abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:52:18 #101
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_43551562
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Air Asia vind ik persoonlijk ook een relatief goede maatschappij die vluchten aanbiedt tegen aantrekkelijke prijzen.
Air Asia en Tiger Airways zijn beide goede maatschappijen.

Echter ze vliegen niet naar Europa, gelukkig niet trouwens, want 12 uur in een krappe Boeing 737 is niet echt mijn ding!

Naar Azië kan je inderdaad goedkoop met Mahan Air vanaf Dusseldorf, met tussenstop in Iran, dus niet voor iedereen weggelegd. Biman Air vliegt voorlopig niet meer naar Brussel. (Maar goed ook trouwens, de connectietijden waren altijd maar een indicatie, en 20kg bagageregel is voor de gemiddelde Bangladeshi reden om 50 kilo mee te nemen en zeuren bij het inchecken... (vandaar de lange wachttijden bij het inchecken).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_43556852
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef Gangster-Engel het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een aanrader qua hostel/hotel in Bangkok, voor niet al te hoge prijs??
Mijn favo is hotel Atalanta in soi 2 van Sukhumvit rd. Hotelletje uit de jaren '50 (had destijds het eerste hotelzwembad in Bangkok) met één van de beste restaurants van de stad. De menukaart is een soort cursus Thais eten. Kamers variëren van 600 tot 1200 baht. En als je er langer dan één avond bent moet je zeker langsgaan bij het Thailand House boven de SevenEleven in soi 5. Daar treedt 3x per week de Thaise Elvis op.
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:25:57 #103
59732 michelz
born to drink
pi_43638071
Hallo thailand gangers !

Ik heb even een vraagje over Phuket. Zelf heb ik met een vriend een reis geboekt naar Kata beach, helaas zag ik later pas dat het echte uitgaansleven zich in Patong beach bevindt.

Mijn vraag is of het een beetje te doen is met de taxi van ons hotel in Kata naar Patong elke nacht en hoeveeel dat ongeveer kost.
pi_43686970
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef michelz het volgende:
Hallo thailand gangers !

Ik heb even een vraagje over Phuket. Zelf heb ik met een vriend een reis geboekt naar Kata beach, helaas zag ik later pas dat het echte uitgaansleven zich in Patong beach bevindt.

Mijn vraag is of het een beetje te doen is met de taxi van ons hotel in Kata naar Patong elke nacht en hoeveeel dat ongeveer kost.
Geloof dat we weinig Phuket gangers hier hebben...

Ben er zelf ook nog nooit geweest, en ook niet van plan. Google is echter je beste vriend...Kata - Patong is 17 kilometer en kost 200 Baht ( 4,25 Euro ).

Neemt de KLM nou eigenlijk extra bier mee nou je het zelf niet meer mag meenemen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 19-11-2006 16:05:29 ]
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  zondag 19 november 2006 @ 16:07:14 #105
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_43687429
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Als je je handelswaar meeneemt ben je welkom op de Kerst BBQ op Ko Samet...
Piel,

Geen probleem . Ik denk aan een weekje tussen de 15de en de 25ste. Op zich lijkt Ko Samet mij wel een relax eiland.. Zijn er goede (beetje luxe) bungalows te huur rond de 20ste van december?

Gezien het hoogseizoen lijkt het me verstandig om te reserveren, ofniet?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_43687651
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:07 schreef Sosa het volgende:

[..]

Piel,

Op zich lijkt Ko Samet mij wel een relax eiland.. Zijn er goede (beetje luxe) bungalows te huur rond de 20ste van december?

Gezien het hoogseizoen lijkt het me verstandig om te reserveren, ofniet?
Rond de 20ste zou ik idd reserveren aanbevelen...alhoewel de luxere bungalows wel het langst "overblijven"

Sai Kaew Beach Resort en Ao Phrao Resort zijn 2 vrij luxe resorts...

Maar er is altijd wel wat te vinden hoor...alleen als je op 25 dec of 31 dec aankomt ben je qua slaapplek overgeleverd aan je charmes en de Zweedse dames

[ Bericht 16% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 19-11-2006 16:20:50 ]
  zondag 19 november 2006 @ 16:39:30 #107
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_43688431
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Rond de 20ste zou ik idd reserveren aanbevelen...alhoewel de luxere bungalows wel het langst "overblijven"

Maar er is altijd wel wat te vinden hoor...alleen als je op 25 dec of 31 dec aankomt ben je qua slaapplek overgeleverd aan je charmes en de Zweedse dames
Donders! Kijk dat is past Kerstmis! Precies wat ik wil

Mijn vertrek staat van A'dam op 10 december gepland. Ik ga in mijn eentje. Eenmaal daar aangekomen trek ik een week op met een vriend die daar dan al 2 weken vertoeft. Daarna heb ik dus geen flauw idee.

Ik ben al eerder 4 maanden in Thailand geweest, waarvan grotendeels op Samui en andere eilanden. Samui trekt me niet zo dus nu ben ik op zoek naar het alternatief vanaf ongeveer de 17de tot en met kerst. Zit te twijfelen aan wederom PhiPhi of anders de Similan/Koh Tau of dus Samet. Als jij zegt dat Samet een uitstekend eiland is om lekker te chillen, af en toe eens lekker te stappen, een overvloed aan massages aanwezig is en de gezelligheid van het islandliving, dan zit de kans er goed in dat ik naast je aan de bar kom hangen!

De 26ste moet ik uiterlijk in BKK zijn voor het vrijgezellenfeest van mijn neef, die met een Khmervrouwtje in Phnom Penh gaat trouwen de 30ste.
  zondag 19 november 2006 @ 16:43:53 #108
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_43688584
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Wow... maar ik vindt ¤ 96,- per nacht toch wel een beetje duur!

Ik dacht eig max 1500/2000 baht per nacht.

Kun jij niet wat regelen bij een ander mooi resort in de buurt? Heb geen hoge eisen..
pi_43689379
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:43 schreef Sosa het volgende:

[..]

Kun jij niet wat regelen bij een ander mooi resort in de buurt? Heb geen hoge eisen..
Vlieg zelf pas op 1 dec. naar Thailand...neem voor het eerst een maat van me mee en we gaan 3 weken van het ene eiland naar het andere....uiteraard eerst een weekje naar m'n vaste stekkie Ko Samet.

Op 24 dec. vliegt hij terug naar NL (ik blijf tot 1 feb ) en ga ik natuurlijk naar Samet voor Kerst en Oud en Nieuw...

Boeken bij de "goedkopere" resorts op Samet is sowieso een probleem...er komen immers genoeg backpackers...ze slapen niet voor niets op het strand tijdens Kerst...

Voor 1500 Baht denk ik dat je heus wel iets leuks vindt rond de 20ste....er zit een heel mooi resort 1 strandje verder dan Silversand's....da's de numero uno partytent op Samet...hoop dat je van 3 jaar oude R&B houdt

Eigenlijk is het best wel tof om geen slaapplek te hebben...goeie smoes toch?

Ik vind het elk jaar weer top op Samet tijdens Kerst...foto is van Kerst 2005 op het strand (ik helemaal links met m'n Engelse vriendinnetje)

zondag 19 november 2006 @ 17:19:41 #110
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_43689621
Ja die feestjes op het strand ken ik wel:

quote:
Op zondag 19 november 2006 17:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Vlieg zelf pas op 1 dec. naar Thailand...neem voor het eerst een maat van me mee en we gaan 3 weken van het ene eiland naar het andere....uiteraard eerst een weekje naar m'n vaste stekkie Ko Samet.

Op 24 dec. vliegt hij terug naar NL (ik blijf tot 1 feb ) en ga ik natuurlijk naar Samet voor Kerst en Oud en Nieuw...
Aha... jij bent er dus ook niet voor de 24ste.. jammer. Leuk vriendinnetje trouwens

[ Bericht 66% gewijzigd door Sosa op 19-11-2006 17:32:26 ]
pi_43706533
Van dat soort foto's krijg ik echt kriebels. Ik ga waarschijnlijk pas eind 2007 weer
  maandag 20 november 2006 @ 01:29:33 #112
6941 APK
Factual, I think.
pi_43706587
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:07 schreef Sosa het volgende:

Geen probleem .
Je gaat toch niet echt poeder meenemen, hoop ik?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 20 november 2006 @ 19:02:21 #113
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_43724341
quote:
Op maandag 20 november 2006 01:29 schreef APK het volgende:

[..]

Je gaat toch niet echt poeder meenemen, hoop ik?
Misschien voor op de oliebollen
pi_43764805
Hier nog een handige link.

http://www.flightstats.com/go/weblet?guid=d59744fa3635761b:5311691e:10ee22e038f:-2076&weblet=status&action=display

de realtime flight schduler's van dat nieuwe vliegveld.
Amstelveen de beste
pi_43791637
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:37 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
@ozzietukker

De belangrijkste info ben je vergeten...

Is er een 7-11 op het nieuwe vliegveld met goedkope Heinekens?
ik mag er overheen gelezen hebben, maar is dit essentiele gegeven nu bevestigd of ontkend?

(in China hebben ze ook een soort 7-11's, maar ik miste de ding-dong Dus elke keer als we daar naar binnen liepen, zeiden we zelf ding-dong. Ik geloof niet dat de Chinezen ons helemaal begrepen, noch dat ze dat erg vonden )
pi_43992438
Ongeveer (niet helemaal) net zo belangrijk als de 7-11 op Suvarnabhumi is of de KLM inmiddels die deur er weer in heeft gelast...

Vlieg komende vrijdag en ben benieuwd of het een retourtje AMS wordt ipv AMS-BKK
  woensdag 29 november 2006 @ 19:22:55 #117
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44000844
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ongeveer (niet helemaal) net zo belangrijk als de 7-11 op Suvarnabhumi is of de KLM inmiddels die deur er weer in heeft gelast...

Vlieg komende vrijdag en ben benieuwd of het een retourtje AMS wordt ipv AMS-BKK
Tja er is helaas geen enkele 7-11 te bekennen op het nieuwe vliegveld

Er zijn wel een heleboel family markets op het vliegveld, zowel bij arrivels als departures, let op, deze zitten echter wel allemaal voordat je Airside gaat, Airside zijn ook wel winkels, maar gelijk Europese prijzen, zo waan je je gelijk weer thuis

Nadeel van de family market is vooral dat de hot dogs lang niet zo lekker zijn als die van de 7/11!

Veel plezier in Thailand, ik moet helaas tot April wachten, ik zit in januari in de VS, lekker koud
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_44004224
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:22 schreef ozzietukker het volgende:

[..]
Er zijn wel een heleboel family markets op het vliegveld
Goedkope Heinekens voor in de taxi - Check
pi_44005244
thanks voor deze nuttige info
pi_44005349
quote:

De deur bleek goed te werken, maar was een 'foutje van het personeel'. Bij nadere inspectie van het toestel bleek een bezinepomp echter niet meer te werken (dat hadden ze waarschijnlijk gemerkt toen ze brandstof moesten lozen om terug te keren naar AMS). Het wordt tijd voor een 777 naar BKK,
pi_44008653
Vlieg over 1,5 dag en ben in zo'n goeie bui !

Vind Justin Timberlake zelfs leuk nu...

" I can see us holding hands, walking on the beach, our toes in the sand"

LOVE it !
pi_44008802
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vlieg over 1,5 dag en ben in zo'n goeie bui !

Vind Justin Timberlake zelfs leuk nu...

" I can see us holding hands, walking on the beach, our toes in the sand"

LOVE it !
Ik hou persoonlijk meer van Labanoon. Of Potato
pi_44048989
Is er morgenavond nog wat leuks te doen in Bangkok?

pi_44056529
quote:

Idd, die deur was tijdens de takeoff losgegaan. Tjonge, het is notabene KLM.
Amstelveen de beste
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:22:21 #125
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44061730
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Is er morgenavond nog wat leuks te doen in Bangkok?

Als het goed is kom je nu zo'n beetje aan op schiphol... ik wil ook!

Veel plezier, hoop dat je niet terug moet omdat je met hetzelfde takketoestel vliegt.... (waarvan ook de aircon het niet doet, d.w.z. te heet of te koud staat).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')