weet je ook precies dan waar de shelby cobra daytona coupe transport mission zit want dat is de laatste die ik met veel moeite niet kan vindenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef Vendris het volgende:
27/30 transport afgerond allemaal op perfect![]()
mist 0.1% van de wegen (voor full discover) dus tja.. dat word zoeken
Edit: eindelijk na een dikke drift van 8 seconden (!) de laatste car transport missie ontdekt EN alle wegen van het eiland bereden!
Op plaatsen waar je al bent geweest, kan je je auto gewoon op de weg neerzetten scheelt een hoop rijden.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:09 schreef donald_dick het volgende:
kan je ook gewoon races en zonder dat je dat fucking eiland moet rondrijden?
ik heb je al toegevoegd, ik zal je vanavond na werk ff een uitnodiging voor club Accident Ahead sturenquote:Op donderdag 21 september 2006 06:44 schreef Mister_T het volgende:
Gamertag: Anormius
Status: Opzoek naar een clubje
geen flauw idee sorry, ze verdwijnen van de map als je ze gehaalt hebtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef mustisuc het volgende:
[..]
weet je ook precies dan waar de shelby cobra daytona coupe transport mission zit want dat is de laatste die ik met veel moeite niet kan vinden![]()
Ik heb ook nog een tijd achter je aan geraced toen je in je enzo reed en zon beetje elke auto en paal ramde die je tegen kwamquote:Op donderdag 21 september 2006 08:25 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik heb je al toegevoegd, ik zal je vanavond na werk ff een uitnodiging voor club Accident Ahead sturen
trouwens stig NL, sorry, had gisteren mijn headset niet bij de hand en toen ik hem had was je er alweer vandoor.
wel lachen dat ik plots allemaal mensen van FOK! rond zag rijden en zelfs nog verpletterend verslagen ben door (ik dacht) damswer![]()
wel lief dat je ff op me bleef wachten toen ik rechtdoor knalde terwijl we naar rechts moesten
blijkbaar is een mclaren f1 gtr geen match voor een goeie motor (of het ligt aan mij, wat ook goed mogelijk is)
whahahahahahahahahah, ja inderdaad, schaamde me ook wel een beetjequote:Op donderdag 21 september 2006 09:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tijd achter je aan geraced toen je in je enzo reed en zon beetje elke auto en paal ramde die je tegen kwamik racete in die paarse saleen S7
![]()
Ik heb nog geeneens een Enzoquote:Op donderdag 21 september 2006 11:12 schreef bluebit het volgende:
jup, gezellig,
kan ik tenminste tegen jou racen, ik heb gisteren al bewezen dat ik echt zuig in mijn enzo
naja, ik heb gisteren al bewezen dat ik niet sneller (in de vorm van meer afstand in minder tijd) ben met een enzo, ik crash alleen maar sneller.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een Enzo
Ik raak anders ook behoorlijk wat palenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:34 schreef bluebit het volgende:
[..]
naja, ik heb gisteren al bewezen dat ik niet sneller (in de vorm van meer afstand in minder tijd) ben met een enzo, ik crash alleen maar sneller.
Ik kan er maar niet aan wennen, rij ik eens een keer het parcours goed, knal ik weer continu tegen verkeer aan...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:49 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik raak anders ook behoorlijk wat palenhad ik in het begin ook, raakte echt alles met een snelle auto, maar daar wen je op den duur wel aan, schamen hoef je je dus niet
Doe een paar keer die Millionairs Challenge zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand een manier waardoor je snel geld kan verdienen buiten de missie's ???
maar dat is een missiequote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Doe een paar keer die Millionairs Challenge zou ik zeggen
Hoe wou je anders geld verdienenquote:
dat moet je aan bluebit vragenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?
dat vraag ik aan julliequote:Op donderdag 21 september 2006 16:50 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hoe wou je anders geld verdienen
wat is je naam op xbox live?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?
niet waar. Op de pc gaan deze ook geld kosten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
op de xbox moet je auto's downloaden voor geld op de pc niet
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.quote:
Niet moeilijk en makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.
DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.![]()
zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Aheadquote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef bojaaper het volgende:
SilverFrame
vertel me a.u.b waar dat isquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.
DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.![]()
Dicht bij de stad, op de snelweg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
vertel me a.u.b waar dat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zie ik zeker wel zitten
Ik gok op Alfa Romeoquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Daniel-1992 het volgende:
waarzo in de buurt ?
welke dealer licht er in de buurt
Gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef bluebit het volgende:
[..]
zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Ahead
heeft iemand een kaart waar hij het kan aangeven waar want heb overal gereden rond de alva romeo maar niks gevondenquote:
check...moet eerst nog boodschappen doen van mijn vriendinquote:
ik ook niet ben het hele gebied rond de alva romeo dealer afgereden maar niks gevondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:31 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Hmm ik kan die race niet vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |