Oh bert, kijk we hebben een virus!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef Lod het volgende:
Maar is het ook grappig?
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het was best vermakelijk, maar ik ben wel nerd genoeg om me lichtelijk te storen aan het verkeerd gebruik van terminologie.
Precies.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:17 schreef Lod het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor.. Niet dat ik een nerd ben of zo
maar ik heb wel voldoende kennis om daar door heen te prikken.
6 ja. Ik geloof dat er volgend jaar een nieuw seizoen komtquote:Op woensdag 20 september 2006 13:27 schreef dmace het volgende:
Zijn maar 6 of 8 afleveringen toch?
Beetje banaal (humorniveau van 'My Hero'), maar wel grappig als je zelf in de IT zit.
Ik denk toch gewoon 20 hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:53 schreef funrider het volgende:
hey cool wist niet dat weer begonnen was. Had wel gelezen dat eerder dit jaar weer opnames waren. Weer 6 afleveringen neem ik aan.
quote:Oh dear, look at me, having an orgasm
Maar Moss is blijkbaar wel dezelfde? Of iemand die er verdacht veel op lijkt. Jammer dat de US weer zonodig zijn eigen variant moet maken, om een of andere reden is het hem altijd net niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:48 schreef funrider het volgende:Jammer dat ze wel een foto plaatsen van de nog niet uitgezonden VS versie.
"Four...I mean five...I mean fire!!" Hahaha...hoe droog.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef funrider het volgende:
Gisteren toch ook weer gekeken op Comedy Central. Fantastisch om de brandweer te mailen dat er een brandje is. En die vlammen aanzien als screen saver. Kan niet wachten op seizoen 3 in de UK uit gaat zenden.
Leuk hoorquote:
Inderdaad. Vond seizoen 2 ook erg matig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Leuk hoorals het weer zo'n aanfluiing was als het tweede siezoen dan hoeft het van mij niet.
Seizoen 1
Die site is erg leuk ja, maar:quote:Op maandag 30 juni 2008 03:13 schreef Ruiseart het volgende:
Vond dat ze zo'n leuke site voor het fictieve bedrijf uit de serie hebben gemaakt, zie je wel vaker, maar deze is wel erg goed
http://www.reynholm.co.uk
quote:It's the work of a dedicated fan for entertainment purposes only.
haha goede site idd!quote:Op maandag 30 juni 2008 03:13 schreef Ruiseart het volgende:
Vond dat ze zo'n leuke site voor het fictieve bedrijf uit de serie hebben gemaakt, zie je wel vaker, maar deze is wel erg goed
http://www.reynholm.co.uk
nice!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:24 schreef BlackSheep het volgende:
Deze vrijdag de eerste aflevering van seizoen 3.
En wat helemaal geweldig is, Denholm Reynholm komt weer terug in dit seizoen!
Is deze serie hier te ontvangen op de BBC?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:24 schreef BlackSheep het volgende:
Deze vrijdag de eerste aflevering van seizoen 3.
Inderdaad, desnoods een simpele redirect naar de IT Crowd pagina, zoals bij b.v. 24.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef FrankRicard het volgende:
Seizoen 3 is tot nu toe echt geweldig.
Wel jammer dat ze hier niets mee gedaan hebben: http://bluffball.co.uk/
Dat was ook het eerste wat ik probeerde toen ik dat zag.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef FrankRicard het volgende:
Seizoen 3 is tot nu toe echt geweldig.
Wel jammer dat ze hier niets mee gedaan hebben: http://bluffball.co.uk/
Dat zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:30 schreef UnoclaM het volgende:
dé grappigste serie van het moment
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:27 schreef BlackSheep het volgende:
Dat windows opstartgeluid toen Moss zijn ogen weer open deed
Je hoeft je er niet voor te schamen hoorquote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
![]()
Mooiste ITCrowd moment voor mij blijft nog steeds dat nieuwe alarmnummer. 0118 999 88199 9119 725......3
Ja dat was uit mijn hoofd, ik hoop niet dat het echt klopt![]()
![]()
Dat was echt briljantquote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
![]()
Mooiste ITCrowd moment voor mij blijft nog steeds dat nieuwe alarmnummer. 0118 999 88199 9119 725......3
Ja dat was uit mijn hoofd, ik hoop niet dat het echt klopt![]()
![]()
Whehehe, die website van Reynholm Industries is ook leuk: www.reynholm.co.ukquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:45 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, dat filmpje over "Friendface"
Voor de rest vond ik hem wat minder, helemaal na de vorige 2, maar het blijft een erg briljante serie
Owhttp://www.friendface.co.uk/
Ow, je kan ook inloggen @ intranet, Moss' wachtwoord staat in zijn open-dirquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehehe, die website van Reynholm Industries is ook leuk: www.reynholm.co.uk
Ja, dat heb ik ook. Niet nodig. Maar na een tijd hoor je het niet meer eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb me het hele "seizoen" zitten ergeren aan de ingeblikte lachjes. Maar wel allemaal erg grappig, vooral de internet-aflevering.
"Oh no, the internet! We're all going to die!!"
De vorige was waarschijnlijk de beste ooitquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
Weer een leuke aflevering
De Joker
"A WEEK?!?"quote:Op zondag 28 december 2008 11:58 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
De vorige was waarschijnlijk de beste ooit![]()
Die van deze week met de kalender was ook top. Moss die een week op vakantie is, zonder dat ze het door hebben
Hij komt username vragenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie ook allemaal dit wallpaper?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weten ze zelf denk ik nog niet:quote:Op zondag 4 januari 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
Heb trouwens de laatste twee afleveringen vanmiddag gezien, geweldig weer
Is er al bekend of er een season 4 komt en zo ja wanneer?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_IT_Crowdquote:Graham Linehan is optimistic about doing a fourth series too, if Channel 4 will commission it.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was S3 grappig. Vooral die met die voetbalsupporters
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:08 schreef Jump het volgende:
Het beste van al vind ik nog steeds de 1337 ondertiteling op de DVDs van seizoen 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://bbcentral.wordpres(...)-crowd-series-2-dvd/
Ja dat gevoel heb ik nu ook, als je alleen maar download heb je die exrta's niet.quote:
Oud nieuws, maarja, goed nieuwsquote:IT Crowd and Peep Show get new series orders
Simon Brew
Both IT Crowd and Peep Show win news series in 2010....
Published on Mar 19, 2009
Channel Four, in spite of its well-reported financial ‘challenges', has been busy recommissioning a pair of its most popular comedy series. And we're really rather pleased about it.
First up, there's going to a fourth series of The IT Crowd. Writer Graham Linehan has ended his two most popular shows to date before The IT Crowd at three series - Black Books and Father Ted - but he'd earlier said that he hoped a fourth run of the show would get the green light. The new series is set to air next year.
Meanwhile, even though the sixth series of Mitchell & Webb's Peep Show hasn't yet been broadcast - it's on the schedules for the summer - a seven series has got the green light, for broadcast in 2010. Good news...
Bron?quote:
Als ze in maart pas beginnen met filmen, dan vrees ik dat we nog een aantal maanden moeten wachten.quote:http://en.wikipedia.org/wiki/The_IT_Crowd
Creator Linehan commented in early 2009 that he is optimistic about doing a fourth series. Cast member Chris O'Dowd stated "Hopefully what's going to happen is we'll do a Christmas special this summer, and then another series later on," in an interview posted in May 2009.[22]
Despite his comments, on December 18th, Graham Linehan confirmed via Twitter that there would not be a Christmas special.[23] On December 29, he indicated that filming for the fourth series of the show will begin in March 2010.
Ja, het filmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Als ze in maart pas beginnen met filmen, dan vrees ik dat we nog een aantal maanden moeten wachten.
http://www.channel4.com/programmes/the-it-crowdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Als ze in maart pas beginnen met filmen, dan vrees ik dat we nog een aantal maanden moeten wachten.
Kijk linksonderquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/programmes/the-it-crowd
kijk rechts
quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijk linksonder. Series 1, episode 3
.
Probeer "Not going out" eens. De eerste aflevering moet je een beetje doorheen, maar Lee Mack is zo gevat.... geweldige serie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Codho het volgende:
Ben nu op zoek naar een andere comedy om te kijken. Suggesties?
'Father Ted' vind je dan sowieso geweldig!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Codho het volgende:
Ben nu op zoek naar een andere comedy om te kijken. Suggesties? Ik houd sowieso wel van de Britse comedies (zoals Black Books, Peep Show, The Office en Little Britain en klassiekers als Monty Python's Flying Circus, Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en Blackadder)
Men Behaving Badly?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Codho het volgende:
Geweldige serie. Had eigenlijk nooit echt de moeite genomen het te kijken maar afgelopen week toch maar geprobeerd en binnen 6 dagen alle aflevering er doorheen gejaagd!
Ben nu op zoek naar een andere comedy om te kijken. Suggesties? Ik houd sowieso wel van de Britse comedies (zoals Black Books, Peep Show, The Office en Little Britain en klassiekers als Monty Python's Flying Circus, Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en Blackadder)
Red Dwarfquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Men Behaving Badly?
Red Dwarf?
Fast Show?
Fry & Laurie?
Reeves & Mortimer?
quote:
http://entertainment.slas(...)or-Season-4?from=rssquote:"Every geek's favourite non-sci-fi show (the original UK one, not the abysmally bad German and US remakes) is coming back for a fourth season! According to the IMDB's message board, it should be on the air 'Juneish.' While you wait, you can check out what kind of vintage hardware will be on the show this time, and remember: if you illegally download movies, you will face the consequences!"
Nicequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://entertainment.slas(...)or-Season-4?from=rss
quote:The IT Crowd gets fifth series
Channel 4's Bafta-winning sitcom has been recommissioned, says its creator, Graham Linehan
Channel 4's Bafta-winning sitcom The IT Crowd is to get a fifth series, its creator and director Graham Linehan announced last night.
Speaking at preview screening of the show's fourth season – which will be broadcast this summer – Linehan said that a fifth series had already been commissioned.
Linehan, who also wrote Father Ted with Arthur Mathews and Black Books with Dylan Moran, said that after four seasons of writing The IT Crowd alone, he intended to put together a team of writers to work on the fifth series.
In a question and answer session in front of an audience that included IT Crowd extras who had been recruited via Twitter – or as Roy calls it in one upcoming episode, Chitter – Linehan, (@glinner) said the social networking site was a brilliant resource for writers.
Cast members Katherine Parkinson and Richard Ayoade described Linehan's directing style as "chaotic but brilliant". Linehan himself described rewriting a major plotline in one episode only days before it was recorded.
The two new episodes screened last night featured Ayoade's Moss getting competitive over Countdown and extolling the joys of role-play games.
But Ayoade, who also played Moss in the ill-fated US version of the show, said he never watches his own performance. "I've seen myself before and I didn't love it, so I decided not to go back for repeat custom," he added.
Asked which comedy shows he found inspiring, Linehan named Pulling, the axed BBC3 sitcom starring Sharon Horgan; and the US TV series Tim and Eric Awesome Show, Great Job! and Eastbound & Down.
The IT Crowd returns to Channel 4 in June.
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:34 schreef Jovatov het volgende:
Nou, het is juni, van mij mogen ze komen!
En als ze er voor het vijfde seizoen meer schrijvers op zetten, betekent dat ook meer afleveringen per seizoen?
In Amerika? GB? NL?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef ScarFace- het volgende:
Comedy central pikt het weer eens op en zend het op de zondag avond uit.
Nederland, http://www.comedycentral.nl/shows/the_it_crowd/quote:
quote:
Dat doet hij verdraait goed...quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:54 schreef Xrenity het volgende:
Er staat al een webrip van e01 op internet
En hij is hilarisch!![]()
Niet 720p, maar zeer zeer acceptabel met goed geluidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Wat voor kwaliteit?
quote:Series 4 | Episode 2 | The Final Countdown
Moss becomes a celebrity by beating all records on a popular puzzle show...at the other end of human life Roy is mistaken for a window cleaner, while Jen is preoccupied with Douglas' secret meetings with lots of women in fluffy dressing gowns.
Next on Channel 4 Fri 02 Jul, 10PM
Die is echt goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, mag niet. Maar bedankt voor de heads up. We kennen de weg welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:57 schreef MilaNL het volgende:
S04E02 is weer te vinden online.
Weet niet of een downloadlink mag..
Leuke Duke Nukem referentie was datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:22 schreef Salamander het volgende:
"I came here to drink milk, and kick ass. And I`ve just fineshed my milk"
Stukken beter dan de vorige aflevering die leuk, maar niet heel goed was naar mijn idee.
Nee, maar we vinden 'm welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:57 schreef MilaNL het volgende:
S04E02 is weer te vinden online.
Weet niet of een downloadlink mag..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:40 schreef Captain_Zappa het volgende:
Jen: Mister Reynholm i dont need to remind you of the report that announced Reynholm Industries as institutely sexist organisation
Reynholm: Now you hold on a minute sugertits
hahahahahahaa die vind ik echt fantastisch
Op de fansite van de serie konden liefhebbers tips insturen om het kantoor in seizoen 4 nog 'realistischer' in te richten. Volgens mij zat die sticker daar ook tussenquote:
Lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Op de fansite van de serie konden liefhebbers tips insturen om het kantoor in seizoen 4 nog 'realistischer' in te richten. Volgens mij zat die sticker daar ook tussen
Erg flauwe variantquote:Op maandag 5 juli 2010 19:01 schreef Jovatov het volgende:
Prima aflevering, wederom hardop kunnen lachen
Beste moment had ik al in de preview gezien:
"I came here to drink milk and kick ass, and I'm all out of milk."
Het succes zit hem in de knulligheid, die veel ICT-ers ook hebben. Op dat vlak is het juist heel goed geacteerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef Azijnproever het volgende:
Wat ontzettend niet grappig en slecht geacteerd.
Eensch. Ik werk bij een ICT-dienstverlener en hier smullen ze ervan. Wij servicemanagementfiguren vinden waar Roy mee weg komt geweldig en de knulligheid van Moss is precies hoe wij beheerders zien. Jenn en Douglas zijn voor ons erg herkenbaar als 'de klant'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Het succes zit hem in de knulligheid, die veel ICT-ers ook hebben. Op dat vlak is het juist heel goed geacteerd.
Humor is inderdaad persoonlijk, je moet wel een beetje into computers zijn (en zelf een beetje nerd zijn) om het te kunnen plaatsen denk ik
Dat is niet zo moeilijk met maar 6 afl per seizoenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:24 schreef qwerty101 het volgende:
Ja inderdaad dit is echt een geweldige serie! Ik heb serieus in een week seizoen 1 t/m 3 gekeken, en sinds gisteren begonnen aan seizoen 4!
Dit topic stamt uit 2006 he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef shifto het volgende:
Och nu pas een topic? Ik prees dit program al toen seizoen 1 net uit was!geweldige serie. En kwam er van de week achter dat er nieuwe eps zijn en seizoen 4 begonnen is
EIFFELTOWER!
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:01 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuk, maar niet beter dan de eerste 2 afleveringen van dit seizoen.
quote:Moss: The jacket! He's still wearing the jacket!
Jen: Are you alright Roy?
Moss: Is it the jacket? Because it should be!
Het mist een beetje het nerdige uit de eerste seizoenen, het is tegenwoordig meer een algemene sitcom. Jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
Afleveringen 1 t/m 4 gekeken. Af en toe geglimlacht.
Zóveel slechter dan voorgaande seizoenen.
En dat ingeblikte gelach na iedere zin... Zo flippin' irritant!
inderdaad, ik vond het erg jammer dat Denholm dood was, maar nu ik een beetje gewend ben aan Douglas, mis ik em helemaal niet meerquote:
Eens. Vanavond nieuwe aflevering.quote:
ben benieuwd dan. De eerste scene van de serie met Denham was al geweldig, en toen ie uit het raam sprong helemaalquote:
Moss die reboot is ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks de vreselijk platte humor lag ik om dit stuk toch wel heel erg in een deuk
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |