quote:Een adder zal een mens alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Bij een beet wordt ook gif ingespoten, het gif dient dus zowel om prooien te doden bij de jacht als voor de verdediging. Het is vele decennia geleden dat in België een mens door een adderbeet is gestorven, evenals in Nederland. In het Verenigd Koninkrijk en in Noorwegen worden nog enige tientallen beten per jaar gemeld, bij juiste behandeling slechts zelden met ernstige gevolgen: ook in het VK is de laatste fatale afloop meer dan 20 jaar geleden. De meeste beten vinden plaats aan de handen (ca. 50%) en de voeten (ca. 30%). Bij ernstige beten heeft het zin specifiek antiserum toe te dienen. Veel beten zijn het resultaat van pogingen het dier op te pakken.
Als het een ringslang is geweest dan is er niets aan de hand, dat beest is totaal niet gevaarlijk!quote:Een adder zal een mens alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Bij een beet wordt ook gif ingespoten, het gif dient dus zowel om prooien te doden bij de jacht als voor de verdediging. Het is vele decennia geleden dat in België een mens door een adderbeet is gestorven, evenals in Nederland. In het Verenigd Koninkrijk en in Noorwegen worden nog enige tientallen beten per jaar gemeld, bij juiste behandeling slechts zelden met ernstige gevolgen: ook in het VK is de laatste fatale afloop meer dan 20 jaar geleden. De meeste beten vinden plaats aan de handen (ca. 50%) en de voeten (ca. 30%). Bij ernstige beten heeft het zin specifiek antiserum toe te dienen. Veel beten zijn het resultaat van pogingen het dier op te pakken.
Sterkte!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef Razor21 het volgende:
Ga nu naar de dokter verander de titel maar naar : Pwned door een @#$@#$% slang![]()
Word je de nieuwe uitzondering, Razor21?quote:Het is vele decennia geleden dat in België een mens door een adderbeet is gestorven, evenals in Nederland.
Als hij de nieuwe uitzondering wordt, denk je dan echt dat je dan nog antwoord krijgt op je vraag van hem?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Word je de nieuwe uitzondering, Razor21?![]()
It's coming right for us!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Of het was de tuinslang! Zeer agressief,....zeker als je hem stoort in z'n 'natural habitat'.
[afbeelding]
een zeer groot exemplaar.
Anaconda is een wurgslangquote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Was vast een Anaconda, of een Cobra![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:54 schreef EricG het volgende:
Ik geloof er geen zák van.
Sure een anaconda in jouw tuinquote:Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef renz0r het volgende:
Heej wat grappig! Had ik ook een keer toen ik de tuin aan het schoffelen wasHeb toen een grote plastic zak gepakt en dat beest erin gestopt. Daarna gewacht tot de dierenambulance kwam om dat ding op te halen
. Hij heeft mij wel een paar keer proberen te bijten, maar zonder geluk
Heb er nog een foto van voordat ik hem ging vangen, hij lag in de hoek van het tuinhuisje
[afbeelding]
Haha inderdaad; je bent pas echt verslaafd aan Fok! als het eerste een bericht gaat posten alvorens 112 te bellen...quote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, wat doe je in godsnaam achter de computer dan?
Schiet eens op, naar de eerste hulp!
En post nog ff als je weer terug bent, en niet overleden.![]()
Zeker weer gebeurd op de helpdesk waar je werkt?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Ben net in de tuin bezig wat schoffelen enz. wil ik wat onkruid weghalen dus ik pak dat op hoor ik allemaal gesis![]()
En ja hoor hap ....zo in mijn onderarm gebeten bleek er een slang te liggen...was in elk geval geen ringslang. Zag geen ring op zijn kop![]()
Ga maar even als een speer naar de dokter voor de zekerheid..is al behoorlijk rood en zie 4 gaatjes zitten.![]()
quote:
Zat mensen die slangen houden en er dan een laten ontsnappen. Ze zijn niet 'native' hier maar kunnen best een tijdje overleven, helemaal als ze af en toe een tekkel opvretenquote:
De enige 'slangen' op de helpdesk zijn hopelijk electriciteitssnoeren, ik heb nog nooit een kantoor gezien waar je moet schoffelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:12 schreef valek het volgende:
[..]
Zeker weer gebeurd op de helpdesk waar je werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |