Dat doet hij verdraait goed...quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:54 schreef Xrenity het volgende:
Er staat al een webrip van e01 op internet
En hij is hilarisch!![]()
Niet 720p, maar zeer zeer acceptabel met goed geluidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Wat voor kwaliteit?
quote:
quote:Series 4 | Episode 2 | The Final Countdown
Moss becomes a celebrity by beating all records on a popular puzzle show...at the other end of human life Roy is mistaken for a window cleaner, while Jen is preoccupied with Douglas' secret meetings with lots of women in fluffy dressing gowns.
Next on Channel 4 Fri 02 Jul, 10PM
Die is echt goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, mag niet. Maar bedankt voor de heads up. We kennen de weg welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:57 schreef MilaNL het volgende:
S04E02 is weer te vinden online.
Weet niet of een downloadlink mag..
Leuke Duke Nukem referentie was datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:22 schreef Salamander het volgende:
"I came here to drink milk, and kick ass. And I`ve just fineshed my milk"
Stukken beter dan de vorige aflevering die leuk, maar niet heel goed was naar mijn idee.
Nee, maar we vinden 'm welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:57 schreef MilaNL het volgende:
S04E02 is weer te vinden online.
Weet niet of een downloadlink mag..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:40 schreef Captain_Zappa het volgende:
Jen: Mister Reynholm i dont need to remind you of the report that announced Reynholm Industries as institutely sexist organisation
Reynholm: Now you hold on a minute sugertits
hahahahahahaa die vind ik echt fantastisch
Op de fansite van de serie konden liefhebbers tips insturen om het kantoor in seizoen 4 nog 'realistischer' in te richten. Volgens mij zat die sticker daar ook tussenquote:
Lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Op de fansite van de serie konden liefhebbers tips insturen om het kantoor in seizoen 4 nog 'realistischer' in te richten. Volgens mij zat die sticker daar ook tussen
Erg flauwe variantquote:Op maandag 5 juli 2010 19:01 schreef Jovatov het volgende:
Prima aflevering, wederom hardop kunnen lachen
Beste moment had ik al in de preview gezien:
"I came here to drink milk and kick ass, and I'm all out of milk."
Het succes zit hem in de knulligheid, die veel ICT-ers ook hebben. Op dat vlak is het juist heel goed geacteerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef Azijnproever het volgende:
Wat ontzettend niet grappig en slecht geacteerd.
Eensch. Ik werk bij een ICT-dienstverlener en hier smullen ze ervan. Wij servicemanagementfiguren vinden waar Roy mee weg komt geweldig en de knulligheid van Moss is precies hoe wij beheerders zien. Jenn en Douglas zijn voor ons erg herkenbaar als 'de klant'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Het succes zit hem in de knulligheid, die veel ICT-ers ook hebben. Op dat vlak is het juist heel goed geacteerd.
Humor is inderdaad persoonlijk, je moet wel een beetje into computers zijn (en zelf een beetje nerd zijn) om het te kunnen plaatsen denk ik
Dat is niet zo moeilijk met maar 6 afl per seizoenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:24 schreef qwerty101 het volgende:
Ja inderdaad dit is echt een geweldige serie! Ik heb serieus in een week seizoen 1 t/m 3 gekeken, en sinds gisteren begonnen aan seizoen 4!
Dit topic stamt uit 2006 he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef shifto het volgende:
Och nu pas een topic? Ik prees dit program al toen seizoen 1 net uit was!geweldige serie. En kwam er van de week achter dat er nieuwe eps zijn en seizoen 4 begonnen is
EIFFELTOWER!
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:01 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuk, maar niet beter dan de eerste 2 afleveringen van dit seizoen.
quote:Moss: The jacket! He's still wearing the jacket!
Jen: Are you alright Roy?
Moss: Is it the jacket? Because it should be!
Het mist een beetje het nerdige uit de eerste seizoenen, het is tegenwoordig meer een algemene sitcom. Jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
Afleveringen 1 t/m 4 gekeken. Af en toe geglimlacht.
Zóveel slechter dan voorgaande seizoenen.
En dat ingeblikte gelach na iedere zin... Zo flippin' irritant!
inderdaad, ik vond het erg jammer dat Denholm dood was, maar nu ik een beetje gewend ben aan Douglas, mis ik em helemaal niet meerquote:
Eens. Vanavond nieuwe aflevering.quote:
ben benieuwd dan. De eerste scene van de serie met Denham was al geweldig, en toen ie uit het raam sprong helemaalquote:
Moss die reboot is ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks de vreselijk platte humor lag ik om dit stuk toch wel heel erg in een deuk
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |