Bijna goed! Alleen de laatste nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Schorpioen het volgende:
Let it be - Paul
All you need is love - John
yesterday - Paul
Yellow Submarine - Ringo
While my guitar gently weeps - John
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef Schorpioen het volgende:
Dan is het George.
Trusten Yurithemasterquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Slaap lekker iedereen![]()
Trustenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:56 schreef Schorpioen het volgende:
Inderdaad. Makkelijke vraag zodat ik naar bed kan.
dartfanaat + 1
Trusten!
Hawaii_Tim +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slowhand
Je zit er ontzettend dicht bij maar helaas kan ik dochter toch echt niet goedrekenen...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is het intro van Tears in Heaven, en het is geschreven omdat het dochtertje van de schrijver (Eric Clapton?) was overleden
en dat klopt dan weer welquote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef Jayhawk het volgende:
zoontje!
niet gesprongen, gevallenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:21 schreef Jayhawk het volgende:
van flat afgesprongen
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens wel eens haggis gegeten
Was het wat? Ik heb nog een blik haggis staanquote:Op woensdag 20 september 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens wel eens haggis gegeten
quote:Voordat officieel door Rijkswaterstaat werd vastgesteld wat het laagste punt van Nederland was, werd algemeen aangenomen dat het zich zou bevinden in de Prins Alexanderpolder (Rotterdam-Oost).
Toen kende ik jou nog nietquote:
Het is best te eten, als je er niet al te lang bij stilstaat waar het vandaan komtquote:Op woensdag 20 september 2006 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het wat? Ik heb nog een blik haggis staan
Verrassend...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:30 schreef Jayhawk het volgende:
Nieuwerkerk aan den IJssel SlamD +1
gelukkigquote:
natuurlijk is daar niks super aanquote:Op woensdag 20 september 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is best te eten, als je er niet al te lang bij stilstaat waar het vandaan komtMaar echt super lekker, neuh. De aardappelpurree met mais was daarentegen erg
![]()
sorry, tis nog vroeg... Zal het opnieuw lezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:44 schreef MaJo het volgende:
Dikgedrukt graag SlamD (lees je de OP ook even)
Zat daar ook aan te denken maar dacht dat het een film wasquote:Op woensdag 20 september 2006 00:46 schreef Supersheep het volgende:
Primal Scream misschien?
De bandnaam is er wel vanaf geleid, maar ik weet persoonlijk geen singles van ze met eenzelfde relatie...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:46 schreef Supersheep het volgende:
Primal Scream misschien?
Hmmm... het zijn in beide gevallen niet de band die ik bedoel. Maar... misschien is mijn vraag wel te generaal en zijn er meerdere antwoorden op.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:53 schreef Supersheep het volgende:
Laat ik dan nog maar 2 bands noemen met Primal die ik ken: Primal Fear en Primal Instinct
En ja, ik weet dat ik eigenlijk maar één gok mag doen maar ik weet van beide bands toch geen nummers
Laat het maar gewoon bij je antwoord hoor, kan misschien nog net een handvol nummers van Primal Scream opnoemen maar de muziek van Instinct en Fear ken ik niet eensquote:Op woensdag 20 september 2006 00:55 schreef SlamD het volgende:
[..]
Hmmm... het zijn in beide gevallen niet de band die ik bedoel. Maar... misschien is mijn vraag wel te generaal en zijn er meerdere antwoorden op.
Ik zal even kijken naar de singles van jouw bands...
Zover ik kan nagaan zijn jouw bands ook geen compleet antwoord.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:55 schreef SlamD het volgende:
[..]
Hmmm... het zijn in beide gevallen niet de band die ik bedoel. Maar... misschien is mijn vraag wel te generaal en zijn er meerdere antwoorden op.
Ik zal even kijken naar de singles van jouw bands...
De zinnen komen wel erg met elkaar overeen inderdaad...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:03 schreef MaJo het volgende:
Beginnen wij hetzelfde te krijgen als ik steeds met homdeck heb?
Tears for Fears? Fear Factory?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:04 schreef SlamD het volgende:
Neuh, is best bekende band. In oktober en december ook bij de Night of the Proms in Antwerpen en Rotterdam.
De bandnaam heeft een relatie met Primal Fears.
De single heeft een relatie met Primal Scream.
Ik bedoelde...quote:
Het is een beetje creepy jaquote:Op woensdag 20 september 2006 01:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De zinnen komen wel erg met elkaar overeen inderdaad...
geen coupling vnvnd?
[..]
Tears for Fears? Fear Factory?
Tears for Fears, single Shoutquote:Op woensdag 20 september 2006 01:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De zinnen komen wel erg met elkaar overeen inderdaad...
geen coupling vnvnd?
[..]
Tears for Fears? Fear Factory?
Precies (2x), alleen doordat ik de single noemde moest ik Primal Scream wel afwijzen... Die naam blijkt namelijk ook van dezelfde terapie te zijn afgeleid.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
Hij vroeg toch alleen naar de bandnaam? en Tears for Fears is toch een jaren tachtig band?
Welke club heeft laatst nu iets van hen gecoverd? En welk nummer?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
Hij vroeg toch alleen naar de bandnaam? en Tears for Fears is toch een jaren tachtig band?
Ik zag het vandaag inderdaad al in m'n horoscoop staan...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een beetje creepy jamisschien is het voorbestemd
![]()
Nope geen coupling
er werd ook naar de single gevraagdquote:Op woensdag 20 september 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
Wat stond er in je horoscoop dan? Kijk eens bij mij (kreeft) dan weten we het zekerquote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zag het vandaag inderdaad al in m'n horoscoop staan...
wel de rest vd week of helemaal niet meer?
[..]
er werd ook naar de single gevraagd
maar goed, volgende vraag, heeft iedereen geluid hier? (zo niet, dan doe ik geen geluidvraag)
Weet ik veel wat er in m'n horoscoop stondquote:Op woensdag 20 september 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat stond er in je horoscoop dan? Kijk eens bij mij (kreeft) dan weten we het zeker
coupling de hele week niet
Ik heb geluid
Gary Jules- Mad World.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welke club heeft laatst nu iets van hen gecoverd? En welk nummer?
Oasis is goedquote:Op woensdag 20 september 2006 01:26 schreef MaJo het volgende:
In ieder geval Oasis - Wonderwall
Dat andere nummer ken ik niet, klinkt wel herkenbaar die zangerWil het wel graag weten, klinkt super
Argh dat aan het eind ken ik wel maar weet niet van wie... Zit er ook nog Nirvana of Greenday in verwerkt?
Eminem met Sing for the Moment reken ik goed. Orgineel is van Aerosmith - Dream On maar Eminem heeft dat stukje in zijn nummer gebruiktquote:Op woensdag 20 september 2006 01:27 schreef SlamD het volgende:
eerste nummer?
Greenday - Boulevard of Broken Dreams
Oadis - Wonderwall
Eminem - Sing for the Moment?
Travis is goed, als iemand het nummer weet dan krijgt die het punt anders gaat MaJo er mee aan de haalquote:Op woensdag 20 september 2006 01:29 schreef MaJo het volgende:
Travis
Het punt moet voor MaJo zijn, je hebt de titel volgens mij al weggegeven in je hint...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eminem met Sing for the Moment reken ik goed. Orgineel is van Aerosmith - Dream On maar Eminem heeft dat stukje in zijn nummer gebruikt
[..]
Travis is goed, als iemand het nummer weet dan krijgt die het punt anders gaat MaJo er mee aan de haal
1 minuut de tijd
Nee, das een stukje tekst uit een ander nummer van Travisquote:Op woensdag 20 september 2006 01:32 schreef SlamD het volgende:
[..]
Het punt moet voor MaJo zijn, je hebt de titel volgens mij al weggegeven in je hint...
Inderdaad... kwam er te laat achter...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, das een stukje tekst uit een ander nummer van Travis
het nummer van Travis is Writing To Reach You
"Every day I wake up and it's Sunday
Whatever's in my eye won't go away
The radio is playing all the usual
And what's a Wonderwall anyway"
Niet geraden dus
MaJo +1
Manchesterquote:Op woensdag 20 september 2006 01:36 schreef MaJo het volgende:
JoecheiKen Travis niet zo goed, maar wel Why does it allways rain on me, prachtig
Uit welke stad komt de band Oasis?
heb je een metalen noot?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:37 schreef SlamD het volgende:
metal note: niet editen... zelfs niet met foute antwoorden
Zie ook de OP:quote:Op woensdag 20 september 2006 01:37 schreef SlamD het volgende:
[..]
Inderdaad... kwam er te laat achter...
metal note: niet editen... zelfs niet met foute antwoorden
quote:
en mij dan op een moment dat ik niet oplet zeker afslachten hè?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:44 schreef MaJo het volgende:
Dat kan geen toeval meer zijn schaap
Zullen we dan maar?
Je hebt me doorquote:Op woensdag 20 september 2006 01:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en mij dan op een moment dat ik niet oplet zeker afslachten hè?ik pas wel op
Hmmm... nope. Sorry, was even actief bezig.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:47 schreef MaJo het volgende:
Dat wordt een uitgebreide vraag van SlamD
Nee, sorry. De juiste eeuw wel, maar eerder.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:50 schreef MaJo het volgende:
Djeez dit soort dingen lees ik vaak maar vergeet het even snel1684?
Vroeger...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:57 schreef MaJo het volgende:
1638
quote:Op woensdag 20 september 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Oh dacht dat het met het 12-jarig bestand was afgelopen...
1624?
Tussen deze 2 jaartallen was het bestand afgelopen...quote:Op woensdag 20 september 2006 02:00 schreef Gooitzen het volgende:
1620?
Jaaaa! Mocht ik nog eens een vraag stellen, dan probeer ik wat normaals te vragen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:03 schreef Gooitzen het volgende:
1609?
Voor deze ene keer danquote:Op woensdag 20 september 2006 02:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Klopt, maar de eerste gok kan niet (1620 -12 = 1608). Vandaar, excuus.
Geen tweede gok dus, ik bedacht me.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:04 schreef SlamD het volgende:
[..]
Jaaaa! Mocht ik nog eens een vraag stellen, dan probeer ik wat normaals te vragen.
Gooitzen +1
Sorry, maar ik meen dat je vanmiddag al drie kansen hebt gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 02:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor deze ene keer danDoe maar een Beatles vraag om het goed te maken
Jaaahooooor!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
Jaaaaa!
Eline Vere, Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan, Noodlot, de stille kracht
Ik weiger iets van hem te lezen (iets dat zo lang in de boeken top tien staat kan nooit goed zijn).quote:
Sorry, ken het alleen van de boeken toptien in de krant en VN.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:20 schreef MaJo het volgende:
Even opzoeken hoe ze in het nederlands heten
Die is al genoemd, heet in het Nederlands Bernini Mysteriequote:Op woensdag 20 september 2006 02:22 schreef SlamD het volgende:
Angels & Demons
delta deceptie inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 02:22 schreef Gooitzen het volgende:
Delta...
En iets met Juventus ofzo...
Vooral de kop van NRC Next, toen de film uitkwam: 'Het kan, de film is nóg slechter dan het boek.'quote:Op woensdag 20 september 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad HetDilemma en De
Deceptie.
De boeken zijn best goed
Ja ik vond dat niet helemaal terecht. Het boek is door critici inderdaad de grond ingeboord, maar toch wordt het door zoveel mensen gelezen. Soms heb ik het gevoel dat critici bepaalde dingen gewoon niet goed wíllen vinden. Het is heus niet het beste boek ooit maar voor een fictie boek is het goed geschreven, spannend en er staan veel interessante wetenswaardigheden in.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:25 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Vooral de kop van NRC Next, toen de film uitkwam: 'Het kan, de film is nóg slechter dan het boek.'
Ik geloof graag dat het boek spannend is, maar over de wetenswaardigheden... Daar moet je mee uitkijken, het is gewoon fictie, en voor zover ik er iets over heb gelezen schijnt het dat veel mensen kunstgrepen en theoriën veel te serieus nemen. Niet dat ik je er voor aanzie, daar ben je veel te silm voor, maar kijk wel uit!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik vond dat niet helemaal terecht. Het boek is door critici inderdaad de grond ingeboord, maar toch wordt het door zoveel mensen gelezen. Soms heb ik het gevoel dat critici bepaalde dingen gewoon niet goed wíllen vinden. Het is heus niet het beste boek ooit maar voor een fictie boek is het goed geschreven, spannend en er staan veel interessante wetenswaardigheden in.
Dat was het inderdaad. Kon er niet meer opkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:27 schreef MaJo het volgende:
Dan gaat het punt naar:
Gooitzen + 1
Het boek heet Het Juvenalis Dilemma
Dat ziet er niet vrolijk uitquote:
Muziekquote:Op woensdag 20 september 2006 02:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Kon er niet meer opkomen.
Wat voor vraag wil je?
Dat snap ik en er zullen vast mensen zijn die denken dat het precies zo is als in het boek. Maar er zijn ook interessante dingen die wel waar zijn (over kunst bijvoorbeeld). Maar het blijft fictie en dat moeten de mensen wel ter dege van bewust zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat het boek spannend is, maar over de wetenswaardigheden... Daar moet je mee uitkijken, het is gewoon fictie, en voor zover ik er iets over heb gelezen schijnt het dat veel mensen kunstgrepen en theoriën veel te serieus nemen. Niet dat ik je er voor aanzie, daar ben je veel te silm voor, maar kijk wel uit!
Gelukkig. Er schijnen zelfs mensen in het Louvre te vragen waar nu die of die is vermoord. Ik ga het boek lezen over een jaar, ben toch wel stiekem benieuwd, maar wil mijn iets te arrogante kijk op kunst en cultuur wel in stand houden.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik en er zullen vast mensen zijn die denken dat het precies zo is als in het boek. Maar er zijn ook interessante dingen die wel waar zijn (over kunst bijvoorbeeld). Maar het blijft fictie en dat moeten de mensen wel ter dege van bewust zijn.
Dat is wel ernstig jaquote:Op woensdag 20 september 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Gelukkig. Er schijnen zelfs mensen in het Louvre te vragen waar nu die of die is vermoord. Ik ga het boek lezen over een jaar, ben toch wel stiekem benieuwd, maar wil mijn iets te arrogante kijk op kunst en cultuur wel in stand houden.
Begin maarquote:Op woensdag 20 september 2006 02:35 schreef Gooitzen het volgende:
Moet ik direct beginnen aan hints, of wacht ik nog even?
Je overschat mijn kennis van de Duitse taal...quote:Op woensdag 20 september 2006 02:46 schreef Gooitzen het volgende:
Toe nou toch. Joachim Feest (maar dan anders...)
Jaaahoooooor. Daar is ie dan...!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
Joachim Fest?
Sorry, dat was hem niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:46 schreef SlamD het volgende:
[..]
Je overschat mijn kennis van de Duitse taal...
Festi?
quote:Op woensdag 20 september 2006 02:52 schreef Gooitzen het volgende:
Ratzinger, de panzer Paus!
Jaja, het ging me om slamt.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:54 schreef MaJo het volgende:
Muziek of geschiedenis, of literatuur, of media of musicals
Klopt, en ik ben er niet blij mee...quote:Op woensdag 20 september 2006 02:56 schreef SlamD het volgende:
Dat was niet een categorie die ik zou hebben gekozen...
Spiderman?
Spiderman 2?
Nee, maar met de twee van MaJo zitten we op vier...quote:Op woensdag 20 september 2006 02:58 schreef SlamD het volgende:
Zit ze ook in Sin City? Half Hollywood zit daarin...
Het schijnt van wel, maar ik reken het niet goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:01 schreef SlamD het volgende:
Spiderman 3, alvast voor de toekomst
Yo.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:03 schreef MaJo het volgende:
Wimbledon
Hintquote:
Ik geen enkele... Behalve flarden van een van de Spidermans denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
Al die films (behalve eternal sunshine) nog gezien ook
Ik crazy/beautiful nog niet, maar ben er erg benieuwd naar. Moet Marie Antoinette nog zien, maar na Elizabethtown ben ik ernstig teleurgesteld in Dunst...quote:Op woensdag 20 september 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
Al die films (behalve eternal sunshine) nog gezien ook
Ik bedoel inderdaad Keira Knigthleyquote:
crazy/beautiful heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 03:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik crazy/beautiful nog niet, maar ben er erg benieuwd naar. Moet Marie Antoinette nog zien, maar na Elizabethtown ben ik ernstig teleurgesteld in Dunst...
Marie Antionette is de nieuwste Coppola. Ben er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
crazy/beautiful heb ik ook niet gezienMarie Antoinette en Elizabethtown ook niet
Maar de rest vab het oeuvre blijkbaar wel
Nee... Hoop wel dat je de naam uberhaupt kent.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
John Cleese?
Eric Idle de parodie schijnt trouwens erg leuk te zijn, maar nog nooit gezien --> The Ruttlesquote:Op woensdag 20 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Hmmm... Die zanger, Idle?
Hoi hoi, wat zijn de andere namen?quote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef SlamD het volgende:
[..]
Eric Idle de parodie schijnt trouwens erg leuk te zijn, maar nog nooit gezien --> The Ruttles
Gooitzen +1
Graham Chapman en Terry Jonesquote:Op woensdag 20 september 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoi hoi, wat zijn de andere namen?
Vier films van de Coen brothers?
Dank, inderdaad. Goede jongens.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:21 schreef SlamD het volgende:
[..]
Graham Chapman en Terry Jones
O brother where art thou?
Fargo
Ahhh, deze moet ik weten...
Ik wist bowlen zelf nog, maar verwarde die met de Big Lebowski... Dat is ook over bowlen toch?quote:
Klopt. Kingpin is het niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik wist bowlen zelf nog, maar verwarde die met de Big Lebowski... Dat is ook over bowlen toch?
Nee, sunshine niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:
Eternal Sunshine niet toch?
Ja, met Woody Harrelson en een of andere Amish. Maar niet Coen and Coen...quote:Op woensdag 20 september 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
the Big Lebowski gaat over bowlen ja, kingpin ook dan?
Ja hoor. Ik hintte naar intolerable cruelty en The Ladykillers. Beiden ook de moeite waard.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:27 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ja, met Woody Harrelson en een of andere Amish. Maar niet Coen and Coen...
Raising Arizona?
Jepquote:Op woensdag 20 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
Pixar is toch animatie? bedoel je dan de stem?
Graag!quote:Op woensdag 20 september 2006 03:37 schreef SlamD het volgende:
Okay... De kans wordt dan wel klein om te raden ja. Als jullie een andere vraag willen?
Cliff Clavin!quote:Op woensdag 20 september 2006 03:43 schreef duivelinnetje het volgende:
Volgens mij Cliff.......
De acteur is John Ratzenberger (die ik dus verwarde met de Paus...), zijn rol in Cheers is Cliff Clavin (of gewoon Cliff).quote:Op woensdag 20 september 2006 03:45 schreef MaJo het volgende:
Is dat de naam van de acteur? Nog nooit van gehoord
Weet je hoe het allemaal werkt duivelinnetje? lees anders de OP even door en luister naar EisbärHeb jij hem al beluisterd SlamD?
Is dat een vraag? Dan even dik gedrukt.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:48 schreef duivelinnetje het volgende:
Een figuur uit de fabeltjeskrant met een H
Is de 1e keer dat ik meedoen hier. Ik heb de OP doorgelezenquote:Op woensdag 20 september 2006 03:45 schreef MaJo het volgende:
Is dat de naam van de acteur? Nog nooit van gehoord
Weet je hoe het allemaal werkt duivelinnetje? lees anders de OP even door en luister naar EisbärHeb jij hem al beluisterd SlamD?
Het is niet verplicht om leuk te vinden maar het maakt je overlevingskansen hier wel hogerquote:Op woensdag 20 september 2006 03:48 schreef SlamD het volgende:
[..]
De acteur is John Ratzenberger (die ik dus verwarde met de Paus...), zijn rol in Cheers is Cliff Clavin (of gewoon Cliff).
IJsbeer heb ik wel geluisterd ja. Moet je het verplicht ook een goed nummer vinden? Of zelf een ijsbeer willen zijn?
quote:Op woensdag 20 september 2006 03:55 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb het programma nooit gezien, heb geen idee. Ik ken alleen meneer de Uil.
Weet ik niet, tot wanneer werd het uitgezonden? Wij hadden nooit een tv thuis.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:56 schreef duivelinnetje het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk een stukkie jonger dan ik
[..]
Of je geeft een hint, dat kan ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:00 schreef duivelinnetje het volgende:
Als ik de OP goed gelezen heb, geldt de vraag nu niet meer en moet er iemand anders posten?
En dan geen tv thuis??quote:Op woensdag 20 september 2006 04:05 schreef Gooitzen het volgende:
Ik ben bang dat ik hier wel wat jonger ben, 22. Maar goed, dat hoeft geen beletsel te zijn...
Hiep hoi!quote:Op woensdag 20 september 2006 04:07 schreef duivelinnetje het volgende:
Wie is er deze week uit het Big Brother Huis gegaan?
Hoezo? Is tv dan niet net? Vertel?quote:Op woensdag 20 september 2006 04:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders zijn nette mensen. Ik heb nu ook alleen een tv voor de dvd speler.
Ben geen fan in ieder geval. Maar niet net, dat zou ik ook niet zeggenquote:Op woensdag 20 september 2006 04:09 schreef duivelinnetje het volgende:
[..]
Hoezo? Is tv dan niet net? Vertel?
Tjonge, jij bent scherp rond deze tijd. Laten we zeggen dat ik de hype om Geer en Goor niet mis. Ik was voor de middelbare school misschien wat wereldvreemd, maar las de krant voor het nieuws en las veel.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:12 schreef duivelinnetje het volgende:
Niet net?
Ik dacht toch echt dat je dat net zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |