Weer zo'n conspirancy fabeltje, al het staal is uitgebreid onderzocht voordat het verscheept werd. In 2002 is er een docu op nederlandse TV geweest over het instorten van de torens daarin waren beelden te zien van de opslag van het WTC staal en een expert legde uit aan de hand van het staal wat er gebeurde tijdens het instorten van de torens.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
Wat mij nog het meest tot twijfelen aan het instort verhaal. Is dat er stelsel matig is tegengewerkt, toegang ontzeging op ground zero en dat vrijwel direct al het bewijsmateriaal is afgevoerd naar China/India.
Want waarom zou je al deze moeite doen als men onschuldig is. Het is dan toch JUIST de mooiste crime scene van de geschedenis. Met deze extreem verdachte acties staat het voor mij 100% vast, dat het officiele verhaal niet klopt.
Oeh! Eén iemand die onder verdachte omstandigheden is doodgegaan maar de meeste bewijzen toch in de richting van zelfmoord wijzen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
Um... calvobbes, dit ga je niet menen he? Of ben je dr. Kelly vergeten?
Mwoah... De enige die ik zo'n reactie heb zien maken is iemand die gelooft in de complotheorien. Dus dat verwijt is wel misplaatst hequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
ik ben je reactie: "omg, een blog! dat kon nooit waar zijn! Het staat niet in de krant!" alvast even voor
Maar het punt is onze verziekte media neemt het sowieso niet op. 911 is een notdone item. Maar waarschijnlijk zullen er wel wat uitlatingen komen als het Bush presedentie over is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
En een paar overlevenden nemen niet even contact met de grote conspiracyorganisaties?
and what about John O'Neill?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Oeh! Eén iemand die onder verdachte omstandigheden is doodgegaan maar de meeste bewijzen toch in de richting van zelfmoord wijzen.
Daarnaast ook nog een persoon die niks met 9/11 te maken had, maar met rapporten over de oorlog in Irak..
Je hebt me overtuigd... Ik geloof meteen dat er in Amerika mensen zijn omgebracht omdat ze complotheorieën onthulden over 9/11...
Wat dacht je van William Rodriguez, de laatste man die uit één van de WTC torens kwam. Hij hoorde bommen afgaan in de kelder van een WTC toren (even vergeten welke). Zijn collega is hierbij zwaar gewond geraakt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
En een paar overlevenden nemen niet even contact met de grote conspiracyorganisaties?
Nee, het geeft aan dat mensen dat denken...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kerel, het voorbeeld geeft alleen aan dat klokkenluiders wel degelijk omgelegd worden.
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
Maar het punt is onze verziekte media neemt het sowieso niet op. 911 is een notdone item.
Kijk jij dan even naar de 911myths site?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Lijkt me prima. Kan je nog wel naar die patriotsquestions911.com site kijken. Verklaar je die mensen ook voor gek?
Dit bevestigd dus weer mooi me topic stelling.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee, het geeft aan dat mensen dat denken...
Maar goed, het heeft weinig zin om andere zaken dan 9/11 erbij te slepen aangezien we daar ook wel een apart topics aan kunnen wijden. Dus als je het niet erg vind, dan hou ik het hierbij.
Goh. Dat selectief reageren van jou begint ook wel op te vallen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
Dit bevestigd dus weer mooi me topic stelling.
Mijn god, wat ben jij een vermoeiend drammerig ventje zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat anderen van mening zijn dat het helemaal geen controlled demoltion was.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
WTC7, dat dat een controlled demoltion is zoals dé Nederlandse demolitie-expert Danny Jowenko in de Zembla uitzending zei, daar wordt in verder in de pers of NOS journaal niets over gezegd.
Die site bestaat niet...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Lijkt me prima. Kan je nog wel naar die patriotsquestions911.com site kijken.
911 myths ken ik natuurlijk allang! Ik bekijk het verhaal echt niet met oogkleppen op hoor, don't worryquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kijk jij dan even naar de 911myths site?
En ik verklaar niemand bijvoorbaat voor gek. Tenzij ze duidelijke bronnen dat hun verhaal niet klopt niet willen zien en vol blijven houden dat hun verhaal wel klopt.
www.patriotsquestion911.comquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die site bestaat niet...
En nu ga ik even van het mooie weer genietn.
En hoe zit het dan met deze mensen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn klokkenluiders omgelegd of carriere-doodgemaakt.
http://www.patriotsquestion911.com/quote:Many well known and respected senior members of the U.S. intelligence services, military, and government have expressed significant criticism of the 9/11 Commission Report. Several even allege government complicity in the terrible acts of 9/11.
Hoe kon het ook anders?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:14 schreef gorgg het volgende:
....
[..]
Ik wed dat je de officiële lezing over de instorting van WTC1 en WTC2 niet eens kent.
Maar verbaas me en vertel (zonder op te zoeken) in een paar woorden eens wat de officiële verklaring is dat deze twee gebouwen instortten?
Ok, ik herstate:quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen enkele reden, hoe naief ben je.![]()
quote:Als er over een x aantal jaren bekend wordt dat er een complot gaande was, dan neem ik dat t.z.t. ter kennisneming aan. Voorlopig is er geen enkele logisch valide reden om aan te nemen dat het wel zo is. Aan drogredenaties en wishful thinking heb ik niets.
Door de inslag van de vliegtuigen en vuur inferno heeft de staal constructie zo veel schade opgelopen dat ze het begeven, waardoor de begeven vloer op de onderliggende vloer is terechtgekomen. Door het gewicht van de boven liggende 15 verdiepingen treedt er een cascade effect op waardoor de gehele constructie het begeefd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:20 schreef gorgg het volgende:
Lambiekje, zou je even de tijd kunnen nemen om op deze eenvoudige vraag te antwoorden?
[..]
De torens zijn op verschillende manieren ingestort.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Door de inslag van de vliegtuigen en vuur inferno heeft de staal constructie zo veel schade opgelopen dat ze het begeven, waardoor de begeven vloer op de onderliggende vloer is terechtgekomen. Door het gewicht van de boven liggende 15 verdiepingen treedt er een cascade effect op waardoor de gehele constructie het begeefd.
Maar gelukkig hoef ik niets te zeggen over de 47 kernkolommen want dat de officiele ook niet. Alleen dat bij de eerst geraakte toren ook de kern beschadigd heeft. Dat is niet bij de andere toren die wel als eerste instorttte.
Ok ,maar met deze drogredenaties en wishfulthinking is wel onze privacyrechten grondig aangetast. En zijn we langzamerhand omgetoverd tot een politiestaat. En jy neemt het ter kennisneming aan als het uit komt dat er wel degelijk een complot was. Dat is pas wishful thinking.quote:
Waarbij ook de top een totale verpulvering gehad heeft. Wat erg onlogisch is uitgaande van de pancake.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef Knarf het volgende:
[..]
De torens zijn op verschillende manieren ingestort.
WTC1 ging rechtstandig naar beneden.
WTC2 daar viel eerst de top vanaf.
Beeje vaag, maar als ik het goed begrijp onderschrijft de officiële verklaring volgens jou dus de 'pancake theory'?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Door de inslag van de vliegtuigen en vuur inferno heeft de staal constructie zo veel schade opgelopen dat ze het begeven, waardoor de begeven vloer op de onderliggende vloer is terechtgekomen. Door het gewicht van de boven liggende 15 verdiepingen treedt er een cascade effect op waardoor de gehele constructie het begeefd.
quote:Maar gelukkig hoef ik niets te zeggen over de 47 kernkolommen want dat de officiele ook niet. Alleen dat bij de eerst geraakte toren ook de kern beschadigd heeft. Dat is niet bij de andere toren die wel als eerste instorttte.
Oke .. officile governement theory is toch de 'trusses' theory. Bedoelde eigenlijk trusses theorie. Maar dacht eigenlijk dat pancake op het zelfde neerkomt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef gorgg het volgende:
[..]
Beeje vaag, maar als ik het goed begrijp onderschrijft de officiële verklaring volgens jou dus de 'pancake theory'?
[..]
![]()
Pancake theorie stelt dat de verbindingen die de vloeren 'vasthouden' het begaven in de brand en dat eens een vloer viel, deze op de onderliggende vloer viel waardoor deze het ook weer begaf, enz..quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke .. officile governement theory is toch de 'trusses' theory. Bedoelde eigenlijk trusses theorie. Maar dacht eigenlijk dat pancake op het zelfde neerkomt.
Geen idee.quote:Oh wacht Pancake theorie is de award winning docu van Nat. Geographic. Toch?
jezus hé , wat voor oogkleppen heb jy op?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef calvobbes het volgende:
Zeg Lambiekje, sta jij wel open voor het idee dat het misschien helemaal niet zo is dat Bush en Co een (grote) rol in 9/11 hebben gehad, of wil je eigenlijk alleen maar mij en anderen ervan overtuigen dat Bush en Co. wel een grote rol hebben gespeeld bij de aanslagen?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:02 schreef Lambiekje het volgende:
jezus hé , wat voor oogkleppen heb jy op?
En ik moet jou serieus nemen als je OP al op zo'n manier begint?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!
Ik kan niet begrijpen waarom de mensen met intellect zich TOTAAL niet willen verdiepen in 9/11 en de gevolgen ervan.De mensen die zich ermee bemoeien. Houden stug vast bij de officiele lezing. Terwijl dat op ALLE fronten onkracht is. Sommige punten zijn gewoon openlijk toegegeven door de autoriteiten. Maar nee het heeft niet de Volkskrant gestaan dus het is niet waar. Of er is een drogrede gebruikt in een van de vele docus en is het ook meteen niet meer waar.
Feiten op feiten op feiten en toevalligheden en toevalligheden hangt om het hele 911 gebeuren. Maar nee het officiele verhaal dat is het. Volkskrant en Trouw en dergelijke zeggen het ook dus het is zo.
Ik heb die oogkleppen ook op. Ik lees een topic van iemand die al zo overtuigd is van zijn/haar gelijk, dat er weinig ruimte overblijft voor discussie. Kijk alleen al naar de OP. Het doet me denken aan topics in WFL van gelovigen die beginnen met "hoe kan een weldenkend persoon het bestaan van God ontkennen".quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jezus hé , wat voor oogkleppen heb jy op?
Alhoewel er misschien twijfel zou kunnen zijn over wat de Amerikaanse overheid van te voren wist van de aanslagen, er is geen twijfel dat er vier vliegtuigen gekaapt zijn en deze zijn gebruikt in terroristische aanslagen met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!
Ik kan niet begrijpen waarom de mensen met intellect zich TOTAAL niet willen verdiepen in 9/11 en de gevolgen ervan. De mensen die zich ermee bemoeien. Houden stug vast bij de officiele lezing. Terwijl dat op ALLE fronten onkracht is. Sommige punten zijn gewoon openlijk toegegeven door de autoriteiten. Maar nee het heeft niet de Volkskrant gestaan dus het is niet waar. Of er is een drogrede gebruikt in een van de vele docus en is het ook meteen niet meer waar.
Feiten op feiten op feiten en toevalligheden en toevalligheden hangt om het hele 911 gebeuren. Maar nee het officiele verhaal dat is het. Volkskrant en Trouw en dergelijke zeggen het ook dus het is zo.
Als je nou eens NIET naar docu's gaat zitten kijken en gewoon zelf eens wat onderzoek doet kom je al snel tot dezelfde conclusies als die achterlijke "debunk docu's".quote:Er worden goede documentaires gemaakt wat er allemaal niet aan de haak is met het officiele verhaal. Dat hierendaar een steekje wordt gelaten om dat de bron niet 100% is neemt niet weg dat er wel erg vreemde zaken spelen.
Vervolgens worden er echt achterlijke debunk docu's gemaakt over eerdere docu's en op een erg krampachtige en trieste manier aan de officiele lezing proberen te houden.
Zembla docu niet gezien dus kan ik niets over zeggen. Misschien maar eens op internet kijken. Voor die Deep Journal site geldt wat ze zelf zeggen: "The Myth of the Liberal Media [toont] met harde cijfers aan dat de media lang niet zo fair and balanced zijn als je zou willen veronderstellen." - natuurlijk denken hun "verlicht" te zijn en de waarheid wel te weten, maar alles wat niet strookt met hun denken word gewoon niet vermeld.quote:Vervolgens komt Zembla met een docu. Erg goed dat een mainstraim media er zich aanwaagt. Maar mijn god wat was dat slecht. Vervolgens reageren de kranten weer met zie je wel complot naar land der fabelen. Terwijl wat Zembla halfbakken onderzocht heeft maar een fractie van het gehele 911 is. Dus er is nog genoeg materiaal voor complot.
Hier lees het verhaaltje maar over hoe oude media handeld. We worden door die kranten zwaar misleid. En niet alleen omtrent 911.
deel 1 en deel 2
Publisher willen er niet aan om boeken te publisheren die de officiele lezing maar ook een beetje in twijfelen brengt. Met als argument Nederland is er niet klaar voor. Ammehoela.
Oh, de New World Order komt ook nog even om de hoek zetten. ALLE media doen er aan mee? Dus ook Fok? The Jerusalem Post? Al-Jazeera? De Stentor? Het school TV weekjournaal? Met oliemaatschappijen en banken zijn er net zo goed zeer grote verschillen in handelen.quote:Hoe meer men in 911 aan het graven is komt men erachter dat we gewoon ons hedendaage geschiedenis totaal anders is dan dat ons verteld is via de kranten. En dat eingelijk alles gewoon een soort van propaganda is.
Dat wereldleiders maar poppetjes blijken te zijn van de 8 elitefamilies, alle media, olie en bankwezen in handen hebben, die een New World order willen inzetten.
Inderdaad, de oorlog in Irak is begonnen onder valse voorwendselen. Het waarom is mij nog niet duidelijk, het zou om olie kunnen gaan, maar misschien zitten er ook andere beweegredenen achter. Hoe dan ook, het moge duidelijk zijn dat Irak een vreemde situatie is. Dat ben ik in elk geval met je eens.quote:Het is algemeen bekend nu dat we voor Janlul naar Irak zijn geweest. Maar nee Europa en dus ook Nederland gaat blind met Amerika mee. Dat er geen massavernietingswapens zijn wisten we al. Maar zoals nu wel duidelijk is gaat het gewoon puur om olie. En dat afghanistan ook kolder is. En wij als NL gewoon sec alleen maar de olievelden beschermen.
Je kunt ook normaal reageren hoor. Ik sta best open voor conspiracies, en ik kende meneer Jones al inderdaad, maar ik vind het eenvoudigweg niet heel erg overtuigend. Dan zal het hier wel ophouden inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:13 schreef pietje77 het volgende:
Als je niet snapt dat kerosine geen staal kan smelten houd het echt op. (al kan je gewoon alles wat ik zeg nakijken hoor... teveel om op te noemen: wikipedia-->kerosine temp / staal temp dan eventjes gesmolten staal op 5 manieren bekijken, live, of via NASA, of via getuigen, video etc...
"9-11 mysteries", Prof. Steven Jones video etc etc laten geen enkele twijfel over..
Of is het nu de bedoeling dat ik je aan je handje pak en alles erin lepel? ben ik nog toe in staat nou ook hoor.
Ik bedoel veel duidelijker kan het bijna niet.. KEROSINE SMELT GEEN STAAL(PUNT). Bij WTC 1+2+7 lag gesmolten staal. Prof. Steven Jones heeft WTC staal bemachtigd met THERMEET( thermiet+sulfur/ U.S.patent..) etc etc
Maar als je helemaal niks kijkt van experts en onafhankelijke autoriteiten, zal je het ook nooit snappen nee.
Zo'n schande tov. alle klokkeluiders, waarvan er al zat dood zijn.
Voor Nixon was 1 journalist al genoeg (Bernstein) al zullen er nog best mensen hem geloofd hebben tijden zijn live toespraak op tv "I AM NOT A CROOK".
Please wake up!
Inderdaad. In dit geval is een heel echelon lachwekkende miljonairs die ''Galileo, Newton EN Einstein'' ontkracht willen zien niet voldoende, en dan heb ik het nog niet over alle andere koddebeiers. Wat kun je daar logisch gezien uit opmaken?quote:Voor Nixon was 1 journalist al genoeg (Bernstein)
Dat zou ik graag zien. Wel met bronvermelding, dan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:34 schreef pietje77 het volgende:
nu kan ik wel Ceasar citeren over hoe die de arena's verzonnen heeft om onze natuurlijke agressie/overlevingsdrang/rebelie te onderdrukken dmv. sport, geweld etc .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |