Volgens die logica wel inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef Ericr het volgende:
Een cleane Zulle die het net aflegt tegen een Armstrong die vol met EPO zou zitten, lijkt me niet echt logisch. Zulle haalde hetzelfde niveau als toen hij bewezen niet clean was, dan moet er al een belletje gaan rinkelen.
Nee, hij kan zijn Tourzege hierdoor niet meer kwijtraken.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hoorde dat binnenkort bekend zal worden wat de officiële uitslag is van het onderzoek naar de dopingaffaire 99? Kan Armstrong nu zijn tourzege in 99 nog kwijtraken aan...Alex Zülle (of all people)?
Normaal moeten die ook onderzocht zijn. Het lab in Frankrijk onderzocht toch alle stalen van die Tour in dat onderzoek, waarna er enkele positief op EPO bleken, voornamelijk van Lance, en enkele van 2 andere renners (Hamburger en een Spanjaard wiens naam mij nu ontsnapt)quote:Op maandag 22 mei 2006 18:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Volgens die logica wel inderdaad.
Maar dat blijft allemaal speculatief. Om zoiets te bewijzen zullen ze de monsters van Zulle uit 1999 (in hoeverre die nog ingevroren zijn) met terugwerkende kracht moeten onderzoeken.
Wat heeft dit met Armstrong te maken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef maril het volgende:
Sportweeksite
Datum: 23-mei 19:08
De Spaanse politie heeft Manolo Saiz dinsdag opgepakt, meldt de Spaanse radiozender Cadena SER. De Spaanse ploegleider van wielerformatie Liberty Seguros wordt ervan verdacht het dopingreglement te hebben overtreden. Naast Saiz, die eerder ploegleider was bij Kelme en ONCE, is ook de dokter van de ploeg, Eufemiano Fuentes, gearresteerd.
Bij Liberty rijdt onder andere Alejandro Valverde, de winnaar van Luik-Bastenaken-Luik en de Waalse Pijl en de huidige leider in de ProTour-stand.
Welke idioot heeft dit bericht opgemaakt. Valverde rijdt bij Illes Baleares ..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef maril het volgende:
Sportweeksite
De Spaanse politie heeft Manolo Saiz dinsdag opgepakt, meldt de Spaanse radiozender Cadena SER. De Spaanse ploegleider van wielerformatie Liberty Seguros wordt ervan verdacht het dopingreglement te hebben overtreden. Naast Saiz, die eerder ploegleider was bij Kelme en ONCE, is ook de dokter van de ploeg, Eufemiano Fuentes, gearresteerd.
Bij Liberty rijdt onder andere Alejandro Valverde, de winnaar van Luik-Bastenaken-Luik en de Waalse Pijl en de huidige leider in de ProTour-stand.
Jawel, dat is tegenwoordig Illes Balleares - Caisse D'Espargne , afhankelijk van waar ze precies rijden ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
Illes Baleares, die bestond toch niet meer?
er word gedacht dat dit is door het onderzoek naar heras. maar is ook nog speculatief.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef maril het volgende:
Sportweeksite
Ik ben geen jurist of zo, maar dat lijkt me sterk. Heras is al veroordeeld, hij is nu wel in hoger beroep gegaan, maar er lijkt me geen reden meer voor de politie om Saiz te ondervragen over de zaak Heras. Ach, we zien wel, misschien is het wel gewoon een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef flyckje het volgende:
[..]
er word gedacht dat dit is door het onderzoek naar heras. maar is ook nog speculatief.
Wat een kolder. Bij Basso is nog niks gevonden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef SeLang het volgende:
Er is nooit wat gevonden, in tegenstelling tot Basso, etc etc
Dudequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef SeLang het volgende:
Lance
En dat gezeur over die dope moet eens afgelopen zijn.
Er is nooit wat gevonden, in tegenstelling tot der Jan, Basso, etc etc
Elke Europeaan noemt waarschijnlijk een landgenoot. Elke Amerikaan noemt Armstrong, al is hij dan hoofdzakelijk het movie-of-the-week kankerwonder. De rest kent waarschijnlijk geen enkele wielrenner, aangezien het een relatief klein en vrij irrelevant sportje is.quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet wel zekr als je een willekeurige persoon op de wereld vraagt om een wielrenner te noemen, 99 van de 100 Lance zullen noemen.
In België antwoorden ze allemaal Eddy Merckx of Tom Boonen, in Nederland Boogerd, in Frankrijk Hinault of Virenque, in Spanje Indurain, in Duitsland Ullrich, en in Italië Cipollini, Coppi of Bartali. In Engeland hebben ze nog nooit van "cy-cling" gehoord. De rest van de wereld geeft geen shit om wielrennen ...quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet wel zekr als je een willekeurige persoon op de wereld vraagt om een wielrenner te noemen, 99 van de 100 Lance zullen noemen.
Dat vrees ik ook ja.quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Wow is dat ooit wielrenner geweestquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Arcee het volgende:
Lance is er klaar voor
[afbeelding]
Die is aardig bijgebruind.
Nou, als de wereldtop zeg maar 2'10 loopt. Vind ik binnen 3 uur wel ok. Armstrong had natuurlijk jaren geen training gedaan wbt hardlopen.quote:Op zondag 5 november 2006 18:28 schreef Arcee het volgende:
Hij heeft een beenvliesontsteking, of zoiets.
En binnen de 3 uur... vind het heel moeilijk in te schatten hoe goed dat is. Iemand met zijn ijzeren conditie en kracht zou ik gevoelsmatig aanzienlijk sneller inschatten.
Anders zou je de pigmentsporen zien van "het"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Arcee het volgende:
Lance is er klaar voor
[afbeelding]
Die is aardig bijgebruind.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:43 schreef TAmaru het volgende:
met zijn gebruikelijke kuurtjes was hij zeker op 2.30 gekomen
Het is niet dat hij het ongetraind doet of zo.quote:Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Zijn allereerste marathon en dan binnen de 3 uur lopen. En dat als 34 jarige.
Zeker niet ongetraind. Maar daarom is het nog wel knap. Je weet zelf ook wel dat fietsen en hardlopen toch wel zeer uiteenlopende disciplines zijn. En dat van Aldag is idd wel heel erg sterk.quote:Op zondag 5 november 2006 21:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is niet dat hij het ongetraind doet of zo.
Jalabert en Aldag zijn hem bijvoorbeeld voorgegaan (en liepen sneller, Aldag 2:42 oid zei Reitsma vanmiddag
Waar ben jij mod van dan? CUL?quote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, als Dolf Jansen het binnen de 2.30 kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |