Doe eensquote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef Janetje het volgende:
Slimme actie van je, TS.
Fok!ken met gif in je lichaam, gek..
Ik kom toch ook niet even posten dat ik een fles bleekwater leeggedronken heb?![]()
Naja, we wachten je terugkeer af.
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:22 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben net weer thuis ben harstikke beroerd hoofdpijn en misselijk moest 3 uur ter observatie blijven in het ziekenhuis. Heb een tegengif gekregen en moet het in de gaten houden.![]()
Ga nu mijn bed even in morgen post ik meer![]()
Als je tenminste weer wakker wordt morgen. Dat moeten we nog maar even afwachtenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:22 schreef Razor21 het volgende:
Ga nu mijn bed even in morgen post ik meer![]()
Hoe kan ie dan op submit drukken?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Whahah ja,...
Ben net in de tuin bezig wat schoffelen enz. wil ik wat onkruid weghalen dus ik pak dat op hoor ik allemaal gesis
En ja hoor hap ....zo in mijn onderarm gebe,.............................................................
Welkom op Fokquote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat een rare reacties altijd in KLB op iets serieus zeg.
Ik denk dat je daarmee pijnlijk dicht bij de waarheid komtquote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Makes me wonder, zouden die paupers irl. gewoon geen leven hebben of een kutbaan hebben met een kenker-chef dat ze zich zo uitleven op fok?
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:
En die nerds die het niet geloven. Razor21 is geen bagger user zoals de helft van jullie wel is. Dus optiefen.
Die zit in je wc-pot, zou maar eerst goed kijken voordat je gaat schijten.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:06
Maar het volgende probleem nu : [b]WAAR IS DIE ADDER GEBLEVEN!!!![]()
![]()
Hup hup, ga eens snel terug naar de huisarts.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:06 schreef Razor21 het volgende:
Ha ben nu weer wakker....gelukkig![]()
De beet is een paars nu en er loopt een rode lijn vanaf mijn pols tot ongeveer voorbij mijn elleboog![]()
Beetje dizzy voel ik me net overgegeven. Maar die lijn vertrouw ik niet echt.
Was gisteren wel gezellig in het ziekenhuis met al die aaridge zusters en dokters.
Heb nog nooit zoveel spuiten gehad![]()
![]()
Ik houd het nog in de gaten met die lijn gaat wel iets beter dan gisteren.
Maar het volgende probleem nu : WAAR IS DIE ADDER GEBLEVEN!!!![]()
![]()
Misschien wel heb het alleens eerder gehad op mijn fout onstoken wond...bijna bloedvergiftiging toen.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef Dementor het volgende:
Zou die rode lijn een ontsteking kunnen zijn?
Ga je nog een foto plaatsen om je verhaal enigzins kracht bij te zetten?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:33 schreef Razor21 het volgende:
Huisarts is net weer weg heb een antibioticum gekregen van hem. Het was goed dat ik hem meteen gebeld hebt.![]()
Kan zeer gevaarlijk zijn vooral als die lijn doorloopt.![]()
Zometeen maar even de dierenambulance ofzo bellen om te vragen of zij ervaringen met slangen hebben.
Durf echt die tuin niet meer in. Als de kou namelijk weer intreed gaat die rollerofslang natuurlijk een warm plekje binnen het huis opzoeken![]()
![]()
Kan wel een tekening in Paint voor je maken om het te verduidelijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga je nog een foto plaatsen om je verhaal enigzins kracht bij te zetten?
hmm, nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kan wel een tekening in Paint voor je maken om het te verduidelijken![]()
Ik denk dat die slang net zo hard van jou is geschrokken als jij van hem en gewoon weg is geglibberd, bel voor de zekerheid toch maar even de dierenambulance maar ik denk dat die niets vinden.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:33 schreef Razor21 het volgende:
Huisarts is net weer weg heb een antibioticum gekregen van hem. Het was goed dat ik hem meteen gebeld hebt.![]()
Kan zeer gevaarlijk zijn vooral als die lijn doorloopt.![]()
Zometeen maar even de dierenambulance ofzo bellen om te vragen of zij ervaringen met slangen hebben.
Durf echt die tuin niet meer in. Als de kou namelijk weer intreed gaat die rollerofslang natuurlijk een warm plekje binnen het huis opzoeken![]()
![]()
Weer wat geleerdquote:Wondinfectie verstoort de wondgenezing, maar is onschuldig, ook als zich "rode strepen" (lymfangitis) voordoen en geneest doorgaans zonder complicaties. Dezelfde hygiënische adviezen als bij de behandeling van huidinfecties worden gegeven (zie boven). Diepe wonden kunnen door een infectie opnieuw opengaan of dienen ter ontlasting van pus alsnog geopend te worden. De verwekker is meestal Staphylococcus aureus.
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:04 schreef Kogando het volgende:
Volgens mij is je neus nu al zo lang dat je bijna niet meer achter je pc kunt zitten.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |