abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41949842

Historie:
Veel doorgewinterde gamers zullen zich de oude Test Drive reeks nog wel herinneren op hun eerste pc'tje, toen nog te spelen in de mooie CGA kleuren. Van deze reeks was deel 3 toch wel de meest spectaculairste. Je had namelijk een bergachtig landschap vol wegen en weggetjes tot je beschikking waarin je je tegenliggers en politie moest ontwijken. Opvallend was in dit derde deel dat je je lichten en ruitenwissers kon gebruiken als dit nodig was. Helaas was dit ook het laatste deel wat bij de meeste gamers is blijven hangen. Na dit derde deel kwamen er een aantal Test Drive titels uit die niet echt hoge ogen gooide bij de liefhebbers van de Test Drive reeks. Gelukkig, voor de 360 bezitters, wilt Atari hier verandering in brengen met het aankomende Test Drive Unlimited.

Ouderwets wordt weer Nieuwerwets:
Atari wil met Test Drive Unlimited de Test Drive serie weer terug brengen naar zijn roots. In het nieuwste deel van de Test Drive serie zal je als speler weer beschikking krijgen over een groot gebied.. Heel het spel speelt zich namelijk af op Big Island, Hawaï. Men heeft het eiland op basis van satellietdata tot in het kleinste detail nagebouwd. Alle wegen, verkeersborden, steden en heuvels zijn zorgvuldig overgezet. Het gebied is gigantisch, met maar liefst duizend kilometer aan wegen en zo’n drieduizend knooppunten. In dit enorme gebied zullen, zoals je kan verwachten, alle races plaatsvinden. Het leukste voor de Xbox Live Gold bezitters is dat de multiplayer mogelijkheden hoofdonderdeel zijn van de game. Alle online gamers racen of spelen op het zelfde eiland. Via een ingenieus systeem zorgt het spel ervoor dat alleen de acht spelers die zich het dichtst in je buurt bevinden, fysiek in jouw wereld aanwezig zijn. Hierdoor zijn er grote servers niet meer nodig en hoeven er dus geen aparte bijdragen worden gevraagd aan de gamers. Rij je dus van de eerste acht spelers weg, krijg je automatisch contact met de volgende dichtstbijzijnde spelers.

Uitdagen:
Natuurlijk zal er online ook tegen elkaar kunnen worden geracet. Ook hier heeft men een leuke oplossing voor bedacht. Kom je onderweg een andere gamer tegen kan je door middel van toeteren en seinen de andere bestuurder uitnodigen voor een race. Mocht deze gamer je uitdaging accepteren dan zal je een locatie uit kunnen kiezen waar je naartoe zal moeten scheuren. Het punt waar je start is het punt waar je je tegenstander hebt uitgedaagd. Door deze mogelijkheid om je eindlocatie te kunnen kiezen kunnen races kilometers lang worden, maar zal je ook de mogelijk hebben voor kortere dragraces. Naast deze twee mogelijkheden zijn er nog tal van andere races te organiseren. Zo zal er de mogelijkheid zijn Checkpoint races te organiseren waarbij je zelf de race uit kan stippelen, doeltijden kan instellen, randvoorwaarden stellen aan de te gebruiken bolide en zelfs beloningen uitloven voor mensen die je uitdaging aan gaan. Door deze mogelijkheden zullen bijna alle races anders zijn, waardoor de levensduur van deze game aanzienlijk langer word.

Clubhuizen:
Zoals hier boven word verteld zal Test Drive Unlimited vooral draaien om de multiplayer mogelijkheden en dat merk je niet alleen aan de races die je online kan spelen. Met Test Drive Unlimited zal je namelijk je eigen Raceclub kunnen straten of eventueel je aansluiten bij een bestaande club. Elke club zal beschikken over een eigen clubhuis waar leden elkaar kunnen ontmoeten. Hiervoor zal je je eigen personage tot in het kleinste detail aan kunnen passen, waardoor geen een persoon op een ander lijkt. Ook bij de clubs kunnen er voorwaarden worden gesteld aan de leden, deze voorwaarden worden meestal opgesteld door de eigenaren van de club. Voor sommige clubs zijn bijvoorbeeld maar één type auto toegankelijk, terwijl je voor andere eerst een uitdaging moet voltooien. De clubleider moet meestal toestemming geven voor het toetreden van een nieuw lid.

In Test Drive Unlimited is er ook de mogelijkheid om voorwerpen en auto's te kopen en te verkopen. Sommige voorwerpen worden voor virtueel geld verkocht, maar er zijn ook plannen om een handeltje met echt geld op te zetten. Zo worden er soms limited editions van bepaalde auto’s ontwikkeld, die maar tijdelijk (voor echt geld, waarschijnlijk Xbox Live Points) te koop zullen zijn. Wil je later zo’n auto bemachtigen, dan zul je diep in de buidel moeten tasten om die van een medegamer over te kopen.

Offline:
Ook als je geen Xbox Live bezitter bent zal de game je het nodige bieden. Natuurlijk zal je het volledige eiland tot je beschikking hebben met de mogelijkheid om ruim 200 races te rijden. Natuurlijk zal je de nodige verkeersgebruikers tegen komen die voor spectaculaire crashes kunnen zorgen. Helaas zal je eigen bolide geen schade vatten door de licenties die de game gebruikt, maar dit laat niet weg dat er genoeg spektakel op je beeld verschijnt. Tevens zal je beschikken over een huis alwaar je je bolides kan parkeren. Auto's kan je kopen bij de verschillende autodealers die zich bevinden op het eiland. Hierdoor kan je plaats nemen achter het stuur van de meest prachtige bolides. Men heeft een indrukwekkend wagenpark samengesteld met auto’s van verschillende fabrikanten, waaronder Lamborghini, Saleen, Jaguar, Aston Martin en Mercedes. Ook motoren, van onder andere Ducati, staan op het lijstje.

Verwachting:
Zoals je hier kan lezen zal Test Drive Unlimited genoeg te bieden hebben. Zo zal de game de eerste Massive Multiplayer Online Racer worden in de geschiedenis van de race games en zal het waarschijnlijk genoeg te bieden hebben aan de race-fan's. Ook de online mogelijkheden zijn niet misselijk en mede hierdoor kijken wij bij Xboxgaming.nl erg uit naar Test Drive Unlimited.

bron: Xboxgaming.nl

Deel 1
Deel 2

CittaR bedankt voor de OP
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_41949910
Hier weer verder
  Redactie Games dinsdag 19 september 2006 @ 13:53:23 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41950146
5 maanden geleden besteld, en krijg hem pas donderdag
.....Kennedy
pi_41950231
Waar heb je hem besteld dan

Ik had hem ook met pre-order en had hem 1 dag voor de release al
  dinsdag 19 september 2006 @ 14:01:27 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_41950381
Vanavond weer even lekker aan de race.
  Redactie Games dinsdag 19 september 2006 @ 14:01:55 #6
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41950394
Zijn lading was nooit aangekomen, waarschijnlijk door de postbode gejat oid
Maar krijg hem dan eindelijk donderdag
.....Kennedy
pi_41950670
wanneer is ie er nou voor de pc?
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_41952014
28 november volgens mij, rond die tijd iig.
pi_41952421
aantal vraagjes trouwens...

kan je nou eigenlijk ook gewoon rond lopen?
lopen er überhaupt andere mensen of is het helemaal leeg?
kan je bij iemand meerijden?
zo ja, kan je dan ook bijv in een maserati quattroporte dan met zijn 4en in de auto?
pi_41952703
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:13 schreef CittaR het volgende:
aantal vraagjes trouwens...

kan je nou eigenlijk ook gewoon rond lopen?
lopen er überhaupt andere mensen of is het helemaal leeg?
kan je bij iemand meerijden?
zo ja, kan je dan ook bijv in een maserati quattroporte dan met zijn 4en in de auto?
nee
leeg
nee
nee

Er zijn alleen challenges over de map verspreid waar iemand staat die een lift wil, of wil dat je zijn auto wegbrengt voor reparatie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:27:09 #11
2964 Armageddon
pi_41952809
Eigenlijk best raar dat er niemand op straat loopt

Misschien wat voor een volgende versie. SR gemixt met TDU.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:47:52 #12
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_41953383
Wat kost het straks om met de PC versie online te racen? Het is toch zo dat je bij Xbox betaald voor de Live ondersteuning (netwerk infra oid van M$?) en niet voor het daadwerkelijk online gamen dus aan de gamemaker? Ik kan nl nergens echt goed vinden wat het eventueel moet kosten voor de PC versie.

Ohja en mij afbranden omdat hierboven misschien iets fauts staat om(ge)schreven? leave it

Verder is dit een game waar ik echt op zit te wachten. Heb HDTV en kan een Xbox360 kopen alleen ben ik niet een consolegamer
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:58:40 #13
2964 Armageddon
pi_41953738
Alleen voor TDU zou ik al een xbox kopen. Zeker omdat je een HDTV hebt staan.
pi_41953828
oh oh ooh.... kon ik maar TDU spelen... godver wat duurt het wachten op november lang!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:09:46 #15
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_41954081
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:01 schreef rudedeltadude het volgende:
oh oh ooh.... kon ik maar TDU spelen... godver wat duurt het wachten op november lang!
Gewoon voor 1.5 maand een XBOX + HDTV halen joh
pi_41954439
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Miiso het volgende:
Wat kost het straks om met de PC versie online te racen? Het is toch zo dat je bij Xbox betaald voor de Live ondersteuning (netwerk infra oid van M$?) en niet voor het daadwerkelijk online gamen dus aan de gamemaker? Ik kan nl nergens echt goed vinden wat het eventueel moet kosten voor de PC versie.
Op de PC kost online racen niks PC

Op de XboX alleen de liveondersteuning, geen extra kosten
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:25:32 #17
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41954468
Ik heb Test Drive al gekocht ik heb alleen nog geen X360
pi_41956938
tvp
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:03:51 #19
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41957035
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef poehej het volgende:
Ik heb Test Drive al gekocht ik heb alleen nog geen X360
Lol!

Ik heb laatst een HD-Ready tv + Xbox 360 + TDU gekocht, prima beeld!
Het ZOU moeten werken hoor...
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:05:39 #20
39338 poehej
pi_41957079
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:03 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Lol!

Ik heb laatst een HD-Ready tv + Xbox 360 + TDU gekocht, prima beeld!
Ik wil ook wel een HD tv maar ik mag het geld niet opmaken van mezelf ik moet ook nog een auto kopen.. ghheh. nouja ik ga iig het hele weekend lekker tdu spelen als ik mn xbox heb
pi_41957151
Ziet er goed uit hehe..
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:11:52 #22
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41957275
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef DinoPK het volgende:
Heerlijk spel lijkt mij dit, alleen ... geen 360 . Soms is het leven a bitch

Overigens snap ik echt niet waarom men ook niet een simpele multiplayer voor je friendslist inbakt. Okay, je kan elkaar berichten sturen en ergens afspreken op het eiland, maar toch ...
Tijdje niet gezien.
Ga je nog voor een 360?
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_41957320
Ik weet alleen niet of een Xbox over 2 jaar nog leuke spellen uitbrengt, en of de Ps3 dan niet beter is geworden?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41957420
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Badabingea het volgende:
Ik weet alleen niet of een Xbox over 2 jaar nog leuke spellen uitbrengt, en of de Ps3 dan niet beter is geworden?
er komen altijd wel leuke spellen uit maar mischien is het jou smaak niet
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:17:10 #25
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41957428
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Badabingea het volgende:
Tis net waar je van houd.
Ik hou van FPS en race games en dan zit je met een xbox wel goed.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:24:56 #26
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_41957649
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:24 schreef Magnetrondoos het volgende:

[..]

Op de PC kost online racen niks PC

Op de XboX alleen de liveondersteuning, geen extra kosten
ooh erg IMBA Dan wacht ik nog even met het aanschaffen van een Xbox360
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_41957694
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Tijdje niet gezien.
Ga je nog voor een 360?
Ja sorry, lurk meer dan dat ik actief meepost, geen van de nieuwe systeempjes in bezit en dan kan je nergens meer over meelullen enzo

360... tjah ik weet het niet, tis én veel geld dat ik beter kan gebruiken, én ik weet niet hoelang mijn interesse blijft. Op dit moment is deze er zeker, door TDU, Dead Rising, PGR3 en het gemis van mijn speelsessies met Twi.
Maar aan de andere kant heb ik amper tijd, en bevallen de sfeerbeelden die ik lees over xbox live mij niet zo (meer testosteron dan gezelligheid).

Voorlopig kan ik de druk weerstaan.... must resist the dark side of the force. Zo, en nu weer verder met Lego Star Wars 2
pi_41957695
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef Miiso het volgende:

[..]

ooh erg IMBA Dan wacht ik nog even met het aanschaffen van een Xbox360
op de xbox moet je auto's downloaden voor geld op de pc niet
pi_41975476
Ik ben verslaafd aan die Millionairs Challenge

Wil onder de 50min komen dus dan moet er nog 1.04 van m'n beste tijd af, sta nu iets van 890ste.

En motor is trouwens ideaal bij deze challenge, ff als tip
pi_41981289
Mijn Test Drive Unlimited review, voor de mensen die wellicht nog twijfelen.
pi_41981555
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
Mijn Test Drive Unlimited review, voor de mensen die wellicht nog twijfelen.
leuke review, ben het met je eens, MOOR concept is fantastisch, uitwerking in de game is goed maar kan beter.
pi_41982247
Wauw, klinkt als een geweldig spel. Denk dat ik deze ook wel ga aanschaffen voor mijn 360. Kort vraagje: Hoe is de handling? Is dat een beetje realistisch of is het meer a-la Need for Speed? Dat kon ik niet helemaal opmaken uit de review.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_41984706
Als er nog meer Fok! mensen op XBL zitten, feel free to add: me gamer tag is i2oot met hoofdletter i ( I2oot) let wel ik: ik kan geen gebruik maken van voice communication.

We zouden evt. een Fok! club kunnen maken @ tdu of meerdere Fok!1 Fok!2 etc. indien het animo groot is
pi_41986000
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef Vendris het volgende:
Als er nog meer Fok! mensen op XBL zitten, feel free to add: me gamer tag is i2oot met hoofdletter i ( I2oot) let wel ik: ik kan geen gebruik maken van voice communication.

We zouden evt. een Fok! club kunnen maken @ tdu of meerdere Fok!1 Fok!2 etc. indien het animo groot is
Volgens mij heeft bluebit al een club aangemaakt

Mijn tag is trouwens NL NoName voor de geïnteresseerden
pi_41986060
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:06 schreef SlaggY het volgende:
Wauw, klinkt als een geweldig spel. Denk dat ik deze ook wel ga aanschaffen voor mijn 360. Kort vraagje: Hoe is de handling? Is dat een beetje realistisch of is het meer a-la Need for Speed? Dat kon ik niet helemaal opmaken uit de review.
Meer ala NFS. Zo realistisch is TDU, op de setting en de officiele licenties na nou ook weer niet.
pi_41987022
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft bluebit al een club aangemaakt

Mijn tag is trouwens NL NoName voor de geïnteresseerden
club Accident Ahead (AA club dus)

maar goed, ik realiseer me dat dat weinig met FOK! te maken heeft en daarnaast zit ik NOG STEEDS alleen in mijn club

maar ja, iedereen die erbij wilt zijn, moet het maar melden...
  woensdag 20 september 2006 @ 16:59:21 #37
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41987391
Moet je voordat die motorenwinkels opengaan echt alle auto showrooms INgaan, of er alleen langsrijden zodat ze op de kaart komen te staan?
pi_41987449
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef bluebit het volgende:

[..]

club Accident Ahead (AA club dus)

maar goed, ik realiseer me dat dat weinig met FOK! te maken heeft en daarnaast zit ik NOG STEEDS alleen in mijn club

maar ja, iedereen die erbij wilt zijn, moet het maar melden...
Als je me even toevoegd kom ik wel bij je clubje hoor
pi_41987725
yay!

over een uurtje heb je een uitnodiging, dan ben ik namelijk thuis

edit : en ik heb je zojuist op xbox live toegevoegd
pi_41987843
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef bluebit het volgende:
yay!

over een uurtje heb je een uitnodiging, dan ben ik namelijk thuis

edit : en ik heb je zojuist op xbox live toegevoegd
Heb vanavond alleen geen tijd om te spelen denk ik

Ben zelf ook pas rond 7 uur thuis

Al 3 mensen willen m'n vriendje zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door Martijn85 op 20-09-2006 17:19:47 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 17:49:49 #41
39338 poehej
pi_41988695
Ik wil ook wel bij de club maar ik heb nog geen gamertag en nog geen xbox ik moet nog wachten tot vrijdag
  woensdag 20 september 2006 @ 18:01:14 #42
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41988989
weet iemand misschien wat precieser waar deze missie is, misschien wil iemand ff een kaartje maken en daar een rode stip neerzetten waar die is, want dat is mijn laatste transport missie die ik moet doen, maar ik kan 'm niet vinden

het gaat om deze missie:
Pete - Ala Moana (I-9) - Shelby Cobra Daytona Coupe - 13.3 miles - $90,000

PS, Thnx alvast
pi_41989530
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef poehej het volgende:
Ik wil ook wel bij de club maar ik heb nog geen gamertag en nog geen xbox ik moet nog wachten tot vrijdag
Pass je gamertag vrijdag ff door op fok

edit: Total distance covered: 3740,08 km

[ Bericht 12% gewijzigd door Vendris op 20-09-2006 18:36:02 ]
pi_41991455
nou uitnodiging verzonden......lig ik tenminste niet alleen aan de swimmingpool in mijn strakke groene broek (in het spel dan uiteraard )
pi_41991755
Ik zal m'n XBOX eens aanslingeren

Ga ik daarna wel ff douchen
  woensdag 20 september 2006 @ 19:37:50 #46
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41991786
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef Vendris het volgende:

[..]

Pass je gamertag vrijdag ff door op fok

edit: Total distance covered: 3740,08 km
ik heb al 4242.26KM covered

OMG ik sta 2e van nederland in de instant challenges

[ Bericht 12% gewijzigd door mustisuc op 20-09-2006 19:46:28 ]
pi_41992129
Doe ook es bij mij winnen!
  woensdag 20 september 2006 @ 19:51:12 #48
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41992196
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef =HellFire= het volgende:
Doe ook es bij mij winnen!
Ik zal kijken wanneer ik kan dan zal ik wel ff voor je verder gaan
pi_41994334
27/30 transport afgerond allemaal op perfect

mist 0.1% van de wegen (voor full discover) dus tja.. dat word zoeken

Edit: eindelijk na een dikke drift van 8 seconden (!) de laatste car transport missie ontdekt EN alle wegen van het eiland bereden!

[ Bericht 52% gewijzigd door Vendris op 20-09-2006 21:01:20 ]
pi_41994998
dubbel
pi_41995104
tvp, heb voorlopig wel genoeg te doen met GTR2/Carbon/TDU.. (ja, ik doe ze allemaal.. real of niet real)
  woensdag 20 september 2006 @ 22:55:04 #52
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42000722
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef Vendris het volgende:
27/30 transport afgerond allemaal op perfect

mist 0.1% van de wegen (voor full discover) dus tja.. dat word zoeken

Edit: eindelijk na een dikke drift van 8 seconden (!) de laatste car transport missie ontdekt EN alle wegen van het eiland bereden!
weet je ook precies dan waar de shelby cobra daytona coupe transport mission zit want dat is de laatste die ik met veel moeite niet kan vinden
pi_42006059
Gamertag: Anormius
Status: Opzoek naar een clubje
Xbox Live: Anormius
  Eindredactie Games donderdag 21 september 2006 @ 08:09:51 #54
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42006483
kan je ook gewoon races en zonder dat je dat fucking eiland moet rondrijden?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 21 september 2006 @ 08:13:24 #55
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42006520
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:09 schreef donald_dick het volgende:
kan je ook gewoon races en zonder dat je dat fucking eiland moet rondrijden?
Op plaatsen waar je al bent geweest, kan je je auto gewoon op de weg neerzetten scheelt een hoop rijden.
Vanavond maar weer es die Saleen cup proberen.
Halo Stats
360 Blog
pi_42006626
quote:
Op donderdag 21 september 2006 06:44 schreef Mister_T het volgende:
Gamertag: Anormius
Status: Opzoek naar een clubje
ik heb je al toegevoegd, ik zal je vanavond na werk ff een uitnodiging voor club Accident Ahead sturen

trouwens stig NL, sorry, had gisteren mijn headset niet bij de hand en toen ik hem had was je er alweer vandoor.
wel lachen dat ik plots allemaal mensen van FOK! rond zag rijden en zelfs nog verpletterend verslagen ben door (ik dacht) damswer
wel lief dat je ff op me bleef wachten toen ik rechtdoor knalde terwijl we naar rechts moesten
blijkbaar is een mclaren f1 gtr geen match voor een goeie motor (of het ligt aan mij, wat ook goed mogelijk is)
pi_42007708
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef mustisuc het volgende:

[..]

weet je ook precies dan waar de shelby cobra daytona coupe transport mission zit want dat is de laatste die ik met veel moeite niet kan vinden
geen flauw idee sorry, ze verdwijnen van de map als je ze gehaalt hebt
pi_42007735
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:25 schreef bluebit het volgende:

[..]

ik heb je al toegevoegd, ik zal je vanavond na werk ff een uitnodiging voor club Accident Ahead sturen

trouwens stig NL, sorry, had gisteren mijn headset niet bij de hand en toen ik hem had was je er alweer vandoor.
wel lachen dat ik plots allemaal mensen van FOK! rond zag rijden en zelfs nog verpletterend verslagen ben door (ik dacht) damswer
wel lief dat je ff op me bleef wachten toen ik rechtdoor knalde terwijl we naar rechts moesten
blijkbaar is een mclaren f1 gtr geen match voor een goeie motor (of het ligt aan mij, wat ook goed mogelijk is)
Ik heb ook nog een tijd achter je aan geraced toen je in je enzo reed en zon beetje elke auto en paal ramde die je tegen kwam ik racete in die paarse saleen S7
pi_42007815
Ik wil die fokkin' demo hebben
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42008450
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:38 schreef Vendris het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een tijd achter je aan geraced toen je in je enzo reed en zon beetje elke auto en paal ramde die je tegen kwam ik racete in die paarse saleen S7
whahahahahahahahahah, ja inderdaad, schaamde me ook wel een beetje
ach ja, ze zetten die palen en dat verkeer wel op de meest ongelukkige punten neer, mijns inziens
pi_42008651
Waar zit die club van ons ergens

Ik wou er gister even een kijkje nemen maar elke club die ik binnen ging kreeg ik een melding dat ik al bij een club zat
pi_42009005
club accident ahead zit rechtsonder bij die arena (?) of zo en dan rechts van die arena
pi_42009316
Als ik vanavond tijd heb join ik AA ook wel effe.

Kan ik een invite krijgen ? Nyx1978
pi_42009814
jup, gezellig,

kan ik tenminste tegen jou racen, ik heb gisteren al bewezen dat ik echt zuig in mijn enzo
pi_42009983
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:12 schreef bluebit het volgende:
jup, gezellig,

kan ik tenminste tegen jou racen, ik heb gisteren al bewezen dat ik echt zuig in mijn enzo
Ik heb nog geeneens een Enzo
pi_42010377
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb nog geeneens een Enzo
naja, ik heb gisteren al bewezen dat ik niet sneller (in de vorm van meer afstand in minder tijd) ben met een enzo, ik crash alleen maar sneller.
pi_42012327
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:34 schreef bluebit het volgende:

[..]

naja, ik heb gisteren al bewezen dat ik niet sneller (in de vorm van meer afstand in minder tijd) ben met een enzo, ik crash alleen maar sneller.
Ik raak anders ook behoorlijk wat palen had ik in het begin ook, raakte echt alles met een snelle auto, maar daar wen je op den duur wel aan, schamen hoef je je dus niet
pi_42012504
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:49 schreef Vendris het volgende:

[..]

Ik raak anders ook behoorlijk wat palen had ik in het begin ook, raakte echt alles met een snelle auto, maar daar wen je op den duur wel aan, schamen hoef je je dus niet
Ik kan er maar niet aan wennen, rij ik eens een keer het parcours goed, knal ik weer continu tegen verkeer aan...
pi_42015660
dat is juist vet, vooral op de motor... lekker alle auto's ontwijken en uit elke bocht een wheelie maken
pi_42016961
weet iemand een manier waardoor je snel geld kan verdienen buiten de missie's ???
pi_42017074
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand een manier waardoor je snel geld kan verdienen buiten de missie's ???
Doe een paar keer die Millionairs Challenge zou ik zeggen
pi_42018093
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Doe een paar keer die Millionairs Challenge zou ik zeggen
maar dat is een missie
  donderdag 21 september 2006 @ 16:48:01 #73
39338 poehej
pi_42018922
morgenmiddag ben ik als het goed is ook onlijn

het hele weekend TDU spelen
pi_42018980
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

maar dat is een missie
Hoe wou je anders geld verdienen
  donderdag 21 september 2006 @ 17:29:03 #75
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42020171
Moet je persé IN alle autodealers zijn geweest voordat de motorenwinkel opengaat, of is er langs rijden ook goed (zodat ze dus op de kaart komen te staan)? En hebben we hier op Fok! een club, zo ja wat is dan de naam
  donderdag 21 september 2006 @ 17:32:21 #76
39338 poehej
pi_42020220
Accident Ahead heet ie volgens mij.
  donderdag 21 september 2006 @ 17:42:29 #77
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42020483
En hoe kom ik daarbij?
  donderdag 21 september 2006 @ 17:50:04 #78
39338 poehej
pi_42020738
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?
dat moet je aan bluebit vragen
pi_42021364
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:50 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Hoe wou je anders geld verdienen
dat vraag ik aan jullie
pi_42023067
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?
wat is je naam op xbox live?
  donderdag 21 september 2006 @ 19:57:34 #81
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42024630
SilverFrame
pi_42024894
Zo ook maar even naar de stad TDU halen. Ben benieuwd.
X
X
X
pi_42030614
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

op de xbox moet je auto's downloaden voor geld op de pc niet
niet waar. Op de pc gaan deze ook geld kosten.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_42035558
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

maar dat is een missie
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.

DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.
pi_42036177
FFS, ik moet dit spel ook echt hebben!
Dit topic wordt overladen met posts van Rudedeltadude die verslaafd raakt aan TDU
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_42036897
Dat eiland is echt prachtig . Net een uur door de natuur lopen crossen met een Audi A6 Quatro. En vooral de steden vermijden, de FPS zakt daar echt aanzienlijk .
X
X
X
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:31:07 #87
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42038790
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.

DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.
Niet moeilijk en makkelijk geld verdienen.
Ik had zo 15 huizen en 50 auto's.
En loop nog steeds te kloten me die Saleen cup.
Halo Stats
360 Blog
pi_42040189
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef bojaaper het volgende:
SilverFrame
zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Ahead
pi_42048353
quote:

[..]

DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.
vertel me a.u.b waar dat is dat zie ik zeker wel zitten
pi_42049257
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

vertel me a.u.b waar dat is dat zie ik zeker wel zitten
Dicht bij de stad, op de snelweg.
pi_42049470
waarzo in de buurt ?
welke dealer licht er in de buurt
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:13:30 #92
48487 Martijn85
pi_42049998
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Daniel-1992 het volgende:
waarzo in de buurt ?
welke dealer licht er in de buurt
Ik gok op Alfa Romeo
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:03:10 #93
39338 poehej
pi_42051022
w00t!!! Gamertag Yella NL
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:21:14 #94
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42051416
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef bluebit het volgende:

[..]

zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Ahead
Gedaan
pi_42051489
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:13 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Ik gok op Alfa Romeo
heeft iemand een kaart waar hij het kan aangeven waar want heb overal gereden rond de alva romeo maar niks gevonden
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:31:55 #96
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42051637
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:13 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Ik gok op Alfa Romeo
Hmm ik kan die race niet vinden!
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:23:10 #97
39338 poehej
pi_42052870
bluebit ik wil nu wel bij Accident Ahead., naam pas wel een beetje bij me ben nu al aan het sparen voor een golf r32..
pi_42052875
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Gedaan
check...moet eerst nog boodschappen doen van mijn vriendin
dus ik ga daarnaa weer een potje crashen in mijn enzo en dan stuur ik je wel een invite voor de club.
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:24:49 #99
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42052915
Hoe kom je op dat circuit vlakbij het vliegveld? Ik zie hier allemaal mensen gewoon door die muur daar heen rijden, maar hoe the fuck kom je daar doorheen :S
pi_42055173
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:31 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Hmm ik kan die race niet vinden!
ik ook niet ben het hele gebied rond de alva romeo dealer afgereden maar niks gevonden
pi_42056856
Ik mis alleen BMW in dit spel. Geen mogelijkheid dat er ooit nog BMW bij komt? Bij voorkeur een 6-serie.
X
X
X
pi_42058484
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Frasier het volgende:
Ik mis alleen BMW in dit spel. Geen mogelijkheid dat er ooit nog BMW bij komt? Bij voorkeur een 6-serie.
dat willen ze wel doen maar dan moet je dat downloaden als punten ong 60 punten per auto
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:40:44 #103
39338 poehej
pi_42068389
quote:

[..]

DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.
waar kan deze exact gevonden worden en welk niveau heb je nodig voor deze race.. ik kan em namelijk nergens vinden
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:14:29 #104
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42070683
ik zit nu op pro en hij begint nu best wel pittig te worden

of ligt dat eraan omdat ik met een austin martin db9 rijd

heeft huizen kopen trouwens nog een toevoeging in het spel? of dient het alleen maar om meer auto's in je garage te kunnen plaatsen

er passen er nu 4 in....voorlopig genoeg
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42071333
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:40 schreef poehej het volgende:

[..]

waar kan deze exact gevonden worden en welk niveau heb je nodig voor deze race.. ik kan em namelijk nergens vinden
Je moet volgens mij wel Expert of Champion zjin en het liefst de Tour of the Island gedaan hebben, zodat je de Alfa Champiazoneoeneeeieie e wint.
pi_42072348
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:56 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Je moet volgens mij wel Expert of Champion zjin en het liefst de Tour of the Island gedaan hebben, zodat je de Alfa Champiazoneoeneeeieie e wint.
Tour of the Island...Dat is echt verneukt lang. Hoe groot is de kans dat je die niet haalt? Ik ga natuurlijk niet 118 mijl rijden om dan niet de Gold Cup te winnen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:16:12 #107
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42072864
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Tour of the Island...Dat is echt verneukt lang. Hoe groot is de kans dat je die niet haalt? Ik ga natuurlijk niet 118 mijl rijden om dan niet de Gold Cup te winnen.
Zo moeilijk is ie niet.
Ik had me kawasaki ninja opgetuned en haalde hem makkelijk.
Is volgens mij iets van 35 min rijden en zonder verkeer.
Plus je krijgt er nog een achievement.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:33:50 #108
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42073233
Ik heb nu deze auto in TDU

Maar voor die motorenshowroom, moet je daar eerst alle autoshowrooms voor hebben bezocht, of is erlangs rijden (zodat ze op de kaart komen te staan) ook goed??
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:34:57 #109
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42073243
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:33 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb nu deze auto in TDU

[afbeelding]

Maar voor die motorenshowroom, moet je daar eerst alle autoshowrooms voor hebben bezocht, of is erlangs rijden (zodat ze op de kaart komen te staan) ook goed??
Volgens mij moet je in alle auto showrooms zijn geweest.
Pak de kaart erbij en zoek ze op.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:54:15 #110
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42073684
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij moet je in alle auto showrooms zijn geweest.
Pak de kaart erbij en zoek ze op.
Die papieren kaart is daar echt handig voor omdat je sommige dealers niet zo goed kan zien op je ingame kaart.
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:57:01 #111
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42073744
Maar op die kaart staat alleen de rechteronderkant van het eiland, iig niet het hele eiland staat erop, klopt dat..?
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:57:29 #112
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42073759
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:57 schreef bojaaper het volgende:
Maar op die kaart staat alleen de rechteronderkant van het eiland, iig niet het hele eiland staat erop, klopt dat..?
Kijk eens op de achterkant
pi_42073824
Kep die kaart niet eens.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:11:55 #114
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42074061
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:57 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Kijk eens op de achterkant
ja maar op de achterkant staan de autodealers er niet op..
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:18:45 #115
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42074200
Jawel hoor, ook de motordealers staan er op aangegeven.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:24:47 #116
39338 poehej
pi_42074318
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:16 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Zo moeilijk is ie niet.
Ik had me kawasaki ninja opgetuned en haalde hem makkelijk.
Is volgens mij iets van 35 min rijden en zonder verkeer.
Plus je krijgt er nog een achievement.
Volgens mij is dat niet de snelste motor of wel? Ik heb zo'n agusta en ik dacht dat die sneller was
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:45:03 #117
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42074751
Ik vraag me nog steeds af hoe je op dat circuit komt onderaan de kaart, bij het vliegveld, of eigenlijk OP het vliegveld. Je hebt een weggetje onderaan waarmee je bij het circuit komt, maar eenmaal daar staat er een muur op de weg. Ik heb er al een hoop mensen doorheen zien rijden op één of andere manier, maar mij lukt het niet?
pi_42074807
misschien moet je een hoger level hebben om erin te komen? expert of champion ofzo, ik zeg ook maar wat...
pi_42075162
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:45 schreef bojaaper het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe je op dat circuit komt onderaan de kaart, bij het vliegveld, of eigenlijk OP het vliegveld. Je hebt een weggetje onderaan waarmee je bij het circuit komt, maar eenmaal daar staat er een muur op de weg. Ik heb er al een hoop mensen doorheen zien rijden op één of andere manier, maar mij lukt het niet?
Champion worden.
Aight
pi_42075682
Kan ik ook bij de Club ? -> JoMo0

Tof spel
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:30:45 #121
39338 poehej
pi_42077256
Mn eerste Millionairs Challenge gewonnen
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:53:30 #122
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42077777
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef poehej het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet de snelste motor of wel? Ik heb zo'n agusta en ik dacht dat die sneller was
Dan rij je daarmee.
Is goed te doen hoor.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:08:59 #123
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42079512
Ik snap echt niks van die politie. Het ene moment bots je tegen alles en iedereen aan en gebeurd er helemaal niks. Het andere moment geef je een wagen een klein tikje en je hebt gelijk de politie achter je aan.

Mocht vandaag voor het eerst twee bonnen incasseren terwijl ik hiervoor nooit last heb gehad van de politie
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:25:16 #124
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42079969
Ik heb net een Saleen gekocht, daarna voor t eerst een boete, wel meteen 1 van 90k waardoor ik de gevangenis in moest
pi_42083849
Klopt het dat bij sommige auto's de schakel-animatie ontbreekt? Heb een Auto A6 en je ziet helemaal niks als hij schakelt. Bij andere auto's die ik gereden heb was dat niet zo.
X
X
X
pi_42084516
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Frasier het volgende:
Klopt het dat bij sommige auto's de schakel-animatie ontbreekt? Heb een Auto A6 en je ziet helemaal niks als hij schakelt. Bij andere auto's die ik gereden heb was dat niet zo.
klopt heb ik ook bij de hele luxe auto's zie je alleen dat ze naar ze drive of reverse gaan omdat het een automaat is
  zondag 24 september 2006 @ 01:55:15 #127
39338 poehej
pi_42085023
Ik kan nog steeds niet die Alfa challenge doen.. moet je daar champion voor zijn ofzo.. als dat zo is moet ik nog ff
  zondag 24 september 2006 @ 02:09:52 #128
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_42085261
Waar staat die Alfa Challenge dan?

Net Millionair Challenge 2x gedaan en Tour the Island. Word je niet echt fit van...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 24 september 2006 @ 02:38:51 #129
39338 poehej
pi_42085703
quote:
Op zondag 24 september 2006 02:09 schreef The_Verve het volgende:
Waar staat die Alfa Challenge dan?

Net Millionair Challenge 2x gedaan en Tour the Island. Word je niet echt fit van...
Ja ik weet dus niet waar die staat ik heb em nog nergens gevonden daarom moet ik weten of je er champion voor moet zijn.. En die millionairs challenge zuigt best wel heb er ook nog maar 2 gedaan maar je doet er zo tering lang over..
pi_42088600
ik ben exper en kan hem ook nog steeds niet vinden
  zondag 24 september 2006 @ 11:40:23 #131
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42089160
Op de kaart is de Alfa race I-9 I-10 op de snelweg.
Zal zo wel ff kijken wat je ervoor moet zijn.
Halo Stats
360 Blog
pi_42089217
Is er een mogelijkheid om de Fok-club te joinen?

Stuur me maar een berichtje.
Gamerstag: Morm
  zondag 24 september 2006 @ 11:52:44 #133
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42089336
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Op de kaart is de Alfa race I-10 op de snelweg.
Zal zo wel ff kijken wat je ervoor moet zijn.
Rechtsboven de Mercedes dealer.
Je moet Champion zijn.
Halo Stats
360 Blog
pi_42089480
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:52 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Rechtsboven de Mercedes dealer.
Je moet Champion zijn.
dat is toch na exper als ik me niet vergist
  zondag 24 september 2006 @ 13:21:29 #135
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42090697
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:00 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

dat is toch na exper als ik me niet vergist
Jep.
Halo Stats
360 Blog
pi_42092598
Ik zelf doe de 180 mph in heavy traffic race om geld te verdienen, niet de pro race maar de champion versie wat me 75k opleverd in zon 18 seconden.
  zondag 24 september 2006 @ 15:49:19 #137
39338 poehej
pi_42093230
Waar kan je eigenlijk motoren en auto's over laten spuiten
pi_42093274
hoe besturen de motoren in het spel..?

denk er toch aan om hem aan te schaffen
GamerTag: Zipa
pi_42093603
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef poehej het volgende:
Waar kan je eigenlijk motoren en auto's over laten spuiten
Er zijn een, voorzover ik weet, 3 tal paint shops die op de map staan die in je dvd box zat, slechts 1 hiervan is een zogenaamde custom paint shop waar je je compleet eigen kleur kan kiezen, de rest laat alleen stock manufacturer colors toe
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:50 schreef Zijpie het volgende:
hoe besturen de motoren in het spel..?

denk er toch aan om hem aan te schaffen
Motoren rijden prima naar mijn mening, echter wel ff wennen je moet geen moto GP niveau verwachten. Je kan de demo downloaden waar je beschikking over 1 motor hebt.
  zondag 24 september 2006 @ 16:27:24 #140
39338 poehej
pi_42094245
quote:
Op zondag 24 september 2006 16:01 schreef Vendris het volgende:

Er zijn een, voorzover ik weet, 3 tal paint shops die op de map staan die in je dvd box zat, slechts 1 hiervan is een zogenaamde custom paint shop waar je je compleet eigen kleur kan kiezen, de rest laat alleen stock manufacturer colors toe
Ik kan niet eens mn Enzo overspuiten bij zo'n shop
pi_42096013
painten ???

vanaf welk niveau is dat dan ?
  Redactie Games zondag 24 september 2006 @ 18:18:11 #142
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42096195
Heb het spel sinds gister, even goed gespeeld nu en had een slechte auto (klasse F) en had alles van Rookie al gedaan, dus had ik voor Amateur een klasse E auto nodig, ik zag een mooie auto en die kocht ik, had ook niet gekeken naar de klasse dacht wel dat het goed zat, staat er nog steeds dat ik niet mee kan doen.
Kijk ik beter, heb ik een klasse D auto gekocht , nu moet ik dus een slechtere auto kopen .
.....Kennedy
pi_42096495
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:07 schreef Daniel-1992 het volgende:
painten ???

vanaf welk niveau is dat dan ?
laat maar heb al gevonden

ps: kan iemand die lexus dealer al in ???
  zondag 24 september 2006 @ 20:18:06 #144
39338 poehej
pi_42097882
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

lexus? waar?
  zondag 24 september 2006 @ 23:42:29 #145
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42101736
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

Nee, die zit toch vlak bij die motor zaak.
Halo Stats
360 Blog
pi_42103922
Lexus wordt DLC.
pi_42105886
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:37 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

klopt heb ik ook bij de hele luxe auto's zie je alleen dat ze naar ze drive of reverse gaan omdat het een automaat is
Ook dat zie ik niet.
X
X
X
pi_42114805
Accidents Ahead gejoined.

Kep foto's geüpload naar tdu.com, maar kan ze nergens vinden
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_42115393
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Heb het spel sinds gister, even goed gespeeld nu en had een slechte auto (klasse F) en had alles van Rookie al gedaan, dus had ik voor Amateur een klasse E auto nodig, ik zag een mooie auto en die kocht ik, had ook niet gekeken naar de klasse dacht wel dat het goed zat, staat er nog steeds dat ik niet mee kan doen.
Kijk ik beter, heb ik een klasse D auto gekocht , nu moet ik dus een slechtere auto kopen .
HUREN.

Veel goedkoper. Huur ze voor 10-20 min. win de races en klaar!

Mijn rides tot nu toe (al heel wat weggedaan)

Ferrari 288 GTO
Ferrari F430 (T3)
Pontiac Firebird (T3)
Shelby GT500 met "eleanor" paintjob (T3)
Kawazeiksnor ZX-10R (T3)
Stukgaatie 999R (T3)
Nissan Skyline GTR R-34 (T3)

T3 = tuning level 3

[ Bericht 14% gewijzigd door Robhimself.2 op 25-09-2006 16:41:57 ]
  maandag 25 september 2006 @ 17:04:32 #150
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42116039
Wat is de meest makkelijke manier om geld te verdienen op Expert niveau? Wil snel wat wagens komen voor meer achievements en dus Champion mode.

Hoe kan je trouwens Accidents Ahead joinen? Lijkt me wel leuk om ook eens wat multiplayer te gaan doen. Mijn gamertag is Progrezz.
  maandag 25 september 2006 @ 17:09:22 #151
48487 Martijn85
pi_42116184
We kunnen vanavond ook wel even afspreken in de club, kunnen we even wat races doen ofzo
pi_42116236
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is de meest makkelijke manier om geld te verdienen op Expert niveau? Wil snel wat wagens komen voor meer achievements en dus Champion mode.

Hoe kan je trouwens Accidents Ahead joinen? Lijkt me wel leuk om ook eens wat multiplayer te gaan doen. Mijn gamertag is Progrezz.
Zet een fokker in je friendslist, dan kan je de club joinen door naar een clubhuis te rijden.

Bluebit en SilverFrame (bojaaper) zijn volgens mij de clubleiders..... of clublijers.
pi_42116249
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:09 schreef Martijn85 het volgende:
We kunnen vanavond ook wel even afspreken in de club, kunnen we even wat races doen ofzo
Lijkt mij ook leuk, maar ik kon gisteren niet eens een club meer vinden op de map.

Heb ook nog geen invite gehad, maar moet eerst een oude club leaven en geen idee hoe dat moet.
  maandag 25 september 2006 @ 17:13:46 #154
48487 Martijn85
pi_42116310
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook leuk, maar ik kon gisteren niet eens een club meer vinden op de map.

Heb ook nog geen invite gehad, maar moet eerst een oude club leaven en geen idee hoe dat moet.
Moet je naar de club toe waar je nu ziet (groen symbool ipv geel) dan kan je bij opties leave club kiezen
pi_42116321
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:09 schreef Martijn85 het volgende:
Is goed, hoe laat? Kwam gisteren trouwens l2oot tegen, ook een clubmember. Lekker stoppies en wheelies gedaan met z'n 2-en. Was erg cool!

Uurtje of 20:00 voor het clubhuis?
  maandag 25 september 2006 @ 17:14:55 #156
48487 Martijn85
pi_42116346
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Is goed, hoe laat? Kwam gisteren trouwens l2oot tegen, ook een clubmember. Lekker stoppies en wheelies gedaan met z'n 2-en. Was erg cool!

Dat moet ik wel redden denk ik

Heb alleen nog geen headset dus praten wordt een beetje lastig
pi_42116415
quote:

[..]

Of gewoon erin ?

Je kunt daar toch met zijn allen in die banken hangen ?
  maandag 25 september 2006 @ 17:18:00 #158
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_42116452
Is hij al uit op de PC?
  maandag 25 september 2006 @ 17:18:54 #159
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42116482
Dan ben ik denk ook wel om 8 uur bij het clubhuis
  maandag 25 september 2006 @ 17:20:25 #160
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42116547
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zet een fokker in je friendslist, dan kan je de club joinen door naar een clubhuis te rijden.

Bluebit en SilverFrame (bojaaper) zijn volgens mij de clubleiders..... of clublijers.
Done, request verstuurd naar Bluebit
pi_42117234
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef bojaaper het volgende:
Dan ben ik denk ook wel om 8 uur bij het clubhuis
Gezellie.
  maandag 25 september 2006 @ 17:57:08 #162
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42117606
Dat daten.
Halo Stats
360 Blog
pi_42118641
haha prachtig dit, ff afspreken voor het clubhuis... damn ik zou dit spel eigenlijk ook moeten kopen...
pi_42118784
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Black-Hole het volgende:

die mercedes misiie is wel makkelijk 40000 per keer
  maandag 25 september 2006 @ 18:58:29 #165
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42118816
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:57 schreef Daniel-1992 het volgende:
die mercedes misiie is wel makkelijk 40000 per keer
Waar zit die?
pi_42118888
morgen maar even langs de MM..
pi_42119398
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Waar zit die?
hij heet de german tour vlak bij die tour om het eiland
pi_42119630
Ben ook om 20.00 bij eht clubhuis, was de locatie?
  maandag 25 september 2006 @ 19:23:33 #169
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_42119760
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

hij heet de german tour vlak bij die tour om het eiland
Ik zal zo eens kijken als de batterij weer opgeladen is
  maandag 25 september 2006 @ 19:51:05 #170
48487 Martijn85
pi_42120525
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:20 schreef Mister_T het volgende:
Ben ook om 20.00 bij eht clubhuis, was de locatie?
Het is het clubhuis rechts van de krater

Ik ben er nu al voor de geïnteresseerden
  maandag 25 september 2006 @ 19:54:35 #171
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42120585
Ik kom er nu aan
  maandag 25 september 2006 @ 19:58:45 #172
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42120653
Ik sta voor de poort, ik ben SilverFrame
  maandag 25 september 2006 @ 20:02:37 #173
48487 Martijn85
pi_42120726
Ik zie je niet

Ik sta ook voor de poort NL NoName
  maandag 25 september 2006 @ 20:05:02 #174
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42120769
ik zag jou net wel in t clubhuis, je zat binnen
  maandag 25 september 2006 @ 20:09:11 #175
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42120857
Ik zie bluebit en NL NoName, En nu ook Anormius. Wie van jullie is die chick
  maandag 25 september 2006 @ 20:17:23 #176
48487 Martijn85
pi_42121031
Waar is iedereen gebleven

Ik zit weer in het clubhuis
  maandag 25 september 2006 @ 20:24:32 #177
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42121175
ik sta er al heel de tijd voor, net met bluebit en stig een race gedaan
  maandag 25 september 2006 @ 20:43:52 #178
48487 Martijn85
pi_42121374
Heb nu een game klaar staan bij onze club dus als jullie ff willen racen
pi_42121595
handig trefpunt op zich....en stig had geluk dat ik op het laatst weer een paaltje op mijn weg tegenkwam
  maandag 25 september 2006 @ 20:58:58 #180
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42121605
Hehe ik ben weer ff gekapt. Volgens mij werkt mn voice btw geen eens.
pi_42122524
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:09 schreef bojaaper het volgende:
Ik zie bluebit en NL NoName, En nu ook Anormius. Wie van jullie is die chick
Dat was ik (Anormius), maar was inenen iedereen kwijt dus ben er maar mee gestopt na een kwartiertje
pi_42122742
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:58 schreef bluebit het volgende:
handig trefpunt op zich....en stig had geluk dat ik op het laatst weer een paaltje op mijn weg tegenkwam
Gast, ik won achterstevoren van je. Dat zegt wel genoeg! (klote traction control, had ik m nou maar niet uitgezet...) En die bocht ook.. Wat moet je welniet gedacht hebben?

Die GPS ook 3, 2, 1, GO! (na 5 meter) *Please turn around* Vrouwen........

En Bojaaper, oude donuttrekker.... Op een gegeven moment stonden er 5 auto's te draaien bij het clubhuis.

Dacht je dat ik de motor niet onder controle zou houden in onze race, bojaaper?
  maandag 25 september 2006 @ 21:43:18 #183
39338 poehej
pi_42123402
Waar zitten jullie nu allemaal in et spel? ga ik jullie ff opzoeken
  maandag 25 september 2006 @ 21:49:51 #184
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42123571
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Gast, ik won achterstevoren van je. Dat zegt wel genoeg! (klote traction control, had ik m nou maar niet uitgezet...) En die bocht ook.. Wat moet je welniet gedacht hebben?

Die GPS ook 3, 2, 1, GO! (na 5 meter) *Please turn around* Vrouwen........

En Bojaaper, oude donuttrekker.... Op een gegeven moment stonden er 5 auto's te draaien bij het clubhuis.

Dacht je dat ik de motor niet onder controle zou houden in onze race, bojaaper?
Geen idee, maar ik weet wel dat ik die motor niet onder controle houd . Is wel fun zo btw
pi_42124139
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:49 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik weet wel dat ik die motor niet onder controle houd . Is wel fun zo btw
Ja!

Eerlijk is eerlijk, ik zat na de race met gigantische ogen naar mijn controller en tv te kijken. Echt zo van: "HE!!??!?!"

En waarom reageer je niet als ik je in je oor loop te schreeuwen? Bluebit zei tenminste nog wat, tot ie ging schransen.

@Poehej, ik zag je scheuren maar ik stopte net. Je staat wel in mn friendslist overigens. (Stig NL)
pi_42124646
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ja!

Eerlijk is eerlijk, ik zat na de race met gigantische ogen naar mijn controller en tv te kijken. Echt zo van: "HE!!??!?!"

En waarom reageer je niet als ik je in je oor loop te schreeuwen? Bluebit zei tenminste nog wat, tot ie ging schransen.

@Poehej, ik zag je scheuren maar ik stopte net. Je staat wel in mn friendslist overigens. (Stig NL)
moet ook gebeuren, ik had het eten al twee uur uitgesteld
pi_42127562
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef bluebit het volgende:

[..]

moet ook gebeuren, ik had het eten al twee uur uitgesteld
Koreanen kunnen langer zonder.

GPS had een gevoel voor humor, nietwaar? Of was het mijn layout...
pi_42133086
hehehehe, ik zei je nog dat ik regelmatig de verkeerde afslag nam in races........maar dit was wel extreem. we trokken allebei op en binnen een paar seconden riep de gps al dat we om moesten draaien....leuk om te zien dat we allebei vrijwel gelijk "huh" zeiden en vervolgens de handrem aantrokken

en toen we naar rechts moesten kwam je me met lichtsnelheid voorbij zeilen, helaas redde je de bocht niet , naja even later had ik hetzelfde.
pi_42133108
trouwens, wie gaat er vanavond wat mee cruisen...uurtje of half negen voor het clubhuis
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:42:28 #190
48487 Martijn85
pi_42134473
Jammer dat ik gisteravond alle actie heb gemist omdat ik telkens niemand zag voor het clubhuis

Heb alleen 1 race gedaan tegen SilverFrame volgens mij
pi_42134489
ik ga hem vandaag halen dus zal eens kijken !
pi_42134702
quote:

[..]

dat was ik was idd wel lachen
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:36 schreef bluebit het volgende:
trouwens, wie gaat er vanavond wat mee cruisen...uurtje of half negen voor het clubhuis
Ik ben present, als er niets tussen komt

Overigens voor nieuwkomers: ik heb geen beschikking tot voice dus kijk niet raar op als ik gare dingen doe en nergens op reageer

[ Bericht 21% gewijzigd door Vendris op 26-09-2006 13:01:49 ]
pi_42134766
dubbel
pi_42135230
Volgens mij is het veel beter om IN het clubhuis af te spreken, en vanuit het intra-club menu races te doen.

Dan weet je nml. zeker dat iedereen er is, ik heb gisteren ook een paar keer voor die club gestaan maar niemand gezien.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:03:47 #195
48487 Martijn85
pi_42136062
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is het veel beter om IN het clubhuis af te spreken, en vanuit het intra-club menu races te doen.

Dan weet je nml. zeker dat iedereen er is, ik heb gisteren ook een paar keer voor die club gestaan maar niemand gezien.
Gewoon binnen afspreken lijkt me idd makkelijker, ook met races regelen enzo
pi_42136135
ok, dus rond 20.30 in het clubhuis
pi_42136476
Ik ben vanavond rond 21:00 online in het clubhuis.

Heb alleen nog geen beste wagens. Toch maar eens wat meer races gaan doen in plaats van cruisen.

Trouwens die races die je kan doen bij de Drive-In zijn ook super. Zijn races door andere spelers gemaakt, waar je dan de beste tijd moet rijden om zo een leuk bedrag te winnen.
pi_42136555
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef morm het volgende:
Ik ben vanavond rond 21:00 online in het clubhuis.

Heb alleen nog geen beste wagens. Toch maar eens wat meer races gaan doen in plaats van cruisen.

Trouwens die races die je kan doen bij de Drive-In zijn ook super. Zijn races door andere spelers gemaakt, waar je dan de beste tijd moet rijden om zo een leuk bedrag te winnen.
Die beste tijden zijn alleen onhaalbaar, voor mij dan.

En vanavond kom ik niet online, World of Warcraft-dag. ^^
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:38:48 #199
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42136795
Bluebit, ik wil ook bij de club. Helaas kan ik vanavond niet.
Morgenavond ben ik er wel bij. Hopelijk heb ik dan ook wat betere auto's, heb op het moment 1E 1F en 2G wagens.

Ik vind het alleen jammer dat er politie in het spel zit. Zonde van het geld dat, ik koop er liever auto's van. En voor achtervolgingen heb ik NFSMW gespeeld.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_42136821
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:38 schreef Heintje het volgende:
Bluebit, ik wil ook bij de club. Helaas kan ik vanavond niet.
Morgenavond ben ik er wel bij. Hopelijk heb ik dan ook wat betere auto's, heb op het moment 1E 1F en 2G wagens.

Ik vind het alleen jammer dat er politie in het spel zit. Zonde van het geld dat, ik koop er liever auto's van. En voor achtervolgingen heb ik NFSMW gespeeld.
heb ik jou al toegevoegd aan de club / mijn friendslist? Anders doe ik dat vanavond!
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:50:28 #201
48487 Martijn85
pi_42137027
MIsschien ook een ideetje voor de volgende OP om alle gamertags in de OP te zetten zodat je iedereen makkelijk kan toevoegen?
pi_42138898
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef Martijn85 het volgende:
MIsschien ook een ideetje voor de volgende OP om alle gamertags in de OP te zetten zodat je iedereen makkelijk kan toevoegen?
Dat idee wou ik net voorstellen, sprong me ook te binnen toen ik van me werk opweg naar huis was
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:41:33 #203
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42141441
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:40 schreef bluebit het volgende:

[..]

heb ik jou al toegevoegd aan de club / mijn friendslist? Anders doe ik dat vanavond!
Ik heb julie clubje gevonden en ik had idd al een uitnodiging. Dus ik ben nou ook lid van de club.
Helaas kan ik pas aan het einde van mogen middag pas weer spelen.
En ik moet nog ongeveer een ton verdienen voordat ik de Ford GT kan kopen.
pi_42142188
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik heb julie clubje gevonden en ik had idd al een uitnodiging. Dus ik ben nou ook lid van de club.
Helaas kan ik pas aan het einde van mogen middag pas weer spelen.
En ik moet nog ongeveer een ton verdienen voordat ik de Ford GT kan kopen.
er zijn een paar races die je met gemak wint en genoeg opleveren : ik denk aan ferrari challenge en nog eentje waarbij je met een bepaalde gemiddelde snelheid langs flitsers moet racen. Als je die dingen een paar keer doet, dan heb je voldoende bij elkaar gereden.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:36:57 #205
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42142770
Ja ok, maar verlopig probeer ik geld te verdienen met dingen die ik nog niet gedaan heb. En ik heb nog geen ferrari's.
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:21:45 #206
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42145264
Hoe werkt die voice? Ik had mn headset in mn controller gedaan, maar vervolgens werkte het niet? Ik hoorde niks, en kon ook niks zeggen.
pi_42146370
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:36 schreef Heintje het volgende:
Ja ok, maar verlopig probeer ik geld te verdienen met dingen die ik nog niet gedaan heb. En ik heb nog geen ferrari's.
je kan toch voor 20 minuten huren
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:24:25 #208
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42146821
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:07 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

je kan toch voor 20 minuten huren
Heb dat zo wel gedaan met die zonda race.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:26:43 #209
39338 poehej
pi_42148678
gewoon een paar keer de Millionairs Challenge doen
pi_42149058
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef poehej het volgende:
gewoon een paar keer de Millionairs Challenge doen
Gewoon ff een paar keer 200 kilometer rijden, jij bent lekker...........
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:45:33 #211
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42149124
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:43 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Gewoon ff een paar keer 200 kilometer rijden, jij bent lekker...........
Zo kom je wel aan de 5.000 miles.
Halo Stats
360 Blog
pi_42149641
Ik sta bij de club, heren!
pi_42152225
Ik snap de ophef om die lamborghini preorder code niet zo die voor galardo Coupe ik heb via via die coupe code weten te bemachtigen maar hij is toch echt niet beter ofzo hoor
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:09:12 #214
48487 Martijn85
pi_42154203
Paar foto's gemaakt:

pi_42161625
pfffffffff, geen tijd meer gehad gisterenavond, erg jammer!

volgende keer beter
pi_42161795
GIsteren voor het eerst gespeeld..
besturing was even wennen maar gaat nu stukken beter.. heb nu een audi A3 en een Golf V R32, wat raden jullie aan om als volgende te kopen?
pi_42162759
Ik ga vanavond weer even uitgebreid spelen als er niets tussen komt.

Eerst maar eens een 2e huis kopen, daarna een Lotus Elise.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:37:42 #218
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42163344
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:25 schreef Zijpie het volgende:
GIsteren voor het eerst gespeeld..
besturing was even wennen maar gaat nu stukken beter.. heb nu een audi A3 en een Golf V R32, wat raden jullie aan om als volgende te kopen?
ga voor een lamborghini gallardo en daarna voor een koenigsegg ;p
pi_42165311
Na een tijdje spelen krijg ik het idee dat de game eigenlijk nergens meer naar toe gaat. Elke keer dezelfde races en evenementen en verder weet ik niet zo goed wat ik er nou mee aan moet.

Single Player events zijn totaal niet leuk, omdat er zulke scherpe tijden neergezet worden die gewoon niet verbeteren zijn. Het idee erachter is leuk dat mensen zelf hun race kunnen maken met een geld bedrag daaraan vast als je wint, maar nogmaals de gewone man zal nooit in de buurt van de neergezette tijd komen.

Ik rij nu met 20% van het spel compleet de hele tijd maar een beetje doelloos rond. Ik heb geen zin om voor 9 van de 10 races een aparte auto te moeten kopen. Wat zal het een lifter verotten of hij in een lotus zit of in een Audi TT. Het meeste geld verdien ik momenteel om wagens van punt A naar B te brengen aangezien de races zo verschrikkelijk statisch zijn.

Het eiland zelf biedt ook weinig variatie. Het zal allemaal vast wel zo echt mogelijk nagemaakt zijn, maar ik zie alleen maar bomen bergen en af en toe een klein stadje met wat huizen en flats.
pi_42173488
wat ik mist is dat je je auto kan tunen van binnen en van buiten zoals een verbreedingskit zoals bij need for speel underground 2
  woensdag 27 september 2006 @ 17:20:06 #221
48487 Martijn85
pi_42173530
En dat die snelheidsbegrenzer eraf gaat bij die duitse bolides als je hem tuned

Nu gaan ze allemaal niet harder dan 275 alleen de ene trekt wat sneller op
  woensdag 27 september 2006 @ 19:53:29 #222
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42177748
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef Scriptkiddie het volgende:
Na een tijdje spelen krijg ik het idee dat de game eigenlijk nergens meer naar toe gaat. Elke keer dezelfde races en evenementen en verder weet ik niet zo goed wat ik er nou mee aan moet.

Single Player events zijn totaal niet leuk, omdat er zulke scherpe tijden neergezet worden die gewoon niet verbeteren zijn. Het idee erachter is leuk dat mensen zelf hun race kunnen maken met een geld bedrag daaraan vast als je wint, maar nogmaals de gewone man zal nooit in de buurt van de neergezette tijd komen.

Ik rij nu met 20% van het spel compleet de hele tijd maar een beetje doelloos rond. Ik heb geen zin om voor 9 van de 10 races een aparte auto te moeten kopen. Wat zal het een lifter verotten of hij in een lotus zit of in een Audi TT. Het meeste geld verdien ik momenteel om wagens van punt A naar B te brengen aangezien de races zo verschrikkelijk statisch zijn.

Het eiland zelf biedt ook weinig variatie. Het zal allemaal vast wel zo echt mogelijk nagemaakt zijn, maar ik zie alleen maar bomen bergen en af en toe een klein stadje met wat huizen en flats.
kortom het begint na een korte tijd eentonig en saai te worden

ben het daarentegen wel met je eens
  woensdag 27 september 2006 @ 23:48:24 #223
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42185844
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef Daniel-1992 het volgende:
wat ik mist is dat je je auto kan tunen van binnen en van buiten zoals een verbreedingskit zoals bij need for speel underground 2
Straks met Forza 2.
Halo Stats
360 Blog
pi_42186692
dat was met motor city online wel anders... wat een gaaf spel was dat en lekker uitgebreidt...
jammer dat het na de beta keihard geflopt was...
  donderdag 28 september 2006 @ 16:02:50 #225
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_42201417
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef Daniel-1992 het volgende:
Bij een paupergolfje misschien. Voor Ferrari's e.d. is de Tupperware overbodig.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 28 september 2006 @ 17:01:02 #226
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42203280
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:48 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Straks met Forza 2.
Daar zit ik ook op te wachten eigenlijk
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:24:22 #227
39338 poehej
pi_42238191
* poehej is eindelijk Champion
pi_42238457
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:24 schreef poehej het volgende:
* poehej is eindelijk Champion
doe je snel
pi_42238472
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Frasier het volgende:
ik mis eigelijk ook wel de toyota MR2

die is meestal standaard in race games
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:47:22 #230
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42246945
Er zijn zat auto's die missen. Porsche zit er bijvoorbeeld ook niet in. Jammer, maar er zitten denk ik wel genoeg gave auto's in. Van Forza mag je wel verwachten dat de verzameling compleet is.
  zaterdag 30 september 2006 @ 02:15:26 #231
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42251106
Duurt lang idd voordat je champion bent!
  zaterdag 30 september 2006 @ 02:17:21 #232
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42251160
Moet nog 10 dingen doen.
Time en speed.
En de extra nog 50, die lifters vallen niet mee.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:25:45 #233
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_42259549
Ga zo een huisje kopen, 3.500.000 dollartjes (Mokuleia Seventh Heaven)

[ Bericht 56% gewijzigd door DaMSWer op 30-09-2006 16:33:08 ]
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:18:35 #234
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42261953
Geld over.
Wie weet een goeie A auto.
Dan heb ik het niet over de Saleen.
Moet nog 1 speed challenge doen boven 160 mph.
Rij nu zelf met de Enzo.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:07:07 #235
17702 DaMSWer
pi_42263066
Had gespaard

Mijn favo is de enzo in de A reeks

Alle speeds gehaald Nu op naar de lastigere dingen.
Wil ook nog wat online dingen spelen. Wie heeft er instresse?
Stuur maar een berichtje

[ Bericht 14% gewijzigd door DaMSWer op 30-09-2006 19:27:30 ]
PoGo uitgespeeld LVL 40
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:10:41 #236
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42263143
rijdt ook met een gele enzo

getuned, 2,9 seconden naar de honderd
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42263269
Ik vindt het redelijk lastig om de juiste auto's voor de juiste class races te vinden...rijdt nu in de g klasse in een oude massarati
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:55:54 #238
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42264109
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:16 schreef Mister_T het volgende:
Ik vindt het redelijk lastig om de juiste auto's voor de juiste class races te vinden...rijdt nu in de g klasse in een oude massarati
Vind die Lamborghini wel relax in de G klasse.

Vanavond dan maar weer es proberen met de Enzo.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:02:59 #239
39338 poehej
pi_42267144
Ik heb nu 6 huisjes 29 auto's en 3 motoren
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:42:05 #240
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42271025
ik vind de enzo makkelijk voor korte races (net als motororen) maar als het echt op topsnelheid aankomt ga ik liever voor de koenigsegg (425km/h)
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:59:29 #241
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42272655
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef mustisuc het volgende:
ik vind de enzo makkelijk voor korte races (net als motororen) maar als het echt op topsnelheid aankomt ga ik liever voor de koenigsegg (425km/h)
Dan moet ik die ff aanschaffen.
Nog 1400 miles dan heb ik 5.000 gereden, ben nu bezig om alle wegen te rijden.
Halo Stats
360 Blog
  zondag 1 oktober 2006 @ 08:21:28 #242
17702 DaMSWer
pi_42274920
Met dat alle wegen rijden ben je denk ik wel een paar dagen goed zoet. Der is gewoon zoveel om overheen te cruisen

26 auto's en 6 motoren hiero
PoGo uitgespeeld LVL 40
  zondag 1 oktober 2006 @ 10:21:33 #243
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42275742
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 08:21 schreef DaMSWer het volgende:
Met dat alle wegen rijden ben je denk ik wel een paar dagen goed zoet. Der is gewoon zoveel om overheen te cruisen

26 auto's en 6 motoren hiero
Zit op 92% van de wegen.
Kost een hoop tijd.
69% in het spel.
54 auto's en 4 motoren.

[ Bericht 4% gewijzigd door gijsje79 op 01-10-2006 10:33:21 ]
Halo Stats
360 Blog
  zondag 1 oktober 2006 @ 10:34:35 #244
48487 Martijn85
pi_42275859
Net Champion gehaald

En gisteren voor het eerst onder de 50 min met de Millionaires Challenge 49.48.88
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:00:33 #245
17702 DaMSWer
pi_42276145
01-10-2006
Game Progress : 52 %
Cars : 30
Bikes : 6
Houses : 11
Roads discovered : 73 %

Waar staat hoeveel wegen je hebt bereden dan

[ Bericht 8% gewijzigd door DaMSWer op 01-10-2006 16:46:24 ]
PoGo uitgespeeld LVL 40
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:29:32 #246
39338 poehej
pi_42276472
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:00 schreef DaMSWer het volgende:
01-10-2006
Game Progress : 52 %
Cars : 30
Bikes : 6
Houses : 11

Waar staat hoeveel wegen je hebt bereden dan
Staat wel ergens bij je achievements
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:58:03 #247
17702 DaMSWer
pi_42277896
quote:
bluebit schreef bluebit het volgende:

[..]
Dat was ik toen ja Ik gare motor van een paar duizend dollar jij met je giga dure bak Dat was zeker wel lachen. Gooi ff invite uit voor de club. Wil wat wat club races doen enzo
PoGo uitgespeeld LVL 40
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:57:35 #248
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42280671
Ik heb vanavond ook wel zin om tegen wat fokkers te racen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:45:14 #249
17702 DaMSWer
pi_42283446
Phew, island tour en miljonairs challenge achter elkaar gedaan. Nu gedaan alweer bijna etenstijd :P
PoGo uitgespeeld LVL 40
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:44:55 #250
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42286786
is die miljonairschallenge een beetje goed te doen

ik bedoel...moet je heel het rondje "foutloos"rijden? of kan ik met mijn enzo wel een aantal foutjes permiteren

ik bedoel....tis zo'n pokke end......zou er van balen als ik 5 min te kort kom op het end
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:47:54 #251
17702 DaMSWer
pi_42286870
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vanavond ook wel zin om tegen wat fokkers te racen.
Heb er een hard hoofd in dat dat vanavond gaat gebeuren
PoGo uitgespeeld LVL 40
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:01:40 #252
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42291366
Alle wegen gereden.
Halo Stats
360 Blog
  Redactie Games zondag 1 oktober 2006 @ 21:05:31 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42291538
Iemand zin om zo even wat online te gaan racen?
.....Kennedy
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:41:21 #254
17702 DaMSWer
pi_42292968
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef gijsje79 het volgende:
Alle wegen gereden.
Gefeli
PoGo uitgespeeld LVL 40
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:43:13 #255
48487 Martijn85
pi_42295495
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
is die miljonairschallenge een beetje goed te doen

ik bedoel...moet je heel het rondje "foutloos"rijden? of kan ik met mijn enzo wel een aantal foutjes permiteren

ik bedoel....tis zo'n pokke end......zou er van balen als ik 5 min te kort kom op het end
Je mag wel tegen wat dingen aanknallen hoor maar niet te veel natuurlijk
  maandag 2 oktober 2006 @ 06:14:38 #256
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_42302625
ik loop een beetje achter, pas sinds gisteren een 360 in huis, demo van test drive ff gedownload en daarna met een dikke grijns als een soort misluke ghostrider rondgescheurd , tof spel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 2 oktober 2006 @ 06:57:41 #257
17702 DaMSWer
pi_42302693
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Je mag wel tegen wat dingen aanknallen hoor maar niet te veel natuurlijk
En als je crashed, meteen op de back knop drukken zodat je weer op de weg komt. Scheelt ook weer een hoop tijd. Dan is het te doen, maar het duurt wel errug lang....
PoGo uitgespeeld LVL 40
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:38:59 #258
39338 poehej
pi_42304982
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 06:57 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

En als je crashed, meteen op de back knop drukken zodat je weer op de weg komt. Scheelt ook weer een hoop tijd. Dan is het te doen, maar het duurt wel errug lang....
Idd je kunt het best er voor zorgen dat je zo snel mogelijk champion word.. Dan kun je de Alfa Romeo Challenge doen en daarmee krijg je 75000 in 1.11.15 (wel met zo'n competizione)
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:50:17 #259
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42306646
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef poehej het volgende:

[..]

Idd je kunt het best er voor zorgen dat je zo snel mogelijk champion word.. Dan kun je de Alfa Romeo Challenge doen en daarmee krijg je 75000 in 1.11.15 (wel met zo'n competizione)
Zoiezo als je champion bent kun je goed verdienen. Alles wat er dan vrij komt zit dan al minstens op 50K.
Ik doe liever dingen die ik nog niet gedaan heb omdat ik ze toch allemaal wil doen. En hopelijk kom ik dan ook weer op nieuwe wegen. Tot dat ik bijna alles gedaan heb ga ik ook nog niet te moeilijk doen om over nieuwe wegen te rijden.
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:08:18 #260
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42310295
ik zit nu nog op expert
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:46:28 #261
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42312387
wie is er miljonair met nog 1.5 minuut over op de klok
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:49:20 #262
48487 Martijn85
pi_42312456
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wie is er miljonair met nog 1.5 minuut over op de klok
Jij

Die challenge is wel leuk, zeker als je steeds je tijd wilt verbeteren, toch weer 1 miljoen per keer

Ik ben sinds gister geen miljonair meer

Heb toen 11 auto's en een huis van $ 990,000 gekocht

Nu heb ik nog maar 4 ton over ofzo
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:08:59 #263
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42312987
yep me

hmm wat zal ik nu eens gaan kopen

.......keuzes keuzes
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42313192
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yep me

hmm wat zal ik nu eens gaan kopen

.......keuzes keuzes
Een lichtblauwe trabant
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:26:54 #265
48487 Martijn85
pi_42313337
Koop die Mclaren F1

hoef je daarna niet zoveel keuzes meer te maken
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:08:12 #266
39338 poehej
pi_42314160
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Martijn85 het volgende:
Koop die Mclaren F1

hoef je daarna niet zoveel keuzes meer te maken
McLaren F1 Koenigsegg CC8S
pi_42314238
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:08 schreef poehej het volgende:

[..]

Dat ding is lelijk . Dat interieur alleen al . Koenigsegg, mooie naam ook .
X
X
X
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:12:06 #268
48487 Martijn85
pi_42314241
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:08 schreef poehej het volgende:

[..]

Het ging me ook meer om de prijs ervan en niet om z'n rijgedrag
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:55:54 #269
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42315106
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef Heintje het volgende:

[..]

Zoiezo als je champion bent kun je goed verdienen. Alles wat er dan vrij komt zit dan al minstens op 50K.
Ik doe liever dingen die ik nog niet gedaan heb omdat ik ze toch allemaal wil doen. En hopelijk kom ik dan ook weer op nieuwe wegen. Tot dat ik bijna alles gedaan heb ga ik ook nog niet te moeilijk doen om over nieuwe wegen te rijden.
Je moet nog een hoop wegen rijden.
Als je alles gedaan hebt in de SP. (je bent toch zo wat uurtjes zoet )
Halo Stats
360 Blog
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:22:03 #270
39338 poehej
pi_42315649
OMG ik sta nu op een grasveldje met allemaal chinezen die lui rijden allemaal in een Nissan Skyline
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:50:53 #271
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42316331
ik heb een shelby "eleanor" gekocht

gewoon voor de heb
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:11:41 #272
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42316859
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef poehej het volgende:
OMG ik sta nu op een grasveldje met allemaal chinezen die lui rijden allemaal in een Nissan Skyline
aziaten he ;p zweren altijd bij hun aziatische merken

**btw weet iemand al waar die transport mission zit waarbij je de shelby cobra daytona coupe moet terugbrengen (ik kan m nog steeds niet vinden )
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:30:09 #273
48487 Martijn85
pi_42323086
Net die Triumph time attack gedaan

sta gewoon 3e bij de global rankings
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:39:54 #274
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42323424
Die concept cars zijn ook wel relax heb er nu 3.
Een Mustang en 2 Chryslers.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:40:37 #275
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42323452
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef Martijn85 het volgende:
Net die Triumph time attack gedaan

sta gewoon 3e bij de global rankings
Die moet ik ook nog op goud zien te krijgen.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:21:47 #276
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42338264
Die online races

Ze zijn stuk voor stuk onhaalbaar.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:23:58 #277
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42338299
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:21 schreef bojaaper het volgende:
Die online races

Ze zijn stuk voor stuk onhaalbaar.
Ja begrijp het ook niet.
Als ik een paar seconden van af zit ok.
Meestal is dit wel 20 a 30 sec en dit over een paar mile.
Halo Stats
360 Blog
pi_42340930
ben eindelijk champion

en die alfa romeo race zuigt

maar weet iemand waar je je alfa kan tunen ??

als dat uberhoud kan
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:50:51 #279
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42342976
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
ben eindelijk champion

als dat uberhoud kan
de alfa GT kun je tunen bij de forza tuner en de competitione die kun je niet tunen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:34:35 #280
39338 poehej
pi_42347489
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
ben eindelijk champion

als dat uberhoud kan
Als je met die standaard Alfa gt rijd dan zuigt die race ook wel een beetje ja je moet gewoon Tour of the Island doen en dan heb je die Competizione.. (die race is overigens wel redelijk makkelijk te halen)
pi_42353267
Mag ik ook bij dat fok TDU clubje?
Tag: Mottoe NL
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:16:02 #282
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_42356000
Vanavond evt. raggen online? Ik houd de friendslist in de gaten. Zodra er meer dan 2-3 online zijn, kom ik erbij.
pi_42358278
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:34 schreef poehej het volgende:

[..]

Als je met die standaard Alfa gt rijd dan zuigt die race ook wel een beetje ja je moet gewoon Tour of the Island doen en dan heb je die Competizione.. (die race is overigens wel redelijk makkelijk te halen)
ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks gereden
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:35:26 #284
48487 Martijn85
pi_42358367
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:32 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks gereden
Doe hem met de motor

Er is toch geen verkeer dus kan je lekker breed rijden
pi_42362116
wanneer kan je motoren in het spel kopen?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:36:30 #286
48487 Martijn85
pi_42362146
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Zijpie het volgende:
wanneer kan je motoren in het spel kopen?
Als je alle autogarages hebt bezocht

of er langs bent gereden, dat weet ik niet
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:09:39 #287
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42364610
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Zoek ze ff op op de kaart, ff langs gaan en je kan de motor zaken in.
Halo Stats
360 Blog
pi_42364819
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:32 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

Te laat over de finish bij de island tour? Ik deed hem in 45.24 min
pi_42365362
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Te laat over de finish bij de island tour? Ik deed hem in 45.24 min
nice

weet iemand al iets over die lexus dealer ?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:39:41 #290
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42365459
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Er langs rijden is ook goed, als ze maar op de kaart komen te staan.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:17:22 #291
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42366583
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:35 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Doe hem met de motor

Er is toch geen verkeer dus kan je lekker breed rijden
Ehm bij mij rijd er gewoon verkeer hoor!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:17:27 #292
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42366588
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

nice

weet iemand al iets over die lexus dealer ?
dat is al heel vaak gezegt..
lexus word downloadable content!
pi_42366688
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef mustisuc het volgende:

[..]

dat is al heel vaak gezegt..
lexus word downloadable content!
weet je mss ook al waarneer die uitkomt dan ?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:32:22 #294
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_42367005
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

weet je mss ook al waarneer die uitkomt dan ?
When it's done.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:42:30 #295
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_42367260
Ik heb die Millionaire's challenge gehaald voor t eerst nu, in 51 minuten. Ondertussen nog een keer of 20 op dat kutverkeer gecrasht, en een paar bijna-dood ervaringen, maar goed.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:05:19 #296
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42374459
Nog 4 time trails.
Halo Stats
360 Blog
pi_42379516
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef Tommie84 het volgende:
Mag ik ook bij dat fok TDU clubje?
Tag: Mottoe NL
zal je vanavond even een invite sturen...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:42:18 #298
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42380912
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Ehm bij mij rijd er gewoon verkeer hoor!
bij de millionarees race rijd er verkeer maar bij de island tour niet
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:34:09 #299
17702 DaMSWer
pi_42385109
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 07:37 schreef bluebit het volgende:

[..]

zal je vanavond even een invite sturen...
Mij ook mij ook
PoGo uitgespeeld LVL 40
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:39:04 #300
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42386972
Die miljoenairs race heb ik redelijk makkelijk gehaald. OP een getunde Kawazaki Ninja.
Ik ben geloof ik 4 keer aangehouden en tig keer van mijn motor af gevlogen. Mijn tijd was uit eindelijk 53:01.79. Alleen het lullige was dat ik dat miljoen wou gebruiken om die shelby daytona te kopen. Maar die was toen ik klaar was weer Out of stock.

Maar heb gisteren alle snelheids dingen gehaald. Nou nog de race en time dingen. En die rotte missies.
pi_42392034
vanavond ff die island tour doen en wat geld verdienen met die alfa day om vervolgens een mclaren te kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')