waar was Contador tijdens het tijdperk Armstrong, beter nog waar was de concurrentie.. We hebben heerlijk 2e rangs wielrennen gekeken de laatste jaren.. Laat iedereen zijn eigen plan trekken en hergroeperen zoveel als dat ze willen.. Ik heb de videorecorder al ingesteld voor de komende Tour.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Al zou het waar zijn dat hij naar Astana gaat dan zou ik m'n biezen pakken als ik Contador was wilden ze me laten knechten voor Armstrong.
2de rangswielrennen ? De volledige concurrentie van Lance destijds, of wat daar volgens jou dan voor moest doorgaan , is ondertussen betrapt op doping of er via een of andere zaak mee in verband gebracht en moeten stoppen ... Het zegt iets over die tijd natuurlijk ...quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
waar was Contador voor en tijdens het tijdperk Armstrong, beter nog waar was de concurrentie.. We hebben heerlijk 2e rangs wielrennen gekeken de laatste jaren.. Laat iedereen zijn eigen plan trekken en hergroeperen zoveel als dat ze willen.. Ik heb de videorecorder al ingesteld voor de komende Tour.
Je weet z'n leeftijd? Of iets met hersentrombose?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
waar was Contador tijdens het tijdperk Armstrong
De leukste sportfilm die ik ooit zag was over Dan Jansen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Qua imago-verandering kan het natuurlijk altijd tellen : van de arrogante zak die de onbereikbare kampioen is naar de ex-kampioen die als underdog nog eens een uitdaging aangaat ... Hij kan er nog een film over laten maken. Zijn ze in de States gek op ...
dat hij niet is betrapt cq niet heeft gebruikt zegt iets over het gat tussen Armstrong en de rest die clean reden..quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
2de rangswielrennen ? De volledige concurrentie van Lance destijds, of wat daar volgens jou dan voor moest doorgaan , is ondertussen betrapt op doping of er via een of andere zaak mee in verband gebracht en moeten stoppen ... Het zegt iets over die tijd natuurlijk ...
moet je Volkert even bellen?? Hoop niet dat je er zo eentje bent..quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef koemleit het volgende:
ik wil niet dat ie weer meedoet![]()
zou ik hem nog tegen kunnen houden?
Lance reed in '99 op EPO. Dat is bewezen. Hij is toen alleen niet betrapt. Net zoals Ullrich nooit betrapt is, maar wel gebruikte ...quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
dat hij niet is betrapt cq niet heeft gebruikt zegt iets over het gat tussen Armstrong en de rest die clean reden..
wat is dit nu weer voor een reactiequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
moet je Volkert even bellen?? Hoop niet dat je er zo eentje bent..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
dat hij niet is betrapt cq niet heeft gebruikt
Op puur karakter zal hij héél ver komenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar goed , dat in gedachten genomen , eigenlijk mag de Lance die stopte met koersen nog twéé klassen terugvullen en hij zal nu nog top 10 rijden in de Tour ..
Wat is bewezen? Of is het L'Equipe artikel nu verworden tot waarheid?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lance reed in '99 op EPO. Dat is bewezen. Hij is toen alleen niet betrapt. Net zoals Ullrich nooit betrapt is, maar wel gebruikte ...
Maar goed , dat in gedachten genomen , eigenlijk mag de Lance die stopte met koersen nog twéé klassen terugvullen en hij zal nu nog top 10 rijden in de Tour ..
wat is dat voor reactie.. ??? ik heb liever niet dat ie meedoet en je wil m ook nog tegen kunnen houden..quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een reactie.
maar volkert zit dan nog vast geloof ik.
Als je een beetje Amerikaan bent kies je juist voor de afvallige Kazachen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:51 schreef OProg het volgende:
Ik zag trouwens in gedachten een stel russen met een enorme zak geld staan voor het vervolg op Tinkov...
Vraag het me af, hij zal in ieder geval niet gaan knechten lijkt me. Of zich helemaal wegcijferen zoals Kloden dat nu doet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:30 schreef Leatherface het volgende:
Respect dat ie het probeert.
Maar volgens de logische gang van zaken is Contador gewoon kopman. Dat zal ie zelf ook wel snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |