abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 10:02:35 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41975607
Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!

Ik kan niet begrijpen waarom de mensen met intellect zich TOTAAL niet willen verdiepen in 9/11 en de gevolgen ervan. De mensen die zich ermee bemoeien. Houden stug vast bij de officiele lezing. Terwijl dat op ALLE fronten onkracht is. Sommige punten zijn gewoon openlijk toegegeven door de autoriteiten. Maar nee het heeft niet de Volkskrant gestaan dus het is niet waar. Of er is een drogrede gebruikt in een van de vele docus en is het ook meteen niet meer waar.

Feiten op feiten op feiten en toevalligheden en toevalligheden hangt om het hele 911 gebeuren. Maar nee het officiele verhaal dat is het. Volkskrant en Trouw en dergelijke zeggen het ook dus het is zo.

Er worden goede documentaires gemaakt wat er allemaal niet aan de haak is met het officiele verhaal. Dat hierendaar een steekje wordt gelaten om dat de bron niet 100% is neemt niet weg dat er wel erg vreemde zaken spelen.
Vervolgens worden er echt achterlijke debunk docu's gemaakt over eerdere docu's en op een erg krampachtige en trieste manier aan de officiele lezing proberen te houden.

Vervolgens komt Zembla met een docu. Erg goed dat een mainstraim media er zich aanwaagt. Maar mijn god wat was dat slecht. Vervolgens reageren de kranten weer met zie je wel complot naar land der fabelen. Terwijl wat Zembla halfbakken onderzocht heeft maar een fractie van het gehele 911 is. Dus er is nog genoeg materiaal voor complot.

Hier lees het verhaaltje maar over hoe oude media handeld. We worden door die kranten zwaar misleid. En niet alleen omtrent 911.
deel 1 en deel 2

Publisher willen er niet aan om boeken te publisheren die de officiele lezing maar ook een beetje in twijfelen brengt. Met als argument Nederland is er niet klaar voor. Ammehoela.

Hoe meer men in 911 aan het graven is komt men erachter dat we gewoon ons hedendaage geschiedenis totaal anders is dan dat ons verteld is via de kranten. En dat eingelijk alles gewoon een soort van propaganda is.
Dat wereldleiders maar poppetjes blijken te zijn van de 8 elitefamilies, alle media, olie en bankwezen in handen hebben, die een New World order willen inzetten.

Het is algemeen bekend nu dat we voor Janlul naar Irak zijn geweest. Maar nee Europa en dus ook Nederland gaat blind met Amerika mee. Dat er geen massavernietingswapens zijn wisten we al. Maar zoals nu wel duidelijk is gaat het gewoon puur om olie. En dat afghanistan ook kolder is. En wij als NL gewoon sec alleen maar de olievelden beschermen.

Wordt toch GVD is een keer wakker intellect Nederland !!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 10:04:59 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41975659
Oh, gelukkig ben jij er om 'ons' de ogen te openen zeg Dit is al het 100.000ste topic over dit onderwerp. Gebruik de zoekfunctie eens, of kijk gewoon eens in dit lijstje. Topics genoeg. Jij komt weer met dezelfde punten die al jaren aangedragen worden door believers, en die allemaal al tot in den treure zijn besproken hier op Fok. Dat verhaaltje van jou is echt niet nieuw.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41975726
Volgens mij zijn de mensen van de TU Delft, die zich met 9/11 hebben bezig gehouden, toch wel intellectueel te noemen. En die hebben redelijk vloer aangeveegd met de door jouw genoemende theorieën
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_41975827
Ik verwonder me er meer om dat er zoveel mensen hersens hebben gekregen maar deze overduidelijk nooit hebben gebruikt.
pi_41975834
quote:
Dat wereldleiders maar poppetjes blijken te zijn van de 8 elitefamilies, alle media, olie en bankwezen in handen hebben, die een New World order willen inzetten.
teveel films gezien ?!?1
pi_41976008
Over het algemeen hebben mensen met een bovengemiddeld intellect de neiging om zelf na te denken over vermeende feiten die hen gepresenteerd worden. Zodra zij merken dat het aangedragen bewijs dubieus is, om het maar even eufemistisch uit te drukken, zullen zij dit bewijs verwerpen en een meer plausibele verklaring geloven. Dat deze verklaring in dit geval toevallig komt van een overheid die een heleboel mensen niet aan staat is natuurlijk nog geen reden om allerlei gekunstelde complottheorieen als waarheid te gaan beschouwen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_41976047
Je kunt natuurlijk ook aan het officiele verhaal twijfelen zonder te verdwalen in de sub-conspiracy's betreffende Skull & Bones/New world order-esque randzaken. Maar goed, dat is niet interessant genoeg voor veel mensen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_41976054
Waarom denken de zwakzinnige mensen dat ze het begrijpen terwijl ze slechts zichzelf voor schut zetten?
  woensdag 20 september 2006 @ 10:22:08 #9
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_41976059
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:

En jij blijft je maar afvragen waarom niemand je serieus neemt..
De hele grote gemene wereld in!
pi_41976100
Waarom moeten al dit soort topics beginnen met zinnen uit een of andere fictieve, mondiale smeltkroestaal, zoals "Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!"?
pi_41976165
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:

Wordt toch GVD is een keer wakker intellect Nederland !!!
En wat verwacht je dan van die mensen?
Ik denk dat iedereen in Nederland wel al weet dat het binnenvallen van Irak op verkeerde bewijzen is gebeurd. Maar wat kun je er aan doen?

Nederland en de EU hebben de afgelopen weken ook heel duidelijk tegen de VS gezegd dat ze die CIA cellen niet goedkeuren. Veel meer kun je niet doen tegen de VS.
pi_41976207
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:23 schreef Monidique het volgende:
Waarom moeten al dit soort topics beginnen met zinnen uit een of andere fictieve, mondiale smeltkroestaal, zoals "Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!"?
Het hele stuk staat sowieso stijf van de spelfouten, en dat getuigt ook niet echt van veel intellect bij lambiekje...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Redactie Frontpage woensdag 20 september 2006 @ 10:29:04 #13
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_41976252
quote:
Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!
....
Publisher willen er niet aan om boeken te publisheren die de officiele lezing maar ook een beetje in twijfelen brengt.
publisheren??
in twijfelen brengt??
Als je een semi-intelligent verhaal wil maken, doe dan eerst eens enorm je best om gewoon nederlands te praten, want dit slaat natuurlijk nergens op.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 10:34:34 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41976384
Ik had de FiPo, maar jullie zeggen allemaal dat hij Nederlands moet leren, wat ik ook wilde zeggen, maar ik dacht van "laat ik dat niet doen" Ik moet echt wat minder op m'n woorden gaan letten
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 20 september 2006 @ 10:36:07 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976430
quote:
Hoe meer men in 911 aan het graven is komt men erachter dat we gewoon ons hedendaage geschiedenis totaal anders is dan dat ons verteld is via de kranten. En dat eingelijk alles gewoon een soort van propaganda is.
"men" ? wie dan?
"hedendaagse geschiedenis"? wat dan? heeft er geen ramp plaats gevonden?
"8 families"? welke dan?
"New world order inzetten" leg eens uit?

Kortom, 1 stukje van je betoog, en je blijft met meer vragen zitten dan antwoorden...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 20 september 2006 @ 10:37:12 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976452
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik had de FiPo, maar jullie zeggen allemaal dat hij Nederlands moet leren, wat ik ook wilde zeggen, maar ik dacht van "laat ik dat niet doen" Ik moet echt wat minder op m'n woorden gaan letten
precies, gewoon er uit gooien wat je denkt
Ecosia
  woensdag 20 september 2006 @ 10:40:12 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_41976546
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Joachim het volgende:
Volgens mij zijn de mensen van de TU Delft, die zich met 9/11 hebben bezig gehouden, toch wel intellectueel te noemen. En die hebben redelijk vloer aangeveegd met de door jouw genoemende theorieën
Ehm, een onderzoek van 2 weken door een stel studenten met informatie van de Amerikaanse overheid...

Hmmm...

Ach ja, en zelfs met die informatie was er nog sprake van onregelmatigheden... WTC 7 is ingestort op een
manier die uitermate sterk overeenkomt met controlled demolishion...

En de dingen die voorgaand op de beurs zijn gebeurd kan ook ineens niemand meer iets over zeggen, terwijl
voorkennis onweerlegbaar is... Wat overigens regelrecht leidt naar de werkelijke planners, en de contacten daarvan...

En dat bepaalde informatie (onderzoeken) verloren is gegaan is ook bullshit omdat de beurzen en de onderzoeks instituten landelijk realtime backuplocaties hebben...

Verder hoor ik ook niets meer over het feit dat Bush op het moment van de aanslag in een school zat en de
videobeelden van de eerste crash op tv gezien zegt te hebben terwijl deze nog niet beschikbaar waren...
Daarna is hij gewoon het klaslokaal binnen gegaan om met de kindjes te praten...

Op het moment van de 2e crash werd dit in zijn oor gefluisterd in het klaslokaal, en nog bleef hij voorlezen
aan de kindjes daar om zogenaamd geen onrust te veroorzaken bij de kindjes... Hij had makkelijk kunnen
zeggen dat hij even iets belangrijks te doen had... Niets zeggend over de 3000 doden die net gevallen zijn...

http://www.youtube.com/watch?v=-j2VXfoy-dk&mode=related&search=

Dit is gewoon zeer vreemd te noemen... En er mag zeker om een duidelijke uitleg gevraagd worden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_41976667
De topictitel klopt niet echt

Ben het voor de rest wel met je eens dat NL soms wat naïef is, maar ja ignorance was een bliss, toch?
Ook vind ik/is het jammer dat NL nu één van de landen is waar een terrorismedreiging hangt. En dan met Balkenende als zgn woordvoerder.. nope
  woensdag 20 september 2006 @ 10:45:47 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976716
B-Flip...

Werkelijke planners en contacten, wie dan? bron?
Realtime backup? Waar dan?
Wie zegt dat hij wist dat "9/11" het onderwerp van de vraag was.
En tja, dat bush de slimste niet is is de afgelopen jaren afdoende bewezen...

"the great conspiracy"
topic 10.000 hier over
Ecosia
  woensdag 20 september 2006 @ 10:45:47 #20
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41976717

ja ik ben wakker, en nu?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_41976726
Er wordt zelfs niet geschroomd om met toeval van alles te verklaren, als de intellectuele elite nu nog niet wakker is geworden.
pi_41976744
De TS heeft 1000 procent gelijk!
  woensdag 20 september 2006 @ 10:47:18 #23
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976756
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
De TS heeft 1000 procent gelijk!
Bron?
Ecosia
pi_41976769
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Op het moment van de 2e crash werd dit in zijn oor gefluisterd in het klaslokaal, en nog bleef hij voorlezen
aan de kindjes daar om zogenaamd geen onrust te veroorzaken bij de kindjes... Hij had makkelijk kunnen
zeggen dat hij even iets belangrijks te doen had... Niets zeggend over de 3000 doden die net gevallen zijn...
Erg overtuigend. Dat de media daar niet op inspelen zeg, het is mij een groot raadsel.
pi_41976816
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Bron?
Dat is gewoon zo!
pi_41976902
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:45 schreef jpg97 het volgende:

ja ik ben wakker, en nu?
Koffie!

Trouwens, het Pentagon was wel heel halfbakken gedaan, ook zoiets of dat is wel zoiets.
Net als dat Bush idd droog bleef voorlezen ergens.. Zijn 'image' was óf kennelijk belangrijker, óf hij geloofde het niet, óf hij wist het al, kon het ergens toch niet geloven dat het echt gebeurde nu dan toch en ging door met zijn zgn roekeloze houding omdat hij zichzelf eigenlijk even geen houding wist te geven, onrealistisch, óf hij is echt een robot of zo'n reptillian, net als Blair en Balkie .. uhm tja.. flauw
pi_41976921
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef B-FliP het volgende:

Ach ja, en zelfs met die informatie was er nog sprake van onregelmatigheden... WTC 7 is ingestort op een
manier die uitermate sterk overeenkomt met controlled demolishion...
http://www.911myths.com/html/wtc7_squibs.html
quote:
Put it all together, then, and the “squibs” appear after WTC7 has begun to fall, as floors sag across the building, and at almost exactly the same time as this effect causes other windows to break. As these also appear to eject more material than the “squibs”, then the most plausible explanation is they’re nothing more than windows breaking as the building falls.
quote:
En de dingen die voorgaand op de beurs zijn gebeurd kan ook ineens niemand meer iets over zeggen, terwijl
voorkennis onweerlegbaar is... Wat overigens regelrecht leidt naar de werkelijke planners, en de contacten daarvan...
http://www.911myths.com/html/put_options.html
quote:
Although there were high volumes traded on these days, for instance, they weren’t as exceptionally high as some sites like to claim. Here’s one analysis.

There were very good reasons to sell American Airlines shares, too, as they’d just announced a string of bad news. Read more here.
Dat gaat wel alleen over American Airlines, aangezien ik niet precies weet waar jij op doelt.
quote:
Verder hoor ik ook niets meer over het feit dat Bush op het moment van de aanslag in een school zat en de
videobeelden van de eerste crash op tv gezien zegt te hebben terwijl deze nog niet beschikbaar waren...
Daarna is hij gewoon het klaslokaal binnen gegaan om met de kindjes te praten...
Feit? Heb je daar een bron voor?
Klinkt alsof je iets onmogelijks als feit presenteert.

En Bush in de klas blijft zitten spreekt eerder voor dan tegen hem. Als hij al op de hoogte was van de plannen, dan had die er vast wel voor gezorgd in New York te zijn op dat moment zodat die mee kon gaan helpen met het reddingswerk of iets anders heldhaftigs.
quote:
Dit is gewoon zeer vreemd te noemen... En er mag zeker om een duidelijke uitleg gevraagd worden...
Zeker. Maar die duidelijke uitleg zal door veel mensen toch niet geaccepteerd worden.

Die http://www.911myths.com is een interessante site. Staan veel dingen op uitgelegd en vooral weerlegd.
  woensdag 20 september 2006 @ 10:57:23 #28
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_41977013
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:45 schreef Jumparound het volgende:
B-Flip...

Werkelijke planners en contacten, wie dan? bron?
Dat kan je dus met die informatie achterhalen...
quote:
Realtime backup? Waar dan?
Jij wil zeggen dat een computernetwerk zo groot als de beurs daar in Amerika geen realtime backups
heeft draaien? Zelfs interpolis, de rabobank, de postbank, acer en andere bedrijven waar ik gewerkt heb
of connecties mee heb hebben realtime backuplocaties door Nederland en sommige zelfs over Europa...
quote:
Wie zegt dat hij wist dat "9/11" het onderwerp van de vraag was.
En tja, dat bush de slimste niet is is de afgelopen jaren afdoende bewezen...
Onderwerp van welke vraag?
quote:
"the great conspiracy"
topic 10.000 hier over
Vind je het gek? Er wordt heel veel informatie zonder duidelijke reden achtergehouden... En worden
er verklaringen gegeven die niet helemaal juist blijken te zijn terwijl deze met openheid van bepaalde
informatie en videobeelden gewoonweg 100% uitgelegd zouden kunnen worden...
B-FliP Youtube Channel
pi_41977060
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:57 schreef B-FliP het volgende:

Vind je het gek? Er wordt heel veel informatie zonder duidelijke reden achtergehouden... En worden
er verklaringen gegeven die niet helemaal juist blijken te zijn terwijl deze met openheid van bepaalde
informatie en videobeelden gewoonweg 100% uitgelegd zouden kunnen worden...
Ach komop... Er zijn (ook) zoveel mensen die allerlei vreemde verhalen de wereld in slingeren dat niemand meer weet wat de waarheid is. En die vreemde verhalen worden dan als feit gepresenteerd (maar zonder bron) en dan wordt geeist dat dat verhaal WEL met duidelijke bronnen wordt ontkracht....
pi_41977120
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:53 schreef calvobbes het volgende:

En Bush in de klas blijft zitten spreekt eerder voor dan tegen hem. Als hij al op de hoogte was van de plannen, dan had die er vast wel voor gezorgd in New York te zijn op dat moment zodat die mee kon gaan helpen met het reddingswerk of iets anders heldhaftigs.
Ja, óf als hij juist op de hoogte van de plannen was, zoekt hij juist een 'veilig' plekje op zoals een klaslokaal met koters. Dat zou minder opvallen dan op the crime scene zelf te zijn, niet dan? Omgekeerde huppeldepup en kon hij of anderen (ook) zo verondersteld hebben. Hij was er immers niet, dus don't blame the guy who wasn't there, who was reading with kids..right!
pi_41977176
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:01 schreef sweetgirly het volgende:

Ja, óf als hij juist op de hoogte van de plannen was, zoekt hij juist een 'veilig' plekje op zoals een klaslokaal met koters. Dat zou minder opvallen dan op the crime scene zelf te zijn, niet dan? Omgekeerde huppeldepup en kon hij of anderen (ook) zo verondersteld hebben. Hij was er immers niet, dus don't blame the guy who wasn't there, who was readinng with kids..right!
Oftewel, wat Bush ook had gedaan sommige mensen zouden er altijd wat achter gezocht hebben!
  woensdag 20 september 2006 @ 11:04:30 #32
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_41977185
quote:

[..]

Zeker. Maar die duidelijke uitleg zal door veel mensen toch niet geaccepteerd worden.

Die http://www.911myths.com is een interessante site. Staan veel dingen op uitgelegd en vooral weerlegd.
Hey, als Arnold al president was, dan was hij zelf het WTC in gegaan en alle mensen gered en de vuren op tijd gedoofd.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 20 september 2006 @ 11:07:44 #33
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41977287
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:57 schreef B-FliP het volgende:

Onderwerp van welke vraag?
[..]
Zucht, of hij wist wat er in NY aan de hand was...
maareh, kijk ff naar de post van cavobbles, ben erg benieuwd hoe je je daar uit lult
Ecosia
  woensdag 20 september 2006 @ 11:08:13 #34
52357 Lambiekje
pi_41977303
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Bron?
Het gaat er niet om of ik nu een knap NL in elkaar gezet verhaaltje of zonder drogredes heb gebruikt.
Of dat alles wat ik in openingstopic neer hebben gezet de absolute waarheid is en dat ik al wetend ben. Wat wel aan de hand is dat er wel steeds meer aan het licht komt. Maar onze media en het intellect wil er niet aan. Terwijl al best wel een paar punten is toegegeven van US autoriteiten. of dat wel erg veel punten rammelt aan het officiele verhaal.

Zelf wel ik ook niet echt geloven dat het allemaal zo erg is dat wordt aangegeven door Alex Jones met de New World Order / Illuminati / Skull&bones / elitefamilies. Maar het enge is dat ook van uit andere bronnen, waaronder de exdefensieminister van Duitsland uitspraken doet en verder gaat dan dat A. Jones beweerd. Ergens moet er dan wel een kern van waarheid zitten in het gedoe.

Het punt is dat ik om omgeving zie dat niemand geinterreseerd is in 911. En dan zijn het toch wel mensen met Universitaire opleidingen. En echt aanhalen het staat niet in de Volkskrant dus het bestaat niet en is niet waar. of er is een drogrede en het is daardoor ook niet waar. Dat bedoel ik met ignorant.

Dat vind ik zo jammer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_41977374
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:07 schreef Jumparound het volgende:

cavobbles
pi_41977398
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:08 schreef Lambiekje het volgende:
[knip].

Het punt is dat ik om omgeving zie dat niemand geinterreseerd is in 911. En dan zijn het toch wel mensen met Universitaire opleidingen. En echt aanhalen het staat niet in de Volkskrant dus het bestaat niet en is niet waar. of er is een drogrede en het is daardoor ook niet waar. Dat bedoel ik met ignorant.

Dat vind ik zo jammer.
M.a.w. je vindt het jammer dat intellectuele mensen voor zichzelf denken en blijkbaar een andere conclusie trekken dan jij?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_41977415
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef calvobbes het volgende:

Oftewel, wat Bush ook had gedaan sommige mensen zouden er altijd wat achter gezocht hebben!
Punt is wel dat hij natuurlijk ook nog door bleef lezen, dat pleit niet echt voor hem
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef Knarf het volgende:

Hey, als Arnold al president was, dan was hij zelf het WTC in gegaan en alle mensen gered en de vuren op tijd gedoofd.
Ja precies! Ik bedoel maar
Of Bruce Willis (van Die Hard)!

pi_41977465
quote:

Maar onze media en het intellect wil er niet aan. Terwijl al best wel een paar punten is toegegeven van US autoriteiten. of dat wel erg veel punten rammelt aan het officiele verhaal.
Heb je die ophef over de CIA gevangenissen niet meegekregen?
Of dat de media berichtte over dat Bush had gelogen over connecties tussen Saddam en al-Qaeda
quote:
Het punt is dat ik om omgeving zie dat niemand geinterreseerd is in 911. En dan zijn het toch wel mensen met Universitaire opleidingen.
Wat zouden die mensen dan nog moeten / kunnen doen?
  woensdag 20 september 2006 @ 11:13:37 #39
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_41977469
Over WTC 7 heb ik het helemaal niet over ramen die kapot springen... Maar dat het gebouw van onderaf in elkaar
zakt, ipv verdieping op verdieping... Een gebouw dat gemaakt is om brand en aardbeving te weerstaan...

En over de beurs hebben de beurs-specialisten zelf gezegd dat het ongewoon was wat er voorlopend op de
aanslagen gebeurd was... In de uitzending van Zembla is dit ook kort onder de aandacht gebracht... Niemand
mag er meer iets over zeggen...
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef calvobbes het volgende:
Ach komop... Er zijn (ook) zoveel mensen die allerlei vreemde verhalen de wereld in slingeren dat niemand meer weet wat de waarheid is. En die vreemde verhalen worden dan als feit gepresenteerd (maar zonder bron) en dan wordt geeist dat dat verhaal WEL met duidelijke bronnen wordt ontkracht....
Het gaat hier wel om 3000 directe doden, en de veranderde wereld die we na de aanslag maar al te goed
kennen... Daar mag openheid van zaken gegeven worden door de authoriteiten die rust en vertrouwen
moeten brengen onder de mensen...

Een voorbeeld: Er staan ongelooflijk veel camera's op en rond het pentagon gebouw... Heel de vraag ofdat het
wel een vliegtuig was, had met 1 zo'n video bewezen kunnen worden...

En de bron van het feit dat hij daar bleef voorlezen... De videobeelden zijn vrijgegeven... En hij heeft daarna
(zoals in die youtube video die k gelinkt had) dingen gezegd die gewoonweg niet mogelijk waren op dat moment...

Deze dus: http://www.youtube.com/watch?v=-j2VXfoy-dk&mode=related&search=
B-FliP Youtube Channel
  woensdag 20 september 2006 @ 11:14:25 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41977500
Lambiek, dat er 100 mensen zo fanatiek zijn om ergens een samenzwering te zien dat ze alles aangrijpen om dat kracht proberen bij te zetten, hoeft nog niet te betekenen dat het ook zo is...
Alle "feiten" komen van de zelfde websites en worden 10.000 x herhaald door mensen die denken dat het een bron is, terwijl ze allemaal roepen, het is waarschijnelijk zo, of dat kan niet want bla bla bla zie bron X waar weer wordt gezegd, ik denk, of ik vind dat dat zo niet kan.

Als iemand zegt, Ik denk dat dat zo niet kan, want het lijkt op controled demolition, zie die en die foto, dan voel je toch al nattigheid...
Dat een andere website die stelling onderuit haalt, pff, dat is bijzaak... want die zullen wel gesponsoord worden...
Ecosia
pi_41977520
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Punt is wel dat hij natuurlijk ook nog door bleef lezen, dat pleit niet echt voor hem
Nee. Maar dat is natuurlijk ook als cover up bedoeld he.
Hij wist er wel van, maar deed in eerste instantie laconiek over.
pi_41977523
quote:

[..]
Typ dit eerst eens in word, en druk eens op F7 na het typen van je
<verhaal>
Ik blijf erbij: als jij een normale discussie wilt voeren moet je gewoon Nederlands gebruiken, dit niet doorspekken met engelse woorden, en jezelf niet de illusie maken dat jij hier de heilige graal wel even gaat vinden.

Het is natuurlijk wel heel fijn dat je inziet dat illumidinges en new world blabla ook wel een beetje vergezocht is, je bent dus misschien nog te redden...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 20 september 2006 @ 11:15:35 #43
52357 Lambiekje
pi_41977535
quote:

[..]

http://www.911myths.com/html/wtc7_squibs.html
[..]

[..]

http://www.911myths.com/html/put_options.html
[..]

Dat gaat wel alleen over American Airlines, aangezien ik niet precies weet waar jij op doelt.
[..]

Feit? Heb je daar een bron voor?
Klinkt alsof je iets onmogelijks als feit presenteert.

[..]

Weerlegd !?! .. sommige dingen zijn daarin totaal onwaar. Het ook niet strookt met de officiele lezing of met natuukundige wetten.
De debunkers zijn krampachtig bezig. Bovendien zijn ook weer de punten die weerlegd ziin ook weer weerlegd. En is weer nieuwe bewijsmateriaal of feiten boventafel gekomen. Of zijn er uitspraken gedaan van de autoriteiten dat het weer weerlegd.

Heb meer het idee dat de debunkers het proberen te ontkrachten om maar geen massahysterie te krijgen. En dat de media het opneemt en roepen van zie je wel. Er is geen complot.

Maar echt onderzoekingen worden niet gedaan.
  woensdag 20 september 2006 @ 11:17:09 #44
52357 Lambiekje
pi_41977586
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

M.a.w. je vindt het jammer dat intellectuele mensen voor zichzelf denken en blijkbaar een andere conclusie trekken dan jij?
voor zichzelf denken ?!! .. ze interesseren zich neit voor 911 en wat voor gevolgen heeft voor je eigen bestaan.
dat noem ik ignorant
  woensdag 20 september 2006 @ 11:17:54 #45
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41977612
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:52 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Koffie!
Kom maar brengen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_41977686
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef Lambiekje het volgende:
voor zichzelf denken ?!! .. ze interesseren zich neit voor 911 en wat voor gevolgen heeft voor je eigen bestaan.
dat noem ik ignorant
Dat is jouw mening. Waarom wil je die zo krampachtig opdringen aan anderen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_41977694
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef B-FliP het volgende:
Over WTC 7 heb ik het helemaal niet over ramen die kapot springen... Maar dat het gebouw van onderaf in elkaar
zakt, ipv verdieping op verdieping... Een gebouw dat gemaakt is om brand en aardbeving te weerstaan...

En over de beurs hebben de beurs-specialisten zelf gezegd dat het ongewoon was wat er voorlopend op de
aanslagen gebeurd was... In de uitzending van Zembla is dit ook kort onder de aandacht gebracht... Niemand
mag er meer iets over zeggen...

Op die site staan nog veel meer dingen uitgelegd, maar jij wilt het niet geloven en houd vast aan andere verhalen. Prima, dat is jouw goed recht. Maar ga dan niet lopen miepen dat duidelijke uitleg gegeven moet worden als jij die uitlegd toch niet wilt accepteren.
quote:
Een voorbeeld: Er staan ongelooflijk veel camera's op en rond het pentagon gebouw... Heel de vraag ofdat het
wel een vliegtuig was, had met 1 zo'n video bewezen kunnen worden...
Of het Pentagon door een vliegtuig geraakt is, staat ook duidelijk op die site te lezen.
Zo wordt ook het verslag van een CNN journalist uitgelegd. Dat verslag werd door veel mensen gebruikt om te roepen dat er helemaal geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Maar het bleek dat die gewoon niet goed hadden geluisterd en er een eigen draai aan hadden gegeven.

http://www.911myths.com/html/jamie_mcintyre_and_the_pentago.html
quote:
Ik zal nog eens kijken wat daar allemaal gezegd wordt. Het zag er allemaal nogal krakkemikkig uit wat ik in eerste instantie gezien heb.
pi_41977725
Oh ja, en die beurzen nog idd.
Een week voor de aanslagen toch..of zoiets.

Tja, het blijft en is wel een beetje vreemd.
Maargoed, feit is in ieder geval dat er in een paar landen nu (ook) een terrorismedreiging hangt, waaronder het en ons lieve kikkerlandje NL.

En daarvoor wil ik Bush en Balkenende en/of wie dan ook hartelijk bedanken. Bedankt!

sukkels.
Maar kennelijk moest het zo, van wie dan.. That's the question.
pi_41977726
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat noem ik ignorant
Welke gevolgen?
pi_41977763
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:15 schreef Lambiekje het volgende:

Weerlegd !?! .. sommige dingen zijn daarin totaal onwaar. Het ook niet strookt met de officiele lezing of met natuukundige wetten.
Geef daar eens een voorbeeld van dan
quote:
De debunkers zijn krampachtig bezig. Bovendien zijn ook weer de punten die weerlegd ziin ook weer weerlegd. En is weer nieuwe bewijsmateriaal of feiten boventafel gekomen. Of zijn er uitspraken gedaan van de autoriteiten dat het weer weerlegd.

Heb meer het idee dat de debunkers het proberen te ontkrachten om maar geen massahysterie te krijgen. En dat de media het opneemt en roepen van zie je wel. Er is geen complot.

Maar echt onderzoekingen worden niet gedaan.
Weet je wat nou zo grappig is, ik kom aan met bronnen, die ook weer andere bronnen aanhalen, om mijn verhaal te onderbouwen.
En het enige wat jij doet is roepen dat het allemaal niet klopt.
Als je nou eens zelf met duidelijke fouten en/of bronnen aan komt, dan heeft deze discussie nog enige nut. Anders is het weer het zoveelste "het is een complot" gegil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')