neequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:13 schreef CittaR het volgende:
aantal vraagjes trouwens...
kan je nou eigenlijk ook gewoon rond lopen?
lopen er überhaupt andere mensen of is het helemaal leeg?
kan je bij iemand meerijden?
zo ja, kan je dan ook bijv in een maserati quattroporte dan met zijn 4en in de auto?
Gewoon voor 1.5 maand een XBOX + HDTV halen johquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:01 schreef rudedeltadude het volgende:
oh oh ooh.... kon ik maar TDU spelen... godver wat duurt het wachten op november lang!
Op de PC kost online racen niksquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Miiso het volgende:
Wat kost het straks om met de PC versie online te racen? Het is toch zo dat je bij Xbox betaald voor de Live ondersteuning (netwerk infra oid van M$?) en niet voor het daadwerkelijk online gamen dus aan de gamemaker? Ik kan nl nergens echt goed vinden wat het eventueel moet kosten voor de PC versie.
Lol!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef poehej het volgende:
Ik heb Test Drive al gekocht ik heb alleen nog geen X360
Ik wil ook wel een HD tv maar ik mag het geld niet opmaken van mezelfquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:03 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Lol!
Ik heb laatst een HD-Ready tv + Xbox 360 + TDU gekocht, prima beeld!
Tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef DinoPK het volgende:
Heerlijk spel lijkt mij dit, alleen ... geen 360. Soms is het leven a bitch
Overigens snap ik echt niet waarom men ook niet een simpele multiplayer voor je friendslist inbakt. Okay, je kan elkaar berichten sturen en ergens afspreken op het eiland, maar toch ...
er komen altijd wel leuke spellen uit maar mischien is het jou smaak nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Badabingea het volgende:
Ik weet alleen niet of een Xbox over 2 jaar nog leuke spellen uitbrengt, en of de Ps3 dan niet beter is geworden?
Tis net waar je van houd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Badabingea het volgende:
Ik weet alleen niet of een Xbox over 2 jaar nog leuke spellen uitbrengt, en of de Ps3 dan niet beter is geworden?
ooh erg IMBAquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:24 schreef Magnetrondoos het volgende:
[..]
Op de PC kost online racen niksPC
![]()
Op de XboX alleen de liveondersteuning, geen extra kosten
Ja sorry, lurk meer dan dat ik actief meepost, geen van de nieuwe systeempjes in bezit en dan kan je nergens meer over meelullen enzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien.
Ga je nog voor een 360?
op de xbox moet je auto's downloaden voor geld op de pc nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef Miiso het volgende:
[..]
ooh erg IMBADan wacht ik nog even met het aanschaffen van een Xbox360
leuke review, ben het met je eens, MOOR concept is fantastisch, uitwerking in de game is goed maar kan beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
Mijn Test Drive Unlimited review, voor de mensen die wellicht nog twijfelen.
Volgens mij heeft bluebit al een club aangemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef Vendris het volgende:
Als er nog meer Fok! mensen op XBL zitten, feel free to add: me gamer tag is i2oot met hoofdletter i ( I2oot) let wel ik: ik kan geen gebruik maken van voice communication.
We zouden evt. een Fok! club kunnen maken @ tdu of meerdere Fok!1 Fok!2 etc. indien het animo groot is
Meer ala NFS. Zo realistisch is TDU, op de setting en de officiele licenties na nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:06 schreef SlaggY het volgende:
Wauw, klinkt als een geweldig spel. Denk dat ik deze ook wel ga aanschaffen voor mijn 360. Kort vraagje: Hoe is de handling? Is dat een beetje realistisch of is het meer a-la Need for Speed? Dat kon ik niet helemaal opmaken uit de review.
club Accident Ahead (AA club dus)quote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bluebit al een club aangemaakt
Mijn tag is trouwens NL NoName voor de geïnteresseerden
Als je me even toevoegd kom ik wel bij je clubje hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef bluebit het volgende:
[..]
club Accident Ahead (AA club dus)
maar goed, ik realiseer me dat dat weinig met FOK! te maken heeft en daarnaast zit ik NOG STEEDSalleen in mijn club
maar ja, iedereen die erbij wilt zijn, moet het maar melden...
Heb vanavond alleen geen tijd om te spelen denk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef bluebit het volgende:
yay!
over een uurtje heb je een uitnodiging, dan ben ik namelijk thuis![]()
edit : en ik heb je zojuist op xbox live toegevoegd
Pass je gamertag vrijdag ff door op fokquote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef poehej het volgende:
Ik wil ook wel bij de club maar ik heb nog geen gamertag en nog geen xboxik moet nog wachten tot vrijdag
ik heb al 4242.26KM coveredquote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef Vendris het volgende:
[..]
Pass je gamertag vrijdag ff door op fok
edit: Total distance covered: 3740,08 km![]()
weet je ook precies dan waar de shelby cobra daytona coupe transport mission zit want dat is de laatste die ik met veel moeite niet kan vindenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef Vendris het volgende:
27/30 transport afgerond allemaal op perfect![]()
mist 0.1% van de wegen (voor full discover) dus tja.. dat word zoeken
Edit: eindelijk na een dikke drift van 8 seconden (!) de laatste car transport missie ontdekt EN alle wegen van het eiland bereden!
Op plaatsen waar je al bent geweest, kan je je auto gewoon op de weg neerzetten scheelt een hoop rijden.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:09 schreef donald_dick het volgende:
kan je ook gewoon races en zonder dat je dat fucking eiland moet rondrijden?
ik heb je al toegevoegd, ik zal je vanavond na werk ff een uitnodiging voor club Accident Ahead sturenquote:Op donderdag 21 september 2006 06:44 schreef Mister_T het volgende:
Gamertag: Anormius
Status: Opzoek naar een clubje
geen flauw idee sorry, ze verdwijnen van de map als je ze gehaalt hebtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef mustisuc het volgende:
[..]
weet je ook precies dan waar de shelby cobra daytona coupe transport mission zit want dat is de laatste die ik met veel moeite niet kan vinden![]()
Ik heb ook nog een tijd achter je aan geraced toen je in je enzo reed en zon beetje elke auto en paal ramde die je tegen kwamquote:Op donderdag 21 september 2006 08:25 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik heb je al toegevoegd, ik zal je vanavond na werk ff een uitnodiging voor club Accident Ahead sturen
trouwens stig NL, sorry, had gisteren mijn headset niet bij de hand en toen ik hem had was je er alweer vandoor.
wel lachen dat ik plots allemaal mensen van FOK! rond zag rijden en zelfs nog verpletterend verslagen ben door (ik dacht) damswer![]()
wel lief dat je ff op me bleef wachten toen ik rechtdoor knalde terwijl we naar rechts moesten
blijkbaar is een mclaren f1 gtr geen match voor een goeie motor (of het ligt aan mij, wat ook goed mogelijk is)
whahahahahahahahahah, ja inderdaad, schaamde me ook wel een beetjequote:Op donderdag 21 september 2006 09:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tijd achter je aan geraced toen je in je enzo reed en zon beetje elke auto en paal ramde die je tegen kwamik racete in die paarse saleen S7
![]()
Ik heb nog geeneens een Enzoquote:Op donderdag 21 september 2006 11:12 schreef bluebit het volgende:
jup, gezellig,
kan ik tenminste tegen jou racen, ik heb gisteren al bewezen dat ik echt zuig in mijn enzo
naja, ik heb gisteren al bewezen dat ik niet sneller (in de vorm van meer afstand in minder tijd) ben met een enzo, ik crash alleen maar sneller.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een Enzo
Ik raak anders ook behoorlijk wat palenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:34 schreef bluebit het volgende:
[..]
naja, ik heb gisteren al bewezen dat ik niet sneller (in de vorm van meer afstand in minder tijd) ben met een enzo, ik crash alleen maar sneller.
Ik kan er maar niet aan wennen, rij ik eens een keer het parcours goed, knal ik weer continu tegen verkeer aan...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:49 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik raak anders ook behoorlijk wat palenhad ik in het begin ook, raakte echt alles met een snelle auto, maar daar wen je op den duur wel aan, schamen hoef je je dus niet
Doe een paar keer die Millionairs Challenge zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand een manier waardoor je snel geld kan verdienen buiten de missie's ???
maar dat is een missiequote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Doe een paar keer die Millionairs Challenge zou ik zeggen
Hoe wou je anders geld verdienenquote:
dat moet je aan bluebit vragenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?
dat vraag ik aan julliequote:Op donderdag 21 september 2006 16:50 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hoe wou je anders geld verdienen
wat is je naam op xbox live?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?
niet waar. Op de pc gaan deze ook geld kosten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
op de xbox moet je auto's downloaden voor geld op de pc niet
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.quote:
Niet moeilijk en makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.
DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.![]()
zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Aheadquote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef bojaaper het volgende:
SilverFrame
vertel me a.u.b waar dat isquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.
Dicht bij de stad, op de snelweg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
vertel me a.u.b waar dat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zie ik zeker wel zitten
Ik gok op Alfa Romeoquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Daniel-1992 het volgende:
waarzo in de buurt ?
welke dealer licht er in de buurt
Gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef bluebit het volgende:
[..]
zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Ahead
heeft iemand een kaart waar hij het kan aangeven waar want heb overal gereden rond de alva romeo maar niks gevondenquote:
check...moet eerst nog boodschappen doen van mijn vriendinquote:
ik ook niet ben het hele gebied rond de alva romeo dealer afgereden maar niks gevondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:31 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Hmm ik kan die race niet vinden!
dat willen ze wel doen maar dan moet je dat downloaden als punten ong 60 punten per autoquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Frasier het volgende:
Ik mis alleen BMW in dit spel. Geen mogelijkheid dat er ooit nog BMW bij komt? Bij voorkeur een 6-serie.
waar kan deze exact gevonden worden en welk niveau heb je nodig voor deze race.. ik kan em namelijk nergens vindenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je moet volgens mij wel Expert of Champion zjin en het liefst de Tour of the Island gedaan hebben, zodat je de Alfa Champiazoneoeneeeieie e wint.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:40 schreef poehej het volgende:
[..]
waar kan deze exact gevonden worden en welk niveau heb je nodig voor deze race.. ik kan em namelijk nergens vinden
Tour of the Island...Dat is echt verneukt lang. Hoe groot is de kans dat je die niet haalt? Ik ga natuurlijk niet 118 mijl rijden om dan niet de Gold Cup te winnen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je moet volgens mij wel Expert of Champion zjin en het liefst de Tour of the Island gedaan hebben, zodat je de Alfa Champiazoneoeneeeieie e wint.
Zo moeilijk is ie niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tour of the Island...Dat is echt verneukt lang. Hoe groot is de kans dat je die niet haalt? Ik ga natuurlijk niet 118 mijl rijden om dan niet de Gold Cup te winnen.
Volgens mij moet je in alle auto showrooms zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:33 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb nu deze auto in TDU![]()
[afbeelding]
Maar voor die motorenshowroom, moet je daar eerst alle autoshowrooms voor hebben bezocht, of is erlangs rijden (zodat ze op de kaart komen te staan) ook goed??
Die papieren kaart is daar echt handig voor omdat je sommige dealers niet zo goed kan zien op je ingame kaart.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij moet je in alle auto showrooms zijn geweest.
Pak de kaart erbij en zoek ze op.
Kijk eens op de achterkantquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:57 schreef bojaaper het volgende:
Maar op die kaart staat alleen de rechteronderkant van het eiland, iig niet het hele eiland staat erop, klopt dat..?
Volgens mij is dat niet de snelste motor of wel? Ik heb zo'n agusta en ik dacht dat die sneller wasquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is ie niet.
Ik had me kawasaki ninja opgetuned en haalde hem makkelijk.
Is volgens mij iets van 35 min rijden en zonder verkeer.
Plus je krijgt er nog een achievement.
Champion worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:45 schreef bojaaper het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe je op dat circuit komt onderaan de kaart, bij het vliegveld, of eigenlijk OP het vliegveld. Je hebt een weggetje onderaan waarmee je bij het circuit komt, maar eenmaal daar staat er een muur op de weg. Ik heb er al een hoop mensen doorheen zien rijden op één of andere manier, maar mij lukt het niet?
Dan rij je daarmee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef poehej het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de snelste motor of wel? Ik heb zo'n agusta en ik dacht dat die sneller was
klopt heb ik ook bij de hele luxe auto's zie je alleen dat ze naar ze drive of reverse gaan omdat het een automaat isquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Frasier het volgende:
Klopt het dat bij sommige auto's de schakel-animatie ontbreekt? Heb een Auto A6 en je ziet helemaal niks als hij schakelt. Bij andere auto's die ik gereden heb was dat niet zo.
Ja ik weet dus niet waar die staatquote:Op zondag 24 september 2006 02:09 schreef The_Verve het volgende:
Waar staat die Alfa Challenge dan?
Net Millionair Challenge 2x gedaan en Tour the Island. Word je niet echt fit van...
Rechtsboven de Mercedes dealer.quote:Op zondag 24 september 2006 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Op de kaart is de Alfa race I-10 op de snelweg.
Zal zo wel ff kijken wat je ervoor moet zijn.
dat is toch na exper als ik me niet vergistquote:Op zondag 24 september 2006 11:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rechtsboven de Mercedes dealer.
Je moet Champion zijn.
Jep.quote:Op zondag 24 september 2006 12:00 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
dat is toch na exper als ik me niet vergist
Er zijn een, voorzover ik weet, 3 tal paint shops die op de map staan die in je dvd box zat, slechts 1 hiervan is een zogenaamde custom paint shop waar je je compleet eigen kleur kan kiezen, de rest laat alleen stock manufacturer colors toequote:Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef poehej het volgende:
Waar kan je eigenlijk motoren en auto's over laten spuiten
Motoren rijden prima naar mijn mening, echter wel ff wennen je moet geen moto GP niveau verwachten. Je kan de demo downloaden waar je beschikking over 1 motor hebt.quote:Op zondag 24 september 2006 15:50 schreef Zijpie het volgende:
hoe besturen de motoren in het spel..?
denk er toch aan om hem aan te schaffen
Ik kan niet eens mn Enzo overspuiten bij zo'n shopquote:Op zondag 24 september 2006 16:01 schreef Vendris het volgende:
Er zijn een, voorzover ik weet, 3 tal paint shops die op de map staan die in je dvd box zat, slechts 1 hiervan is een zogenaamde custom paint shop waar je je compleet eigen kleur kan kiezen, de rest laat alleen stock manufacturer colors toe
laat maar heb al gevondenquote:Op zondag 24 september 2006 18:07 schreef Daniel-1992 het volgende:
painten ???
vanaf welk niveau is dat dan ?
lexus? waar?quote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
laat maar heb al gevonden
ps: kan iemand die lexus dealer al in ???
Nee, die zit toch vlak bij die motor zaak.quote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
laat maar heb al gevonden
ps: kan iemand die lexus dealer al in ???
Ook dat zie ik niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:37 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
klopt heb ik ook bij de hele luxe auto's zie je alleen dat ze naar ze drive of reverse gaan omdat het een automaat is![]()
HUREN.quote:Op zondag 24 september 2006 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Heb het spel sinds gister, even goed gespeeld nu en had een slechte auto (klasse F) en had alles van Rookie al gedaan, dus had ik voor Amateur een klasse E auto nodig, ik zag een mooie auto en die kocht ik, had ook niet gekeken naar de klasse dacht wel dat het goed zat, staat er nog steeds dat ik niet mee kan doen.
Kijk ik beter, heb ik een klasse D auto gekocht, nu moet ik dus een slechtere auto kopen
.
Zet een fokker in je friendslist, dan kan je de club joinen door naar een clubhuis te rijden.quote:Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is de meest makkelijke manier om geld te verdienen op Expert niveau? Wil snel wat wagens komen voor meer achievements en dus Champion mode.
Hoe kan je trouwens Accidents Ahead joinen? Lijkt me wel leuk om ook eens wat multiplayer te gaan doen. Mijn gamertag is Progrezz.
Lijkt mij ook leuk, maar ik kon gisteren niet eens een club meer vinden op de map.quote:Op maandag 25 september 2006 17:09 schreef Martijn85 het volgende:
We kunnen vanavond ook wel even afspreken in de club, kunnen we even wat races doen ofzo
Moet je naar de club toe waar je nu ziet (groen symbool ipv geel) dan kan je bij opties leave club kiezenquote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar ik kon gisteren niet eens een club meer vinden op de map.
Heb ook nog geen invite gehad, maar moet eerst een oude club leaven en geen idee hoe dat moet.
Is goed, hoe laat? Kwam gisteren trouwens l2oot tegen, ook een clubmember. Lekker stoppies en wheelies gedaan met z'n 2-en. Was erg cool!quote:Op maandag 25 september 2006 17:09 schreef Martijn85 het volgende:
We kunnen vanavond ook wel even afspreken in de club, kunnen we even wat races doen ofzo
Dat moet ik wel redden denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Is goed, hoe laat? Kwam gisteren trouwens l2oot tegen, ook een clubmember. Lekker stoppies en wheelies gedaan met z'n 2-en. Was erg cool!
Uurtje of 20:00 voor het clubhuis?
Of gewoon erin ?quote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Is goed, hoe laat? Kwam gisteren trouwens l2oot tegen, ook een clubmember. Lekker stoppies en wheelies gedaan met z'n 2-en. Was erg cool!
Done, request verstuurd naar Bluebitquote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zet een fokker in je friendslist, dan kan je de club joinen door naar een clubhuis te rijden.
Bluebit en SilverFrame (bojaaper) zijn volgens mij de clubleiders..... of clublijers.
Gezellie.quote:Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef bojaaper het volgende:
Dan ben ik denk ook wel om 8 uur bij het clubhuis
die mercedes misiie is wel makkelijk 40000 per keerquote:Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is de meest makkelijke manier om geld te verdienen op Expert niveau? Wil snel wat wagens komen voor meer achievements en dus Champion mode.
Hoe kan je trouwens Accidents Ahead joinen? Lijkt me wel leuk om ook eens wat multiplayer te gaan doen. Mijn gamertag is Progrezz.
Waar zit die?quote:Op maandag 25 september 2006 18:57 schreef Daniel-1992 het volgende:
die mercedes misiie is wel makkelijk 40000 per keer
Ik zal zo eens kijken als de batterij weer opgeladen isquote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
hij heet de german tour vlak bij die tour om het eiland
Het is het clubhuis rechts van de kraterquote:Op maandag 25 september 2006 19:20 schreef Mister_T het volgende:
Ben ook om 20.00 bij eht clubhuis, was de locatie?
Dat was ik (Anormius), maar was inenen iedereen kwijt dus ben er maar mee gestopt na een kwartiertjequote:Op maandag 25 september 2006 20:09 schreef bojaaper het volgende:
Ik zie bluebit en NL NoName, En nu ook Anormius. Wie van jullie is die chick
Gast, ik won achterstevoren van je. Dat zegt wel genoeg!quote:Op maandag 25 september 2006 20:58 schreef bluebit het volgende:handig trefpunt op zich....en stig had geluk dat ik op het laatst weer een paaltje op mijn weg tegenkwam
Geen idee, maar ik weet wel dat ik die motor niet onder controle houdquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Gast, ik won achterstevoren van je. Dat zegt wel genoeg!(klote traction control, had ik m nou maar niet uitgezet...) En die bocht ook..
Wat moet je welniet gedacht hebben?
Die GPS ook3, 2, 1, GO! (na 5 meter) *Please turn around* Vrouwen........
En Bojaaper, oude donuttrekker.... Op een gegeven moment stonden er 5 auto's te draaien bij het clubhuis.
Dacht je dat ik de motor niet onder controle zou houden in onze race, bojaaper?
Ja!quote:Op maandag 25 september 2006 21:49 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat ik die motor niet onder controle houd. Is wel fun zo btw
![]()
moet ook gebeuren, ik had het eten al twee uur uitgesteldquote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ja!
Eerlijk is eerlijk, ik zat na de race met gigantische ogen naar mijn controller en tv te kijken. Echt zo van: "HE!!??!?!"
En waarom reageer je niet als ik je in je oor loop te schreeuwen? Bluebit zei tenminste nog wat, tot ie ging schransen.
@Poehej, ik zag je scheuren maar ik stopte net. Je staat wel in mn friendslist overigens.(Stig NL)
Koreanen kunnen langer zonder.quote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef bluebit het volgende:
[..]
moet ook gebeuren, ik had het eten al twee uur uitgesteld
quote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik ben present, als er niets tussen komtquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:36 schreef bluebit het volgende:
trouwens, wie gaat er vanavond wat mee cruisen...uurtje of half negen voor het clubhuis
Gewoon binnen afspreken lijkt me idd makkelijker, ook met races regelen enzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is het veel beter om IN het clubhuis af te spreken, en vanuit het intra-club menu races te doen.
Dan weet je nml. zeker dat iedereen er is, ik heb gisteren ook een paar keer voor die club gestaan maar niemand gezien.
Die beste tijden zijn alleen onhaalbaar, voor mij dan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef morm het volgende:
Ik ben vanavond rond 21:00 online in het clubhuis.
Heb alleen nog geen beste wagens. Toch maar eens wat meer races gaan doen in plaats van cruisen.
Trouwens die races die je kan doen bij de Drive-In zijn ook super. Zijn races door andere spelers gemaakt, waar je dan de beste tijd moet rijden om zo een leuk bedrag te winnen.
heb ik jou al toegevoegd aan de club / mijn friendslist? Anders doe ik dat vanavond!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:38 schreef Heintje het volgende:
Bluebit, ik wil ook bij de club. Helaas kan ik vanavond niet.
Morgenavond ben ik er wel bij. Hopelijk heb ik dan ook wat betere auto's, heb op het moment 1E 1F en 2G wagens.
Ik vind het alleen jammer dat er politie in het spel zit. Zonde van het geld dat, ik koop er liever auto's van. En voor achtervolgingen heb ik NFSMW gespeeld.
Dat idee wou ik net voorstellen, sprong me ook te binnen toen ik van me werk opweg naar huis wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef Martijn85 het volgende:
MIsschien ook een ideetje voor de volgende OP om alle gamertags in de OP te zetten zodat je iedereen makkelijk kan toevoegen?
Ik heb julie clubje gevonden en ik had idd al een uitnodiging. Dus ik ben nou ook lid van de club.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:40 schreef bluebit het volgende:
[..]
heb ik jou al toegevoegd aan de club / mijn friendslist? Anders doe ik dat vanavond!
er zijn een paar races die je met gemak wint en genoeg opleveren : ik denk aan ferrari challenge en nog eentje waarbij je met een bepaalde gemiddelde snelheid langs flitsers moet racen. Als je die dingen een paar keer doet, dan heb je voldoende bij elkaar gereden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb julie clubje gevonden en ik had idd al een uitnodiging. Dus ik ben nou ook lid van de club.
Helaas kan ik pas aan het einde van mogen middag pas weer spelen.
En ik moet nog ongeveer een ton verdienen voordat ik de Ford GT kan kopen.
je kan toch voor 20 minuten hurenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:36 schreef Heintje het volgende:
Ja ok, maar verlopig probeer ik geld te verdienen met dingen die ik nog niet gedaan heb. En ik heb nog geen ferrari's.
Heb dat zo wel gedaan met die zonda race.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:07 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
je kan toch voor 20 minuten huren
Gewoon ff een paar keer 200 kilometer rijden, jij bent lekker...........quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef poehej het volgende:
gewoon een paar keer de Millionairs Challenge doen![]()
Zo kom je wel aan de 5.000 miles.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Gewoon ff een paar keer 200 kilometer rijden, jij bent lekker...........
ga voor een lamborghini gallardo en daarna voor een koenigsegg ;pquote:Op woensdag 27 september 2006 09:25 schreef Zijpie het volgende:
GIsteren voor het eerst gespeeld..
besturing was even wennen maar gaat nu stukken beter.. heb nu een audi A3 en een Golf V R32, wat raden jullie aan om als volgende te kopen?
kortom het begint na een korte tijd eentonig en saai te wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef Scriptkiddie het volgende:
Na een tijdje spelen krijg ik het idee dat de game eigenlijk nergens meer naar toe gaat. Elke keer dezelfde races en evenementen en verder weet ik niet zo goed wat ik er nou mee aan moet.
Single Player events zijn totaal niet leuk, omdat er zulke scherpe tijden neergezet worden die gewoon niet verbeteren zijn. Het idee erachter is leuk dat mensen zelf hun race kunnen maken met een geld bedrag daaraan vast als je wint, maar nogmaals de gewone man zal nooit in de buurt van de neergezette tijd komen.
Ik rij nu met 20% van het spel compleet de hele tijd maar een beetje doelloos rond. Ik heb geen zin om voor 9 van de 10 races een aparte auto te moeten kopen. Wat zal het een lifter verotten of hij in een lotus zit of in een Audi TT. Het meeste geld verdien ik momenteel om wagens van punt A naar B te brengen aangezien de races zo verschrikkelijk statisch zijn.
Het eiland zelf biedt ook weinig variatie. Het zal allemaal vast wel zo echt mogelijk nagemaakt zijn, maar ik zie alleen maar bomen bergen en af en toe een klein stadje met wat huizen en flats.
Straks met Forza 2.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef Daniel-1992 het volgende:
wat ik mist is dat je je auto kan tunen van binnen en van buiten zoals een verbreedingskit zoals bij need for speel underground 2
Bij een paupergolfje misschien. Voor Ferrari's e.d. is de Tupperware overbodig.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef Daniel-1992 het volgende:
wat ik mist is dat je je auto kan tunen van binnen en van buiten zoals een verbreedingskit zoals bij need for speel underground 2
ik mis eigelijk ook wel de toyota MR2quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Frasier het volgende:
Ik mis alleen BMW in dit spel. Geen mogelijkheid dat er ooit nog BMW bij komt? Bij voorkeur een 6-serie.
Vind die Lamborghini wel relax in de G klasse.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:16 schreef Mister_T het volgende:
Ik vindt het redelijk lastig om de juiste auto's voor de juiste class races te vinden...rijdt nu in de g klasse in een oude massarati
Dan moet ik die ff aanschaffen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef mustisuc het volgende:
ik vind de enzo makkelijk voor korte races (net als motororen) maar als het echt op topsnelheid aankomt ga ik liever voor de koenigsegg (425km/h)
Zit op 92% van de wegen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:21 schreef DaMSWer het volgende:
Met dat alle wegen rijden ben je denk ik wel een paar dagen goed zoet. Der is gewoon zoveel om overheen te cruisen
26 auto's en 6 motoren hiero
Staat wel ergens bij je achievementsquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:00 schreef DaMSWer het volgende:
01-10-2006
Game Progress : 52 %
Cars : 30
Bikes : 6
Houses : 11
Waar staat hoeveel wegen je hebt bereden dan![]()
Dat was ik toen jaquote:bluebit schreef bluebit het volgende:
[..]
wel lachen dat ik plots allemaal mensen van FOK! rond zag rijden en zelfs nog verpletterend verslagen ben door (ik dacht) damswer![]()
wel lief dat je ff op me bleef wachten toen ik rechtdoor knalde terwijl we naar rechts moesten
blijkbaar is een mclaren f1 gtr geen match voor een goeie motor (of het ligt aan mij, wat ook goed mogelijk is)
Heb er een hard hoofd in dat dat vanavond gaat gebeurenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vanavond ook wel zin om tegen wat fokkers te racen.
Gefeliquote:
Je mag wel tegen wat dingen aanknallen hoor maar niet te veel natuurlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
is die miljonairschallenge een beetje goed te doen
ik bedoel...moet je heel het rondje "foutloos"rijden? of kan ik met mijn enzo wel een aantal foutjes permiteren
ik bedoel....tis zo'n pokke end......zou er van balen als ik 5 min te kort kom op het end![]()
En als je crashed, meteen op de back knop drukken zodat je weer op de weg komt. Scheelt ook weer een hoop tijd. Dan is het te doen, maar het duurt wel errug lang....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je mag wel tegen wat dingen aanknallen hoor maar niet te veel natuurlijk
Idd je kunt het best er voor zorgen dat je zo snel mogelijk champion word.. Dan kun je de Alfa Romeo Challenge doen en daarmee krijg je 75000 in 1.11.15quote:Op maandag 2 oktober 2006 06:57 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
En als je crashed, meteen op de back knop drukken zodat je weer op de weg komt. Scheelt ook weer een hoop tijd. Dan is het te doen, maar het duurt wel errug lang....
Zoiezo als je champion bent kun je goed verdienen. Alles wat er dan vrij komt zit dan al minstens op 50K.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef poehej het volgende:
[..]
Idd je kunt het best er voor zorgen dat je zo snel mogelijk champion word.. Dan kun je de Alfa Romeo Challenge doen en daarmee krijg je 75000 in 1.11.15(wel met zo'n competizione)
Jijquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wie is er miljonair met nog 1.5 minuut over op de klok![]()
![]()
![]()
Een lichtblauwe trabantquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yep me![]()
hmm wat zal ik nu eens gaan kopen![]()
.......keuzes keuzes![]()
McLaren F1quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Martijn85 het volgende:
Koop die Mclaren F1
hoef je daarna niet zoveel keuzes meer te maken
Het ging me ook meer om de prijs ervan en niet om z'n rijgedragquote:
Je moet nog een hoop wegen rijden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zoiezo als je champion bent kun je goed verdienen. Alles wat er dan vrij komt zit dan al minstens op 50K.
Ik doe liever dingen die ik nog niet gedaan heb omdat ik ze toch allemaal wil doen. En hopelijk kom ik dan ook weer op nieuwe wegen. Tot dat ik bijna alles gedaan heb ga ik ook nog niet te moeilijk doen om over nieuwe wegen te rijden.
aziaten he ;p zweren altijd bij hun aziatische merkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef poehej het volgende:
OMG ik sta nu op een grasveldje met allemaal chinezendie lui rijden allemaal in een Nissan Skyline
Die moet ik ook nog op goud zien te krijgen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef Martijn85 het volgende:
Net die Triumph time attack gedaan
sta gewoon 3e bij de global rankings![]()
Ja begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:21 schreef bojaaper het volgende:
Die online races![]()
Ze zijn stuk voor stuk onhaalbaar.
de alfa GT kun je tunen bij de forza tuner en de competitione die kun je niet tunenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
ben eindelijk champion![]()
en die alfa romeo race zuigt
maar weet iemand waar je je alfa kan tunen ??
als dat uberhoud kan
Als je met die standaard Alfa gt rijd dan zuigt die race ook wel een beetje jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
ben eindelijk champion![]()
en die alfa romeo race zuigt
maar weet iemand waar je je alfa kan tunen ??
als dat uberhoud kan
ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks geredenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:34 schreef poehej het volgende:
[..]
Als je met die standaard Alfa gt rijd dan zuigt die race ook wel een beetje jaje moet gewoon Tour of the Island doen en dan heb je die Competizione.. (die race is overigens wel redelijk makkelijk te halen)
Doe hem met de motorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:32 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks gereden
Als je alle autogarages hebt bezochtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Zijpie het volgende:
wanneer kan je motoren in het spel kopen?
Zoek ze ff op op de kaart, ff langs gaan en je kan de motor zaken in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je alle autogarages hebt bezocht
of er langs bent gereden, dat weet ik niet
Te laat over de finish bij de island tour? Ik deed hem in 45.24 minquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:32 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks gereden
nicequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Te laat over de finish bij de island tour? Ik deed hem in 45.24 min![]()
Er langs rijden is ook goed, als ze maar op de kaart komen te staan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je alle autogarages hebt bezocht
of er langs bent gereden, dat weet ik niet
Ehm bij mij rijd er gewoon verkeer hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:35 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Doe hem met de motor
Er is toch geen verkeer dus kan je lekker breed rijden
dat is al heel vaak gezegt..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
nice
weet iemand al iets over die lexus dealer ?
weet je mss ook al waarneer die uitkomt dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef mustisuc het volgende:
[..]
dat is al heel vaak gezegt..
lexus word downloadable content!
When it's done.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
weet je mss ook al waarneer die uitkomt dan ?
zal je vanavond even een invite sturen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef Tommie84 het volgende:
Mag ik ook bij dat fok TDU clubje?
Tag: Mottoe NL
bij de millionarees race rijd er verkeer maar bij de island tour nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ehm bij mij rijd er gewoon verkeer hoor!
Mij ook mij ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:37 schreef bluebit het volgende:
[..]
zal je vanavond even een invite sturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |