quote:
quote:Camplo schreef:
En die nerds die het niet geloven. Razor21 is geen bagger user zoals de helft van jullie wel is. Dus optiefen.![]()
![]()
![]()
Voordeel van de twijfel!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:42 schreef Sebash het volgende:
Gekke Razor,
En die gekke kahaarin je maar verdedigen.
Good stunt :>![]()
Beetje schattige onbedorven newbies misbruiken.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:42 schreef Sebash het volgende:
Gekke Razor,
En die gekke kahaarin je maar verdedigen.
Good stunt :>![]()
Dèrquote:Op donderdag 21 september 2006 12:21 schreef Razor21 het volgende:
Lig helemaal dubbel hier...nu weet ik precies hoe sommige users over mij denken![]()
ik vind je bijna net zo super al maikuuul en braun....bijna!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:21 schreef Razor21 het volgende:
Lig helemaal dubbel hier...nu weet ik precies hoe sommige users over mij denken![]()
Wil jij maikuuul en BrauN eens niet met elkaar vergelijken. Daar doe je BrauN mee tekort imho.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind je bijna net zo super al maikuuul en braun....bijna!
het lag er niet zo naar dik bovenop zegquote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dèr![]()
Schop hier Razor 21 voor zijn naaistreek
Pofadders zijn eng.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik hoop dat je nog eens een Pofadder tegenkomt!!!!!!!!!!!
Sinds waneeer maken alleen giftanden gaatjes?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef Matness het volgende:
4 gaatjes?
sinds wanneer heeft een slang 4 giftanden?
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:
Ben benieuwd Razor
Tot morgen
En die nerds die het niet geloven. Razor21 is geen bagger user zoals de helft van jullie wel is. Dus optiefen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |