quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Air Asia vind ik persoonlijk ook een relatief goede maatschappij die vluchten aanbiedt tegen aantrekkelijke prijzen.![]()
Mijn favo is hotel Atalanta in soi 2 van Sukhumvit rd. Hotelletje uit de jaren '50 (had destijds het eerste hotelzwembad in Bangkok) met één van de beste restaurants van de stad. De menukaart is een soort cursus Thais eten. Kamers variëren van 600 tot 1200 baht. En als je er langer dan één avond bent moet je zeker langsgaan bij het Thailand House boven de SevenEleven in soi 5. Daar treedt 3x per week de Thaise Elvis op.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef Gangster-Engel het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een aanrader qua hostel/hotel in Bangkok, voor niet al te hoge prijs??
Geloof dat we weinig Phuket gangers hier hebben...quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef michelz het volgende:
Hallo thailand gangers !
Ik heb even een vraagje over Phuket. Zelf heb ik met een vriend een reis geboekt naar Kata beach, helaas zag ik later pas dat het echte uitgaansleven zich in Patong beach bevindt.
Mijn vraag is of het een beetje te doen is met de taxi van ons hotel in Kata naar Patong elke nacht en hoeveeel dat ongeveer kost.
Piel,quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Als je je handelswaar meeneemt ben je welkom op de Kerst BBQ op Ko Samet...
Rond de 20ste zou ik idd reserveren aanbevelen...alhoewel de luxere bungalows wel het langst "overblijven"quote:Op zondag 19 november 2006 16:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
Piel,
Op zich lijkt Ko Samet mij wel een relax eiland.. Zijn er goede (beetje luxe) bungalows te huur rond de 20ste van december?
Gezien het hoogseizoen lijkt het me verstandig om te reserveren, ofniet?
Donders! Kijk dat is past Kerstmis! Precies wat ik wilquote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Rond de 20ste zou ik idd reserveren aanbevelen...alhoewel de luxere bungalows wel het langst "overblijven"
Sai Kaew Beach Resort en Ao Phrao Resort zijn 2 vrij luxe resorts...
Maar er is altijd wel wat te vinden hoor...alleen als je op 25 dec of 31 dec aankomt ben je qua slaapplek overgeleverd aan je charmes en de Zweedse dames![]()
Wow... maar ik vindt ¤ 96,- per nacht toch wel een beetje duur!quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Sai Kaew Beach Resort en Ao Phrao Resort zijn 2 vrij luxe resorts...
Vlieg zelf pas op 1 dec. naar Thailand...neem voor het eerst een maat van me mee en we gaan 3 weken van het ene eiland naar het andere....uiteraard eerst een weekje naar m'n vaste stekkie Ko Samet.quote:Op zondag 19 november 2006 16:43 schreef Sosa het volgende:
[..]
Kun jij niet wat regelen bij een ander mooi resort in de buurt? Heb geen hoge eisen..
Aha... jij bent er dus ook niet voor de 24ste.. jammer. Leuk vriendinnetje trouwensquote:Op zondag 19 november 2006 17:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Vlieg zelf pas op 1 dec. naar Thailand...neem voor het eerst een maat van me mee en we gaan 3 weken van het ene eiland naar het andere....uiteraard eerst een weekje naar m'n vaste stekkie Ko Samet.
Op 24 dec. vliegt hij terug naar NL (ik blijf tot 1 feb ) en ga ik natuurlijk naar Samet voor Kerst en Oud en Nieuw...
Je gaat toch niet echt poeder meenemen, hoop ik?quote:
Misschien voor op de oliebollenquote:Op maandag 20 november 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt poeder meenemen, hoop ik?
ik mag er overheen gelezen hebben, maar is dit essentiele gegeven nu bevestigd of ontkend?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:37 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
@ozzietukker
De belangrijkste info ben je vergeten...
Is er een 7-11 op het nieuwe vliegveld met goedkope Heinekens?
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ongeveer (niet helemaal) net zo belangrijk als de 7-11 op Suvarnabhumi is of de KLM inmiddels die deur er weer in heeft gelast...
Vlieg komende vrijdag en ben benieuwd of het een retourtje AMS wordt ipv AMS-BKK
Goedkope Heinekens voor in de taxi - Checkquote:Op woensdag 29 november 2006 19:22 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Er zijn wel een heleboel family markets op het vliegveld
De deur bleek goed te werken, maar was een 'foutje van het personeel'. Bij nadere inspectie van het toestel bleek een bezinepomp echter niet meer te werken (dat hadden ze waarschijnlijk gemerkt toen ze brandstof moesten lozen om terug te keren naar AMS). Het wordt tijd voor een 777 naar BKK,quote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ongeveer (niet helemaal) net zo belangrijk als de 7-11 op Suvarnabhumi is of de KLM inmiddels die deur er weer in heeft gelast...
Vlieg komende vrijdag en ben benieuwd of het een retourtje AMS wordt ipv AMS-BKK
Ik hou persoonlijk meer van Labanoon. Of Potatoquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vlieg over 1,5 dag en ben in zo'n goeie bui !
Vind Justin Timberlake zelfs leuk nu...
" I can see us holding hands, walking on the beach, our toes in the sand"
LOVE it !
Idd, die deur was tijdens de takeoff losgegaan. Tjonge, het is notabene KLM.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Is er morgenavond nog wat leuks te doen in Bangkok?
![]()
Ja, plus gratis krant en Internet in de gate, maar ik vind dat niet echt nodig voor een vlucht van een half uurtje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef bluesparkle het volgende:
Maar dan heb je bij vertrek wel gratis koffie/thee/choco, fruit, cake e.d. (of was dat bij ¤45 ook al?)
hmmmmmmmquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:53 schreef bluesparkle het volgende:
[afbeelding]
Zo zag het er eind oktober uit op Koh Chang...
Koh Chang was echt fantastisch en nog lang niet zo toeristisch als bijv Koh Samui. Echt genieten daar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:53 schreef bluesparkle het volgende:
hmm, toen ik er was (eind augustus) was het nogal stormachtig en regenachtig. Wel aardig wat zon nog gehad maar niet zo strakblauw als wat ik hier ziequote:Op dinsdag 5 december 2006 08:53 schreef bluesparkle het volgende:
[afbeelding]
Helaas geen promoties in december.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef bluesparkle het volgende:
to APK: volgens mij heb ik via de website een internetpromotion prijs betaald van ¤75,00 voor een retourtje.
ik denk zelf het beste met de bus, gaan in ieder geval bussen die kant op, als geld echt niks uitmaakt kun je idd het beste een taxi pakkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:21 schreef Sosa het volgende:
Ik heb besloten om de eerste 5 dagen (10 t/m 15 dec) in http://www.changparkresort.com op Koh Chang door te brengen. Wel duur, maar volgens mij wel ok. Iemand daar misschien geweest?
Ik ga er heen omdat een maat van mij daar ook al zit.. daarna lekker naar Phi Phi!
Hoe kan ik trouwens het beste van BKK naar Koh Chang afreizen? Wat zou een taxi kosten?
wat is het verschil in baht?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef Blik het volgende:
[..]
ik denk zelf het beste met de bus, gaan in ieder geval bussen die kant op, als geld echt niks uitmaakt kun je idd het beste een taxi pakken
Vliegen met bangkok Airways lijkt mij goedkoper en een stuk sneller.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef Blik het volgende:
als geld echt niks uitmaakt kun je idd het beste een taxi pakken
Het is goedkoper via het Internet, dus ik zou het wel doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:27 schreef Sosa het volgende:
Maar vantevoren ticket reserveren lijkt me niet nodig toch?
Ah, ik vertrek zondag en kom maandag aan.quote:
Koh Chang (White Sand Beach) en ik blijf tot 23 januari.quote:Waar zit jij dan?
Ah relax! Kom ff een biertje happen in Kai Bae Beachquote:Op woensdag 6 december 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, ik vertrek zondag en kom maandag aan.
[..]
Koh Chang (White Sand Beach) en ik blijf tot 23 januari.![]()
Geen idee waar die toko die jij geboekt heb woont trouwens.
Van mijn hangmat naar het strand en terug.quote:
aha, dus je blijft op Koh Chang.... ik ben er nog nooit geweest. De andere eilanden al wel meerdere malen. Hoorde van vrienden dat het nog niet zo commercieel uitgebuit is daar en dus wat relaxer.., ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Van mijn hangmat naar het strand en terug.
Ik ga al voor de tiende keer, dus ik ken het eiland wel zo'n beetje.
Ik neem mij elke keer voor om een keer naar Koh Mak of Koh Kut te gaan, maar ik ben er gewoon te lui voor.
Tijdens mijn eerste keer in Thailand was Ko Chang ook mijn eerste bestemming. Uiteindelijk op Lonely Beach uitgekomen wat toen nog een klein paradijsje was met alleen de Treehouse Lodge. Ook mijn plan was om 4 of 5 dagen te blijven maar uiteindelijk werden het bijna twee weken. Heerlijk eiland.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:29 schreef Sosa het volgende:De eerste 5 dagen zit ik sowieso op Koh Chang, maar de rest weet ik nog niet. Bedoeling was Phi Phi dus, maar het moet wel rendabel blijven.
Meestal neem ik gewoon een hutje met douche / toilet en een fan -niet zo'n bordeel met arco en tv zoals jij.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:29 schreef Sosa het volgende:
Wat betaal je doorgaans per nacht op Koh Chang?
Ik zou de toilettas uit voorzorg maar in de normale bagage stoppenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef Sosa het volgende:
Hoe zit het met de reglementen met vliegen? Moet je je handbagage in een plastic zakje houden? Ik draag normaliter altijd mijn toilettas met rotzooi in mijn handbagage. Is dat een issue tegenwoordig?
Alles dat meer dan 100ml -en vloeibaar- is moet in die plastic zak.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef Sosa het volgende:
Hoe zit het met de reglementen met vliegen? Moet je je handbagage in een plastic zakje houden? Ik draag normaliter altijd mijn toilettas met rotzooi in mijn handbagage. Is dat een issue tegenwoordig?
alles is relatief natuurlijk, maar sinds Thaksin het halve eiland heeft opgekocht, en (dus) grote dure resorts steeds meer de dienst uitmaken, denk ik dat het nou niet bepaald meer het idylische rustige eiland is.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
aha, dus je blijft op Koh Chang.... ik ben er nog nooit geweest. De andere eilanden al wel meerdere malen. Hoorde van vrienden dat het nog niet zo commercieel uitgebuit is daar en dus wat relaxer.., ben benieuwd!
ga aub niet naar Pattaya.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:26 schreef Rainbowstar het volgende:
Weten jullie nog leuke plaatjes in Thailand aan te raden? Ik ben al een keer in puhket geweest en een klein eiland daar in de buurt. Dit jaar wil ik graag weer gaan. Ik dacht iets van Pattaya? Of Bangkok?
Pattaya is te toeristisch, de meisjes die daar rondlopen zijn te jong voor wat ze doen (begrijp je) en het volk wat daar naartoe gaat is echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:47 schreef Rainbowstar het volgende:
Waarom niet naar Pattaya?
Ik was toen met een toer voor een paar dagen we gingen niet naar bangkok. Ik vond phuket wel mooi. Voor al het kleine eilandje (iets van ei eiland..)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:26 schreef Rainbowstar het volgende:
Weten jullie nog leuke plaatjes in Thailand aan te raden? Ik ben al een keer in puhket geweest en een klein eiland daar in de buurt. Dit jaar wil ik graag weer gaan. Ik dacht iets van Pattaya? Of Bangkok?
Zwaai ff naar Don en zijn oom Jack als je langs de Treehouse Lodge vaart.quote:Op zondag 17 december 2006 07:37 schreef Sosa het volgende:
Koh Maak ga ik morgen heen! Ik post hier nog wel een pics hoe het daar is
Zal ik doen..quote:Op zondag 17 december 2006 10:33 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Zwaai ff naar Don en zijn oom Jack als je langs de Treehouse Lodge vaart.
quote:Op zondag 17 december 2006 07:37 schreef Sosa het volgende:
En APK zit volgens mij verderop in White Sands. Het is hier inderdaad een stuk rustiger dan de eilanden waar ik voorheen geweest
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:54 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Weinig verandert op Samet...behalve de 400 Baht entree voor het National Park (slaat werkelijk nergens op)...
Toen ik op Koh Chang zat werden er wel excursies naar Cambodja aangeboden, dus de andere kant op zal toch ook wel zoiets word? Helaas, net even LP nagekeken en daar staat niets over een boottocht van Cambodja naar Koh Chang, alleen bus/taxi.quote:Op maandag 25 december 2006 15:15 schreef Gangster-Engel het volgende:
Hallo hallo!
Ik ben al 2 maanden aan het rondreizen in ZO Azie en ik vroeg me af of iemand weet of het mogelijk is om van Sihanoukville (ofzoiets) in Cambodja te varen naar Ko Chang in Thailand! Ik wil namelijk de busrit Siem Riep - Bangkok een beetje ontlopen!
Phuket is zeker leuk! Phuket, vooral Patong Beach, is natuurlijk eigenlijk het 'Benidorm' van Thailand, heeft veel te bieden en er zijn volop mogelijkheden voor iedereen.. Rust is ook nog steeds te vinden op Phuket in bijvoorbeeld Kata en Karon Beach. Als je het toch een beetje toeristisch wilt houden met vele mogelijkheden zoek dan een hotel in Patong Beach. Rond Bangla Road en Soi San Sabai, tevens het partygebied van Patong, zijn vele redelijke hotels te vinden in de 500-1000 baht klasse, bijvoorbeeld Aloha Villa en tig anderen.. Althans in het Thaise laagseizoen, in het hoogseizoen, dus zeg maar als het winter is in Nederland, worden alle prijzen zo'n beetje verdubbeld. In April is het laagseizoen eigenlijk al aan de gang, echter is rond 12 April het Songkran feest, dan zijn de meeste Thai vrij, is het overal druk en zijn de hotels volgeboekt door de Thai. Wel een leuk feestje, je wordt er alleen een beetje nat van..quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef ozzietukker het volgende:
Wat ik mij nu afvroeg, is Phuket een beetje leuk?
Ik ben een keer op het vliegveld geweest in het kader van een tussenlanding van Thai Airways op weg naar Perth, en het zag er opzicht van bovenaf gezien wel aardig uit.
Nu heb ik in April wat tijd over, en er gaan vele budgetairliners naar Phuket, en Ko Chang, en / of Ko Samet heb ik ook wel gehad, dus zat ik te denken aan het toeristische Phuket.....
Iemand ervaringen, tips voor een hotel? mijn prijsrange is in principe, als ik het zelf moet betalentussen de 500-1000 THB range...
Ja, er vaart een (snel)boot van Sihanoukville naar Krong Koh Kong, wat nog net Cambodja is (meer meer een soort variant op het wilde westen). Die boot ging een paar jaar geleden om 13.00 des middag (omdat deze 's ochtends de route de andere kant op doet), en kostte destijds USD 15 (of was het nou USD 12? niet duur in ieder geval). Zowel Sihanoukville als KKK zijn een ramp wat touts betreft, koop je tickets beter rechtstreeks bij het office van de maatschappij. Toen een tout mij in KKK aanbood om tickets voor me te kopen tegen dezelfde prijs als de officiele, keek de guesthouse owner me zo raar en oncomfortabel aan dat ik wist dat ik die beter rechtstreeks aan het ticketoffice kon kopen; echt boeven zijn het).quote:Op maandag 25 december 2006 15:15 schreef Gangster-Engel het volgende:
Hallo hallo!
Ik ben al 2 maanden aan het rondreizen in ZO Azie en ik vroeg me af of iemand weet of het mogelijk is om van Sihanoukville (ofzoiets) in Cambodja te varen naar Ko Chang in Thailand! Ik wil namelijk de busrit Siem Riep - Bangkok een beetje ontlopen!
Inderdaad belachelijk, ook leuk dat Thai maar 40 Baht hoeven te betalenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:54 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Weinig verandert op Samet...behalve de 400 Baht entree voor het National Park (slaat werkelijk nergens op)...
Dat viel me laatst ook al op.. Maar je moet het treffen, is niet elk weekend het geval, gelukkig is het ook nog wel populair bij studentjes uit Bangkokquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:54 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
en beetje jammer dat Silversands een tent is geworden voor hippe homo's uit Bangkok..
quote:Op maandag 25 december 2006 16:46 schreef MrTH het volgende:
[..]
In April is het laagseizoen eigenlijk al aan de gang, echter is rond 12 April het Songkran feest, dan zijn de meeste Thai vrij, is het overal druk en zijn de hotels volgeboekt door de Thai. Wel een leuk feestje, je wordt er alleen een beetje nat van..Rond die datum gaan de prijzen natuurlijk ook weer even omhoog. Regel de hotels goedkoper via een (lokaal) reisbureau of internet, bijvoorbeeld Asiarooms.com enz..
Songkran is errugg leukquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:16 schreef ozzietukker het volgende:
[..]En nu wilde ik daar net heen gaan tijdens Songkran, dat is ook de reden dat ik vrij ben, en ik wilde eens wat anders zien, ik heb genoeg thaise contactpersonen, en een thaise reisgenote
welke dan ook meegaat, en zo kan ik van tevoren e.e.a laten uitzoeken qua prijzen!
Geen Pattaya toestanden in Phuket.. In Pattaya kan je dus echt niet om dat soort toestanden heen en daar vind je het op elke straathoek.. Phuket is voor iedereen geschikt en is er enig vrij onschuldig vermaak geconcentreerd in de zijstraten van Bangla Road in Patong met wat Beerbars en dansende travestieten.. Dat is eigenlijk alleen maar lachen en families en stelletjes zitten er tevens naar te kijken.. Als je daar geen behoefte aan hebt dan vermijd je dus deze straat..quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:16 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Waar ik echter niet naar opzoek ben qua toerisme is toestanden zoals pattaya, vandaar mijn vraag over Phuket...
One-Two-Go is voordelig en zeker niet slecht maar vliegt met ouder materieel, 757-200 en MD-82.. Ik zal het maar bij Air Asia houden.. Handig te boeken, vrij betrouwbaar en voordelig (vooral bij vroeg boeken), alleen standaard een beetje vertraagd.. Air Asia vliegt nu ook op Krabi!quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:16 schreef ozzietukker het volgende:
[..] Normaliter vlieg ik met Air Asia, (als die een frequent flyer programma hadden gehad was ik inmiddels vier-dubbel gold member), maar ik zag dat one-two go en Nok Air er ook heen vliegen. De prijzen ontlopen elkaar niet heel erg veel, met Nok Air het goedkoopst, maar nog niet boekbaar, daarna Air Asia en tenslotte One-Two go.
Iemand enig idee met welk toestel one-two go naar Phuket vliegt? Ik kan me niet voortstellen dat dat de 747 is....
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef MrTH het volgende:
[..]
One-Two-Go is voordelig en zeker niet slecht maar vliegt met ouder materieel, 757-200 en MD-82.. Ik zal het maar bij Air Asia houden.. Handig te boeken, vrij betrouwbaar en voordelig (vooral bij vroeg boeken), alleen standaard een beetje vertraagd.. Air Asia vliegt nu ook op Krabi!![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
7 aanslagen in Bangkok. Dat is helemaal geen leuk nieuws zo aan het einde van het jaar.
Kleine aanslagen? Ze waren welliswaar niet erg krachtig, maar er zijn er 7 tegelijkertijd afgegaan, dus sprake van goed georganiseerde bomaanslagen.. Ik woon vlakbij de Victory Monument, waar de zwaarste aanslag was met minimaal 2 doden zoals het er nu naar uit ziet. Daar was een bom geplaatst bij een zeer drukke bushalte en shopping area, direct onder de Skytrain.. Ik hoorde zelf een behoorlijke knal, veel zwaarder dan vuurwerk, zag rook, flinke brandlucht en direct daarna waren vele sirenes te horen.. Gisteren was ik toevallig ook nog in de Big C supermarkt in Saphan Kwai, waar vandaag ook een dode is gevallen door een bom. Vaaaggg!!quote:Op zondag 31 december 2006 15:07 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ik hoorde het net, zijn maar kleine aanslagen gelukkig
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, als ik dit lees lijkt het me beter om Thailand dit jaar nog maar ff niet te doen...
Ja, ik zou me niet teveel zorgen maken. Thais zijn bijzonder pragmatisch ingesteld dus ze zullen niet zo snel toeristen als doelwit voor een aanslag nemen. Die paar farangs die gewond zijn geraakt op Oudejaarsavond waren waarschijnlijk net op de verkeerde plek op het verkeerde moment.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:36 schreef Sosa het volgende:
dude
Dan kan je nergens meer naartoe. Het is overal wel wat. Gewoon gaan!
Hoe bedoel je op safari?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:42 schreef Nouk het volgende:
Ik weet vrij weinig van Thailand. Maar wij willen in de zomer op safari gaan. Thailand het juiste land hiervoor? En ik lees hier dat ik in ieder geval niet naar Pattaya moet, vanwege de prositutie.
We willen een combi relax & cultuur vakantie voor ongeveer 2 weken. Dus wel op een mooi plekje zitten. Is Thailand aan te raden? En welke streek precies? Aanvliegen op Bangkok? En over al die drugs verhalen, van toeristen die worden opgepakt met drugs in hun koffer, overdreven?
Hoor graag wat globale info.
Ja dat is zo. Ik denk toch dat we dan meer richting Afrika moeten gaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op safari?
En thailand in de zomer is niet echt het belangrijke reisseizoen daar, dat is van november tot maart
op safari kan je niet in thailand voor zover ik weetquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:42 schreef Nouk het volgende:
Ik weet vrij weinig van Thailand. Maar wij willen in de zomer op safari gaan. Thailand het juiste land hiervoor? En ik lees hier dat ik in ieder geval niet naar Pattaya moet, vanwege de prositutie.
We willen een combi relax & cultuur vakantie voor ongeveer 2 weken. Dus wel op een mooi plekje zitten. Is Thailand aan te raden? En welke streek precies? Aanvliegen op Bangkok? En over al die drugs verhalen, van toeristen die worden opgepakt met drugs in hun koffer, overdreven?
Hoor graag wat globale info.
Ik bedoelde meer met olifanten e.d. Beetje het verkeerde woord.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op safari kan je niet in thailand voor zover ik weet
plekken om te relaxen zijn er genoeg, evenals cultuur
en overdreven ja
dat kan zekerquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met olifanten e.d. Beetje het verkeerde woord.
Ik check ff verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |