu zijn tourzege in 99 nog kwijtraken aan...Alex Zülle (of all people)?
Nee, hij kan zijn Tourzege hierdoor niet meer kwijtraken.
  maandag 22 mei 2006 @ 19:35:44 #54
pi_38095546
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:40 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Volgens die logica wel inderdaad.

Maar dat blijft allemaal speculatief. Om zoiets te bewijzen zullen ze de monsters van Zulle uit 1999 (in hoeverre die nog ingevroren zijn) met terugwerkende kracht moeten onderzoeken.
Normaal moeten die ook onderzocht zijn. Het lab in Frankrijk onderzocht toch alle stalen van die Tour in dat onderzoek, waarna er enkele positief op EPO bleken, voornamelijk van Lance, en enkele van 2 andere renners (Hamburger en een Spanjaard wiens naam mij nu ontsnapt)
Het lijkt mij heel sterk dat Zulle tijdens die Tour geen enkel staaltje zou moeten afgeleverd hebben.
pi_38097663
goh is allemaal speculatief.
Het enigste wat dit onderzoek kan bevestigen is dat er bij hun weten niet geknoeid is met de "bewijzen". Ze kunnen nooit volledig zeker zijn, ze zijn niet zeker over het effect van invriezing, ze niet zeker van da en da etc.
Dus zoals al gezegd die tour kun je niet afpakken. En als hij gebruikte zullen er wel meer podium canditaten hun broodje gegeten hebben. Dus dat maakt nu niet echt verschil.

En ik weet niet of alle stalen gebruikt zijn. De man in kwestie moet namelijk toestemming geven om die stalen te gebruiken voor een niet regelementair doping onderzoek. (Zonder de juiste regels enzo).
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:44:17 #56
127004 maril
Smeetsfan
pi_38134226
Sportweeksite

Datum: 23-mei 19:08

De Spaanse politie heeft Manolo Saiz dinsdag opgepakt, meldt de Spaanse radiozender Cadena SER. De Spaanse ploegleider van wielerformatie Liberty Seguros wordt ervan verdacht het dopingreglement te hebben overtreden. Naast Saiz, die eerder ploegleider was bij Kelme en ONCE, is ook de dokter van de ploeg, Eufemiano Fuentes, gearresteerd.

Bij Liberty rijdt onder andere Alejandro Valverde, de winnaar van Luik-Bastenaken-Luik en de Waalse Pijl en de huidige leider in de ProTour-stand.

[ Bericht 0% gewijzigd door maril op 23-05-2006 20:31:43 ]
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:46:41 #57
68638 Zwansen
pi_38134333
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef maril het volgende:
Sportweeksite

De Spaanse politie heeft Manolo Saiz dinsdag opgepakt, meldt de Spaanse radiozender Cadena SER. De Spaanse ploegleider van wielerformatie Liberty Seguros wordt ervan verdacht het dopingreglement te hebben overtreden. Naast Saiz, die eerder ploegleider was bij Kelme en ONCE, is ook de dokter van de ploeg, Eufemiano Fuentes, gearresteerd.

Bij Liberty rijdt onder andere Alejandro Valverde, de winnaar van Luik-Bastenaken-Luik en de Waalse Pijl en de huidige leider in de ProTour-stand.
Wat heeft dit met Armstrong te maken?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:49:39 #58
127004 maril
Smeetsfan
pi_38134468
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat heeft dit met Armstrong te maken?
Niets maar met doping
pi_38134488
oei he
oei!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:52:53 #60
pi_38134587
quote:
Sportweeksite

Welke idioot heeft dit bericht opgemaakt. Valverde rijdt bij Illes Baleares ..
pi_38134636
Illes Baleares, die bestond toch niet meer?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:56:19 #62
pi_38134729
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
Illes Baleares, die bestond toch niet meer?
Jawel, dat is tegenwoordig Illes Balleares - Caisse D'Espargne , afhankelijk van waar ze precies rijden ...
pi_38134796
ohh
die!

reed vino niet bij liberty nu?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:59:32 #64
40566 Ericr
Livewrong
pi_38134856
Caisse d'Epargne-Illes Balears is de volledige naam, maar in ieder geval niet Liberty Seguros. Verder wel een belangrijk bericht, Saiz trok ooit zijn Once ploeg terug uit de dopingtour van 1998.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:00:33 #65
40566 Ericr
Livewrong
pi_38134901
Vino rijdt inderdaad bij Liberty.
pi_38136083
quote:
Sportweeksite

er word gedacht dat dit is door het onderzoek naar heras. maar is ook nog speculatief.
pi_38136297
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef flyckje het volgende:

[..]

er word gedacht dat dit is door het onderzoek naar heras. maar is ook nog speculatief.
Ik ben geen jurist of zo, maar dat lijkt me sterk. Heras is al veroordeeld, hij is nu wel in hoger beroep gegaan, maar er lijkt me geen reden meer voor de politie om Saiz te ondervragen over de zaak Heras. Ach, we zien wel, misschien is het wel gewoon een storm in een glas water.
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:55:44 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40238587
En SCH, vertel eens over het boek.

Lance Armstrong cracked risque jokes as the first athlete to host the ESPY Awards, then picked up his fourth consecutive male athlete of the year trophy Wednesday night.

Armstrong als eerste sportman die als 'host' de ESPY's presenteerde en het heel goed deed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:58:49 #69
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40238689
Lance

En dat gezeur over die dope moet eens afgelopen zijn.
Er is nooit wat gevonden, in tegenstelling tot der Jan, Basso, etc etc
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_40239042
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef SeLang het volgende:

Er is nooit wat gevonden, in tegenstelling tot Basso, etc etc
Wat een kolder. Bij Basso is nog niks gevonden.
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:15:24 #71
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40239262
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef SeLang het volgende:
Lance

En dat gezeur over die dope moet eens afgelopen zijn.
Er is nooit wat gevonden, in tegenstelling tot der Jan, Basso, etc etc
Dude
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:06:18 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40243373
Armstrong wordt pas na z'n carriere een echte celeb: Meerdere keren al bij Letterman, Jay Leno, Conan O'Brien, ESPN host etc.

What's next? Erotisch films?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 10 september 2006 @ 23:47:27 #73
67640 SaintOfKillers
pi_41693862
Omdat het in het andere topic offtopic was -> nee, Armstrong is niet hét huidige wielericoon.

Met uitzondering van zijn fanboys en/of landgenoten, denkt niemand bij het horen van de term wielrennen spontaan aan Armstrong.
  zondag 10 september 2006 @ 23:49:23 #74
68638 Zwansen
pi_41693928
Ik weet wel zekr als je een willekeurige persoon op de wereld vraagt om een wielrenner te noemen, 99 van de 100 Lance zullen noemen.
  zondag 10 september 2006 @ 23:53:22 #75
67640 SaintOfKillers
pi_41694047
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet wel zekr als je een willekeurige persoon op de wereld vraagt om een wielrenner te noemen, 99 van de 100 Lance zullen noemen.
Elke Europeaan noemt waarschijnlijk een landgenoot. Elke Amerikaan noemt Armstrong, al is hij dan hoofdzakelijk het movie-of-the-week kankerwonder. De rest kent waarschijnlijk geen enkele wielrenner, aangezien het een relatief klein en vrij irrelevant sportje is.
  maandag 11 september 2006 @ 00:09:10 #76
pi_41694543
quote:
In België antwoorden ze allemaal Eddy Merckx of Tom Boonen, in Nederland Boogerd, in Frankrijk Hinault of Virenque, in Spanje Indurain, in Duitsland Ullrich, en in Italië Cipollini, Coppi of Bartali. In Engeland hebben ze nog nooit van "cy-cling" gehoord. De rest van de wereld geeft geen shit om wielrennen ...
pi_41694927
quote:
Dat vrees ik ook ja. De gemiddelde Nederlander vind wielrennen totaal niet interessant. Natuurlijk, de namen Boogerd en Dekker doen wel een belletje rinkelen, maar als je hen vraagt een beroemde wielrenner te noemen zal toch Armstrong worden genoemd. Door zijn geweeeldige wederopstanding is hij de 'held' vvan alle kankerpatienten, maar daarnaast heeft hij natuurlijk het onmogelijke gepresteerd: 7x de Tour de France!!!

Zo zal het wel gaan.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_41736177
Twee knechten van Armstrong geven epo-gebruik toe
Gepubliceerd op dinsdag 12 september 2006
Voormalig wielrenner Frankie Andreu heeft dinsdag toegegeven dat hij in 1999 in aanloop naar de Ronde van Frankrijk epo heeft gebruikt. De Amerikaan, in dat jaar teamgenoot van zevenvoudig Tourwinnaar Lance Armstrong, bekende dat in een interview met de New York Times.

Ook een teamgenoot bij Motorola van Andreu, wiens identiteit onbekend bleef, gaf toe epo te hebben genomen. Andreu voelde zich genoodzaakt een bekentenis te doen, omdat hij vindt dat doping het wielrennen schaadt. Doping en het onkennende gedrag van de renners jaagt het publiek en de sponsors weg, stelt Andreu. "Er zijn twee niveaus in het wielrennen. Mannen die bedriegen en mannen die hopen te overleven."

De uitlatingen van de twee coureurs beschadigen wederom het 'schone imago' van Lance Armstrong, die in 1999 voor het eerst de Ronde van Frankrijk won. Beide ex-coureurs benadrukken dat zij nooit hebben gezien dat Armstrong inderdaad verboden middelen gebruikte. "Maar niemand weet wat een wielrenner doet wanneer hij naar huis gaat of zijn kamerdeur dichtdoet", sprak Andreu in de Times

Beide renners suggeren wel heel duidelijk dat Armstrong hen aanspoorde om epo en andere doping te gebruiken. Er was volgens de Amerikanen nauwelijks een keus. Dit was de enige manier om de Europese ploegen bij te kunnen houden.

In het totaal worden inmiddels dus vijf ex-knechten, en ook nog eens belangrijke, van Armstrong in verband gebracht met doping. Naast de bekentenis Andreu en de anonieme renner in de NY Times, zijn er ook nog eens drie tegen de lamp gelopen. Hamilton, Heras en Landis zijn de afgelopen jaren betrapt op doping en daarvoor gestraft.

De grote man Armstrong blijft buiten schot, er is geen enkel duidelijk bewijs dat hij ooit gebruikt zou hebben. De verdenkingen worden echter wel steeds groter en het komt steeds dichterbij. Maar voor nu blijft Armstrong onschuldig en dus een groot sportman.
pi_41736335
Tja de kans is natuurlijk erg groot dat hij gebruikt heeft maar hij is slim genoeg om het te verbergen volgens mij .

Aan de andere kant als die beerput ook helemaal open wordt getrokken kunnen we de wielersport wel afschrijven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41777297
De ploeggenoten van Armstrong

US POSTAL
Ploegleider: Bruyneel (Bel)
181. Lance Armstrong (VS)
182. Frankie Andreu (VS)
183. Pascal Deramé (Fra)
184. Tyler Hamilton (VS)
185. George Hincapie (VS)
186. Kevin Livingston (VS)
187. Peter Meinert-Nielsen (Den)
188. Christian Vandevelde (VS)
189. Jonathan Vaughters (VS)

Mogelijke kandidaten die het nu toegeven:
183. Pascal Deramé (Fra)
186. Kevin Livingston (VS)
187. Peter Meinert-Nielsen (Den)
188. Christian Vandevelde (VS)
189. Jonathan Vaughters (VS)

En dan gok ik op een van de laatste twee.
pi_41778047
Amstrong gedopeerd? Ik twijfel er niet aan.
www.devliegendehollanders.nl
I'm still a fool for the Holy Grail
pi_41778789
Ach, het doet er niet meer toe of Armstrong gedrogeerd was. Hij behoort tot het verleden van de wielersport.

Men kan beter naar de toekomst kijken en zorgen dat het dopinggebruik wordt teruggedrongen.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:02:36 #83
pi_41780304
Vaughters zit nu in de organisatie van de Dauphiné , misschien is dat wel de reden waarom de 2de niet bekend gemaakt wil worden ?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:01:32 #84
862 Arcee
Look closer
pi_42458101
Lance is er klaar voor

Die is aardig bijgebruind.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:04:59 #85
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42458182
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Arcee het volgende:
Lance is er klaar voor

[afbeelding]

Wow is dat ooit wielrenner geweest ?
Lijkt meer een atletiekman nu...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2006 @ 16:13:22 #86
862 Arcee
Look closer
pi_43262249
Nu te zien in de marathon van New York op Nederland 1.
  zondag 5 november 2006 @ 18:06:54 #87
68638 Zwansen
pi_43265831
Damn, hij heeft er een aardig tempo opstaan. Zo te zien kon ie wel rond de 3 uur finishen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2006 @ 18:28:26 #88
862 Arcee
Look closer
pi_43266341
Hij heeft een beenvliesontsteking, of zoiets.

En binnen de 3 uur... vind het heel moeilijk in te schatten hoe goed dat is. Iemand met zijn ijzeren conditie en kracht zou ik gevoelsmatig aanzienlijk sneller inschatten.
  zondag 5 november 2006 @ 18:31:52 #89
68638 Zwansen
pi_43266439
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:28 schreef Arcee het volgende:
Hij heeft een beenvliesontsteking, of zoiets.

En binnen de 3 uur... vind het heel moeilijk in te schatten hoe goed dat is. Iemand met zijn ijzeren conditie en kracht zou ik gevoelsmatig aanzienlijk sneller inschatten.
Nou, als de wereldtop zeg maar 2'10 loopt. Vind ik binnen 3 uur wel ok. Armstrong had natuurlijk jaren geen training gedaan wbt hardlopen.
pi_43266526
Binnen 3 uur zou mooi zijn.

Zet em op Lance.
pi_43266650
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Arcee het volgende:
Lance is er klaar voor

[afbeelding]

Anders zou je de pigmentsporen zien van "het"
pi_43269824
2.59,36 - gelukt dus .
sig verwijderd door FA
pi_43270023
Netjes
pi_43270838
met zijn gebruikelijke kuurtjes was hij zeker op 2.30 gekomen
Mja
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2006 @ 21:05:34 #95
862 Arcee
Look closer
pi_43271649
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:43 schreef TAmaru het volgende:
met zijn gebruikelijke kuurtjes was hij zeker op 2.30 gekomen
  zondag 5 november 2006 @ 21:11:29 #96
68638 Zwansen
pi_43271894
Zijn allereerste marathon en dan binnen de 3 uur lopen. En dat als 34 jarige.
pi_43272000
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Het is niet dat hij het ongetraind doet of zo.
Jalabert en Aldag zijn hem bijvoorbeeld voorgegaan (en liepen sneller, Aldag 2:42 oid zei Reitsma vanmiddag
  zondag 5 november 2006 @ 21:15:11 #98
68638 Zwansen
pi_43272095
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:13 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is niet dat hij het ongetraind doet of zo.
Jalabert en Aldag zijn hem bijvoorbeeld voorgegaan (en liepen sneller, Aldag 2:42 oid zei Reitsma vanmiddag
Zeker niet ongetraind. Maar daarom is het nog wel knap. Je weet zelf ook wel dat fietsen en hardlopen toch wel zeer uiteenlopende disciplines zijn. En dat van Aldag is idd wel heel erg sterk.
  zondag 5 november 2006 @ 21:16:15 #99
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43272144
Ach, als Dolf Jansen het binnen de 2.30 kan...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 5 november 2006 @ 21:18:24 #100
68638 Zwansen
pi_43272255
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, als Dolf Jansen het binnen de 2.30 kan...
Waar ben jij mod van dan? CUL?
pi_43272503
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zeker niet ongetraind. Maar daarom is het nog wel knap. Je weet zelf ook wel dat fietsen en hardlopen toch wel zeer uiteenlopende disciplines zijn. En dat van Aldag is idd wel heel erg sterk.
Dat uiteenlopende disciplines valt nog enorm mee. Beiden zijn typische duursporten, waar je vooral de benen gebruikt (en voor een flink deel dezelfde spieren). Hart/longcapaciteit is dus erg belangrijk en bij Armstrong natuurlijk prima ontwikkeld. Enige wat dan belangrijk is, is om de spieren die je bij lopen wel gebruikt, maar bij fietsen niet, te trainen, en daar heeft hij natuurlijk al anderhalf jaar de tijd voor gehad.

Een fietsmaatje van me heeft ook toen hij niet meer mocht fietsen zich op de marathon geworpen, en na minder dan een jaar trainen binnen de 4 uur gelopen (weet zijn tijd niet meer, maar was echt ruim binnen de 4 uur).

Niet dat het een slechte prestatie is van Armstrong, absoluut niet, maar ook geen hoogstandje of zo (gezien zijn achtergrond). Het had me eigenlijk verbaasd als hij het niet gehaald had (en bij niet halen, bedoel ik dan niet 3:01:30 oid, maar er echt ruim boven).
  zondag 5 november 2006 @ 21:23:36 #102
11923 I.R.Baboon
pi_43272564
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waar ben jij mod van dan? CUL?
Welnee, dan zou ik wat moeten doen.

KWT. . Voor de derde keer alweer.
  zondag 5 november 2006 @ 21:24:19 #103
11923 I.R.Baboon
pi_43272618
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat uiteenlopende disciplines valt nog enorm mee. Beiden zijn typische duursporten, waar je vooral de benen gebruikt (en voor een flink deel dezelfde spieren). Hart/longcapaciteit is dus erg belangrijk en bij Armstrong natuurlijk prima ontwikkeld. Enige wat dan belangrijk is, is om de spieren die je bij lopen wel gebruikt, maar bij fietsen niet, te trainen, en daar heeft hij natuurlijk al anderhalf jaar de tijd voor gehad.

Een fietsmaatje van me heeft ook toen hij niet meer mocht fietsen zich op de marathon geworpen, en na minder dan een jaar trainen binnen de 4 uur gelopen (weet zijn tijd niet meer, maar was echt ruim binnen de 4 uur).

Niet dat het een slechte prestatie is van Armstrong, absoluut niet, maar ook geen hoogstandje of zo (gezien zijn achtergrond). Het had me eigenlijk verbaasd als hij het niet gehaald had (en bij niet halen, bedoel ik dan niet 3:01:30 oid, maar er echt ruim boven).
En daar komt bij dat hij vroeger triatlons gedaan heeft.
pi_43272804
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

En daar komt bij dat hij vroeger triatlons gedaan heeft.
Oh ja, da's waar ook.
pi_43273811
Hij heeft zijn genetica tegen; zijn kuiten zijn veel te groot voor een hardloper. Dat scheelt minuten.
pi_43274044
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef Zwansen het volgende:
In de marathon ben je juist rond die leeftijd op je best! En rond de 3 uur lopen is vrij normaal voor een getrained atleet. Het lijkt er op dat Lance het rustig aan heeft gedaan.
  zondag 5 november 2006 @ 22:00:18 #107
68638 Zwansen
pi_43274529
Godver, wat een azijnpissers hier zeg. Ik zeg ook niet dat Lance hier opnieuw een wereldprestatie heeft neergezet, ik vind het wel gewoon knap dat ie het binnen de 3 uur doet. Hij is immers wel al bijna 1,5 jaar gestopt met profsport.
pi_43274979
Ik vind het eerder knap van de beveiligers, dat hem niks overkomen is ondanks dat zij natuurlijk ook moeten lopen. Voor de rest is het voor een man van zijn statuur gewoon een net gelopen race. Zijn lichaam is niet gerimpeld, hij heeft zich gedegen voorbereid en hij heeft de ideale leeftijd voor zo'n race van ruim 42 km. Profsport maakt je alleen kapot als je jarenlang in het rood heb moeten rijden. Armstrong reed altijd op handrem, tot de laatste berg Er is niks dat dit tot een buitengewone prestatie maakt.

Als ik optimaal train, ik heb geen atletiek- of profsportachtergrond, dan loop ik ook in de buurt van 3 uur. Een serieuze recreanten-niveau.
pi_43276182
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

In de marathon ben je juist rond die leeftijd op je best! En rond de 3 uur lopen is vrij normaal voor een getrained atleet. Het lijkt er op dat Lance het rustig aan heeft gedaan.
daarbij is het niet zo verrassend hij was vroeger thriatleet
pi_43282451
Knap dat het hem gelukt is.

Zoals zwansen zegt geen wereldprestatie, maar hij had net zo goed kunnen zitten rentenieren op zijn ranch ofzo. Hij doet het toch maar effe.
  maandag 6 november 2006 @ 08:50:03 #111
67640 SaintOfKillers
pi_43283185
Hij had ook een hoop hazen waarbij hij "in het wiel" kon hangen.
pi_43283223
Achterop de medaille die elke loper dit jaar aan de finish ontvangt, staat: ‘I made it on the streets of New York.’ Het is een citaat van Grete Waitz, de Noorse die ‘New York’ negen maal won. Ook bij haar werd in 2005 kanker geconstateerd. Ze ontmoette Armstrong vorige week. Zijn boek, It’s Not About the Bike, hielp Waitz bij haar strijd. ‘Dank je voor alles’, zei ze tegen Armstrong.
janneman
pi_43291981
quote:
Op maandag 6 november 2006 08:52 schreef horstjan het volgende:
Achterop de medaille die elke loper dit jaar aan de finish ontvangt, staat: ‘I made it on the streets of New York.’ Het is een citaat van Grete Waitz, de Noorse die ‘New York’ negen maal won. Ook bij haar werd in 2005 kanker geconstateerd. Ze ontmoette Armstrong vorige week. Zijn boek, It’s Not About the Bike, hielp Waitz bij haar strijd. ‘Dank je voor alles’, zei ze tegen Armstrong.
9 keer de NY Marathon winnen is

Waitz was natuurlijk ook een heel grote loopster.
  maandag 6 november 2006 @ 20:59:26 #114
pi_43304376
Trouwens ook respect voor Wilfried Peeters, de ex-knecht van oa Museeuw en huidig Quickstep-ploegleider liep ook mee in New York, en deed er net geen 4h over ...
pi_43315076
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens ook respect voor Wilfried Peeters, de ex-knecht van oa Museeuw en huidig Quickstep-ploegleider liep ook mee in New York, en deed er net geen 4h over ...
fitte de marathon

knap (zag hem nog lopen in gestel waar hij zijn neef kwam aanmoedigen maar een figuur om te rennen had ik niet achter hem gezocht)
  maandag 8 september 2008 @ 21:10:00 #116
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61483605
quote:
"Lance Armstrong maakt rentree"
**Zevenvoudig Tour de France-winnaar
Lance Armstrong maakt komend seizoen
zijn rentree in het internationale
wielerpeloton,zo melden verschillende
Amerikaanse media.

De Amerikaan die binnenkort 37 jaar
wordt,gaat voor Astana rijden,waar hij
herenigd wordt met ploegleider Johan
Bruyneel.De Belg stond bij al z'n zeven
Tour-overwinningen aan de zijde van de
Texaanse klasbak.

Armstrong liet in 1993 voor het eerst
van zich horen toen hij wereldkampioen
op de weg werd.Drie jaar later werd er
teelbalkanker bij hem vastgesteld en
moest hij vechten voor zijn leven.Een
strijd die hij glansrijk won.

NOS TT 663
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61483631
Armstrong plant een comeback?

ik krijg een 1 april gevoel bij dat bericht

dit is het originele bericht van Velonews
  maandag 8 september 2008 @ 21:23:03 #118
67640 SaintOfKillers
pi_61484061
Het zou wel interessant zijn als 't waar was.
pi_61484305
Kohl heeft bij Lotto getekend.
pi_61484335
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:10 schreef Bartoli het volgende:
Armstrong plant een comeback?

ik krijg een 1 april gevoel bij dat bericht
Alleen kan Astana de tour dan weer vergeten.
pi_61484457
pi_61484558
Ik geloof er eigenlijk niks van, maar ik zou het de stunt van de eeuw vinden. Nooit fan geweest van Armstrong, maar als hij dit zou doen zou ik het echt fantastisch vinden als hij de Tour zou winnen.
pi_61484619
WTF

Denk dat het onzin is, alleen al omdat hij bang is om op z'n bek te gaan. Aan de andere kant, de enige serieuze concurrentie rijdt al bij Astana (als we Andy even vergeten).

Devpanther, kom er maar in
pi_61484703
Lijkt me dat Armstrong alleen opnieuw zou beginnen als hij zeker weet dat hij de Tour nog een keer kan winnen. En dat lijkt me gezien zijn leeftijd en het feit dat hij dan 3 jaar niet meer serieus heeft gefietst niet realistisch.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_61484863
Lol.
pi_61484865
quote:
Armstrong, who turns 37 this month, will compete in the Amgen Tour of California, Paris-Nice, the Tour de Georgia, the Dauphine-Libere and the Tour de France — and will race for no salary or bonuses, the sources, who asked to remain anonymous, told VeloNews.
Mmm... dus hij doet het alleen maar voor de lol?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_61484891
Ik krijg er een beetje een Michael Jordan bij de Wizards-gevoel bij, mits het waar is.
  maandag 8 september 2008 @ 21:53:34 #128
pi_61485276
quote:
Other rumors are that Armstrong will continue to pursue mountain bike racing, and may try his hand at cyclocross as well.
Natuurlijk , en daarna gaat ie de Mount Everest beklimmen, de recordtijd in de Iron Man vernietigen, Hamilton even tonen dat autootje rijden voor pussy's is , aan Michael Phelps laten zien hoe een échte kampioen kan zwemmen , en 'naar het schijnt' breekt hij volgend jaar op de Memorial Van Damme het WR op de 100 m sprint ...
  maandag 8 september 2008 @ 21:54:37 #129
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_61485308
Alsjeblieft niet zeg. Veel respect voor z'n prestaties hoor, maar 't is nu tijd voor anderen. Alhoewel, de kans dat-ie de Tour weer wint is niet zo groot, als het waar is dat hij niet serieus meer gefietst heeft.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_61485319
Oei dat zou wel tof zijn!

Armstrong
pi_61485495
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:42 schreef Felixa het volgende:

[..]

Mmm... dus hij doet het alleen maar voor de lol?
De scenario's zullen wel al klaarliggen in Hollywood.
  maandag 8 september 2008 @ 22:00:26 #132
pi_61485538
Er is toch geen mens die dit kan geloven ? Dat kan gewoon niet waar zijn. En als het waar is zit daar zeker iets vreemds achter ...
pi_61485682
WTF, is dit serieus

Zou wel knap zijn als dit hem lukt.
............................
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 september 2008 @ 22:05:36 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61485741
omg

Ik ben benieuwd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61485899
Niet doen kerel!
That's all folks!
pi_61485981
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er is toch geen mens die dit kan geloven ? Dat kan gewoon niet waar zijn. En als het waar is zit daar zeker iets vreemds achter ...
CERA v2.0
pi_61485997
Nou ja, als ie het doet levert het wel superveel publiciteit voor Astana op.
  maandag 8 september 2008 @ 22:11:34 #138
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61485998
en waarom staat dit niet in wielrennen
beetje topics daar sluiten
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61486024
Misschien komt ie wel gewoon ploegleidertje spelen en pakken ze op deze manier extra publiciteit.
pi_61486028
Sorry, dit topic stamt nog uit de tijd dat er geen filters waren. Heb hem er nu ingezet.
pi_61486066
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef wimderon het volgende:
Misschien komt ie wel gewoon ploegleidertje spelen en pakken ze op deze manier extra publiciteit.
Publiciteit die ze anders niet zo snel zouden behalen. Zelfs als rijdt Contador in geel.
pi_61486126
armstrong is eigenlijk nog steeds nieuws, ook is het al jaren geleden dat de man op de fiets heeft gezeten.
pi_61486183
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:
armstrong is eigenlijk nog steeds nieuws, ook is het al jaren geleden dat de man op de fiets heeft gezeten.
Tsja, hij is natuurlijk een beroemdheid in zijn sport. Als die dan een mogelijke comeback maakt, komt dat uiteraard in het nieuws.
  maandag 8 september 2008 @ 22:17:12 #144
179534 Waaghals
pi_61486193
unieke kans om hem eens op de bek te zien gaan, maar waarschijnlijk heeft hij nieuw middeltje gevonden
  maandag 8 september 2008 @ 22:18:16 #145
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61486241
Omg, neemt nu iedereen dit gewoon klakkeloos over van velo-news met hun 'S3CR0T SOURZS!!1" ?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 8 september 2008 @ 22:20:58 #146
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_61486351
Het lijkt me erg stug en ik zou het ook niet verstandig van hem vinden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 8 september 2008 @ 22:22:46 #147
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61486416
boeie, die gozer staat zo stijf van de dope dattie geen kwart meter meer vooruitkomt.
© Bafnek
pi_61486513
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef wimderon het volgende:
Klinkt het meest aannemelijk.

Als het echt waar zou zijn zou ik dat enerzijds wel tof vinden, benieuwdheid of ie nog wat kan tegen de jongeren, anderzijds, hij is gestopt op zijn hoogtepunt, laat de waan.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 22:26:06 #149
862 Arcee
Look closer
pi_61486537
Zo in het Sportjournaal op 3.

Armstrong. Cool.
pi_61486640
Ik heb nog steeds diep respect voor Armstrong. Ik wil er zelfs nooit aan geloven dat ie ook maar ooit een middeltje dope heeft gebruikt!

Toch vind ik niet dat ie terug moet keren. Hij is gestopt op zijn hoogtepunt en dat is mooi genoeg geweest!
Zonder wrijving geen glans
pi_61486674
Het zou me ook niet verbazen dat dit 'vanavond' in amerika nog wordt ontkracht.
pi_61486737
Het lijkt me niet dat dit waar is, maar we zullen zien.
pi_61486780
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:36 schreef wimderon het volgende:
WTF

Denk dat het onzin is, alleen al omdat hij bang is om op z'n bek te gaan. Aan de andere kant, de enige serieuze concurrentie rijdt al bij Astana (als we Andy even vergeten).

Devpanther, kom er maar in
you rang?

Nee, hoe geweldig armstrong is geweest (en nog is). Terugkomen zie ik hem zeker niet meer doen . Zou wel een publiciteitsstunt zijn van jewelste, maar geloof er niets van

btw: overlaatst was hij 2de in een MTB wedstrijd in amerika. Weet de details er niet meer van, maar de winnaar moest zijn eigen record verbreken om paar luttele minuten voor lance te blijven. (was vrij lange tocht meen ik me te herinneren). Dus stilzitten deet hij niet, net zoals terugkomen :p
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 22:34:08 #154
862 Arcee
Look closer
pi_61486853
Mart Smeets op Nederland 3.
pi_61486907
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:34 schreef Arcee het volgende:
Mart Smeets op Nederland 3.
Als je hem mag geloven neemt Lance iedereen in de maling .
Zonder wrijving geen glans
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 22:35:56 #156
862 Arcee
Look closer
pi_61486918
Hij gaat al z'n bloedwaarden vanaf 1999 op internet zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 22:36:58 #157
862 Arcee
Look closer
pi_61486965
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je hem mag geloven neemt Lance iedereen in de maling .
Neuh, hij heeft in augustus een koers gereden om binnen de dopingregels van een halfjaar controle te vallen en in februari weer te kunnen rijden.
pi_61487018
quote:
Armstrong terug in peloton?
Zevenvoudig Tour-winnaar Lance Armstrong keert volgens Amerikaanse bronnen in 2009 terug in het peloton. Dat meldt de Amerikaanse site velonews.com. De Amerikaan zou gaan koersen voor Astana, dat onder leiding staat van Armstrongs oude ploegleider Johan Bruyneel.

Volgens velonews.com wordt het nieuws binnenkort openbaar gemaakt middels een artikel in het magazine Vanity Fair. De geruchten rond de terugkeer van de Texaan deden al een tijdje de ronde, zeker nadat hij onlangs tweede werd in een zware, 160 kilometer lange, mountainbike-wedstrijd in Leadville.

Die geruchten werden sterker toen bekend werd dat Astana Dirk Demol heeft vastgelegd als assistent-ploegleider. Demol was jarenlang de rechterhand van Bruyneel bij de Amerikaanse US Postal-ploeg, die het laatste jaar als Discovery Channel door het wielerleven ging.

Zeven keer de Tour
Armstrong stopte in 2005 met wielrennen, nadat hij voor de zevende keer op rij de Tour de France gewonnen had. Bij al die overwinningen was de Belg Johan Bruyneel zijn ploegleider.

Armstrong liet in 1993 voor het eerst van zich horen toen hij wereldkampioen op de weg werd. Drie jaar later werd er teelbalkanker bij hem vastgesteld en moest hij vechten voor zijn leven. Een strijd die hij glansrijk won.

De baas
Nadat hij zijn ziekte de baas was geworden, keerde Armstrong, vele kilo's lichter, in 1998 terug in het peloton. Rijdend voor US Postal eindigde hij dat jaar als vierde in de Vuelta. Die prestatie sterkte de Amerikaan in de gedachte dat hij in 1999 al een gooi kon doen naar de Tour-zege. Armstrong slaagde met onder meer vier etappezeges glansrijk in zijn missie.

In de zes jaren die volgden, heersten de Texaan en z'n ploeg opnieuw in Tour. In 2004 werd Armstrong tot sporter van de wereld gekozen. Hij nam in 2005 afscheid van de wielersport, maar daar lijkt 'The Boss' nu dus op terug te komen.

Het koersprogramma van Armstrong zou komend seizoen de Tour de France bevatten, en ook wedstrijden als Parijs-Nice, Dauphiné Libéré, de Tour of California en de Tour de Georgia. Het wordt niet uitgesloten dat Armstrong, die op 18 september zijn 37ste verjaardag viert, zich ook gaat toeleggen op mountainbiken.
Bron: NOS

Mart Smeets over mogelijke comeback Armstrong
Max van Heeswijk over mogelijke comeback Armstrong
pi_61487025
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
Hij gaat al z'n bloedwaarden vanaf 1999 op internet zetten.
Niets mis mee.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_61487054
Toch kan ik het me niet voorstellen
  Redactie Sport maandag 8 september 2008 @ 22:39:50 #161
109131 crew  sportfreak
pi_61487065
Het feit dat Armstrong geen commentaar wil geven zou denk ik wel eens kunnen betekenen dat het waar is.

Als het een onzin bericht was had Armstrong waarschijnlijk meteen ontkend. En dat doet ie nu niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 22:42:09 #162
862 Arcee
Look closer
pi_61487140
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
Niets mis mee.
Nee, zeker niet.
pi_61487175
Nuja, je kunt alleen maar dromen van die ploeg dan :p

Armstrong, Contador, kloden, leipheimer, brajkovic .... :drool:
pi_61487185
mart smeets; Lance Armstrong is ook nog maar 27 ..

lOl, maar het zegt mij eigenlijk wel voldoende dat Armstrong weer een wedstrijd heeft gedaan.
pi_61487202
Wel als ze zijn oude stalen gaan controleren op Cera (maar dan zal wellicht de hele top 10 van verschillende tours en andere wedstrijden gepakt worden).

(@ Arcee)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_61487225
ik hoop dat we spoedig meer horen
pi_61487282
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef sportfreak het volgende:
Het feit dat Armstrong geen commentaar wil geven zou denk ik wel eens kunnen betekenen dat het waar is.

Als het een onzin bericht was had Armstrong waarschijnlijk meteen ontkend. En dat doet ie nu niet.
Daar heb je een punt. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij ploegleider van Astana gaat worden en dat hij dit binnenkort bekend gaat maken. Door dit comeback verhaal nog niet te ontkennen krijgt de ploeg veel publiciteit.
  maandag 8 september 2008 @ 22:47:11 #168
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61487315
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
mart smeets; Lance Armstrong is ook nog maar 27 ..

lOl, maar het zegt mij eigenlijk wel voldoende dat Armstrong weer een wedstrijd heeft gedaan.
Zei 'ie dat écht?!
LastFM
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 22:47:51 #169
862 Arcee
Look closer
pi_61487345
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij ploegleider van Astana gaat worden
Daar lijkt me nou geen reet aan.
pi_61487369
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Zei 'ie dat écht?!
Dat denk ik niet (serieus bedoeld).. al weet je dat nooit bij Smeets
pi_61487383
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Zei 'ie dat écht?!
Ja, maar direct daarna verbeterde hij zich zelf.
pi_61487452
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ja, maar direct daarna verbeterde hij zich zelf.
Klopt, binnen een seconde maar ja hij mag geen fouten maken hè?
  maandag 8 september 2008 @ 22:53:25 #173
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61487527
Hmmzz. Ik weet het niet hoor. Sterker nog, ik snap er helemaal niets meer van.
pi_61487567
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef maril het volgende:

[..]

Ho ho .. ik ben zelf ook een mart smeets fan maar ik moest weer flink glimlachen toen hij dat zo zei
pi_61487673
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef maril het volgende:

[..]

Binnen een seconde is binnen de marge hoor
Wacht maar tot mart weg is, dan geeft iedereen je gelijk hoe goed hij was.

Zou wel gaaf zijn als hij terugkomt. Alleen hoop ik dan wel dat hij wint. En ik denk dat als hij meedoet, hij ook wint mocht er geen valpartij zijn ofzo. Armstrong stuurt alles en bepaald alles. Hij gaat echt niet meedoen als hij niet echt kans heeft om te winnen. Buiten Astana zal iedereen anvallen, de kans om een keer van hem te winnen.

Doen Heras, Hamilton, ulrich, Basso, Mancebo etc ook weer mee? Een nieuwe Tour de Dope.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61487721
The Boss
pi_61487911
Dan wil ik Ullrich ook terug!
Dat zou nog eens mooi zijn
  maandag 8 september 2008 @ 23:21:47 #178
221783 mr48
none of it is true
pi_61487947
...en Lassie! Lassie ook terug!!! Cool!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 23:27:23 #179
862 Arcee
Look closer
pi_61488034
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:18 schreef Tommeke het volgende:
Der Jan.
  maandag 8 september 2008 @ 23:36:34 #180
pi_61488177
Benieuwd waarvoor dit eigenlijk een publiciteitsstunt zal blijken te zijn ...

Dat was hier n paar jaar geleden ook al zo met een aankondiging van een comeback van Ludo Dierckxsens ...
  maandag 8 september 2008 @ 23:41:22 #181
pi_61488243
En er zijn trouwens wel al exclusieve beelden van Lance zijn speciale cross-trainingen om het veldrijden te gaan domineren ...
  maandag 8 september 2008 @ 23:42:53 #182
pi_61488267
quote:
Astana: 'Geen comeback Armstrong'

september 2008 - Volgens Philippe Maertens, perschef van de Astana-ploeg, zal Lance Armstrong volgend jaar geen comeback maken als wegrenner bij dit team uit Kazachstan. ,,Ik werd drie weken geleden al met deze geruchten geconfronteerd. Ploegleider Johan Bruyneel zegt van niets te weten. Als iemand het kan weten, is Johan het toch wel.'' Volgens Maertens gaat Armstrong op zeer korte termijn echter wel meedoen aan veldritwedstrijden. Hij zal dat doen met het Amerikaanse fietsenmerk Trek, waarop hij zijn grootste successen behaalde, als sponsor. In Amerikaanse media werd zelfs gesproken over een terugkeer van Armstrong in de Tour de France. ,,Maar ik kan u verzekeren dat er geen enkel contact is met de Astana wielerploeg'', aldus Maertens.

WM
pi_61488301
Leuk veldrijden.. net nu Boom daarmee stopt..(?)
  maandag 8 september 2008 @ 23:48:04 #184
pi_61488351
Ach, veldrijden , een van die paar Amerikaanse crossen waar alleen Page en wat veredelde amateurs aan de start komen misschien ...
pi_61489123
Pantani stapt ook weer op de fiets kreeg ik net door...
pi_61489507
Gelukkig, geen comeback dus.
That's all folks!
pi_61490081
Tofheid
  dinsdag 9 september 2008 @ 07:31:15 #188
179534 Waaghals
pi_61490586
merckx is ook flink afgevallen, zou hij ook comeback overwegen?
pi_61490919
Wat een flauwe topictitel, wie is daar verantwoordelijk voor?
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2008 @ 08:13:24 #190
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61490926
lance
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_61490959
Ja schitterend, wat een onverwachte comeback zeg!
Always expect the unexpected!
pi_61490992
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 07:31 schreef Waaghals het volgende:
En Planckaert dan?
pi_61492719
Eerst zien dan geloven, lijkt me weinig zinnig zo'n comeback. Zeker niet bij Astana waar genoeg renners rondrijden die geen baat hebben bij de komst van Armstrong.
pi_61494566
Hij zal wel een aantal marathon MTB wedstrijden gaan doen.
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:59:38 #195
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61496555
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:18 schreef Tommeke het volgende:
Precies Jan moet terug
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61496657
En Ekimov!
pi_61496939
Wat een verhaal. Armstrong heeft dus nog steeds niet gereageerd. Ik ben benieuwd.
pi_61497182
Bruyneel heeft inmiddels gereageerd, al zegt hij in feite nog niets:
quote:
Bruyneel: Lance rijdt voor mij

AMSTERDAM - Astana-teammanager Johan Bruyneel reageert vanuit de Ronde van Spanje op het nieuws dat zijn oud-pupil Lance Armstrong mogelijk terugkeert in het peloton. "Ik ken het gerucht. Indien Lance daadwerkelijk weer trek heeft om in het peloton terug te keren, dan kan ik me niet voorstellen dat hij voor een andere ploeg rijdt dan de mijne", verklaarde de Belg.

Bruyneel heeft met Alberto Contador inmiddels een nieuwe kopman. De Spanjaard heeft al een Tour de France en een Giro d'Italia gewonnen. Twee weken geleden was Bruyneel nog in Kazachstan om daar met de autoriteiten te spreken over een nieuw groot plan dat hij voor zijn Astana-formatie had.

De voorzitter van de Amerikaanse wielerfederatie Sean Patty reageert alvast verheugd op het nieuws. "Dit is het mooiste nieuws voor de Amerikaanse wielersport sinds Armstrong zijn zevende Tour heeft gewonnen. Het zou de wielersport in de VS opnieuw een enorme stimulans geven. Iedereen is toch benieuwd of zijn rentree gaat lukken."
pi_61497373
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:25 schreef wimderon het volgende:
Bruyneel heeft inmiddels gereageerd, al zegt hij in feite nog niets:
[..]

idd, het is eigenlijk wachten tot meneer armstrong zelf iets gaat zeggen. Iedereen kan wel vanalles gaan zeggen, astana .. demol .. etc.. Pas als de boss z'n mond open trekt weten we hoe het zit.
pi_61497425
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een flauwe topictitel, wie is daar verantwoordelijk voor?
TS, ik dus.
Topic is trouwens aangemaakt in de periode van de discussie over de plasjes van Armstrong in de Tour 1999, vandaar de TT.
pi_61497725
Lance en Jan terug!!
VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:10:22 #202
pi_61503145
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 07:31 schreef Waaghals het volgende:
Merckx laat weten dat , mits de UCI een oogje dichtknijpt en hij z'n leeftijd mag compenseren met behulp van een Yamaha 500cc , ie nog wel een aanval op het uurrecord wil wagen ...
pi_61503242
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

idd, het is eigenlijk wachten tot meneer armstrong zelf iets gaat zeggen. Iedereen kan wel vanalles gaan zeggen, astana .. demol .. etc.. Pas als de boss z'n mond open trekt weten we hoe het zit.
Juist, het is wachten op zijn antwoord.

Nou Lance, laat eens wat van je horen.
pi_61506200
Nou van mij hoeft het niet en mag die generatie grootdopeurs lekker uit het peloton wegblijven.
pi_61506834
Als zelfs Hinault weer Vuelta-etappes gaat winnen moét hij wel.
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:43:41 #206
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61506938
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Juist, het is wachten op zijn antwoord.

Nou Lance, laat eens wat van je horen.
Het nieuwsbericht is al weer bijna 24 uur oud en nog geen antwoord van hem...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_61507023
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Het zal waarschijnlijk wachten zijn op het interview in Vanity Fair, wat de oorspronkelijke bron zou zijn.
pi_61507174
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Bij de terugkeer van Cipollini duurde het antwoord twee maanden. Cipo schijnt voor volgend seizoen nog weer eens een aanbod voor een comeback te hebben gekregen.
pi_61511793
Hij gaat het echt doen , hij wil de 8e tour winnen , on-ge-loof-lijk. Ik hoop dat hem dat lukt zou fantastisch zijn.
pi_61511802
pi_61511962
Dat wordt wat.

Een come-back ala MJ - 23
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 september 2008 @ 22:45:22 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_61512112
Studio Sport meldt net dat ie heeft gezegd voor 100 % zeker te rijden volgend jaar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:45:58 #213
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61512163
quote:
Armstrong: "Ik wil een achtste Tourzege"
di 09/09/08 - Lance Armstrong heeft nu zelf verklaard dat hij terugkeert in het wielerpeloton. Hij wil meer aandacht voor kanker.
(dadelijk meer)
Bron: sporza.be

pi_61512198
Basso heeft weer zin om te koersen
dinsdag 09 september 2008
De Italiaan Ivan Basso heeft weer zin om te koersen. Eind oktober verloopt zijn tweejarige schorsing en mag vanaf dan weer in het peloton meedoen. Aankomende twee seizoenen gaat de Italiaan voor Liquigas rijden. Basso beloofd beterschap en geeft aan nooit meer mensen zo te willen bedriegen. "Ik wil nu laten zien dat ik nog de oude Ivan ben", aldus Basso.
Basso won onder andere de Giro D'Italia en behaalde een aantal keer het podium in Parijs, achter Lance Armstrong. Vlak voor de Tour van 2006 speelde Basso een grote rol in Operacion Puerto. De Italiaan, die toen nog voor CSC reed, gaf eerlijk toe verboden middelen te hebben gebruikt

Nu ook Boogie weer op de fiets en het gaat er weer vol in .
pi_61512213
Op de homepage van Vanity Fair veel meer.
pi_61512239
Lance mag van mij weer terugkeren in het peloton, sinds hij niet meer rijdt is het wielrennen geen zak aan om naar te kijken. Ja, toen Rasmussen de bergen opvloog begonnen de Fransen alweer jaloerse trekken te vertonen maar dat was helaas van korte duur.

Al die insinuaties hier verdienen weer een jaartje of wat Armstrong..

I'm sorry for the people that don't believe in cycling..
pi_61512249
Hij doet het!
Nou, mijn favoriet voor de Tour is bekend. Lance Armstrong.

Armstrong met als knechten Contador, Leipheim, Kloden etc.

Als ik Evans en Menchov was zette ik volgend jaar mijn geld op de giro en vuelta.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:51:22 #219
14505 OProg
A Life in Music
pi_61512274
en bij welk team wil hij dan 100% zeker gaan rijden.
En hoe weet hij zo zeker dat de ASO hem 100% zeker toe gaat laten?

Het gaat denk ik nog maanden duren voor er wat duidelijkheid is.
Ik zag trouwens in gedachten een stel russen met een enorme zak geld staan voor het vervolg op Tinkov...
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_61512280
ASO kom maar uit je kot..
pi_61512300
quote:
Armstrong returning to cycling
AUSTIN, Texas (AP) -- Lance Armstrong is getting back on his bike, determined to win an eighth Tour de France.

Armstrong's return from cancer to win the Tour a record seven consecutive times made him a hero to cancer patients worldwide and elevated cycling to an unprecedented level in America.

The Tour "is the intention," Armstrong's spokesman Mark Higgins told The Associated Press, "but we've got some homework to do over there."

Added Bill Stapleton, Armstrong's lawyer and longtime confidant: "We're not going to try to win second place."

What team he'll ride with and in what other races he'll compete are undecided, Higgins said.

"I am happy to announce that after talking with my children, my family and my closest friends, I have decided to return to professional cycling in order to raise awareness of the global cancer burden," the 36-year-old Armstrong said in a statement released to The Associated Press. "This year alone, nearly eight million people will die of cancer worldwide. ... It's now time to address cancer on a global level."

In an exclusive interview with Vanity Fair, Armstrong told the magazine he's 100 percent sure he's going to compete in the Tour de France next summer. "I'm going back to professional cycling," he said in the story posted Tuesday on the magazine's Web site. "I'm going to try and win an eighth Tour de France."

On Monday, the cycling journal VeloNews reported on its Web site that Armstrong would compete with the Astana team, led by close friend John Bruyneel, in the Tour and four other road races -- the Amgen Tour of California, Paris-Nice, the Tour de Georgia and the Dauphine-Libere.

But there are no guarantees Astana would be allowed to race in the 2009 Tour. Race officials kept the team out of the 2008 Tour because previous doping violations.

Armstrong's return to competition raises the question of whether he risks damaging his athletic legacy. And his own words likely will cause some to wonder if he'll approach his return with the same steely-eyed determination and passion.

In an interview published in the October issue of Men's Journal, Armstrong said, "I'm glad I'm not cycling anymore ... It was fun while it lasted, and I liked it, but I'm so focused on other things now that I never think about it."

He's certainly thinking about it now.
Bron: si.com
pi_61512311
de best of the rest is dus de 3de luitenant dan?

Weet niet of lance op zijn beste niveau kan terugkomen... Maar als iemand het kan...

Als er in die tdf een TTT zit... winnaar bekend :p
pi_61512312
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:54:02 #224
14505 OProg
A Life in Music
pi_61512329
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Hij doet het!
Nou, mijn favoriet voor de Tour is bekend. Lance Armstrong.

Armstrong met als knechten Contador, Leipheim, Kloden etc.

Als ik Evans en Menchov was zette ik volgend jaar mijn geld op de giro en vuelta.
Al zou het waar zijn dat hij naar Astana gaat dan zou ik m'n biezen pakken als ik Contador was wilden ze me laten knechten voor Armstrong.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:57:34 #225
68638 Zwansen
pi_61512437
Geweldig zeg. Goed initiatief ook!
pi_61512632
Of je nu fan van Armstrong bent of juist niet maar dit geeft een positieve boost aan het wielrennen, al zullen de Fransen van de ASO lachen als een boer met kiespijn.
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:04:57 #227
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_61512638
Laten we hopen dat de ploeg naar de tour mag. Ik heb er iig zin in.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_61512688
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef OProg het volgende:

[..]

Al zou het waar zijn dat hij naar Astana gaat dan zou ik m'n biezen pakken als ik Contador was wilden ze me laten knechten voor Armstrong.
waar was Contador tijdens het tijdperk Armstrong, beter nog waar was de concurrentie.. We hebben heerlijk 2e rangs wielrennen gekeken de laatste jaren.. Laat iedereen zijn eigen plan trekken en hergroeperen zoveel als dat ze willen.. Ik heb de videorecorder al ingesteld voor de komende Tour.
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:09:13 #229
pi_61512727
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:07 schreef kawotski het volgende:

[..]

waar was Contador voor en tijdens het tijdperk Armstrong, beter nog waar was de concurrentie.. We hebben heerlijk 2e rangs wielrennen gekeken de laatste jaren.. Laat iedereen zijn eigen plan trekken en hergroeperen zoveel als dat ze willen.. Ik heb de videorecorder al ingesteld voor de komende Tour.
2de rangswielrennen ? De volledige concurrentie van Lance destijds, of wat daar volgens jou dan voor moest doorgaan , is ondertussen betrapt op doping of er via een of andere zaak mee in verband gebracht en moeten stoppen ... Het zegt iets over die tijd natuurlijk ...
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:09:28 #230
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61512733
Hij mag eerst bewijzen dat 'ie op het hoogste niveau kan terug komen (denk het niet) en tot dan staan de drie van Astana gewoon boven 'm.
Dik 3,5 jaar langs de kant en dan gaan mensen denken dat 'ie de grote kopman gaat worden door z'n naam terwijl 'ie (waarschijnlijk) in een team komt met Contador
LastFM
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:12:14 #231
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61512808
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:07 schreef kawotski het volgende:

[..]

waar was Contador tijdens het tijdperk Armstrong
Je weet z'n leeftijd? Of iets met hersentrombose?
LastFM
pi_61512850
Ik heb er nu al zin in! Vind het wel een stoere actie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61512856
ik wil niet dat ie weer meedoet

zou ik hem nog tegen kunnen houden?
pi_61512894
Prachtig ja. Nooit fan van hem geweest, maar als het hem echt zou lukken een achtste keer te winnen, zou dat echt sportgeschiedenis zijn. Ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende Tour.

Hopelijk gaat hij niet naar Astana, een ploeg met Klöden, Zubeldia, Contador, Leipheimer, Brajkovic en Armstrong, dat zou iets teveel van het goede zijn
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:18:06 #235
pi_61512966
Qua imago-verandering kan het natuurlijk altijd tellen : van de arrogante zak die de onbereikbare kampioen is naar de ex-kampioen die als underdog nog eens een uitdaging aangaat ... Hij kan er nog een film over laten maken. Zijn ze in de States gek op ...
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 september 2008 @ 23:19:23 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_61512996
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Qua imago-verandering kan het natuurlijk altijd tellen : van de arrogante zak die de onbereikbare kampioen is naar de ex-kampioen die als underdog nog eens een uitdaging aangaat ... Hij kan er nog een film over laten maken. Zijn ze in de States gek op ...
De leukste sportfilm die ik ooit zag was over Dan Jansen.

Zag je hem Olympisch goud halen op een ijshockey baan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61513034
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

2de rangswielrennen ? De volledige concurrentie van Lance destijds, of wat daar volgens jou dan voor moest doorgaan , is ondertussen betrapt op doping of er via een of andere zaak mee in verband gebracht en moeten stoppen ... Het zegt iets over die tijd natuurlijk ...
dat hij niet is betrapt cq niet heeft gebruikt zegt iets over het gat tussen Armstrong en de rest die clean reden..
pi_61513077
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef koemleit het volgende:
ik wil niet dat ie weer meedoet

zou ik hem nog tegen kunnen houden?
moet je Volkert even bellen?? Hoop niet dat je er zo eentje bent..
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:23:49 #239
pi_61513104
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef kawotski het volgende:

[..]

dat hij niet is betrapt cq niet heeft gebruikt zegt iets over het gat tussen Armstrong en de rest die clean reden..
Lance reed in '99 op EPO. Dat is bewezen. Hij is toen alleen niet betrapt. Net zoals Ullrich nooit betrapt is, maar wel gebruikte ...

Maar goed , dat in gedachten genomen , eigenlijk mag de Lance die stopte met koersen nog twéé klassen terugvullen en hij zal nu nog top 10 rijden in de Tour ..
pi_61513114
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef kawotski het volgende:

[..]

moet je Volkert even bellen?? Hoop niet dat je er zo eentje bent..
wat is dit nu weer voor een reactie .

maar volkert zit dan nog vast geloof ik.
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:24:11 #241
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61513115
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef kawotski het volgende:

[..]

dat hij niet is betrapt cq niet heeft gebruikt
LastFM
pi_61513143
Lance.
pi_61513167
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Maar goed , dat in gedachten genomen , eigenlijk mag de Lance die stopte met koersen nog twéé klassen terugvullen en hij zal nu nog top 10 rijden in de Tour ..
Op puur karakter zal hij héél ver komen
pi_61513225
Geweldig!
pi_61513256
Respect dat ie het probeert.

Maar volgens de logische gang van zaken is Contador gewoon kopman. Dat zal ie zelf ook wel snappen.
pi_61513264
quote:

[..]

Lance reed in '99 op EPO. Dat is bewezen. Hij is toen alleen niet betrapt. Net zoals Ullrich nooit betrapt is, maar wel gebruikte ...

Wat is bewezen? Of is het L'Equipe artikel nu verworden tot waarheid?
pi_61513303
Naar het schijn is hij al zeer spartaans bezig
http://player.nos.nl/inde(...)7067/category/sport/
pi_61513341
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:24 schreef koemleit het volgende:

[..]

wat is dit nu weer voor een reactie .

maar volkert zit dan nog vast geloof ik.
wat is dat voor reactie.. ??? ik heb liever niet dat ie meedoet en je wil m ook nog tegen kunnen houden..

kan ik beter aan jou vragen.. je lijkt wel 1 van die duizenden Fransen die 'm uitscholden en in z'n gezicht spuugden tijdens de Tour.. ik zie weinig verschil in jouw reactie en die 'sportieve' houding van vele Franse 'wielerfans'
pi_61513342
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:51 schreef OProg het volgende:

Ik zag trouwens in gedachten een stel russen met een enorme zak geld staan voor het vervolg op Tinkov...
Als je een beetje Amerikaan bent kies je juist voor de afvallige Kazachen.
pi_61513376
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:30 schreef Leatherface het volgende:
Respect dat ie het probeert.

Maar volgens de logische gang van zaken is Contador gewoon kopman. Dat zal ie zelf ook wel snappen.
Vraag het me af, hij zal in ieder geval niet gaan knechten lijkt me. Of zich helemaal wegcijferen zoals Kloden dat nu doet.

Ze hebben nu wel een redelijk team als Armstrong op nivo terug komt
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61513420
quote:

[..]

denk je dat ie zo dom is als Ricco, Piepoli, Basso etc etc.. als er 1 is die niet meer op de fiets zou hoeven stappen is het Lance wel.. dat hij toch weer gaat fietsen pleit alleen maar voor het doel dat hij voor ogen heeft, weer bewijzen dat je ook clean de tour kan rijden en kanker onder de aandacht brengen.. en wat zullen de Fransen smullen als ze hem de Tourzege one way or the other kunnen ontnemen / ontzeggen
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:38:47 #252
pi_61513448
De vraag is natuurlijk hoe het met z'n doktersattesten zit tov z'n collega's hé ...
pi_61513466
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Vraag het me af, hij zal in ieder geval niet gaan knechten lijkt me. Of zich helemaal wegcijferen zoals Kloden dat nu doet.

Ze hebben nu wel een redelijk team als Armstrong op nivo terug komt
Nou ja, je moet realistisch zijn.

Armstrong heeft bijna drie jaar geen deel uitgemaakt van het peloton, hij is tegen die tijd bijna 38. En Contador is momenteel de beste ronderenner.

Lijkt me niet meer dan logisch dat de Spanjaard de uitgesproken kopman is. Tenzij er meer aan de hand is.
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:41:10 #254
pi_61513493
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Armstrong heeft bijna drie jaar geen deel uitgemaakt van het peloton, hij is tegen die tijd bijna 38. En Contador is momenteel de beste ronderenner.

Lijkt me niet meer dan logisch dat de Spanjaard de uitgesproken kopman is. Tenzij er meer aan de hand is.
Op dat vlak speelt Lance natuurlijk een 'Hinaultje" : voor de nieuwe held (toen Fignon) zeggen te knechten , maar wel zelf zien hoe ver je nog kan raken tov hem ... Dan verlies je al je gezicht niet en je weet maar nooit ...
pi_61513520
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Op dat vlak speelt Lance natuurlijk een 'Hinaultje" : voor de nieuwe held (toen Fignon) zeggen te knechten , maar wel zelf zien hoe ver je nog kan raken tov hem ... Dan verlies je al je gezicht niet en je weet maar nooit ...
Bedoel je niet Lemond i.p.v. Fignon?
pi_61513663
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Of je nu fan van Armstrong bent of juist niet maar dit geeft een positieve boost aan het wielrennen, al zullen de Fransen van de ASO lachen als een boer met kiespijn.
Als ASO slim is kondigen ze nu vast aan dat Astana ook volgend jaar niet welkom is. Die ploeg is net een tweede Saunier Duval, kunnen het nog zo goed bedoelen maar hebben de schijn ernstig tegen...
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:50:04 #257
pi_61513696
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:42 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Bedoel je niet Lemond i.p.v. Fignon?
Eh, uiteraard ja
pi_61513725
Als hij slim is gaat hij voor zon kansloos frans ploegje als AG2R rijden. Mag hij zeker weten de Tour fietsen

Maar ik ben heel benieuwd waar hij gaat rijden. Ik denk dat hij misschien niet eens naar Astana gaat maar dat Bruyneel daar dan weg gaat.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61513750
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:37 schreef kawotski het volgende:

[..]

denk je dat ie zo dom is als Ricco, Piepoli, Basso etc etc.. als er 1 is die niet meer op de fiets zou hoeven stappen is het Lance wel.. dat hij toch weer gaat fietsen pleit alleen maar voor het doel dat hij voor ogen heeft, weer bewijzen dat je ook clean de tour kan rijden en kanker onder de aandacht brengen.. en wat zullen de Fransen smullen als ze hem de Tourzege one way or the other kunnen ontnemen / ontzeggen
Bruyneel is slimmer, dat is het verschil. En hij zou niet de eerste min of meer uitgerangeerde renner zijn die dope pakt, of zou Piepoli die aandacht van de laatste tour echt nodig gehad hebben voor z'n pensioen denk je....

En nee ik geloof er geen zak van dat Armstrong de enige topper uit zijn tijdperk was die niet gebruikte .
pi_61513794
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:51 schreef Sjiznit het volgende:
Als hij slim is gaat hij voor zon kansloos frans ploegje als AG2R rijden. Mag hij zeker weten de Tour fietsen

Maar ik ben heel benieuwd waar hij gaat rijden. Ik denk dat hij misschien niet eens naar Astana gaat maar dat Bruyneel daar dan weg gaat.
Ik kan me best voorstellen dat het niet goed valt bij de heren Contador, Leipheimer en Kloden als Armstrong nu ineens terugkeert. Ten minste, als ie ook nog kopman moet worden.

Zij rijden bij tijd en wijlen overal de stenen uit de straat, en dan moeten ze zich opeens schikken naar de grillen van een vedette die drie jaar eerder de fiets aan de wilgen hing.

Kan me voorstellen dat ze dat toch niet zo leuk vinden.
pi_61513837
Ik vraag me trouwens af wat dat voor invloed zal hebben op de mentale instelling van de Astana-ploeg in deze Vuelta.

Had ie niet effe kunnen wachten tot na deze Vuelta met het aankondigen van dit nieuws, zou je bijna zeggen.
pi_61513870
Lance zegt (CNN) dat indien ASO hem niet toelaat te racen dat hij persoonlijk contact zal zoeken met Sarkozy..
  woensdag 10 september 2008 @ 00:06:11 #263
pi_61514020
Is Lance trouwens niet zowat de enige renner van zijn vroegere topploeg (Heras, Hamilton, Landis, Beltran, ...) die nog niet betrapt is ?
pi_61514046
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:57 schreef kawotski het volgende:
Lance zegt (CNN) dat indien ASO hem niet toelaat te racen dat hij persoonlijk contact zal zoeken met Sarkozy..
Nog een extra dosis politiek in het wielrennen lijkt me ook niet echt goed voor het imago .
pi_61514061
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor. Armstrong zal er wel niet aan beginnen zonder te weten dat hij een bepaald niveau kan halen en hij zal ook wel het een en ander met Bruyneel besproken hebben.

Hij was natuurlijk zowel bergop als in de TT de beste, in de TT kon alleen Ullrich in de buurt blijven en af en toe iemand als Botero. Contador is in de tijdrit ongeveer gelijkwaardig aan de andere ronderenners (die absoluut niet bij het niveau Armstrong/Ullrich in de buurt komen) en bergop is doorgaans hij een tandje beter dan de concurrentie. Maar de versnelling die Contador een paar honderd meter kan volhouden kon Armstrong een paar kilometer doortrekken. Als in de voorbereiding blijkt dat hij in de buurt van z'n oude niveau kan komen zal Armstrong gewoon kopman zijn lijkt me.
pi_61514063
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is Lance trouwens niet zowat de enige renner van zijn vroegere topploeg (Heras, Hamilton, Landis, Beltran, ...) die nog niet betrapt is ?
Dikke kans inderdaad .
pi_61514166
Ik vind het niet eerlijk. Al zijn concurrenten hebben tegenwoordig geen gelegenheid meer om hun verzorgingsproducten te testen. Lance heeft intussen alle tijd gehad om in alle rust zijn volgende generatielijn te ontwikkelen.
  woensdag 10 september 2008 @ 00:21:21 #268
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_61514259
Krijgt de Tour de France weer een beetje glans terug, alhoewel ik denk dat ze Lance in de eerste week wel van z'n fietsje zullen halen ivm vermeent doping gebruik
pi_61514331
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:21 schreef Grimm het volgende:
Krijgt de Tour de France weer een beetje glans terug, alhoewel ik denk dat ze Lance in de eerste week wel van z'n fietsje zullen halen ivm vermeent doping gebruik
En hoe zouden ze zijn vondst dan moeten opsporen? Ze liggen altijd achter en de uitvinders lopen zelden tegen de lamp. Lance is niet zo stom om het vervolgens zelf te gaan dealen. Hij zit niet om geld verlegen.
  woensdag 10 september 2008 @ 00:26:04 #270
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_61514349
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

En hoe zouden ze zijn vondst dan moeten opsporen? Ze liggen altijd achter en de uitvinders lopen zelden tegen de lamp. Lance is niet zo stom om het vervolgens zelf te gaan dealen. Hij zit niet om geld verlegen.
Daarom is het ook "vermeend" doping gebruik
pi_61514366
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dikke kans inderdaad .
Dat is opzich wel een interessant gegeven.. hoe zit dat eigenlijk met bromfiets ekimov?
pi_61514424
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor. Armstrong zal er wel niet aan beginnen zonder te weten dat hij een bepaald niveau kan halen en hij zal ook wel het een en ander met Bruyneel besproken hebben.

Hij was natuurlijk zowel bergop als in de TT de beste, in de TT kon alleen Ullrich in de buurt blijven en af en toe iemand als Botero. Contador is in de tijdrit ongeveer gelijkwaardig aan de andere ronderenners (die absoluut niet bij het niveau Armstrong/Ullrich in de buurt komen) en bergop is doorgaans hij een tandje beter dan de concurrentie. Maar de versnelling die Contador een paar honderd meter kan volhouden kon Armstrong een paar kilometer doortrekken. Als in de voorbereiding blijkt dat hij in de buurt van z'n oude niveau kan komen zal Armstrong gewoon kopman zijn lijkt me.
Ben ik met je eens. Armstrong is iemand die alleen terug zou komen als hij echt denkt dat hij de Tour kan winnen, en er is niemand die beter weet wat daarvoor nodig is. Hij gaat echt geen comeback maken om leuk de meesterknecht uit te hangen.

Leipheimer en Klöden achter zich krijgen zal geen probleem zijn. Als die echt de ambitie hadden om enige kopman te worden waren ze ook niet met Contador in een team gegaan. Contador is natuurlijk een ander verhaal. Die heeft dit jaar de Tour gemist, die gaat volgend jaar echt niemand naast zich dulden. Gaat interessant worden.
pi_61514587
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dikke kans inderdaad .
Hincapie sowieso niet, o.a. Vandevelde, Joachim, Rubiera, Pena ook niet zeg ik zo uit m'n hoofd. Maar goed, nu ben ik advocaat van de duivel aan het spelen
pi_61514715
quote:
Armstrong: "Ik wil een achtste Tourzege"

di 09/09/08 - Lance Armstrong heeft zelf bevestigd dat hij terugkeert in het wielerpeloton. Hij wil meer aandacht voor kanker. "Maar ik was ook gefrustreerd door het lage tempo tijdens de afgelopen Tour", zegt Armstrong, die trouwens gratis zal rijden.
"Na een gesprek met mijn familie, mijn kinderen en mijn vrienden ben ik blij om te zeggen dat ik mijn comeback maak", zegt Lance Armstrong in een interview met het lifestyleblad Vanity Fair.

"Ik ben 100 procent zeker: volgend jaar rijd ik de Tour", beklemtoont de Amerikaan in het interview. "Ook al ben ik straks 37 jaar."

"Kijk naar de Spelen: daar won een 38-jarige vrouw de marathon. Oudere atleten kunnen ook uitstekend presteren."

"Er is geen enkel bewijs dat je minder presteert op je 37e dan op je 32e."

"Je wordt wel mentaal moe op je 32e. Dat geef ik toe. Maar als ik op de fiets zit, voel ik me nog even goed als drie jaar geleden."

Armstrong: "Oorlog tegen kanker"
"Ik wil met mijn comeback ook de kankerproblematiek opnieuw centraal stellen." Armstrong won zeven keer de Tour nadat hij zelf teelbalkanker had overwonnen.

"Ik beschouw dit als een oorlog. Ik heb de ziekte gehad en haat ze nog altijd. En ik haat ook dat we nog geen vooruitgang hebben geboekt."

"Het lage tempo in de Tour was frustrerend"
"Het idee om terug te keren ontstond in de zomer", legt Armstrong uit. In juli, toen de Tour werd gereden, bereidde de Amerikaan zich voor op een zware mountainbikerace in de VS. Hij werd tweede.

"Het idee kwam geleidelijk. Je gedurende weken voorbereiden op iets, dat is het mooiste voor een sportman, vind ik."

"Dat gecombineerd met een dosis frustratie, dat zorgde voor mijn comeback."

Frustratie? "Ja, over de Tour. Uiteindelijk kom je daar altijd uit. En wat mij vooral was opgevallen in de afgelopen editie was het lage tempo. Die vaststelling maakte toch iedereen?"

Armstrong bereidt zich in stilte voor
Armstrong heeft zichzelf de afgelopen maanden niet gespaard. Hij stond elke ochtend op om 5.30u. Zijn programma bestond uit fietstrainingen, sessies in het krachthonk en duurlopen.

Dit alles deed hij onder toezicht van ex-triatleet Peter Park en zijn voormalige fietscoach Chris Carmichael.

"Ik speel open kaart wat doping betreft"
"Ik wil voor eens en altijd ook bewijzen dat je ook "proper" de Tour kunt winnen", snijdt Armstrong het onderwerp "doping" aan. "Iedereen zegt dat deze generatie nu clean is en de vorige, de mijne, dus niet."

"Wel ik zit vol revanchegevoelens. Net zoals in 1999, toen ik na mijn kankerstrijd voor het eerst de Tour won."

"Ik fietste toen op revanche. Dat gevoel heb ik nu ook een beetje", zegt de zevenvoudige Tourwinnaar.

"Ik begrijp de mensen. Veel van mijn concurrenten werden betrapt. En dan denken ze snel: waarom jij nooit? Ze geloven het niet. Wel, ik ga open kaart spelen en bewijzen dat het wél kan."

"Ik ontwijk de dopingvragen niet"
Armstrong komt ook terug op zijn relatie met de (Franse) pers. Die is danig verzuurd. Zo beschuldigde L'Equipe hem van dopinggebruik. "Maar nu zal ik met iedereen praten", verrast Armstrong.

"Ik wil op regelmatige basis een persconferentie houden. Wie een vraag heeft mag ze stellen. Ook over doping. Ik beantwoord alles." Armstrong is van plan om zijn bloedwaarden ook vrij te geven.

"Zo zullen de sceptici beseffen dat ik het meen. Dat ik proper ben. De Fransen vonden het leuk om te schrijven dat ik gehaat was. Maar 90 van de 100 fans langs de weg moedigden mij wel aan." "Ik wil geen loon, ik rijd gratis"
Welk team Lance Armstrong ook onderdak zal bieden, geld vraagt de Amerikaan niet. "Ik wil geen loon, ik rijd gratis", verrast hij. "Dit is er eentje op mijn kosten. En eigenlijk heb ik het geld niet nodig", is Armstrong eerlijk.

"Ik hoef me geen zorgen meer te maken over geld, mijn kinderen niet en zelfs mijn kleinkinderen niet."

En wat als Tour-organisator ASO hem of zijn ploeg niet uitnodigt? "Dan bel ik naar (de Franse) president Nicolas Sarkozy."

"Ik heb hem trouwens al eens gebeld. In het verleden is hij altijd heel lovend geweest over mij."

"Ik haat verliezen. Altijd.
"Tot slot zegt Armstrong nog dit: "Ik heb altijd een enorme faalangst gehad. En dat is misschien iets goeds. Maar alleen al de gedachte dat ik de Tour zou verliezen... Ik haat verliezen. Altijd."

Bruyneel: "Comeback kan enkel bij ons"
Meer dan waarschijnlijk maakt Lance Armstrong zijn comeback bij het Astana-team van zijn voormalige leermeester Johan Bruyneel. "Ik kan me niet voorstellen dat hij voor een andere ploeg zal rijden", zei onze landgenoot.

Bruyneel ontkende dinsdag dat hij al een akkoord had met zijn voormalige poulain.

"Als hij écht terugkeert, kan ik alleen zeggen dat mijn deur openstaat voor hem. Ik zie Lance niet in een Rabobank- of CSC-shirt rijden."

Armstrongs toekomstige ploegmaat zou dan Alberto Contador worden. "Het zou een eer zijn met hem te mogen rijden", zegt de Spanjaard, zelf Tourwinnaar in 2007.
pi_61514769
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik had het artikel net ergens anders gelezen, ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen
Dat wordt dan zo'n vette tour De patron back
pi_61514843
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:53 schreef wimderon het volgende:

[..]
Is alleen nog de vraag welke fabrikant dit sponsort?
pi_61515161
Een tour met Basso, Kloden, Leipheimer, Contador, Armstrong. En uiteraard ook gewoon Evans, Menchov, de steeds betere Schlecks en Sastre dat wordt nog wat
  woensdag 10 september 2008 @ 02:09:29 #278
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61515167
Basso zal niet starten in de Tour van 2009.
LastFM
  woensdag 10 september 2008 @ 03:07:20 #279
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_61515291
Ben erg benieuwd. Vond de Tour dit jaar fantastisch, met in een van de laatste etappes de zege veiliggesteld door Sastre. Dat was hartstikke spannend. Maar met Armstrong erbij vrees ik een opnieuw saaie Tour.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 10 september 2008 @ 06:59:39 #280
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61515514
The Boss is back!

Dat artikel

En voor die negatievelingen hierboven. Sla de tour maar een jaartje over als je niet wilt zien hoe Lance iedereen eruit fietst!

Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 10 september 2008 @ 07:03:03 #281
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_61515521
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_61515700
quote:
Op woensdag 10 september 2008 06:59 schreef RubenSosa het volgende:

Dat artikel
Nou, ik kan me anders heel goed voorstellen dat kankerpatienten aanstoot nemen aan hoe hij tegen de ziekte aankijkt.

Maarten van der Weijden zei dat ook al eens. Dit artikel is daar ook een voorbeeld van: http://www.tegenkanker.ne(...)aar_pijn_en_verdriet

Maar goed, los daarvan. Respect dat hij de sport weer oppakt.
pi_61515879
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het zal waarschijnlijk wachten zijn op het interview in Vanity Fair, wat de oorspronkelijke bron zou zijn.
Ik vermoed een reclamestunt.
  woensdag 10 september 2008 @ 08:19:29 #284
67640 SaintOfKillers
pi_61516051
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef kawotski het volgende:
Lance mag van mij weer terugkeren in het peloton, sinds hij niet meer rijdt is het wielrennen geen zak aan om naar te kijken.
Oh ja, er wordt enkel gefietst in juli.
pi_61516085
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Oh ja, er wordt enkel gefietst in juli.
Dat inderdaad en de tours zijn stukken spannender geworden
pi_61516140
Wat een air in dat artikel zeg. Het is net of hij de Tour 2009 al gewonnen heeft. En dat "dan bel ik Sarkozy wel" klinkt ook lekker zelfverzekerd. Ik heb niets tegen Armstrong, maar dit artikel maakt mij nou niet warm voor zijn rentree.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  woensdag 10 september 2008 @ 08:28:44 #287
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61516147
moet dat nu...

Hopelijk wordt hij zwaar losgereden in alles wat hij meerijdt (enkel de tour waarschijnlijk)
pi_61516172
Lance .

De rentree van de eeuw, nu al.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 10 september 2008 @ 08:34:14 #289
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61516198
ook die

"ik wil eens bewijzen dat de tour winnen ook 'proper' kan"

maken zijn vorige tourzeges wel heel verdacht. Het lijkt alsof hij nu wil terugkeren uit schuldgevoel.
  woensdag 10 september 2008 @ 08:37:33 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61516241
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:28 schreef placebeau het volgende:

Hopelijk wordt hij zwaar losgereden in alles wat hij meerijdt (enkel de tour waarschijnlijk)
Ik hoop mee.
  Redactie Sport woensdag 10 september 2008 @ 08:45:56 #291
218273 crew  JayJay8
pi_61516397
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:34 schreef placebeau het volgende:
ook die

maken zijn vorige tourzeges wel heel verdacht. Het lijkt alsof hij nu wil terugkeren uit schuldgevoel.
Scherp (nu is van 1999 imo ook wel bewezen dat 'ie die niet proper heeft gewonnen).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2008 08:50:25 ]
  woensdag 10 september 2008 @ 08:53:15 #293
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61516444
Ik wil de beelden dat hij knielend voor Sarkozy diens voeten kust, smekend om toelating: " Maar ik ben de allergrootste, waarom mag ik niet meedoehoehoeennn?!!" z.s.m op YouTube zien.
pi_61517163
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:34 schreef placebeau het volgende:
ook die

Het verschil is dat hij nu alles open doet waar vroeger de dopingcontrole binnen gesloten deuren was...
Het 1 is publiekelijk bewijzen. Het is ander is ruimte laten voor discussie (hij heeft ze omgekocht want hij wordt niet gepakt boehoe).
pi_61517390
quote:
Armstrongs toekomstige ploegmaat zou dan Alberto Contador worden. "Het zou een eer zijn met hem te mogen rijden", zegt de Spanjaard, zelf Tourwinnaar in 2007.
Hier zou ik dan wel weer van balen, de man die de Giro nagenoeg onvoorbereid won en nu waarschijnlijk de Vuelta gaat winnen moet zich dan opofferen voor Armstrong...
Alberto, doe het niet! Ga zelf voor eeuwige roem!
I've seen the future, baby: It is murder
  woensdag 10 september 2008 @ 09:53:53 #296
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61517573
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:27 schreef Doff het volgende:
Wat een air in dat artikel zeg. Het is net of hij de Tour 2009 al gewonnen heeft. En dat "dan bel ik Sarkozy wel" klinkt ook lekker zelfverzekerd. Ik heb niets tegen Armstrong, maar dit artikel maakt mij nou niet warm voor zijn rentree.
Inderdaad. Lijkt wel of 'ie een beetje last heeft van grootheidswaan.
Dat 'ie gouverneur wil worden en in Amerika een beetje de filmster aan het uithangen is enzo
LastFM
pi_61518482
Wie zegt dat het Armstrong zelf nog is, zijn DNA kan al flink versleuteld zijn.
pi_61518570
Grapjas.

Bijna een nieuw deel, tijd voor een nieuwe topictitel.
That's all folks!
  woensdag 10 september 2008 @ 10:47:27 #299
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61518830
Lance Armstrong #8 - wil het eens proper proberen
pi_61518947
Zou wel heel tof zijn
pi_61518967
Lance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties