dat willen ze wel doen maar dan moet je dat downloaden als punten ong 60 punten per autoquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Frasier het volgende:
Ik mis alleen BMW in dit spel. Geen mogelijkheid dat er ooit nog BMW bij komt? Bij voorkeur een 6-serie.
waar kan deze exact gevonden worden en welk niveau heb je nodig voor deze race.. ik kan em namelijk nergens vindenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.
DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.![]()
Je moet volgens mij wel Expert of Champion zjin en het liefst de Tour of the Island gedaan hebben, zodat je de Alfa Champiazoneoeneeeieie e wint.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:40 schreef poehej het volgende:
[..]
waar kan deze exact gevonden worden en welk niveau heb je nodig voor deze race.. ik kan em namelijk nergens vinden
Tour of the Island...Dat is echt verneukt lang. Hoe groot is de kans dat je die niet haalt? Ik ga natuurlijk niet 118 mijl rijden om dan niet de Gold Cup te winnen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je moet volgens mij wel Expert of Champion zjin en het liefst de Tour of the Island gedaan hebben, zodat je de Alfa Champiazoneoeneeeieie e wint.
Zo moeilijk is ie niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tour of the Island...Dat is echt verneukt lang. Hoe groot is de kans dat je die niet haalt? Ik ga natuurlijk niet 118 mijl rijden om dan niet de Gold Cup te winnen.
Volgens mij moet je in alle auto showrooms zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:33 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb nu deze auto in TDU![]()
[afbeelding]
Maar voor die motorenshowroom, moet je daar eerst alle autoshowrooms voor hebben bezocht, of is erlangs rijden (zodat ze op de kaart komen te staan) ook goed??
Die papieren kaart is daar echt handig voor omdat je sommige dealers niet zo goed kan zien op je ingame kaart.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij moet je in alle auto showrooms zijn geweest.
Pak de kaart erbij en zoek ze op.
Kijk eens op de achterkantquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:57 schreef bojaaper het volgende:
Maar op die kaart staat alleen de rechteronderkant van het eiland, iig niet het hele eiland staat erop, klopt dat..?
Volgens mij is dat niet de snelste motor of wel? Ik heb zo'n agusta en ik dacht dat die sneller wasquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is ie niet.
Ik had me kawasaki ninja opgetuned en haalde hem makkelijk.
Is volgens mij iets van 35 min rijden en zonder verkeer.
Plus je krijgt er nog een achievement.
Champion worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:45 schreef bojaaper het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe je op dat circuit komt onderaan de kaart, bij het vliegveld, of eigenlijk OP het vliegveld. Je hebt een weggetje onderaan waarmee je bij het circuit komt, maar eenmaal daar staat er een muur op de weg. Ik heb er al een hoop mensen doorheen zien rijden op één of andere manier, maar mij lukt het niet?
Dan rij je daarmee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef poehej het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de snelste motor of wel? Ik heb zo'n agusta en ik dacht dat die sneller was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |