Ik weet geen cijfers uit mn hoofd. Probeer jij maar de juiste asiel-grond cijfers voor NL te vinden als buitenlander.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar staan die aantallen dan? Ik kan ze toch echt niet vinden. En als het zo massaal was moeten er toch talloze vermeldingen staan?
edit enkele duizenden. Nou dat is massaal..
Haha wat een belachelijke reply.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, want dat is "onze verantwoordelijkheid niet".
[afbeelding]
Pontius Pilatus wast zijn handen in onschuld.
enkele duizenden dus.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:24 schreef Napalm het volgende:
Dat doen ze niet als het om een paar gevallen per jaar gaat.
Link? Waarschijnlijk heb je cijfers van na de grondwetaanpassing te pakkenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef du_ke het volgende:
enkele duizenden dus.
Gezocht. En niet combineerbaar met het zielige kindertjesargument.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je van vertrouwd land, waar bekend is dat je dingen hebt losgelaten over het regime, prijs op je hoofd voor hoogverraad?
Hoor eens, dat is geen asielgrond. Vecht dan de asielgrond aan, niet het uitzetbeleid.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kinderen passen zich dus ook snel aan aan armoe, honger, oorlog, junta's, opgejaagde ouders?
Nogmaals voor de doven en slechthorenden onder ons; dat zijn politieke vluchtelingen en die verdienen wel asiel, in tegenstelling tot de economische vluchtelingen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je van vertrouwd land, waar bekend is dat je dingen hebt losgelaten over het regime, prijs op je hoofd voor hoogverraad?
Ik trek me het lot aan van de mensen die door onze bureaucratische molens al zo lang hier zitten te wachten op een antwoord, ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Haha wat een belachelijke reply.
Trek jij je lekker het lot van de totale wereldbevolking aan zeg.. Wanneer ga je beseffen dat je niet iedereen kan helpen? Het gaat hier over een land besturen, geen buurt clubhuis
Daar heeft Verdonk overigens wel vragen over aan de broek gekregen. Meerdere malen zelfs. En het gaat me niet alleen om die kinderen, het gaat me om al die mensen die al zo lang in de procedure zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Gezocht. En niet combineerbaar met het zielige kindertjesargument.
Ken je die grap over een asielzoeker die aan de grens te horen krijgt dat hij geen verblijfsvergunning krijgt omdat hij een economische vluchteling zou zijn? Want als het geen economische vluchteling zou zijn, dan had hij wel een verblijfsvergunning gekregen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:18 schreef Tikorev het volgende:
Ten eerste zijn deze 26.000 mensen geen politieke vluchtelingen (anders hadden ze wel een verblijfsvergunning gekregen).
Niet al die mensen.quote:Ten tweede hebben al deze mensen binnen 5 jaar voor het eerst een uitspraak gehad.
Zaak voor de overheid dus om vluchtelingen in het vervolg niet meer zo lang in onzekerheid te houden.quote:Ten derde geeft hij wel een heel slecht signaal; eerst wijs je economische gelukszoekers af maar als ze maar lang genoeg hier blijven en vooral kinderen krijgen kunnen ze uiteindelijk via een generaal pardon toch nog blijven.![]()
Niet omdat ze politiek vluchteling zijn maar omdat ze zogenaamd een schrijnend geval zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar weer even naar de realiteit: Ruim 40% van deze groep heeft alsnog een verblijfsvergunning gekregen na een herevaluatie.
Verdonk had iedereen die langer dan vijf jaar in Nederland was en nog nooit een uitspraak hadden gekregen een verblijfsvergunning gegeven.quote:Niet al die mensen.
Mee eens. De asielprocedure is dan ook verkort.quote:Zaak voor de overheid dus om vluchtelingen in het vervolg niet meer zo lang in onzekerheid te houden.
Hear, hear! Sidekick is hier wel erg suggestief bezigquote:Op woensdag 20 september 2006 18:57 schreef Tikorev het volgende:
Niet omdat ze politiek vluchteling zijn maar omdat ze zogenaamd een schrijnend geval zijn.
Waarbij we niet moeten vergeten dat mensen die hier lang zijn zelf hieraan bijdragen door vaak alle beroeps- en vertragingsmogelijkheden aan te grijpen, hoe kansloos ook of door papieren kwijt te raken..quote:Op woensdag 20 september 2006 18:57 schreef Tikorev het volgende:
Mee eens. De asielprocedure is dan ook verkort.
Allemaal, stuk voor stuk, het rekken van die procedure? De meeste mensen willen juist graag uitsluitsel.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hear, hear! Sidekick is hier wel erg suggestief bezig![]()
[..]
Waarbij we niet moeten vergeten dat mensen die hier lang zijn zelf hieraan bijdragen door vaak alle beroeps- en vertragingsmogelijkheden aan te grijpen, hoe kansloos ook of door papieren kwijt te raken..
Jazeker. Hoezo?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:30 schreef Het_hupt het volgende:
Had ene Pim ook al niet zo'n voorstel?![]()
Was die Pim ook niet door links verguist als rascist etc?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jazeker. Hoezo?
Ik hoor de LPF er trouwens helemaal niet meer over.
Ik doorprik een kulredenering van Tikorev en ik ben suggestief bezig? Wat een grote onzin.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Uit het rapport van de Ombudsman kwam dus dat het merendeel van de nodeloze of zelfs onwettige vertragingen van de kant van de IND kwam.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
Waarbij we niet moeten vergeten dat mensen die hier lang zijn zelf hieraan bijdragen door vaak alle beroeps- en vertragingsmogelijkheden aan te grijpen, hoe kansloos ook of door papieren kwijt te raken..
Wel in iets andere orde van grootte dat ging om 5.000 mensen die je al helemaal niet met goed fatsoen 'terug' kon sturen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:30 schreef Het_hupt het volgende:
Had ene Pim ook al niet zo'n voorstel?![]()
Is dat dan al aangetoond dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogmaals voor de doven en slechthorenden onder ons; dat zijn politieke vluchtelingen en die verdienen wel asiel, in tegenstelling tot de economische vluchtelingen.
Jij bent ook echt wel gigantisch simpel van geest he?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat dan al aangetoond dan?
Ik vind het ruiken naar een verkeizingsstunt van Bos om nog wat meer stemmers uit Allochtone hoek te krijgen
Woutertje in paniek, nu de PvdA toch niet de übermacht krijgt?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat dan al aangetoond dan?
Ik vind het ruiken naar een verkeizingsstunt van Bos om nog wat meer stemmers uit Allochtone hoek te krijgen
Neuh, gewoon iemand die met zijn voeten op de grond staat.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent ook echt wel gigantisch simpel van geest he?.
Oh kut! Ik heb mijn zonnebril in de Allochtone Hoek laten liggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Martijn_77 het volgende:Ik vind het ruiken naar een verkeizingsstunt van Bos om nog wat meer stemmers uit Allochtone hoek te krijgen
Volgens mij waren het er veel meer dan 5000.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel in iets andere orde van grootte dat ging om 5.000 mensen die je al helemaal niet met goed fatsoen 'terug' kon sturen.
Ja en z'n kop in het zand.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Neuh, gewoon iemand die met zijn voeten op de grond staat.![]()
* Het_hupt zich daar totaal niet over verbaastquote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh kut! Ik heb mijn zonnebril in de Allochtone Hoek laten liggen.
in jou belevingswereld wel.quote:
6000 volgens dit berichtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
Fortuyn zei precies hetzelfde.
En toen vonden die rechtse jojo's het wel goed.
[..]
Volgens mij waren het er veel meer dan 5000.
En dan dus alleen in combinatie met een nog veel strenger asielbeleid.quote:Fortuyn wil 'generaal pardon' voor asielzoekers
DEN HAAG - In een vraaggesprek met de regionale kranten heeft Pim Fortuyn vrijdag gepleit heeft voor een 'generaal pardon' voor uitgeprocedeerde asielzoekers die langer dan vijf jaar in Nederland zijn en de taal goed spreken. VVD en CDA hebben sterk afkeurend gereageerd op het plan van Fortuyn waarmee duizenden illegalen in Nederland een verblijfsvergunning krijgen.
In het vraaggesprek sprak Fortuyn over een "deal": een generaal pardon voor schrijnende gevallen aan de ene kant en een zeer streng toelatings- en gezinsherenigingsbeleid voor nieuwe asielzoekers aan de andere kant.
"Maar ik zeg er wel bij: het is gelijk oversteken. Blijft het asielbeleid bij het oude, dan geen generaal pardon", aldus Fortuyn. Als voorwaarde stelt hij dat het asielbeleid eerst flink wordt aangescherpt. Zo wil hij dat asielzoekers voortaan alleen nog in hoogst uitzonderlijke gevallen worden toelaten en dat gezinshereniging wordt ontmoedigd.
Zesduizend
Volgens de lijsttrekker hebben migranten op zijn lijst hem ervan overtuigd dat er iets moet gebeuren. In totaal gaat het volgens de Rotterdamse publicist om ongeveer zesduizend mensen.
VVD en CDA hebben sterk afkeurend gereageerd op het plan van Pim Fortuyn. Eerder pleitten ook D66, GroenLinks, ChristenUnie en SP in de Tweede Kamer voor een generaal pardon voor uitgeprocedeerde asielzoekers die langer dan vijf jaar in Nederland zijn, maar niet terug kunnen naar hun land. Dit voorstel haalde het niet, omdat PvdA, VVD en CDA tegenstemden.
Handgemeen
Overigens wees Fortuyn vrijdag twee televisieploegen van RTL- Nieuws en het NOS-Journaal de deur die hem hierover vragen wilden stellen. Fortuyn brak het interview over zijn plannen voor een generaal pardon voortijdig af en sommeerde de cameraploegen te vertrekken.
Vervolgens duwde een personeelslid van Fortuyn een cameraman hardhandig terug toen die Fortuyns huis binnen wilde stappen om zijn spullen op te halen. Een latere verzoeningspoging van Fortuyn mocht niet meer baten.
Voor linkse mensen is er maar een waarheid en dat is wat Bos en Marijnissen hun vertellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
in jou belevingswereld wel.
ooit er aan gedacht dat er misschien naast jouw mening, er nog 15.999.999 zijn?
jahoorquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
in jou belevingswereld wel.
ooit er aan gedacht dat er misschien naast jouw mening, er nog 15.999.999 zijn?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor linkse mensen is er maar een waarheid en dat is wat Bos en Marijnissen hun vertellen.
En jij gelooft alleen mevrouw Verdonkquote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor linkse mensen is er maar een waarheid en dat is wat Bos en Marijnissen hun vertellen.
Ik hem 'm bij Mens, meerdere malen, toen veel grotere aantallen horen zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
6000 volgens dit bericht
[..]
En dan dus alleen in combinatie met een nog veel strenger asielbeleid.
Juist het maakt niet zoveel uit wie het bedacht heeft het moet opgelost worden. Aan mensen heen en weer leuren en ze uiteindelijk de illegaliteit indrijven heeft niemand wat.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hem 'm bij Mens toen veel grotere aantallen horen zeggen.
Hoe dan ook, er wordt al veel te lang met die mensen als oud vuil omgegaan.
Waar de PvdA de meerderheid heeft, dus tot zover de objectiviteit.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
jahoor. Maar dat dit een voorstel van Bos is om de allochtoonse stemmen
binnen te halen is gewoon onzin. Het is namelijk een in de maatschappij breed gedragen idee (b.v. gesteund door zeer veel gemeentes).
Nee, maar zal ik je een geheimpje vertellen er zijn meer linkse politici dan Verdonk. bij rechts is het niet zo als bij Links dat er per partij een grote roerganger is die het voor het zeggen heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij gelooft alleen mevrouw Verdonk?
Als je nog even zo doorgaat met je hersenloze reacties dan neemt straks niemand je meer serieus.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deed iemand dat nog danquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je nog even zo doorgaat met je hersenloze reacties dan neemt straks niemand je meer serieus.
Hoe noem je types als Wilders, Pastors en Nawijn dan die een partij omzichzelf heen hebben? het CDA heeft een ijzeren fractiedicipline en de VVD een interne strijd maar daar zal straks ook weer 1 het voor het zeggen krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar zal ik je een geheimpje vertellen er zijn meer linkse politici dan Verdonk. bij rechts is het niet zo als bij Links dat er per partij een grote roerganger is die het voor het zeggen heeft![]()
Heb je daar een bron voorquote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waar de PvdA de meerderheid heeft, dus tot zover de objectiviteit.
Kan het me niet voorstellen. Probeer hem nog wat op te voeden door op hele ernstige fouten te wijzen maar het is vrij kansloosquote:
En daarom hebben Bos en Marijnissen de laatste stem wat er van hun partij naar buiten komtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef du_ke het volgende:
Zoiets heet ook wel een partijleider, die voeren nu eenmaal de partij aan en krijgen daarom de meeste aandacht.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar zal ik je een geheimpje vertellen er zijn meer linkse politici dan Verdonk. bij rechts is het niet zo als bij Links dat er per partij een grote roerganger is die het voor het zeggen heeft![]()
Dat hebben ze helemaal niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En daarom hebben Bos en Marijnissen de laatste stem wat er van hun partij naar buiten komt![]()
Omdat de ego's alle kanten op springen gelijk kikkers in een kruiwagen.quote:En daar zie je veel meer rechtse politici aan het woord dan alleen de partijleiders
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
bij rechts is het niet zo als bij Links dat er per partij een grote roerganger is die het voor het zeggen heeft![]()
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En daarom hebben Bos en Marijnissen de laatste stem wat er van hun partij naar buiten komt![]()
En daar zie je veel meer rechtse politici aan het woord dan alleen de partijleiders
Heb een bron die anders bevestigdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef Floripas het volgende:
Dat hebben ze helemaal niet.
Is dat wel zo? Of komt dat voornamelijk om dat CDA en VVD in de regering zitten? En daarom ministers hebben die iets meer te melden hebben dan het gemiddelde kamerlid?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En daar zie je veel meer rechtse politici aan het woord dan alleen de partijleiders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |