Dat idee wou ik net voorstellen, sprong me ook te binnen toen ik van me werk opweg naar huis wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef Martijn85 het volgende:
MIsschien ook een ideetje voor de volgende OP om alle gamertags in de OP te zetten zodat je iedereen makkelijk kan toevoegen?
Ik heb julie clubje gevonden en ik had idd al een uitnodiging. Dus ik ben nou ook lid van de club.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:40 schreef bluebit het volgende:
[..]
heb ik jou al toegevoegd aan de club / mijn friendslist? Anders doe ik dat vanavond!
er zijn een paar races die je met gemak wint en genoeg opleveren : ik denk aan ferrari challenge en nog eentje waarbij je met een bepaalde gemiddelde snelheid langs flitsers moet racen. Als je die dingen een paar keer doet, dan heb je voldoende bij elkaar gereden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb julie clubje gevonden en ik had idd al een uitnodiging. Dus ik ben nou ook lid van de club.
Helaas kan ik pas aan het einde van mogen middag pas weer spelen.
En ik moet nog ongeveer een ton verdienen voordat ik de Ford GT kan kopen.
je kan toch voor 20 minuten hurenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:36 schreef Heintje het volgende:
Ja ok, maar verlopig probeer ik geld te verdienen met dingen die ik nog niet gedaan heb. En ik heb nog geen ferrari's.
Heb dat zo wel gedaan met die zonda race.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:07 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
je kan toch voor 20 minuten huren
Gewoon ff een paar keer 200 kilometer rijden, jij bent lekker...........quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef poehej het volgende:
gewoon een paar keer de Millionairs Challenge doen![]()
Zo kom je wel aan de 5.000 miles.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Gewoon ff een paar keer 200 kilometer rijden, jij bent lekker...........
ga voor een lamborghini gallardo en daarna voor een koenigsegg ;pquote:Op woensdag 27 september 2006 09:25 schreef Zijpie het volgende:
GIsteren voor het eerst gespeeld..
besturing was even wennen maar gaat nu stukken beter.. heb nu een audi A3 en een Golf V R32, wat raden jullie aan om als volgende te kopen?
kortom het begint na een korte tijd eentonig en saai te wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef Scriptkiddie het volgende:
Na een tijdje spelen krijg ik het idee dat de game eigenlijk nergens meer naar toe gaat. Elke keer dezelfde races en evenementen en verder weet ik niet zo goed wat ik er nou mee aan moet.
Single Player events zijn totaal niet leuk, omdat er zulke scherpe tijden neergezet worden die gewoon niet verbeteren zijn. Het idee erachter is leuk dat mensen zelf hun race kunnen maken met een geld bedrag daaraan vast als je wint, maar nogmaals de gewone man zal nooit in de buurt van de neergezette tijd komen.
Ik rij nu met 20% van het spel compleet de hele tijd maar een beetje doelloos rond. Ik heb geen zin om voor 9 van de 10 races een aparte auto te moeten kopen. Wat zal het een lifter verotten of hij in een lotus zit of in een Audi TT. Het meeste geld verdien ik momenteel om wagens van punt A naar B te brengen aangezien de races zo verschrikkelijk statisch zijn.
Het eiland zelf biedt ook weinig variatie. Het zal allemaal vast wel zo echt mogelijk nagemaakt zijn, maar ik zie alleen maar bomen bergen en af en toe een klein stadje met wat huizen en flats.
Straks met Forza 2.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef Daniel-1992 het volgende:
wat ik mist is dat je je auto kan tunen van binnen en van buiten zoals een verbreedingskit zoals bij need for speel underground 2
Bij een paupergolfje misschien. Voor Ferrari's e.d. is de Tupperware overbodig.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef Daniel-1992 het volgende:
wat ik mist is dat je je auto kan tunen van binnen en van buiten zoals een verbreedingskit zoals bij need for speel underground 2
ik mis eigelijk ook wel de toyota MR2quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Frasier het volgende:
Ik mis alleen BMW in dit spel. Geen mogelijkheid dat er ooit nog BMW bij komt? Bij voorkeur een 6-serie.
Vind die Lamborghini wel relax in de G klasse.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:16 schreef Mister_T het volgende:
Ik vindt het redelijk lastig om de juiste auto's voor de juiste class races te vinden...rijdt nu in de g klasse in een oude massarati
Dan moet ik die ff aanschaffen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef mustisuc het volgende:
ik vind de enzo makkelijk voor korte races (net als motororen) maar als het echt op topsnelheid aankomt ga ik liever voor de koenigsegg (425km/h)
Zit op 92% van de wegen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:21 schreef DaMSWer het volgende:
Met dat alle wegen rijden ben je denk ik wel een paar dagen goed zoet. Der is gewoon zoveel om overheen te cruisen
26 auto's en 6 motoren hiero
Staat wel ergens bij je achievementsquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:00 schreef DaMSWer het volgende:
01-10-2006
Game Progress : 52 %
Cars : 30
Bikes : 6
Houses : 11
Waar staat hoeveel wegen je hebt bereden dan![]()
Dat was ik toen jaquote:bluebit schreef bluebit het volgende:
[..]
wel lachen dat ik plots allemaal mensen van FOK! rond zag rijden en zelfs nog verpletterend verslagen ben door (ik dacht) damswer![]()
wel lief dat je ff op me bleef wachten toen ik rechtdoor knalde terwijl we naar rechts moesten
blijkbaar is een mclaren f1 gtr geen match voor een goeie motor (of het ligt aan mij, wat ook goed mogelijk is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |