Je zit er ontzettend dicht bij maar helaas kan ik dochter toch echt niet goedrekenen...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is het intro van Tears in Heaven, en het is geschreven omdat het dochtertje van de schrijver (Eric Clapton?) was overleden
en dat klopt dan weer welquote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef Jayhawk het volgende:
zoontje!
niet gesprongen, gevallenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:21 schreef Jayhawk het volgende:
van flat afgesprongen
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens wel eens haggis gegeten
Was het wat? Ik heb nog een blik haggis staanquote:Op woensdag 20 september 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens wel eens haggis gegeten
quote:Voordat officieel door Rijkswaterstaat werd vastgesteld wat het laagste punt van Nederland was, werd algemeen aangenomen dat het zich zou bevinden in de Prins Alexanderpolder (Rotterdam-Oost).
Toen kende ik jou nog nietquote:
Het is best te eten, als je er niet al te lang bij stilstaat waar het vandaan komtquote:Op woensdag 20 september 2006 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het wat? Ik heb nog een blik haggis staan
Verrassend...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:30 schreef Jayhawk het volgende:
Nieuwerkerk aan den IJssel SlamD +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |