Het schijnt van wel, maar ik reken het niet goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:01 schreef SlamD het volgende:
Spiderman 3, alvast voor de toekomst
Yo.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:03 schreef MaJo het volgende:
Wimbledon
Hintquote:
Ik geen enkele... Behalve flarden van een van de Spidermans denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
Al die films (behalve eternal sunshine) nog gezien ook
Ik crazy/beautiful nog niet, maar ben er erg benieuwd naar. Moet Marie Antoinette nog zien, maar na Elizabethtown ben ik ernstig teleurgesteld in Dunst...quote:Op woensdag 20 september 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
Al die films (behalve eternal sunshine) nog gezien ook
Ik bedoel inderdaad Keira Knigthleyquote:
crazy/beautiful heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 03:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik crazy/beautiful nog niet, maar ben er erg benieuwd naar. Moet Marie Antoinette nog zien, maar na Elizabethtown ben ik ernstig teleurgesteld in Dunst...
Marie Antionette is de nieuwste Coppola. Ben er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
crazy/beautiful heb ik ook niet gezienMarie Antoinette en Elizabethtown ook niet
Maar de rest vab het oeuvre blijkbaar wel
Nee... Hoop wel dat je de naam uberhaupt kent.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
John Cleese?
Eric Idle de parodie schijnt trouwens erg leuk te zijn, maar nog nooit gezien --> The Ruttlesquote:Op woensdag 20 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Hmmm... Die zanger, Idle?
Hoi hoi, wat zijn de andere namen?quote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef SlamD het volgende:
[..]
Eric Idle de parodie schijnt trouwens erg leuk te zijn, maar nog nooit gezien --> The Ruttles
Gooitzen +1
Graham Chapman en Terry Jonesquote:Op woensdag 20 september 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoi hoi, wat zijn de andere namen?
Vier films van de Coen brothers?
Dank, inderdaad. Goede jongens.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:21 schreef SlamD het volgende:
[..]
Graham Chapman en Terry Jones
O brother where art thou?
Fargo
Ahhh, deze moet ik weten...
Ik wist bowlen zelf nog, maar verwarde die met de Big Lebowski... Dat is ook over bowlen toch?quote:
Klopt. Kingpin is het niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik wist bowlen zelf nog, maar verwarde die met de Big Lebowski... Dat is ook over bowlen toch?
Nee, sunshine niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:
Eternal Sunshine niet toch?
Ja, met Woody Harrelson en een of andere Amish. Maar niet Coen and Coen...quote:Op woensdag 20 september 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
the Big Lebowski gaat over bowlen ja, kingpin ook dan?
Ja hoor. Ik hintte naar intolerable cruelty en The Ladykillers. Beiden ook de moeite waard.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:27 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ja, met Woody Harrelson en een of andere Amish. Maar niet Coen and Coen...
Raising Arizona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |