Erg flauwe variantquote:Op maandag 5 juli 2010 19:01 schreef Jovatov het volgende:
Prima aflevering, wederom hardop kunnen lachen
Beste moment had ik al in de preview gezien:
"I came here to drink milk and kick ass, and I'm all out of milk."
Het succes zit hem in de knulligheid, die veel ICT-ers ook hebben. Op dat vlak is het juist heel goed geacteerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef Azijnproever het volgende:
Wat ontzettend niet grappig en slecht geacteerd.
Eensch. Ik werk bij een ICT-dienstverlener en hier smullen ze ervan. Wij servicemanagementfiguren vinden waar Roy mee weg komt geweldig en de knulligheid van Moss is precies hoe wij beheerders zien. Jenn en Douglas zijn voor ons erg herkenbaar als 'de klant'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Het succes zit hem in de knulligheid, die veel ICT-ers ook hebben. Op dat vlak is het juist heel goed geacteerd.
Humor is inderdaad persoonlijk, je moet wel een beetje into computers zijn (en zelf een beetje nerd zijn) om het te kunnen plaatsen denk ik
Dat is niet zo moeilijk met maar 6 afl per seizoenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:24 schreef qwerty101 het volgende:
Ja inderdaad dit is echt een geweldige serie! Ik heb serieus in een week seizoen 1 t/m 3 gekeken, en sinds gisteren begonnen aan seizoen 4!
Dit topic stamt uit 2006 he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef shifto het volgende:
Och nu pas een topic? Ik prees dit program al toen seizoen 1 net uit was!geweldige serie. En kwam er van de week achter dat er nieuwe eps zijn en seizoen 4 begonnen is
EIFFELTOWER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |