quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:27 schreef BlackSheep het volgende:
Dat windows opstartgeluid toen Moss zijn ogen weer open deed
Je hoeft je er niet voor te schamen hoorquote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
![]()
Mooiste ITCrowd moment voor mij blijft nog steeds dat nieuwe alarmnummer. 0118 999 88199 9119 725......3
Ja dat was uit mijn hoofd, ik hoop niet dat het echt klopt![]()
![]()
Dat was echt briljantquote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
![]()
Mooiste ITCrowd moment voor mij blijft nog steeds dat nieuwe alarmnummer. 0118 999 88199 9119 725......3
Ja dat was uit mijn hoofd, ik hoop niet dat het echt klopt![]()
![]()
Whehehe, die website van Reynholm Industries is ook leuk: www.reynholm.co.ukquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:45 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, dat filmpje over "Friendface"
Voor de rest vond ik hem wat minder, helemaal na de vorige 2, maar het blijft een erg briljante serie
Owhttp://www.friendface.co.uk/
Ow, je kan ook inloggen @ intranet, Moss' wachtwoord staat in zijn open-dirquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehehe, die website van Reynholm Industries is ook leuk: www.reynholm.co.uk
Ja, dat heb ik ook. Niet nodig. Maar na een tijd hoor je het niet meer eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb me het hele "seizoen" zitten ergeren aan de ingeblikte lachjes. Maar wel allemaal erg grappig, vooral de internet-aflevering.
"Oh no, the internet! We're all going to die!!"
De vorige was waarschijnlijk de beste ooitquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
Weer een leuke aflevering
De Joker
"A WEEK?!?"quote:Op zondag 28 december 2008 11:58 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
De vorige was waarschijnlijk de beste ooit![]()
Die van deze week met de kalender was ook top. Moss die een week op vakantie is, zonder dat ze het door hebben
Hij komt username vragenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie ook allemaal dit wallpaper?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weten ze zelf denk ik nog niet:quote:Op zondag 4 januari 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
Heb trouwens de laatste twee afleveringen vanmiddag gezien, geweldig weer
Is er al bekend of er een season 4 komt en zo ja wanneer?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_IT_Crowdquote:Graham Linehan is optimistic about doing a fourth series too, if Channel 4 will commission it.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was S3 grappig. Vooral die met die voetbalsupporters
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:08 schreef Jump het volgende:
Het beste van al vind ik nog steeds de 1337 ondertiteling op de DVDs van seizoen 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://bbcentral.wordpres(...)-crowd-series-2-dvd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |