abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41988198

Mensen, SPAAR JE INKT!! Het logo staat nu, maar nu komt 't erop aan om 'm ook te houden! Je hebt zoveel mogelijk inkt nodig, dus ga geen kleine tekeningetjes maken. Probeer zoveel mogelijk te repareren en ga niet andere logo's bekladden!

Zie ook IRC (http://irc.fok.nl, #drawball)
-

i Klik hier voor de locatie.

i Tools:
  • http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar (5 TOOLS in 1, gebruik deze zeker!)
  • http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
  • http://www.simplicity.nl/vierkant.exe (Vierkant teken tool)

i Vorige Delen:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17
    Lees bovenstaande topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

i FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
    A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot, uiteindelijk, 100%.

Q: Anderen kliederen over ons heen??!!
    A: Life is a bitch. Klieder weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
    A: Klik disagree en lees voortaan.

i Belangrijke info uit andere topic:
    Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: het FOK logo, de letters VIP en enkele vlaggen.
    Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Er komt heel langzaam inkt bij dus we moeten samenwerken om het FOK logo op drawball.com te houden!

i Huisje-Kruisje Puzzle
    Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

i Inkt
    Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
    Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
    Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriėn, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
    Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
    Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
    Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

i De medewerkers:
    Aaipod, Adfundum, Ame_thyst, Angel008, Asmodean, B.A.Trix, BasEnAad, Bierbroeder, Blame, BoNi, Boy_Snakeye, brainster, Bullpit, Byte_Me, C10H14N2, C2C, Casparovvv, Catbert, --Christiaan--, Creature, De_Loet, Dekbek, dork22, Dromer, droks, dubidub, EJ404, Extraordinaire, fiedel, Foeske, GekkeMat, gohan16, Hi_Flyer, iamredleader, IedeK., Impry, Ioko, Isabeau, Jaco90, Janteh, jna, -jos-, KaMo, Kazu, Keileweg-ethicus, Knoekie, Kwarkie, Laura 2000, Litso, Ltd., maartena, Marsepein, mberg86, mcDavid, Minthy, Monk, Mtijn, nipeng, NordicBlue, Nosh, NT-T.BartMan, oinkoink12, PiRANiA, Poppetjuh, Pritt, PV, Quannum, Quiestisia, RayMania, Repeat, roel26, RSH11, seadarius, Sheepcidus, Skorpija, SuperHarregarre, switchboy, Symer, TerroRobbie, Thieske, TwyLight, UncleSam, Webcrowler, Whizzkith, woeeiiii, yosander, Yozzz, ziggyziggyziggy, ZigoSOS, Zweefvliegje, Zyggie
    Agentsteel

NB: Bij wijzigingen in de OP: Pas ook de tekst op de Wiki aan! Wel zo handig!

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawball

fijn dat er een topic afgesloten wordt zonder een nieuwe aan te maken

Maar goed ik heb me zo weer es bezig gehouden om die o weer goed te krijgen want t werd weer een u.
    20% inkt in 24uur is dat niet wat langzaam?
  • <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
    pi_41988307
    Zeik niet man! Dan doe je het zelf. En voeg dan tenminste gewoon de OP even in!

Tevens TVP.
      woensdag 20 september 2006 @ 17:35:05 #3
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_41988333
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef -jos- het volgende:
    Ik vind die .nl maar raar staan hoor, zet em dan gewoon rechts van het logo maar niet zo vreemd eronder :S
    wil wel helpen maar heb geen inkt meer..... enneuh..... is dat niet wat klein????
    pi_41988353
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:

Tevens TVP.
    het is toch een kleine moeite om even een nieuwe aan te maken als je toch de boel sluit want dan kun je meteen even een linkje naar deze maken
    <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
      woensdag 20 september 2006 @ 17:36:02 #5
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_41988366
    quote:

Tevens TVP.
    invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..
    pi_41988385
    quote:
    fijn dat er een topic afgesloten wordt zonder een nieuwe aan te maken
    graag gedaan en ik zal je gelijk zeggen dat ik er geen traan om heb hoeven laten
    pi_41988402
    Maargoed, ik heb alweer 40% aan de O besteedt, nog 10% over.
    pi_41988471
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef gateway het volgende:

[..]

invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..
    idd

maar door deze zeikert
    quote:

Tevens TVP.
    staat t er nu
    <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
    pi_41988509
    Hmmm... beter zo..
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef commentator het volgende:
    Maar goed ik heb me zo weer es bezig gehouden om die o weer goed te krijgen want t werd weer een u.
    20% inkt in 24uur is dat niet wat langzaam?
    Da's redelijk normaal als je nog niet zo lang drawballt. Als je vaker aant schilderen bent gaat het steeds sneller!

ik zit op ong. 35 % nu!
    pi_41988510
    ik weet niet wie de maker van de kleurtool is maar een update zou wel prettig zijn want zelfs van rood kan die niet de juiste tint pakken
    pi_41988563
    Ik kan wel wat hulp gebruiken in de punt onder het uitroepteken
    pi_41988582
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:40 schreef commentator het volgende:
    ik weet niet wie de maker van de kleurtool is maar een update zou wel prettig zijn want zelfs van rood kan die niet de juiste tint pakken
    Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!
    pi_41988708
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!
    dat heb ik al heel vaak gedaan en dan is t weer oranje, dan weer blauw en dan weer rood die t niet doet.
    dus een versie die t wel doet zou wel handiger zijn
    pi_41988709
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef Piles het volgende:
    Ik kan wel wat hulp gebruiken in de punt onder het uitroepteken
    Ben jij
    Gebruik je de tools al? Kan ik wel aanraden!

--
    En wie heeft die K zo versierd?
    pi_41989211
    Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
    Vanavond weer ff de wifi van de buren check Zou nu wel weer 100% opstaan ^^
    pi_41989614
    Net even beetje geprobeerd om de K te fixen (9%), was een beetje vervormd, maar nog niet helemaal super gelukt naar mijn idee, dus als iemand nog wat over heeft
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
      woensdag 20 september 2006 @ 18:28:35 #17
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_41989673
    quote:
    Whehehehe..
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      woensdag 20 september 2006 @ 18:32:31 #18
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41989763
    quote:

Dat moet ik ook doen! Wat een idee!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_41989808
    Ik ga mijn 40% inkt even in de O stoppen.
      woensdag 20 september 2006 @ 18:37:11 #20
    157525 Ionesco
    A Long Way Down.
    pi_41989873
    w00t 85%.. ga weer aan de slag.. oh ja.. ik doe al een tijdje mee.. maar weet niemand
    I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    pi_41990056
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef Ionesco het volgende:
    w00t 85%.. ga weer aan de slag.. oh ja.. ik doe al een tijdje mee.. maar weet niemand
    Ik ook hoor
      woensdag 20 september 2006 @ 18:44:10 #22
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_41990059
    Defense completed. De F is weer wat minder bekrabbeld...
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      woensdag 20 september 2006 @ 18:50:34 #23
    157525 Ionesco
    A Long Way Down.
    pi_41990256
    en toen was mn inkt op
    I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
      woensdag 20 september 2006 @ 18:59:22 #24
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41990545
    Inkt op Heb de O zitten repareren....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_41990675
    Een of ander pubertje zit een piem0l te tekenen in het uitroepteken! Stoer joh!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')