Voor mij is LC nooit de bijbel geweest.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want alle punten die jullie hier op Fok aandragen komen van conspiracysites. Loose Change is alles wat die conspiracysites zeggen samengevat in een documentaire. Met ander woorden; Als je de punten van de conspiracysites ontkracht, ontkracht je ook Loose Change. Of andersom, als je Loose Change ontkracht, ontkracht je ook de conspiracysites. Er zijn maar een beperkt aantal punten waarom jullie denken dat het een complot was. Die punten staan op conspiracysites, maar worden ook in de L.C. video aangehaald. Het zijn de zelfde punten.
Het 9/11 complot (wat er volgens jullie is) staat of valt met de argumenten die worden genoemd op de conspiracysites. Maar omdat in de LC video niets anders wordt aangehaald dan diezelfde punten, kun je ook zeggen dat het 9/11 complot staat of valt met L.C.
Niet op alle vragen is er antwoordquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Orwell het volgende:
ik heb nog nooit een logische uitleg gehoord over waarom bush en zijn mensen zich veilig achte in dat schooltje en de president niet in no time in veiligheid werd gebracht..
Idd.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nogmaals ... alsof 911 staat of valt met loose change![]()
hehe... banken zitten in het complot... dus logish dat je het niet geloofd...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Master Economie aan de RUG. Reeds een jaar in bezit.![]()
Ben nu werkzaam bij een grote bank.
Als jij bewijzen voor jouw zijde op deze site wil zien, daan verzamel je die toch? Doe dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat lief! Heb je ook zo'n lijstje gemaakt van de daden van islamitische terroristen, om zodoende aannemelijk te maken dat zij er achter zaten?
Nee?
Spreek je Duits?
dat is handig..je gooit alles op een hoop, dan hoef je zelf niet meer na te denkenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want alle punten die jullie hier op Fok aandragen komen van conspiracysites. Loose Change is alles wat die conspiracysites zeggen samengevat in een documentaire. Met ander woorden; Als je de punten van de conspiracysites ontkracht, ontkracht je ook Loose Change. Of andersom, als je Loose Change ontkracht, ontkracht je ook de conspiracysites. Er zijn maar een beperkt aantal punten waarom jullie denken dat het een complot was. Die punten staan op conspiracysites, maar worden ook in de L.C. video aangehaald. Het zijn de zelfde punten.
Het 9/11 complot (wat er volgens jullie is) staat of valt met de argumenten die worden genoemd op de conspiracysites. Maar omdat in de LC video niets anders wordt aangehaald dan diezelfde punten, kun je ook zeggen dat het 9/11 complot staat of valt met L.C.
Ik denk juist WEL na grapjasquote:Op donderdag 21 september 2006 12:08 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat is handig..je gooit alles op een hoop, dan hoef je zelf niet meer na te denken
Dus dat neem je dan ook meteen voor waar aan. Niet alles wat LC aankaart is onjuist. OL heeft ook aparte leugens. En tevens ook SLC (screw loose change) Ergens in het midden ligt de 'waarheid' omtrent de instortingen, vliegtuigkapingen en pentagon.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk juist WEL na grapjasAlle afzonderlijke punten hoef ik niet meer te ontkrachten, dat heeft zo'n beetje de halve wereld al gedaan.
Blijkbaar kun je niet al te goed lezen, want dat was het punt niet. Je kunt van beide zijden zo'n lijstje maken, het bewijst nog altijd niets. Het is wel typisch dat je meteen begint over ''bewijzen voor mijn zijde'', terwijl ik alleen vroeg of je had bekeken hoe aannemelijk het was dat een terroristische groepering zo'n daad zou begaan op basis van vroegere gedragingen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef Masta-t het volgende:
[..]
Als jij bewijzen voor jouw zijde op deze site wil zien, daan verzamel je die toch? Doe dan?
Heel verstandig, dat ''niet'' in kapitalen. Er mocht eens misverstand over jouw niveau ontstaan.quote:"Spreek je Duits?"
Je vind jezelf vast wel heel mooi met zo'n uitspraak? Maar goed, ik zal mij NIET verlagen tot jouw niveau...
Zeg het eens kerelquote:Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
Wordt toch GVD is een keer wakker intellect Nederland !!!
Wie zegt dat die zaken ontkracht zijn >> oja dat flut neponderzoekje van Zembla.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:02 schreef Jumparound het volgende:
Maar als zaken als:
- instorten WTC 7
- Geen vliegtuig pentagon
- rare bocht vliegtuig pentagon
ontkracht worden, mis je toch wel een paar peilers waar alle conspiricy theorys op gebouwd zijn.
de rest is allemaal vaag giswerk waar geen bewijzen voor zijn...
Dus je neemt intelectueel nederland kwalijk dat ze dignen niet voor waar aan nemen omdat jij vind dat er van alles mis is? laat me niet lachen
Je bent echt nog niet zolang bezig met deze kwestie he?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat die zaken ontkracht zijn >> oja dat flut neponderzoekje van Zembla.
Mja, weer eentje die denkt dat hij met dit onderwerp de eerste is hierquote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je bent echt nog niet zolang bezig met deze kwestie he?
Als je nou eens net zo kritisch bent over je eigen bijdrage als over die van anderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef Orwell het volgende:
weer twee ijzersterke argumenten op rij...
en niet te vergeten dat de zogenaamde samenzweerders in alle delen van het land zaten en niet met elkaar zaten te samenzweren op die dag.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:53 schreef calvobbes het volgende:
En Bush in de klas blijft zitten spreekt eerder voor dan tegen hem. Als hij al op de hoogte was van de plannen, dan had die er vast wel voor gezorgd in New York te zijn op dat moment zodat die mee kon gaan helpen met het reddingswerk of iets anders heldhaftigs.
[..]
Zeker. Maar die duidelijke uitleg zal door veel mensen toch niet geaccepteerd worden.
Die http://www.911myths.com is een interessante site. Staan veel dingen op uitgelegd en vooral weerlegd.
Nee onderzoeken van o.a. die 911myths sites die jij consequent negeert.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef Lambiekje het volgende:
Wie zegt dat die zaken ontkracht zijn >> oja dat flut neponderzoekje van Zembla.
een ding wat ik al verdacht vind aan 911myths is dat het een amateur website is echt 1996 look en feel. En geeft my dus geen vertrouwen wat hier verkondigd wordt waar is. Dus moet je eigenlijk dit ook al met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee onderzoeken van o.a. die 911myths sites die jij consequent negeert.
Misschien kun je eens aantonen wat er allemaal fout is aan die site.
Dat geldt voor zo'n beetje alle conspiracysites ook. Totaal niet geloofwaardig, en de mensen die er achter zitten hebben geen kennis van zaken, want er staan sommige punten op die nog te stompzinnig zijn om over na te denken, laat staan serieus te nemen. Dat geldt ook voor L.C. en L.C. 2nd edition.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een ding wat ik al verdacht vind aan 911myths is dat het een amateur website is echt 1996 look en feel. En geeft my dus geen vertrouwen wat hier verkondigd wordt waar is. Dus moet je eigenlijk dit ook al met een korreltje zout nemen.
Het geeft my het idee dat hier maar één man achterzit. dat is lekker geloofwaardig. Maar neem gerust alles voor waar aan op deze site. Alleen ik heb hier geen fiducie in.
Waarom geloof je die crappy complot theorien dan wel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
een ding wat ik al verdacht vind aan 911myths is dat het een amateur website is echt 1996 look en feel. En geeft my dus geen vertrouwen wat hier verkondigd wordt waar is. Dus moet je eigenlijk dit ook al met een korreltje zout nemen.
Als je even wat verder had gekeken, had je kunnen zien dat daar niet zomaar wordt gezegd dat iets zo is. Dat wordt allemaal onderbouwd met bronnen en zoveel mogelijk gelinkt naar andere media.quote:Het geeft my het idee dat hier maar één man achterzit. dat is lekker geloofwaardig. Maar neem gerust alles voor waar aan op deze site. Alleen ik heb hier geen fiducie in.
Behalve dat alles onderbouwd wordt door bronnen, wordt op de site zelf ook nog aangegeven dat je niet van één bron uit moet gaat (dus ook niet alleen van 911myths), maar van meerdere.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom geloof je die crappy complot theorien dan wel?
Alsof dat allemaal van die fantastische websites zijn....
[..]
Als je even wat verder had gekeken, had je kunnen zien dat daar niet zomaar wordt gezegd dat iets zo is. Dat wordt allemaal onderbouwd met bronnen en zoveel mogelijk gelinkt naar andere media.
Als je daar al geen "fiducie" in hebt, wil je alleen maar zien dat de overheid loopt te liegen....
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef Beckham het volgende:
[..]
en niet te vergeten dat de zogenaamde samenzweerders in alle delen van het land zaten en niet met elkaar zaten te samenzweren op die dag.
President Bush is in Sarasota, Florida , Powell is in Lima, Peru , General Henry Shelton, Chairman of the Joint Chiefs of Staff is onderweg naar de EU (in een vliegtuig), General Ashcroft is per vliegtuig onderweg naar Milwaukee, Wisconsin, Federal Emergency Management Agency Director Joe Allbaugh is op een conferentie in Montana, FBI Director Mueller is in zijn kantoor bij het FBI Headquarters on Pennsylvania, Cheney & Rice zitten in het witte huis , CIA Director Tenet zit lekker te onbijten in Washington , Rumsfeld & Paul Wolfowitz, waren gewoon in het pentagon toen het vliegtuig (oeps , die was er helemaal niet natuurlijk) erin vloog, nou niet de handigste plaats om te zitten als je weet dat er een vliegtuig op zal knallen.
Al met al deden ze gewoon de normale dingen op die dag en dat terwijl ze bezig zijn met de grootste samenzwering ooit te laten gebeuren ?
Klinkt heel geloofwaardig .....
Jij denkt dat iemand in een gebouw gaat zitten als die weet dat daar een vliegtuig in zal vliegen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Bombardier het volgende:
Jij denkt ook echt dat zij verdacht gedrag gaan vertonen op verdachte lokaties? Dat ze met z'n allen in een schuilkelder gaan zitten?
Heb je wel een flauw idee hoe groot dat gebouw is en uit hoeveel verdiepingen het bestaat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand in een gebouw gaat zitten als die weet dat daar een vliegtuig in zal vliegen?
Als ze weet hadden van de aanslagen, dan waren een aantal van die mensen vast wel op andere plaatsen geweest. En niet perse in de schuilkelder.
Of hoe makkelijk men dingen van vage sites aanneemt als er maar een beetje populair gepraat wordt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Heb je wel een flauw idee hoe groot dat gebouw is en uit hoeveel verdiepingen het bestaat?
Waarom andere plaatsen. Ze zaten er toch goed? Moet je op andere plaatsen zitten om jezelf verdachter te maken dan je al bent? En heus niet allemaal wisten ze van de dreiging, maar een aantal toch zeker.
Ik wil nog even samenvatten dat als je echt heilig gelooft dat de VS onschuldig is inzake die 11-9 "ramp", dat je aan mag schuiven bij het RTL-4 klapvee. Echt, dan ben je geen haar beter dan de mensen die in de bio-stabiel geloven. Het is echt elke keer weer om te janken, hoe DOM de gemiddelde mens is en hoe makkelijk men iets aanneemt wat op de televisie vertelt wordt.
Ja het is groot. Maar die piloten waren niet ervaren stuntpiloten die precies konden landen waar ze wilden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef Bombardier het volgende:
Heb je wel een flauw idee hoe groot dat gebouw is en uit hoeveel verdiepingen het bestaat?
En daar heb je bewijzen voor?quote:Waarom andere plaatsen. Ze zaten er toch goed? Moet je op andere plaatsen zitten om jezelf verdachter te maken dan je al bent? En heus niet allemaal wisten ze van de dreiging, maar een aantal toch zeker.
Kom dan eens met bronnen waaruit blijkt dat de VS schuldig is aan de 11/9 ramp.quote:Ik wil nog even samenvatten dat als je echt heilig gelooft dat de VS onschuldig is inzake die 11-9 "ramp", dat je aan mag schuiven bij het RTL-4 klapvee. Echt, dan ben je geen haar beter dan de mensen die in de bio-stabiel geloven.
En het is wel slim om allerlei complottheoriën klakkeloos te gelovenquote:Het is echt elke keer weer om te janken, hoe DOM de gemiddelde mens is en hoe makkelijk men iets aanneemt wat op de televisie vertelt wordt.
Vage sites? Ik heb geen vage site gezien, en dat populistische Loose Change al helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of hoe makkelijk men dingen van vage sites aanneemt als er maar een beetje populair gepraat wordt.
Achja... Dat is een goede basis om de feiten op een rij te krijgenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Bombardier het volgende:
Je moet zaken gewoon voor jezelf op een rijtje zetten en uitdrukken in waarschijnlijkheden. Daarnaast kijk je wat de VS in het verleden geflikt heeft, zoals ik in dit topic al eerder aangaf, en trek je je conclusie. Niks nieuws onder de zon!
Door de stortvloed aan informatie (oa. via internet) kan elke theorie aangaande 9/11 aannemelijk gemaakt worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Bombardier het volgende:
Vage sites? Ik heb geen vage site gezien, en dat populistische Loose Change al helemaal niet.
Je moet zaken gewoon voor jezelf op een rijtje zetten en uitdrukken in waarschijnlijkheden. Daarnaast kijk je wat de VS in het verleden geflikt heeft, zoals ik in dit topic al eerder aangaf, en trek je je conclusie. Niks nieuws onder de zon!
Ik ga met jou helemaal geen discussie aan, want ik maak je toch niks wijs.quote:
Zolang je niet met bronnen voor jouw geblaat komt, maak je mij idd weinig wijs.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:09 schreef Bombardier het volgende:
Ik ga met jou helemaal geen discussie aan, want ik maak je toch niks wijs.
Als jij al niet in staat bent om in te zien dat het niet helemaal fris is, wat zich afgespeeld heeft. Alleen al aan de hand van alle achterlijke, oorlogs-gerelateerde maatregelen die de VS nadien genomen heeft, waarvoor men duidelijk een excuus nodig had. Dan heb ik er totaal geen vertrouwen in jou te kunnen overtuigen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zolang je niet met bronnen voor jouw geblaat komt, maak je mij idd weinig wijs.
Hou eens op met dat gezeur... Geef gewoon eens bronnen om jou verhalen te onderbouwen....quote:Opvrijdag 22 september 2006 11:15 schreef Bombardier het volgende:
Als jij al niet in staat bent om in te zien dat het niet helemaal fris is, wat zich afgespeeld heeft.
Geen enkele reden, hoe naief ben je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef StupidByNature het volgende:
Idd. Aannames zonder bewijs, worden verworpen zonder bewijs.
Als er over een x aantal jaren bekend wordt dat er een complot gaande was, dan neem ik dat t.z.t. ter kennisneming aan. Voorlopig is er geen enkele reden om aan te nemen dat het wel zo is. Aan drogredenaties en wishful thinking heb ik niets.
Er zijn klokkenluiders omgelegd of carriere-doodgemaakt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef Zyggie het volgende:
Opvallend is het toch wel dat er 0,0 klokkenluiders zijn.
En een paar overlevenden nemen niet even contact met de grote conspiracyorganisaties?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zijn klokkenluiders omgelegd of carriere-doodgemaakt.
Kom nou eens met bewijzen over dat complot rond 9/11...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
Wat net gezegd is., de toegegeven geintjes uit het verleden geeft wel degelijk een indicatie wat er zich afgespeeld heeft op het 911 toneel. Zo onschuldig zijn ze dus niet
Twijfels, vermoedens, aannames....quote:Waar ik ook twijfels over heb is over de demolition experts. Zijn deze mensen niet benaderd vooaf. Eigenlijk zou je dus de Amerikaanse expert in twijfel trekken en zeker de experts die de NIST/FEMA aan heeft gesteld (Of misschien wel aan is gewezen van hogerhand). Er zijn mensen weggestuurd uit de commissie van weg belangenverstrengeling. Het zou mij dus niet verbazen dat ook geknoeid is met de zo genaamde experts.
Er zijn ook mensen die onderzoeken na 5 jaar voor waar aannemenquote:Wat wel beetje jammer is dat er zulke idiote theorien voor doen, als hologram of de no-plane. Door dit soort onzinnige theorien worden ook de weldegelijke mogelijke situaties in het belachelijke getrokken. Deze mogelijke theorien, is mijn optiek logischer en aannemelijker dan de veronsterstelde theorie van NIST/FEMA, die overigens al na 2 dagen met een voorloppig rapport kwam. En dat rapport wordt door menigeen hier op het forum aangenomen als waar, typisch.
En zelfs daar kun je geen bron van geven?quote:En ik bewijfel eigenlijk of de meeste wel de laatste nieuwe feiten hebben gevolgd. Dat er dus botresten gevonden zijn op het dak van een bank halve kilometer verderop.
http://www.911myths.com/html/bpat_access.htmlquote:Wat mij nog het meest tot twijfelen aan het instort verhaal. Is dat er stelsel matig is tegengewerkt, toegang ontzeging op ground zero
http://www.911myths.com/html/recycled_steel.htmlquote:en dat vrijwel direct al het bewijsmateriaal is afgevoerd naar China/India.
Nou ga die links die ik jou geef dan eens lezen.quote:Want waarom zou je al deze moeite doen als men onschuldig is. Het is dan toch JUIST de mooiste crime scene van de geschedenis. Met deze extreem verdachte acties staat het voor mij 100% vast, dat het officiele verhaal niet klopt.
En weer beweringen zonder onderbouwing.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn klokkenluiders omgelegd of carriere-doodgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |