Ik daal met hem mee.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
Down it goes.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
Ook ik geef toe aan verwachtingspatronen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
Grapefruitsap is zo bitter dat het bijna nergens bij pastquote:Op woensdag 20 september 2006 11:37 schreef ehqo het volgende:
Zojuist had ik als ontbijt gemaakt, een uitsmijter op geroosterd brood met rosbief. En erbij een glas grapefruitsap. Maar die smaak paste helemaal niet bij de uitsmijter. Dat was toen jammer.
Behalve bij een grapefruit an sich.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Grapefruitsap is zo bitter dat het bijna nergens bij past
Sorry. Ik had geen verwachtingen moeten hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ook ik geef toe aan verwachtingspatronen.
En suiker.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Behalve bij een grapefruit an sich.
Ben je nog ziek? Heb je sokken, gedrenkt in azijn aan? Dat helpt, tegen koorts. Mocht je dat hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
Thee met honing. Fijn.
Ik heb geen koorts. Ik ben misselijk, verkouden en heb hoofdpijn. En last van mijn keel.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben je nog ziek? Heb je sokken, gedrenkt in azijn aan? Dat helpt, tegen koorts. Mocht je dat hebben.
Of doorgesneden uien onder je oksels klemmen!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben je nog ziek? Heb je sokken, gedrenkt in azijn aan? Dat helpt, tegen koorts. Mocht je dat hebben.
De doorgesneden uien of menstruatie?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:43 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Gàtverdamme.
Dat vloeien.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
De doorgesneden uien of menstruatie?
Ik kan het toch niet onderdrukken!quote:
Letters zeggen vaak niet genoeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Interpretatie. Meh.
Ze missen emotie.quote:
Maar, letters missen soms 'de juiste interpretatie' en dus eigenlijk ook de emotie. Of dan, niet de juiste emotie.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:56 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Emotie is een gevolg van interpretatie, dames en heren. Laten we de dingen niet door elkaar gaan gooien.
Letters kunnen geen interpretatie "hebben", een mèns heeft een interpretatievermogen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar, letters missen soms 'de juiste interpretatie' en dus eigenlijk ook de emotie. Of dan, niet de juiste emotie.
"De manier waarop de mens die letterreeks interpreteert." Dan, toch zeker?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:02 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Letters kunnen geen interpretatie "hebben", een mèns heeft een interpretatievermogen.
Dat zeg ik, ja. Maar die is menselijk, niet van de letters zelf.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
"De manier waarop de mens die letterreeks interpreteert." Dan, toch zeker?
Dan is de tekortkoming van de letters toch, multi-interpreteerbaar zijn? Ook al ligt de fout bij de mens.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:05 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ja. Maar die is menselijk, niet van de letters zelf.
Ik ben ook tevreden met jouw geslacht.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef Chowi het volgende:
Nou! Ik ben wel tevreden met mijn geslacht.
Dat hoor ik vaker, dank je.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden met jouw geslacht.
Hoezo, een tekortkoming? Er moet gewoon met nuance gehandeld worden, dat maakt het juist zo groots.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan is de tekortkoming van de letters toch, multi-interpreteerbaar zijn? Ook al ligt de fout bij de mens.
Pics.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook tevreden met jouw geslacht.
Is het goed als ik dit verbied?quote:
Wat deed je met de bloedspetters op de muren?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:12 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een vrouw geslacht.
Nou, vooral over mijn LP's zat het. En de vloer natuurlijk. Búh.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat deed je met de bloedspetters op de muren?
Het is natuurlijk niet zo slim om zoiets binnenshuis uit te voeren, hè. Dan doe je het op een open plek, midden in het bos, waar geen mensen komen, om vervolgens haar stukken in een afvalzak te gooien.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Nou, vooral over mijn LP's zat het. En de vloer, natuurlijk. Búh.
Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen gedaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo slim om zoiets binnenshuis uit te voeren, hè. Dan doe je het op een open plek, midden in het bos, waar geen mensen komen, om vervolgens haar stukken in een afvalzak te gooien.
Wat vonden de buren ervan? Van de macabere geluiden?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen gedaan.
Oh, ik ben een stille.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat vonden de buren ervan? Van de macabere geluiden?
Zelfs in de boel schoonmaken vind jij je voldoening dan??quote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen gedaan.
Ik kan niet zeggen dat ik er ooit voldoening in gevonden heb.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:48 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Zelfs in de boel schoonmaken vind jij je voldoening dan??
Geniet u een voorkeur, wat het merk betreft?quote:
Yebisu.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geniet u een voorkeur, wat het merk betreft?
wrom niet?quote:
ik geniet van een goed duits biertje, voordeel van 5km bij de grens te wonen.Maar ook een leffe gaat er altijd in. En hertog janquote:Op woensdag 20 september 2006 12:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geniet u een voorkeur, wat het merk betreft?
stofzuigen kan een stuk leuker worden met bierquote:Op woensdag 20 september 2006 12:55 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ik ben met wat huishoudelijke taken bezig..
Dat heb ik nooit gehad. Geef.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:58 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ehm. Ik ga jou dus niets géven, dat begrijp je natuurlijk wel.
Moet op een trapje met water en glas en zo...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
stofzuigen kan een stuk leuker worden met bier
Nou, je kunt toch laten proeven?quote:
Word je daar gelukkiger door?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:12 schreef mcDavid het volgende:
Zal ik die foto van mijn neus nog een keer posten?
Niks mis met wat onderlinge overeenstemming.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:12 schreef MudBabe het volgende:
*high five*
Ik had het nog niet eens gelezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:12 schreef MudBabe het volgende:
*high five*
Chowi, je bent er stil van?
Overigens, hoe kun je zeggen "jou kennende"?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens gelezen.
Kleine letter c Chowi!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
Cerreur!
Zoveel maakt het toch niet uit, als ik je naam voluit typ?quote:
Gezellig, ik ook!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:44 schreef Janetje het volgende:
Zo, ik ben ook weer op school.
En Taksi, veel Taksi.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef cerreur het volgende:
WORST, SPEK, HAVERMOUT, BREIPATRONEN!
Gezellig, hier ook!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
Wat is het godsgruwelijk heet hier.
Jij bent echt je preuts-zijn kwijtquote:Op woensdag 20 september 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
Wat is het ben ik godsgruwelijk heet hier.
Sinds dr geboorte, als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Jij bent echt je preuts-zijn kwijt![]()
Hoe gaat het met de vingers van je zusje?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hier is het best koud.
Ze zitten in het gips nu voor een week of vier.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vingers van je zusje?
Wel tof als ze iemand een ram wil verkopen!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze zitten in het gips nu voor een week of vier.
Haar broer, ofzoquote:Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel tof als ze iemand een ram wil verkopen!
Breng haar niet op ideeën!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |