quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Air Asia vind ik persoonlijk ook een relatief goede maatschappij die vluchten aanbiedt tegen aantrekkelijke prijzen.![]()
Mijn favo is hotel Atalanta in soi 2 van Sukhumvit rd. Hotelletje uit de jaren '50 (had destijds het eerste hotelzwembad in Bangkok) met één van de beste restaurants van de stad. De menukaart is een soort cursus Thais eten. Kamers variëren van 600 tot 1200 baht. En als je er langer dan één avond bent moet je zeker langsgaan bij het Thailand House boven de SevenEleven in soi 5. Daar treedt 3x per week de Thaise Elvis op.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef Gangster-Engel het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een aanrader qua hostel/hotel in Bangkok, voor niet al te hoge prijs??
Geloof dat we weinig Phuket gangers hier hebben...quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef michelz het volgende:
Hallo thailand gangers !
Ik heb even een vraagje over Phuket. Zelf heb ik met een vriend een reis geboekt naar Kata beach, helaas zag ik later pas dat het echte uitgaansleven zich in Patong beach bevindt.
Mijn vraag is of het een beetje te doen is met de taxi van ons hotel in Kata naar Patong elke nacht en hoeveeel dat ongeveer kost.
Piel,quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Als je je handelswaar meeneemt ben je welkom op de Kerst BBQ op Ko Samet...
Rond de 20ste zou ik idd reserveren aanbevelen...alhoewel de luxere bungalows wel het langst "overblijven"quote:Op zondag 19 november 2006 16:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
Piel,
Op zich lijkt Ko Samet mij wel een relax eiland.. Zijn er goede (beetje luxe) bungalows te huur rond de 20ste van december?
Gezien het hoogseizoen lijkt het me verstandig om te reserveren, ofniet?
Donders! Kijk dat is past Kerstmis! Precies wat ik wilquote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Rond de 20ste zou ik idd reserveren aanbevelen...alhoewel de luxere bungalows wel het langst "overblijven"
Sai Kaew Beach Resort en Ao Phrao Resort zijn 2 vrij luxe resorts...
Maar er is altijd wel wat te vinden hoor...alleen als je op 25 dec of 31 dec aankomt ben je qua slaapplek overgeleverd aan je charmes en de Zweedse dames![]()
Wow... maar ik vindt ¤ 96,- per nacht toch wel een beetje duur!quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Sai Kaew Beach Resort en Ao Phrao Resort zijn 2 vrij luxe resorts...
Vlieg zelf pas op 1 dec. naar Thailand...neem voor het eerst een maat van me mee en we gaan 3 weken van het ene eiland naar het andere....uiteraard eerst een weekje naar m'n vaste stekkie Ko Samet.quote:Op zondag 19 november 2006 16:43 schreef Sosa het volgende:
[..]
Kun jij niet wat regelen bij een ander mooi resort in de buurt? Heb geen hoge eisen..
Aha... jij bent er dus ook niet voor de 24ste.. jammer. Leuk vriendinnetje trouwensquote:Op zondag 19 november 2006 17:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Vlieg zelf pas op 1 dec. naar Thailand...neem voor het eerst een maat van me mee en we gaan 3 weken van het ene eiland naar het andere....uiteraard eerst een weekje naar m'n vaste stekkie Ko Samet.
Op 24 dec. vliegt hij terug naar NL (ik blijf tot 1 feb ) en ga ik natuurlijk naar Samet voor Kerst en Oud en Nieuw...
Je gaat toch niet echt poeder meenemen, hoop ik?quote:
Misschien voor op de oliebollenquote:Op maandag 20 november 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt poeder meenemen, hoop ik?
ik mag er overheen gelezen hebben, maar is dit essentiele gegeven nu bevestigd of ontkend?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:37 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
@ozzietukker
De belangrijkste info ben je vergeten...
Is er een 7-11 op het nieuwe vliegveld met goedkope Heinekens?
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ongeveer (niet helemaal) net zo belangrijk als de 7-11 op Suvarnabhumi is of de KLM inmiddels die deur er weer in heeft gelast...
Vlieg komende vrijdag en ben benieuwd of het een retourtje AMS wordt ipv AMS-BKK
Goedkope Heinekens voor in de taxi - Checkquote:Op woensdag 29 november 2006 19:22 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Er zijn wel een heleboel family markets op het vliegveld
De deur bleek goed te werken, maar was een 'foutje van het personeel'. Bij nadere inspectie van het toestel bleek een bezinepomp echter niet meer te werken (dat hadden ze waarschijnlijk gemerkt toen ze brandstof moesten lozen om terug te keren naar AMS). Het wordt tijd voor een 777 naar BKK,quote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ongeveer (niet helemaal) net zo belangrijk als de 7-11 op Suvarnabhumi is of de KLM inmiddels die deur er weer in heeft gelast...
Vlieg komende vrijdag en ben benieuwd of het een retourtje AMS wordt ipv AMS-BKK
Ik hou persoonlijk meer van Labanoon. Of Potatoquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vlieg over 1,5 dag en ben in zo'n goeie bui !
Vind Justin Timberlake zelfs leuk nu...
" I can see us holding hands, walking on the beach, our toes in the sand"
LOVE it !
Idd, die deur was tijdens de takeoff losgegaan. Tjonge, het is notabene KLM.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Is er morgenavond nog wat leuks te doen in Bangkok?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |