wil wel helpen maar heb geen inkt meer..... enneuh..... is dat niet wat klein????quote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef -jos- het volgende:
Ik vind die .nl maar raar staan hoor, zet em dan gewoon rechts van het logo maar niet zo vreemd eronder :S
het is toch een kleine moeite om even een nieuwe aan te maken als je toch de boel sluit want dan kun je meteen even een linkje naar deze makenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Zeik niet man! Dan doe je het zelf. En voeg dan tenminste gewoon de OP even in!
Tevens TVP.
invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Tevens TVP.
graag gedaan en ik zal je gelijk zeggen dat ik er geen traan om heb hoeven latenquote:fijn dat er een topic afgesloten wordt zonder een nieuwe aan te maken
iddquote:Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef gateway het volgende:
[..]
invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..
staat t er nuquote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Tevens TVP.
Da's redelijk normaal als je nog niet zo lang drawballt. Als je vaker aant schilderen bent gaat het steeds sneller!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef commentator het volgende:
Maar goed ik heb me zo weer es bezig gehouden om die o weer goed te krijgen want t werd weer een u.
20% inkt in 24uur is dat niet wat langzaam?
Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:40 schreef commentator het volgende:
ik weet niet wie de maker van de kleurtool is maar een update zou wel prettig zijn want zelfs van rood kan die niet de juiste tint pakken
dat heb ik al heel vaak gedaan en dan is t weer oranje, dan weer blauw en dan weer rood die t niet doet.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!
Ben jijquote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef Piles het volgende:
Ik kan wel wat hulp gebruiken in de punt onder het uitroepteken
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
Vanavond weer ff de wifi van de buren checkZou nu wel weer 100% opstaan ^^
Whehehehe..quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef Ionesco het volgende:
w00t 85%.. ga weer aan de slag.. oh ja.. ik doe al een tijdje mee.. maar weet niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |