Ik daal met hem mee.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
Down it goes.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
Ook ik geef toe aan verwachtingspatronen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
Grapefruitsap is zo bitter dat het bijna nergens bij pastquote:Op woensdag 20 september 2006 11:37 schreef ehqo het volgende:
Zojuist had ik als ontbijt gemaakt, een uitsmijter op geroosterd brood met rosbief. En erbij een glas grapefruitsap. Maar die smaak paste helemaal niet bij de uitsmijter. Dat was toen jammer.
Behalve bij een grapefruit an sich.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Grapefruitsap is zo bitter dat het bijna nergens bij past
Sorry. Ik had geen verwachtingen moeten hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ook ik geef toe aan verwachtingspatronen.
En suiker.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Behalve bij een grapefruit an sich.
Ben je nog ziek? Heb je sokken, gedrenkt in azijn aan? Dat helpt, tegen koorts. Mocht je dat hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
Thee met honing. Fijn.
Ik heb geen koorts. Ik ben misselijk, verkouden en heb hoofdpijn. En last van mijn keel.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben je nog ziek? Heb je sokken, gedrenkt in azijn aan? Dat helpt, tegen koorts. Mocht je dat hebben.
Of doorgesneden uien onder je oksels klemmen!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben je nog ziek? Heb je sokken, gedrenkt in azijn aan? Dat helpt, tegen koorts. Mocht je dat hebben.
De doorgesneden uien of menstruatie?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:43 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Gàtverdamme.
Dat vloeien.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
De doorgesneden uien of menstruatie?
Ik kan het toch niet onderdrukken!quote:
Letters zeggen vaak niet genoeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Interpretatie. Meh.
Ze missen emotie.quote:
Maar, letters missen soms 'de juiste interpretatie' en dus eigenlijk ook de emotie. Of dan, niet de juiste emotie.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:56 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Emotie is een gevolg van interpretatie, dames en heren. Laten we de dingen niet door elkaar gaan gooien.
Letters kunnen geen interpretatie "hebben", een mèns heeft een interpretatievermogen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar, letters missen soms 'de juiste interpretatie' en dus eigenlijk ook de emotie. Of dan, niet de juiste emotie.
"De manier waarop de mens die letterreeks interpreteert." Dan, toch zeker?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:02 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Letters kunnen geen interpretatie "hebben", een mèns heeft een interpretatievermogen.
Dat zeg ik, ja. Maar die is menselijk, niet van de letters zelf.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
"De manier waarop de mens die letterreeks interpreteert." Dan, toch zeker?
Dan is de tekortkoming van de letters toch, multi-interpreteerbaar zijn? Ook al ligt de fout bij de mens.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:05 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ja. Maar die is menselijk, niet van de letters zelf.
Ik ben ook tevreden met jouw geslacht.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef Chowi het volgende:
Nou! Ik ben wel tevreden met mijn geslacht.
Dat hoor ik vaker, dank je.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden met jouw geslacht.
Hoezo, een tekortkoming? Er moet gewoon met nuance gehandeld worden, dat maakt het juist zo groots.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan is de tekortkoming van de letters toch, multi-interpreteerbaar zijn? Ook al ligt de fout bij de mens.
Pics.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden met jouw geslacht.
Is het goed als ik dit verbied?quote:
Wat deed je met de bloedspetters op de muren?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:12 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een vrouw geslacht.
Nou, vooral over mijn LP's zat het. En de vloer natuurlijk. Búh.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat deed je met de bloedspetters op de muren?
Het is natuurlijk niet zo slim om zoiets binnenshuis uit te voeren, hè. Dan doe je het op een open plek, midden in het bos, waar geen mensen komen, om vervolgens haar stukken in een afvalzak te gooien.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Nou, vooral over mijn LP's zat het. En de vloer, natuurlijk. Búh.
Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen gedaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo slim om zoiets binnenshuis uit te voeren, hè. Dan doe je het op een open plek, midden in het bos, waar geen mensen komen, om vervolgens haar stukken in een afvalzak te gooien.
Wat vonden de buren ervan? Van de macabere geluiden?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen gedaan.
Oh, ik ben een stille.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat vonden de buren ervan? Van de macabere geluiden?
Zelfs in de boel schoonmaken vind jij je voldoening dan??quote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen gedaan.
Ik kan niet zeggen dat ik er ooit voldoening in gevonden heb.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:48 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Zelfs in de boel schoonmaken vind jij je voldoening dan??
Geniet u een voorkeur, wat het merk betreft?quote:
Yebisu.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geniet u een voorkeur, wat het merk betreft?
wrom niet?quote:
ik geniet van een goed duits biertje, voordeel van 5km bij de grens te wonen.Maar ook een leffe gaat er altijd in. En hertog janquote:Op woensdag 20 september 2006 12:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geniet u een voorkeur, wat het merk betreft?
stofzuigen kan een stuk leuker worden met bierquote:Op woensdag 20 september 2006 12:55 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ik ben met wat huishoudelijke taken bezig..
Dat heb ik nooit gehad. Geef.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:58 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ehm. Ik ga jou dus niets géven, dat begrijp je natuurlijk wel.
Moet op een trapje met water en glas en zo...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
stofzuigen kan een stuk leuker worden met bier
Nou, je kunt toch laten proeven?quote:
Word je daar gelukkiger door?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:12 schreef mcDavid het volgende:
Zal ik die foto van mijn neus nog een keer posten?
Niks mis met wat onderlinge overeenstemming.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:12 schreef MudBabe het volgende:
*high five*
Ik had het nog niet eens gelezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:12 schreef MudBabe het volgende:
*high five*
Chowi, je bent er stil van?
Overigens, hoe kun je zeggen "jou kennende"?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens gelezen.
Kleine letter c Chowi!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
Cerreur!
Zoveel maakt het toch niet uit, als ik je naam voluit typ?quote:
Gezellig, ik ook!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:44 schreef Janetje het volgende:
Zo, ik ben ook weer op school.
En Taksi, veel Taksi.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef cerreur het volgende:
WORST, SPEK, HAVERMOUT, BREIPATRONEN!
Gezellig, hier ook!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
Wat is het godsgruwelijk heet hier.
Jij bent echt je preuts-zijn kwijtquote:Op woensdag 20 september 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
Wat is het ben ik godsgruwelijk heet hier.
Sinds dr geboorte, als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Jij bent echt je preuts-zijn kwijt![]()
Hoe gaat het met de vingers van je zusje?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hier is het best koud.
Ze zitten in het gips nu voor een week of vier.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vingers van je zusje?
Wel tof als ze iemand een ram wil verkopen!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze zitten in het gips nu voor een week of vier.
Haar broer, ofzoquote:Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel tof als ze iemand een ram wil verkopen!
Breng haar niet op ideeën!quote:
Welke boeken heb je dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Nieuwe boeken zijn oké.
Als in gruwelijk tof of als in gruwelijk spice girls?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Net de gruwelijkste vertaling ooit ingeleverd.
Nog gruwelijker dan die van MTV zaterdag?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Net de gruwelijkste vertaling ooit ingeleverd.
Spice Girls ^ 5quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Als in gruwelijk tof of als in gruwelijk spice girls?
of die van pirates of the carabien 2?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog gruwelijker dan die van MTV zaterdag?
Herkenbaar. En nu ga ik naar een vergadering, verdomme weer zo'n late avond vandaag. Tyfuszooi 13.gifquote:Op woensdag 20 september 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
Druk.
het is vanaf 32!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef Ghostbuster het volgende:
AUTIST!!!!
iedereen die een score had boven de 30
Ik noem geen namen
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef Ghostbuster het volgende:
AUTIST!!!!
iedereen die een score had van 32 of meer
Ik noem geen namen
stond daar echt "carabien" in dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
of die van pirates of the carabien 2?
Ja dat was de bedoeling ookquote:Op woensdag 20 september 2006 17:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je nou de edit functie gebruikt
Nee das gewoon een spelfout van mijquote:Op woensdag 20 september 2006 17:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stond daar echt "carabien" in dan?
n00bquote:Op woensdag 20 september 2006 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling ook
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef mariaslittleelbows het volgende:
This is a windows world, this is a spell to cast.
Morituri te salutant.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef Misstique het volgende:
Avé.
Ik ook maar ik ga eerst etenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:29 schreef cerreur het volgende:
Ik heb bier.
quote:
Ik ook.. Nou eeuh bier dan...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ga eerst eten
Onder andere.quote:
Kruipen in plaats van fietsen??quote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef Janetje het volgende:
Anderhalf uur doen over een stukje van 30 minuten.. volgens mij heb ik een nieuw record gezet...
Watvoor stukje? Stukje lopen? Stukje taart? Stukje tekst? Stukje zagen? Stukje tekenen?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef Janetje het volgende:
Anderhalf uur doen over een stukje van 30 minuten.. volgens mij heb ik een nieuw record gezet...
Wachten op de bus in plaats van in de bus zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Kruipen in plaats van fietsen??
AUTIST!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, goed dat je me even op die post attendeert, ik had er overheen gelezen!
Babe.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef Dagonet het volgende:
20:10 schop
Geen idee.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[..]
Waar heb ik dit toch eerder gezien.
"Daar".quote:Op woensdag 20 september 2006 20:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[..]
Waar heb ik dit toch eerder gezien.
Hier ben ik al.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef Dagonet het volgende:
AUTIST!
Cool ik kan in bad nuquote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Misstique het volgende:
Wat een saaie kutboel hier vanavond!
Vraag gedaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Misstique het volgende:
Wat een saaie kutboel hier vanavond!
Ik las 'Limburgering'..quote:Op woensdag 20 september 2006 20:15 schreef Dagonet het volgende:
/inburgering
Al ontwennings verschijnselen?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. ik heb bijna 3 topics gemist.
Ik heb jóu gemist.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het vorige even vluchtig bekeken vanochtend toen ik even afleiding nodig had. Maar het was saai. dus nee.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Ga je teruglezen c_c?
Sorry, ik was even bezig met schoon (klinkt zó te zwaar)vaders ontmoeten, om vervolgens een nacht al flauwvallend en kokhalzend en met zware buikpijn door te brengen. Het heeft indruk gemaakt.quote:
Jij bent gewoon iemand met een identiteitscrisis, rook van Rotterdam of praten met behulp van een tolk onder de rook van het Ruhrgebied.quote:
Ohja. Nu ik niet teruglees. BS, neem ik aan?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Misstique, van zes tot half negen slapen slaat echt nergens op.
Dat hangt van uw nachtelijke activiteiten af.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Misstique, van zes tot half negen slapen slaat echt nergens op.
It's not fair..quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent gewoon iemand met een identiteitscrisis, rook van Rotterdam of praten met behulp van een tolk onder de rook van het Ruhrgebied.
Eh. Slapen?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hangt van uw nachtelijke activiteiten af.
Hmm. Uw lichaam is oververmoeid?quote:
Hoogstwaarschijnlijk, wiegende Mullein.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja. Nu ik niet teruglees. BS, neem ik aan?
Van het lezen zeker.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmm. Uw lichaam is oververmoeid?
Wellicht. Als het in sanskriet geschreven was.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Van het lezen zeker.
Dat wil ik ook. Kan je mij dat leren?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh. Ik ga maar uit van een nasleep van de griep.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellicht. Als het in sanskriet geschreven was.
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook. Kan je mij dat leren?
Het helpt, maar ik kan het niet echt aanraden als the way to go, zeg maar.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik was even bezig met schoon (klinkt zó te zwaar)vaders ontmoeten, om vervolgens een nacht al flauwvallend en kokhalzend en met zware buikpijn door te brengen. Het heeft indruk gemaakt.
Je kan ook gewoon toegeven dat ik je uitgeput heb hoor!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het vorige even vluchtig bekeken vanochtend toen ik even afleiding nodig had. Maar het was saai. dus nee.
[..]
Sorry, ik was even bezig met schoon (klinkt zó te zwaar)vaders ontmoeten, om vervolgens een nacht al flauwvallend en kokhalzend en met zware buikpijn door te brengen. Het heeft indruk gemaakt.
Als jij altijd zo'n uitwerking op vrouwen hebt zou ik toch maar homo wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat ik je uitgeput heb hoor!
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij altijd zo'n uitwerking op vrouwen hebt zou ik toch maar homo worden.
Ik zal m'n hand nog eens over je mond leggen als je boven het lawaai van de heimachine bij CS mijn naam dreigt uit te schreeuwen van genot.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij altijd zo'n uitwerking op vrouwen hebt zou ik toch maar homo worden.
Je piemel, bedoel je?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef rompompom het volgende:
het lawaai van de heimachine bij CS.
Omdat het werkt. Lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef ehqo het volgende:
Waarom gebruiken vrouwen toch áltijd weer seks om iets gedaan te krijgen?
Je bent homo geworden?quote:
Dat niet, maar ik heb een hekel aan seks gebruiken voor zoiets, dus ik geef er expres niet aan toe.quote:
Nou, vertel, wat heb je gedaan voor Mt.?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef ehqo het volgende:
Waarom gebruiken vrouwen toch áltijd weer seks om iets gedaan te krijgen?
Hee, zou ik er dan niet aan toegeven?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, vertel, wat heb je gedaan voor Mt.?
Gaat je niks aan.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, vertel, wat heb je gedaan voor Mt.?
En jij hebt haar of jezelf er mee?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb een hekel aan seks gebruiken voor zoiets, dus ik geef er expres niet aan toe.
Scherp!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hee, zou ik er dan niet aan toegeven?
Ook al zo scherp!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En jij hebt haar of jezelf er mee?
Awel, ze wou me overhalen tot een relatie, die al enkele maanden geleden beëindigt was, en dat wou ik zo halen, had ik al duidelijk gemaakt, zo deed ik vandaag eens te meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En jij hebt haar of jezelf er mee?
Dat wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
Een goedenavond.
In mijn uitspraken schuilt doorgaans een kern van waarheid.quote:
Ik hou ze in de gaten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn uitspraken schuilt doorgaans een kern van waarheid.
Of hard neuken en dan een tientje naast d'r neer leggen. Dan snapt ze de hint wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Awel, ze wou me overhalen tot een relatie, die al enkele maanden geleden beëindigt was, en dat wou ik zo halen, had ik al duidelijk gemaakt, zo deed ik vandaag eens te meer.
Ik ben ook nog niet zo gek lang thuis. Amsterdam in de avondspits is geen aanrader.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef Pheno het volgende:
Thuis na werk. Eindelijk
Van 8.30 af, dus ik ben moe.. Om 21.30 vertrokken in hilversum, 22.00 in nijmegenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo gek lang thuis. Amsterdam in de avondspits is geen aanrader.
Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of hard neuken en dan een tientje naast d'r neer leggen. Dan snapt ze de hint wel.
quote:
Heb ik wel 's gehad.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Hoe komt een mens aan een wondje onder dat randje op zijn oorschelp?
Dat siert je.quote:
Gebeurd bij het knippen of scheren van de haren?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Hoe komt een mens aan een wondje onder dat randje op zijn oorschelp?
Ik vind het maar nergens op slaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik wel 's gehad.
Geen idee hoe though.
Het is te hoog voor mijn baard en de kapper is al een hele tijd geleden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gebeurd bij het knippen of scheren van de haren?
Ik mag morgen om 5.45 abfahren naar een onmogelijk gat naast Almelo.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Pheno het volgende:
Van 8.30 af, dus ik ben moe.. Om 21.30 vertrokken in hilversum, 22.00 in nijmegen
fijn is datquote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mag morgen om 5.45 abfahren naar een onmogelijk gat naast Almelo.
Ergo, ik drink er ééntje en ga dan lekker slapen. Später.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef JDude het volgende:
Ik mag morgen om 5.45 abfahren naar een onmogelijk gat naast Almelo.
Niet zó! Mt. begrijpt het. Ik heb van haar gehouden, en koester wat we hadden. Dan doe je zoiets niet, vind ik.quote:
Mss een beetje ofzo. Of mss dat je er jeuk had en eraan gekrapt hebt en dat je het pas later voelde dat je een sneetje heb gemaakt ofzo.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Het is te hoog voor mijn baard en de kapper is al een hele tijd geleden.
Ik snap je, e.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef ehqo het volgende:
Niet zó! Mt. begrijpt het. Ik heb van haar gehouden, en koester wat we hadden. Dan doe je zoiets niet, vind ik.
Moge uwer dromen van de zoetsten in zijn soort zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Wat een verschikkelijk deerniswekkende dag. Ik ga te bedde. Avé.
Liefquote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet zó! Mt. begrijpt het. Ik heb van haar gehouden, en koester wat we hadden. Dan doe je zoiets niet, vind ik.
Dat is meer informatie dan ik hoefde te weten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef Pheno het volgende:
Misschien dat ik eens een baard laat staan, dan heb ik tenminste nog ergens zichtbaar haar
Ik loop niet naakt over straatquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is meer informatie dan ik hoefde te weten.
Daarom.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vind het meer normaal. Maar schijnbaar is dat het tegenwoordig niet.
Braaf. Dat zeiden de mannen in de witte jassen ook tegen mij dat ik dat eens moet proberen. Sindsdien draag ik kleren in het openbaar.quote:
Je kan ook haartransplantatie doen. Dan heb je ook nog de optie om neger te worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef Pheno het volgende:
En als ik mijn gezicht met baard nu omdraai, dan heb ik weer hoofdhaar. Mwoa, medisch gezien nog wat problemen denk ik
Liefquote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik neukte trouwens ook nooit op de 1e date
Baardhaar op je hoofd laten implanterenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan ook haartransplantatie doen. Dan heb je ook nog de optie om neger te worden.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet heel concreet waar je nu precies op doelt, maar bedankt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef Misstique het volgende:ehqo
Met elke post die je zet, stijg je in mijn aanzien.
die optie heb ik al genomenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan ook haartransplantatie doen. Dan heb je ook nog de optie om neger te worden.
Ik las update...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij update hoort downtime. De een zit dan te F5en en de ander, tja.quote:
Wat schattigquote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Arjan Ederveen liet in dertig minuten een keer schaamhaar van een ander op z'n hoofd zettenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG. Hoeveel kreeg hij ervoor?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Arjan Ederveen liet in dertig minuten een keer schaamhaar van een ander op z'n hoofd zetten
Cultuurbarbaar, dertig minuten was een TV programmaquote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG. Hoeveel kreeg hij ervoor?.
Welke kleur?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Arjan Ederveen liet in dertig minuten een keer schaamhaar van een ander op z'n hoofd zetten
Dude, dat is jaren geleden. Ik weet dat ik onlangs heb gezegd dat ik een goed geheugen heb voor zinloze info, maar dat gaat zelfs voor mij te verquote:
Uhm dat wist ik wel, maar kreeg hij er geen geld voor? Of een prijs ofzo?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, dertig minuten was een TV programma
Oh. Jammer.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, dat is jaren geleden. Ik weet dat ik onlangs heb gezegd dat ik een goed geheugen heb voor zinloze info, maar dat gaat zelfs voor mij te ver
Nou gewoon. Dus.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet heel concreet waar je nu precies op doelt, maar bedankt..
Nee sex zonder liefde is als een kabouter zonder mutsquote:
Waarom lees ik dat muts nou weer in de verkeerde context?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee sex zonder liefde is als een kabouter zonder muts
Het klopt toch ook in deze context of niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom lees ik dat muts nou weer in de verkeerde context?
Ik deed het ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
En ik dacht dat ík pervers was!quote:
Omdat je sextekort hebt?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Not really.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat je sextekort hebt?
Ik heb geen idee![]()
Maar newton vond het.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef cerreur het volgende:
God zei licht!
En darwin zocht het lampje.
Dirty mind, etc.quote:
En zeggen dat ik gestoord ben hequote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je moet wel lezen, dat zei ik niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En zeggen dat ik gestoord ben he.
Een goede nacht, zeer zelfs. Een zeer goede.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
Tijd voor bed. Tot morgen popjes..
Hij is aan het overlijdenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:57 schreef cerreur het volgende:
M'n atari doet vreemd.
Hij crasht vaker dan normaal.
Snel, neem de geluiden op! Sleep Research Facility maakte een heel album van een pruttelende airco die aan het sterven was.quote:
*beademt.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:57 schreef cerreur het volgende:
M'n atari doet vreemd.
Hij crasht vaker dan normaal.
HET IS GEEN SPELCOMPUTER MAAR EEN PERSONAL COMPUTER!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zie je nu heel vreemd op een spelcomputer hijgen.
Mijn hart sloeg ook even over toen hij dat zei!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef cerreur het volgende:
[..]
HET IS GEEN SPELCOMPUTER MAAR EEN PERSONAL COMPUTER!
Rustig maar hoor.. *beademt.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef cerreur het volgende:
[..]
*bier-infuus aanlegt.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, zet er even 10.000 volt op!
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef cerreur het volgende:
[..]
Houd je wel van hé? Kinky gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |