licklepje of curtain against getting hair in your mouth when youre eating ( her )quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef P8 het volgende:
hoe heet zo'n ding in het engels? kan ik eem googlen![]()
ze deed toch niet voor hoe je hem moet gebruiken hequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb zo'n ding één keer in mijn leven gezien!
Tijdens een sexuele voorlichting op school van een 'dame op leeftijd'![]()
![]()
Ik praat er liever niet over. Sorryquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze deed toch niet voor hoe je hem moet gebruiken he![]()
Wil je nu wel iets zeggen of niet? Beetje wispelturig niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik praat er liever niet over. Sorry![]()
Dat is alles wat ik wilde zeggen en ook zei!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Wil je nu wel iets zeggen of niet? Beetje wispelturig niet?
das nie veul, maar genoeg, dank jequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik wilde zeggen en ook zei!
Dat is mijn baas ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:45 schreef RijstNatie het volgende:
admiraal_doenormaal
Nee, het is als beveiliging tegen vetspetters uit de frituur en glasscherven van bierflesjes en glazen. Het is dan ook om veilig te kunnen BeFen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef mcDavid het volgende:
Das een lapje, waarmee je gemorst bier op kunt dwijlen. Of de frituurpan mee af kunt nemen.
Toch?
Frikandellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef P8 het volgende:
ik doelde op de meer vlezige variant eigenlijk
Eigenlijk hoort het net zo normaal als een condoom te zijn. Het gaat niet om de frisheid maar om de SOA's.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
het lijkt me voor vrouwen zo kut om te zien dat een man eerst een beflapje pakt om te beffen...
de zekerheid van frisheid is er toch al niet.
hoe kan het dat ik nog nooit een soa heb opgelopen. ik vaar niet alleen door de rode zee. ik lik het topje van de daar aanwezige ijsberg nog.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort het net zo normaal als een condoom te zijn. Het gaat niet om de frisheid maar om de SOA's.
Ja ik weet het heb die dingen ook nog nooit gebruikt. Maar je hebt dan dus nooit een wijf gebeft met een soa. Heb je geluk gehad.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik nog nooit een soa heb opgelopen. ik vaar niet alleen door de rode zee. ik lik het topje van de daar aanwezige ijsberg nog.
het lijkt me echt zo fucking genant als ik een meisje met een beflapje ga likken. dan maar liever een soa. ik heb trouwens zelfs nog mooit een koortslip gehad...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ik weet het heb die dingen ook nog nooit gebruikt. Maar je hebt dan dus nooit een wijf gebeft met een soa. Heb je geluk gehad.
Neppe zeemanquote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik nog nooit een soa heb opgelopen. ik vaar niet alleen door de rode zee. ik lik het topje van de daar aanwezige ijsberg nog.
Ja, ik vind het hetzelfde als pijpen met condoom, dat doe je ook niet. Tenzij je weet dat je een soa hebt dan is het nogal asociaal om zonder bescherming met iemand anders seks te hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het lijkt me echt zo fucking genant als ik een meisje met een beflapje ga likken. dan maar liever een soa. ik heb trouwens zelfs nog mooit een koortslip gehad...
testen toch? ik laat me regelmatig testen. ook (of zelfs) met vriendin.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik vind het hetzelfde als pijpen met condoom, dat doe je ook niet. Tenzij je weet dat je een soa hebt dan is het nogal asociaal om zonder bescherming met iemand anders seks te hebben.
Je test jezelf op je vriendin?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
testen toch? ik laat me regelmatig testen. ook (of zelfs) met vriendin.
nee dat begrijp je verkeerd. ik laat mezelf regelmatig testen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je test jezelf op je vriendin?
Of begrijp ik je nu verkeerd?
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:46 schreef Anneque het volgende:
probeer eens te zoeken op 'barrier methods'.. engels voor al dat soort anticonceptie.
Zo'n lapje lijkt me idd ook compleet nix! dan kun je dus niet meer ff een vinger naar binnen steken tijdens het beffen lijkt me. En moet je zo'n ding er dan met 2 handen overheen trekken? Lijkt me al heel onhandig liggen. En dan moet je volgens mij nog heel hard likken wil ze er nog iets van voelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat begrijp je verkeerd. ik laat mezelf regelmatig testen.
beffen is leuk en zo'n lapje is niet fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |