Heb er een hard hoofd in dat dat vanavond gaat gebeurenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vanavond ook wel zin om tegen wat fokkers te racen.
Gefeliquote:
Je mag wel tegen wat dingen aanknallen hoor maar niet te veel natuurlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
is die miljonairschallenge een beetje goed te doen
ik bedoel...moet je heel het rondje "foutloos"rijden? of kan ik met mijn enzo wel een aantal foutjes permiteren
ik bedoel....tis zo'n pokke end......zou er van balen als ik 5 min te kort kom op het end![]()
En als je crashed, meteen op de back knop drukken zodat je weer op de weg komt. Scheelt ook weer een hoop tijd. Dan is het te doen, maar het duurt wel errug lang....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je mag wel tegen wat dingen aanknallen hoor maar niet te veel natuurlijk
Idd je kunt het best er voor zorgen dat je zo snel mogelijk champion word.. Dan kun je de Alfa Romeo Challenge doen en daarmee krijg je 75000 in 1.11.15quote:Op maandag 2 oktober 2006 06:57 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
En als je crashed, meteen op de back knop drukken zodat je weer op de weg komt. Scheelt ook weer een hoop tijd. Dan is het te doen, maar het duurt wel errug lang....
Zoiezo als je champion bent kun je goed verdienen. Alles wat er dan vrij komt zit dan al minstens op 50K.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef poehej het volgende:
[..]
Idd je kunt het best er voor zorgen dat je zo snel mogelijk champion word.. Dan kun je de Alfa Romeo Challenge doen en daarmee krijg je 75000 in 1.11.15(wel met zo'n competizione)
Jijquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wie is er miljonair met nog 1.5 minuut over op de klok![]()
![]()
![]()
Een lichtblauwe trabantquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yep me![]()
hmm wat zal ik nu eens gaan kopen![]()
.......keuzes keuzes![]()
McLaren F1quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Martijn85 het volgende:
Koop die Mclaren F1
hoef je daarna niet zoveel keuzes meer te maken
Het ging me ook meer om de prijs ervan en niet om z'n rijgedragquote:
Je moet nog een hoop wegen rijden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zoiezo als je champion bent kun je goed verdienen. Alles wat er dan vrij komt zit dan al minstens op 50K.
Ik doe liever dingen die ik nog niet gedaan heb omdat ik ze toch allemaal wil doen. En hopelijk kom ik dan ook weer op nieuwe wegen. Tot dat ik bijna alles gedaan heb ga ik ook nog niet te moeilijk doen om over nieuwe wegen te rijden.
aziaten he ;p zweren altijd bij hun aziatische merkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef poehej het volgende:
OMG ik sta nu op een grasveldje met allemaal chinezendie lui rijden allemaal in een Nissan Skyline
Die moet ik ook nog op goud zien te krijgen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef Martijn85 het volgende:
Net die Triumph time attack gedaan
sta gewoon 3e bij de global rankings![]()
Ja begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:21 schreef bojaaper het volgende:
Die online races![]()
Ze zijn stuk voor stuk onhaalbaar.
de alfa GT kun je tunen bij de forza tuner en de competitione die kun je niet tunenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
ben eindelijk champion![]()
en die alfa romeo race zuigt
maar weet iemand waar je je alfa kan tunen ??
als dat uberhoud kan
Als je met die standaard Alfa gt rijd dan zuigt die race ook wel een beetje jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
ben eindelijk champion![]()
en die alfa romeo race zuigt
maar weet iemand waar je je alfa kan tunen ??
als dat uberhoud kan
ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks geredenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:34 schreef poehej het volgende:
[..]
Als je met die standaard Alfa gt rijd dan zuigt die race ook wel een beetje jaje moet gewoon Tour of the Island doen en dan heb je die Competizione.. (die race is overigens wel redelijk makkelijk te halen)
Doe hem met de motorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:32 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks gereden
Als je alle autogarages hebt bezochtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Zijpie het volgende:
wanneer kan je motoren in het spel kopen?
Zoek ze ff op op de kaart, ff langs gaan en je kan de motor zaken in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je alle autogarages hebt bezocht
of er langs bent gereden, dat weet ik niet
Te laat over de finish bij de island tour? Ik deed hem in 45.24 minquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:32 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
ik heb hem nu een paar keer gedaan en steeds 10 a 20 seconden te laat en heb je dus een uur voor niks gereden
nicequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Te laat over de finish bij de island tour? Ik deed hem in 45.24 min![]()
Er langs rijden is ook goed, als ze maar op de kaart komen te staan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je alle autogarages hebt bezocht
of er langs bent gereden, dat weet ik niet
Ehm bij mij rijd er gewoon verkeer hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:35 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Doe hem met de motor
Er is toch geen verkeer dus kan je lekker breed rijden
dat is al heel vaak gezegt..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
nice
weet iemand al iets over die lexus dealer ?
weet je mss ook al waarneer die uitkomt dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef mustisuc het volgende:
[..]
dat is al heel vaak gezegt..
lexus word downloadable content!
When it's done.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
weet je mss ook al waarneer die uitkomt dan ?
zal je vanavond even een invite sturen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef Tommie84 het volgende:
Mag ik ook bij dat fok TDU clubje?
Tag: Mottoe NL
bij de millionarees race rijd er verkeer maar bij de island tour nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ehm bij mij rijd er gewoon verkeer hoor!
Mij ook mij ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:37 schreef bluebit het volgende:
[..]
zal je vanavond even een invite sturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |