quote:Een adder zal een mens alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Bij een beet wordt ook gif ingespoten, het gif dient dus zowel om prooien te doden bij de jacht als voor de verdediging. Het is vele decennia geleden dat in België een mens door een adderbeet is gestorven, evenals in Nederland. In het Verenigd Koninkrijk en in Noorwegen worden nog enige tientallen beten per jaar gemeld, bij juiste behandeling slechts zelden met ernstige gevolgen: ook in het VK is de laatste fatale afloop meer dan 20 jaar geleden. De meeste beten vinden plaats aan de handen (ca. 50%) en de voeten (ca. 30%). Bij ernstige beten heeft het zin specifiek antiserum toe te dienen. Veel beten zijn het resultaat van pogingen het dier op te pakken.
Als het een ringslang is geweest dan is er niets aan de hand, dat beest is totaal niet gevaarlijk!quote:Een adder zal een mens alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Bij een beet wordt ook gif ingespoten, het gif dient dus zowel om prooien te doden bij de jacht als voor de verdediging. Het is vele decennia geleden dat in België een mens door een adderbeet is gestorven, evenals in Nederland. In het Verenigd Koninkrijk en in Noorwegen worden nog enige tientallen beten per jaar gemeld, bij juiste behandeling slechts zelden met ernstige gevolgen: ook in het VK is de laatste fatale afloop meer dan 20 jaar geleden. De meeste beten vinden plaats aan de handen (ca. 50%) en de voeten (ca. 30%). Bij ernstige beten heeft het zin specifiek antiserum toe te dienen. Veel beten zijn het resultaat van pogingen het dier op te pakken.
Sterkte!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef Razor21 het volgende:
Ga nu naar de dokter verander de titel maar naar : Pwned door een @#$@#$% slang![]()
Word je de nieuwe uitzondering, Razor21?quote:Het is vele decennia geleden dat in België een mens door een adderbeet is gestorven, evenals in Nederland.
Als hij de nieuwe uitzondering wordt, denk je dan echt dat je dan nog antwoord krijgt op je vraag van hem?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Word je de nieuwe uitzondering, Razor21?![]()
It's coming right for us!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Of het was de tuinslang! Zeer agressief,....zeker als je hem stoort in z'n 'natural habitat'.
[afbeelding]
een zeer groot exemplaar.
Anaconda is een wurgslangquote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Was vast een Anaconda, of een Cobra![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:54 schreef EricG het volgende:
Ik geloof er geen zák van.
Sure een anaconda in jouw tuinquote:Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef renz0r het volgende:
Heej wat grappig! Had ik ook een keer toen ik de tuin aan het schoffelen wasHeb toen een grote plastic zak gepakt en dat beest erin gestopt. Daarna gewacht tot de dierenambulance kwam om dat ding op te halen
. Hij heeft mij wel een paar keer proberen te bijten, maar zonder geluk
Heb er nog een foto van voordat ik hem ging vangen, hij lag in de hoek van het tuinhuisje
[afbeelding]
Haha inderdaad; je bent pas echt verslaafd aan Fok! als het eerste een bericht gaat posten alvorens 112 te bellen...quote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, wat doe je in godsnaam achter de computer dan?
Schiet eens op, naar de eerste hulp!
En post nog ff als je weer terug bent, en niet overleden.![]()
Zeker weer gebeurd op de helpdesk waar je werkt?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Ben net in de tuin bezig wat schoffelen enz. wil ik wat onkruid weghalen dus ik pak dat op hoor ik allemaal gesis![]()
En ja hoor hap ....zo in mijn onderarm gebeten bleek er een slang te liggen...was in elk geval geen ringslang. Zag geen ring op zijn kop![]()
Ga maar even als een speer naar de dokter voor de zekerheid..is al behoorlijk rood en zie 4 gaatjes zitten.![]()
quote:
Zat mensen die slangen houden en er dan een laten ontsnappen. Ze zijn niet 'native' hier maar kunnen best een tijdje overleven, helemaal als ze af en toe een tekkel opvretenquote:
De enige 'slangen' op de helpdesk zijn hopelijk electriciteitssnoeren, ik heb nog nooit een kantoor gezien waar je moet schoffelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:12 schreef valek het volgende:
[..]
Zeker weer gebeurd op de helpdesk waar je werkt?
Nee had ik neit gedaan vroeg de dokter ook al aan mij dat is juist slecht.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:56 schreef dronkeykong het volgende:
Hij heeft toch wel het gif eruit gezogen neem ik aan??
Lijkt me een goed plan aangezien je misselijk bent, kan ook van de schrik zijn natuurlijk, je wordt per slot van rekening niet elke dag door een slang gebeten.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:13 schreef Razor21 het volgende:
Kom net bij mijn huisarts vandaan hij wil toch dat ik voor de zekerheid langs de eerste hulp ga in Gooi Noord (ziekenhuis) aangezien ze daar antiserum hebben.
Moet in elk geval in de gaten houden dat ik geen koorts krijg..voel me nu een beetje misselijk alleen.![]()
Mijn zus is nu onderweg en rijd met mij mee naar het ziekenhuis.
De dokter verwacht gewoon dat het allemaal zou mee vallen , maar toch voor de zekerheid even langs rijden.
Volgens hem kon het idd een adderbeet zijn![]()
Kenker slangen![]()
60 op verlammingquote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zet 50 op dood.
OMG de gifwanen slaan toe, schiet op Razor21-zusje voor het te laat is!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef Razor21 het volgende:
Mijn zus komt aanrijden...jongens ik moet gaan zou dit dan mijn laatste post zijn?
Zo ja dan nog even dit wat ik altijd al kwijt wilde :
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE PIJLSTAARTROG EN HOERIGE RENKERDEKENKER.
DOODSVERWENSING EN EEN TVP EN JA IK TYP IN CAPS SO WHAT!?
ROLLEREINZ11!!111
![]()
![]()
![]()
Ik zet 50 op verlamming van zijn armquote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zet 50 op dood.
Ik hoop dat z'n beiden armen verlammen dat ie niet meer kan typen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zet 50 op verlamming van zijn arm
EDIT: Bastoenie was me voor dus ik zet 80 op verlamming
Eensch.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat heb je met de slang gedaan? En maak ff foto van je arm anders geloven we je natuurlijk NOOIT!
Oh en een van je zus![]()
én samen met de slangquote:Op woensdag 20 september 2006 15:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat heb je met de slang gedaan? En maak ff foto van je arm anders geloven we je natuurlijk NOOIT!
Oh en een van je zus![]()
Waar kan jij in Gooi Noord nou door een slang gebeten worden??quote:Op woensdag 20 september 2006 15:13 schreef Razor21 het volgende:
Kom net bij mijn huisarts vandaan hij wil toch dat ik voor de zekerheid langs de eerste hulp ga in Gooi Noord (ziekenhuis) aangezien ze daar antiserum hebben.
Kenker slangen![]()
Op van Razor21:quote:Op woensdag 20 september 2006 15:31 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Waar kan jij in Gooi Noord nou door een slang gebeten worden??![]()
pics van de beet?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:13 schreef Razor21 het volgende:
Moet in elk geval in de gaten houden dat ik geen koorts krijg..voel me nu een beetje misselijk alleen.![]()
De dokter verwacht gewoon dat het allemaal zou mee vallen , maar toch voor de zekerheid even langs rijden.
Kenker slangen![]()
ja echt he sukkelquote:Op woensdag 20 september 2006 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Ben net in de tuin bezig wat schoffelen enz. wil ik wat onkruid weghalen dus ik pak dat op hoor ik allemaal gesis![]()
En ja hoor hap ....zo in mijn onderarm gebeten bleek er een slang te liggen...was in elk geval geen ringslang. Zag geen ring op zijn kop![]()
Ga maar even als een speer naar de dokter voor de zekerheid..is al behoorlijk rood en zie 4 gaatjes zitten.![]()
Whahah ja,...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef Camplo het volgende:
En Razor die gaat doo-hoo-hoo-d haha
Zal wel meevallen. Ben maar blij dat het geen Cobra was
Respect als je dan nog een topic had geopend.
Jouw weigering tot geloven in de waarheid over het topic van TS was al eerder ter kennisgeving aangenomen,quote:
gebeten worden door een slang en dan naar je pc rennen om het te melden op fokquote:Op woensdag 20 september 2006 15:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jouw weigering tot geloven in de waarheid over het topic van TS was al eerder ter kennisgeving aangenomen,
wat mij betreft heeft hij nog het voordeel van de twijfel, als hij dadelijk een foto kan plaatsen van de wond en een verslag over de gebeurtenissen ben jij degene die voor *** staat, heb je daar al aan gedacht?![]()
Hij is naar huis gegaan in afwachting van zijn zus die hem naar het zkh ging brengen, als de pc toch nog aanstaat....quote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Sebash het volgende:
welke geep gaat er nou fok op hoogte houden van zijn slangenbeet?
Issie naar de huisarts gegaan... ja mannetje, ga jij maar ff naar het gooi noord!
Razor21: Oh Noes!!!11, ik moet eerst naar huis om op fok te posten hoe het is!111
How about..?
Gaat zelf heen!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
gebeten worden door een slang en dan naar je pc rennen om het te melden op fok
rot toch op
ga zelf wegquote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gaat zelf heen!![]()
Je hebt je mening gegeven, ik ben het er niet mee eens en je blijft zeuren....![]()
We zullen zien.
iddquote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef Janetje het volgende:
Slimme actie van je, TS.
Fok!ken met gif in je lichaam, gek..
Ik kom toch ook niet even posten dat ik een fles bleekwater leeggedronken heb?![]()
Naja, we wachten je terugkeer af.
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig mannetje!
Zo schattig het laatste woord willen hebben, wie begon er te roepen: rot op?
Wat begrijp je niet aan voordeel van de twijfel?![]()
stel jij je nou in dat jij bent gebeten door een slang, ga jij dan terug op fok komen om ons te vertellen wat er gaat gebeuren?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig mannetje!
Ik wou zeggen, ja het is een vrouw, die willen dat altijd.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig mannetje!
Preciesquote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Sebash het volgende:
[..]
stel jij je nou in dat jij bent gebeten door een slang, ga jij dan terug op fok komen om ons te vertellen wat er gaat gebeuren?
wtf... al moet ik thuis een uur wachten op mijn zus om me te bregen, regel ik wel iemand anders om me te brengen
wha!~ daar ben ik net langs gefietst, toen ik uit mn werk (huizen) kwam!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:13 schreef Razor21 het volgende:
Kenker slangen![]()
Die is vast met zijn zus mee naar huis, bijkomen van de schrik!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:04 schreef avw1982 het volgende:
Nog geen reactie van hem. Hij zal toch niet ....
Doe eensquote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef Janetje het volgende:
Slimme actie van je, TS.
Fok!ken met gif in je lichaam, gek..
Ik kom toch ook niet even posten dat ik een fles bleekwater leeggedronken heb?![]()
Naja, we wachten je terugkeer af.
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:22 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben net weer thuis ben harstikke beroerd hoofdpijn en misselijk moest 3 uur ter observatie blijven in het ziekenhuis. Heb een tegengif gekregen en moet het in de gaten houden.![]()
Ga nu mijn bed even in morgen post ik meer![]()
Als je tenminste weer wakker wordt morgen. Dat moeten we nog maar even afwachtenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:22 schreef Razor21 het volgende:
Ga nu mijn bed even in morgen post ik meer![]()
Hoe kan ie dan op submit drukken?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Whahah ja,...
Ben net in de tuin bezig wat schoffelen enz. wil ik wat onkruid weghalen dus ik pak dat op hoor ik allemaal gesis
En ja hoor hap ....zo in mijn onderarm gebe,.............................................................
Welkom op Fokquote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat een rare reacties altijd in KLB op iets serieus zeg.
Ik denk dat je daarmee pijnlijk dicht bij de waarheid komtquote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Makes me wonder, zouden die paupers irl. gewoon geen leven hebben of een kutbaan hebben met een kenker-chef dat ze zich zo uitleven op fok?
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:
En die nerds die het niet geloven. Razor21 is geen bagger user zoals de helft van jullie wel is. Dus optiefen.
Die zit in je wc-pot, zou maar eerst goed kijken voordat je gaat schijten.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:06
Maar het volgende probleem nu : [b]WAAR IS DIE ADDER GEBLEVEN!!!![]()
![]()
Hup hup, ga eens snel terug naar de huisarts.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:06 schreef Razor21 het volgende:
Ha ben nu weer wakker....gelukkig![]()
De beet is een paars nu en er loopt een rode lijn vanaf mijn pols tot ongeveer voorbij mijn elleboog![]()
Beetje dizzy voel ik me net overgegeven. Maar die lijn vertrouw ik niet echt.
Was gisteren wel gezellig in het ziekenhuis met al die aaridge zusters en dokters.
Heb nog nooit zoveel spuiten gehad![]()
![]()
Ik houd het nog in de gaten met die lijn gaat wel iets beter dan gisteren.
Maar het volgende probleem nu : WAAR IS DIE ADDER GEBLEVEN!!!![]()
![]()
Misschien wel heb het alleens eerder gehad op mijn fout onstoken wond...bijna bloedvergiftiging toen.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef Dementor het volgende:
Zou die rode lijn een ontsteking kunnen zijn?
Ga je nog een foto plaatsen om je verhaal enigzins kracht bij te zetten?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:33 schreef Razor21 het volgende:
Huisarts is net weer weg heb een antibioticum gekregen van hem. Het was goed dat ik hem meteen gebeld hebt.![]()
Kan zeer gevaarlijk zijn vooral als die lijn doorloopt.![]()
Zometeen maar even de dierenambulance ofzo bellen om te vragen of zij ervaringen met slangen hebben.
Durf echt die tuin niet meer in. Als de kou namelijk weer intreed gaat die rollerofslang natuurlijk een warm plekje binnen het huis opzoeken![]()
![]()
Kan wel een tekening in Paint voor je maken om het te verduidelijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga je nog een foto plaatsen om je verhaal enigzins kracht bij te zetten?
hmm, nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kan wel een tekening in Paint voor je maken om het te verduidelijken![]()
Ik denk dat die slang net zo hard van jou is geschrokken als jij van hem en gewoon weg is geglibberd, bel voor de zekerheid toch maar even de dierenambulance maar ik denk dat die niets vinden.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:33 schreef Razor21 het volgende:
Huisarts is net weer weg heb een antibioticum gekregen van hem. Het was goed dat ik hem meteen gebeld hebt.![]()
Kan zeer gevaarlijk zijn vooral als die lijn doorloopt.![]()
Zometeen maar even de dierenambulance ofzo bellen om te vragen of zij ervaringen met slangen hebben.
Durf echt die tuin niet meer in. Als de kou namelijk weer intreed gaat die rollerofslang natuurlijk een warm plekje binnen het huis opzoeken![]()
![]()
Weer wat geleerdquote:Wondinfectie verstoort de wondgenezing, maar is onschuldig, ook als zich "rode strepen" (lymfangitis) voordoen en geneest doorgaans zonder complicaties. Dezelfde hygiënische adviezen als bij de behandeling van huidinfecties worden gegeven (zie boven). Diepe wonden kunnen door een infectie opnieuw opengaan of dienen ter ontlasting van pus alsnog geopend te worden. De verwekker is meestal Staphylococcus aureus.
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:04 schreef Kogando het volgende:
Volgens mij is je neus nu al zo lang dat je bijna niet meer achter je pc kunt zitten.
[afbeelding]
quote:
quote:Camplo schreef:
En die nerds die het niet geloven. Razor21 is geen bagger user zoals de helft van jullie wel is. Dus optiefen.![]()
![]()
![]()
Voordeel van de twijfel!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:42 schreef Sebash het volgende:
Gekke Razor,
En die gekke kahaarin je maar verdedigen.
Good stunt :>![]()
Beetje schattige onbedorven newbies misbruiken.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:42 schreef Sebash het volgende:
Gekke Razor,
En die gekke kahaarin je maar verdedigen.
Good stunt :>![]()
Dèrquote:Op donderdag 21 september 2006 12:21 schreef Razor21 het volgende:
Lig helemaal dubbel hier...nu weet ik precies hoe sommige users over mij denken![]()
ik vind je bijna net zo super al maikuuul en braun....bijna!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:21 schreef Razor21 het volgende:
Lig helemaal dubbel hier...nu weet ik precies hoe sommige users over mij denken![]()
Wil jij maikuuul en BrauN eens niet met elkaar vergelijken. Daar doe je BrauN mee tekort imho.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind je bijna net zo super al maikuuul en braun....bijna!
het lag er niet zo naar dik bovenop zegquote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dèr![]()
Schop hier Razor 21 voor zijn naaistreek
Pofadders zijn eng.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik hoop dat je nog eens een Pofadder tegenkomt!!!!!!!!!!!
Sinds waneeer maken alleen giftanden gaatjes?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef Matness het volgende:
4 gaatjes?
sinds wanneer heeft een slang 4 giftanden?
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:
Ben benieuwd Razor
Tot morgen
En die nerds die het niet geloven. Razor21 is geen bagger user zoals de helft van jullie wel is. Dus optiefen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |