Het gaat hard iddquote:
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffelsquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Straks gaat ie ook nog an de kids.
Ik ben stiekem wel jaloers.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffels
Op mn pantoffelsquote:
Als het allemaal lukt met de hypotheek komt er zeker een k&w topiek.quote:
Flink veul klussen men!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het allemaal lukt met de hypotheek komt er zeker een k&w topiek.
Neen, op het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
Op mn pantoffelsken je bij de scapino kopen men,
![]()
Dag lieverd. Ben je al helemaal hersteld?quote:
Voor zover ik heb kunnen zien op foto's van het huis , zal er wel het een en ander moeten gebeuren maar "geen" ontzettende ingrijpende dingen geloof ikquote:
Ik moet eerlijk zeggen , ik vind het burgerlul leven wel okayquote:
Nee men, jij gaat trouwen , neucken voor kids enzeau.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Damn heb ik dit. Al dat schorem van vroeger gaat gewoon burgerlijk doen.![]()
Ik gaat nieuwe vrienden zoeken.
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Damn heb ik dit. Al dat schorem van vroeger gaat gewoon burgerlijk doen.![]()
Ik gaat nieuwe vrienden zoeken.
Blijkbaar groeit die behoefte vanzelf jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.![]()
Jezus, hoe oud moet ik daar voor worden dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.![]()
Dansen met je liefje is cool men.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
En ik ga met Merel op een schietvereniging. Beetje met een Desert Eagle schieten. Salsa dansen is voor heaumeaux.
Voor het vaderland *snik*quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee men, jij gaat trouwen , neucken voor kids enzeau.
Gaan we kutopmerkingen makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Knut het volgende:
Is joene ooit schorum geweest dan Arma ?
Dan kan ik nog veel meerquote:
Oud worden zit tussen de oren ook zou het dus niet weten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud moet ik daar voor worden dan?
whehehehehequote:
Watquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Knut het volgende:
Is joene ooit schorum geweest dan Arma ?
Je vergeet een ding.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehehehe
Maar goed jij bent ook zo een burgerlul met een stationwagen , how's life ?![]()
60 a 70. Vroeg zat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud moet ik daar voor worden dan?
Dr is zo een liedje met 40 en trouwen enzo.quote:
Alleen die kinderen wordt dan een beetje moeilijk. Maar ik ben toch al meer van de leasekids, dus who caresquote:
www.leasekid.nl Vet ken je dan oefenen ! ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen die kinderen wordt dan een beetje moeilijk. Maar ik ben toch al meer van de leasekids, dus who cares
Vette site manquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
whehehhe iedereen klikken natuurlijk ! whehehehe
kutgarpjes van vroeger ook
Zeker wel !quote:
Ik adopteer gewoon zoeen sjiek hendige negert en die doe ik dan nikeschoentjes aan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
www.leasekid.nl Vet ken je dan oefenen ! ?![]()
ik hou dr van !quote:
Je zoekt een slaafquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik adopteer gewoon zoeen sjiek hendige negert en die doe ik dan nikeschoentjes patta's aan.
en je bent gerenomeerd faghag, very important!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen die kinderen wordt dan een beetje moeilijk. Maar ik ben toch al meer van de leasekids, dus who cares
Ik heb gisteren een homootje aangenomenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en je bent gerenomeerd faghag, very important!
zeg, had je nog stagiaires nodig?.
Whehehe zo een die huppeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een homootje aangenomen
Eind oktober, begin november.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hou dr van !
Wanneer krijg je hem ?
Gaaf man.quote:
whehe ken ik hem?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een homootje aangenomen
En zo van mijquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
O
my
god
Dies zooo gaaf en duur en![]()
![]()
![]()
Ik kan niet wachtenquote:
Dat kan ik me ernstig voorstellenquote:
Dat is nog redelijk ver weg. Maar het wachten wel waard natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:54 schreef Knut het volgende:
Eind oktober, begin november.
Zo'n stom ding heeft gewoon een levertijd van een paar maandenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk ver weg. Maar het wachten wel waard natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Zo'n stom ding geile wagen heeft gewoon een levertijd van een paar maanden
men o menquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Zo'n stom ding heeft gewoon een levertijd van een paar maanden
60 k ofzo zo een kreng geile wagenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
men o menMaar als men een halve ton op den plank gooit moet je eventjes wachten ja
Maar dan dan
Daar heb je die auto niet voor hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
men o menMaar als men een halve ton op den plank gooit moet je eventjes wachten ja
Maar dan dan
De mijne 63.500 exclusief "kleine extras"quote:
Ik dnek het niet. Hij's wel onwijs leuk en heeft een toffe tattoo. En een goede CV.quote:
Leuke bijtellingquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:01 schreef Knut het volgende:
[..]
De mijne 63.500 exclusief "kleine extras"
Het is wel een lease wagen trouwens, ikzelf heb dat geld niet op mijn bankrekening.
Liesertbak is ook gaafquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:01 schreef Knut het volgende:
[..]
De mijne 63.500 exclusief "kleine extras"
Het is wel een lease wagen trouwens, ikzelf heb dat geld niet op mijn bankrekening.
Ja, maar ik heb uitgerekend dat het zelf rijden van een auto met de huidige benzine prijzen en all risk verzekering (ja die is nodigquote:
Mennnn.. Ik mis alleen nog de retriever kennelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffels
Nee, ik ga je niet helpen Joene.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen zien op foto's van het huis , zal er wel het een en ander moeten gebeuren maar "geen" ontzettende ingrijpende dingen geloof ikBeetje stucen , ms nieuwe badkamer
Ochquote:
ik weet het zelfrijden is hell momenteelquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb uitgerekend dat het zelf rijden van een auto met de huidige benzine prijzen en all risk verzekering (ja die is nodig) me maar 40 euro minder kost per maand. En dat is dan voor een volvo s40.
Valt me een beetje tegenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nee, ik ga je niet helpen Joene.
Als je voor een auto zo'n grote lening afsluit is het wel een beetje suf.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ochvoor zoiets moois wat geld van de bank halen is ook geen zonde
![]()
Ik rij 30.000 in een jaar. En dan is het met de huidige prijs nog wel redelijk te doen. Maar ik heb regelmatig 80 euro neergelegd voor een volle tank. 1.49 per literquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het zelfrijden is hell momenteel
ben ook zeer blij met mn schoon leasewagen.
Dat zou ik idd ook niet doen , waardevermindering gaat rap met een wagen waarmee dagelijks flink km's wordt gereden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je voor een auto zo'n grote lening afsluit is het wel een beetje suf.
Volgens mij sta je regelmatig langs de kant van de wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Mijn zichzelfreparerende slopel gekocht voor 500 euro doet het anders prima. Ga toch geen 70.000 euro voor een auto uitgeven. Al had ik een miljoen dan deed ik het nog niet.
80 euro is niet leuk iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik rij 30.000 in een jaar. En dan is het met de huidige prijs nog wel redelijk te doen. Maar ik heb regelmatig 80 euro neergelegd voor een volle tank. 1.49 per liter.
1 keer Knut. 1 keer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:07 schreef Knut het volgende:
[..]
Volgens mij sta je regelmatig langs de kant van de weg
Wat mij opvalt is dat de nieuwe seat altea vaak langs de wegstaat , en een boel dure duitse automerkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1 keer Knut. 1 keer.Ik zie trouwens meer nieuwe auto's langs de kant van de weg staan dan oude auto's. Moet je maar eens op letten.
Ik ook niet nee. Kun je veel te veel andere leuke dingen van doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Mijn zichzelfreparerende slopel gekocht voor 500 euro doet het anders prima. Ga toch geen 70.000 euro voor een auto uitgeven. Al had ik een miljoen dan deed ik het nog niet.
Dus je komt stucen, tof !quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:07 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz
Impulsquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je voor een auto zo'n grote lening afsluit is het wel een beetje suf.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Kun je veel te veel andere leuke dingen van doen
Klopt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1 keer Knut. 1 keer.Ik zie trouwens meer nieuwe auto's langs de kant van de weg staan dan oude auto's. Moet je maar eens op letten.
Huren is okayquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik wil er ook nog eens bijzeggen dat ik dus niet zelf de auto koop voor dat bedrag
Ik lease een auto. Groot verschil
leasen is wel okay!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik wil er ook nog eens bijzeggen dat ik dus niet zelf de auto koop voor dat bedrag
Ik lease een auto. Groot verschil
Goeie tip , Rip.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:22 schreef Ripley het volgende:
Alleen niet drinken en rijden he, knut
elke dag bij de bazar eten om te kijken of die hunk nog steeds flirtquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Kun je veel te veel andere leuke dingen van doen
Ik vrees wel dat dat er zo een is die niet zijn mond open moet doen. Maar het uitzicht is leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
elke dag bij de bazar eten om te kijken of die hunk nog steeds flirt.
Schoffelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Och,
Je bent maar 1 jaar je rijbewijs kwijt en 60 uur schoffelen. 4 bezoekjes aan de CBR psychiater en 4 keer bloed prikken.
Valt best mee allemaal.
hij is alleen wel erg kleinquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat dat er zo een is die niet zijn mond open moet doen. Maar het uitzicht is leuk
Ik vind klein niet ergquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is alleen wel erg klein
maar goed, wel lekker lichaam!
volgende keer moeten we alleen meer eten bestellen, want hij kwam maar 1 keer aan ons tafeltje.
Vertelquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:46 schreef Tally het volgende:
Weet je he..
Dat ik best wel toffe ouders heb
nee weet nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:46 schreef Tally het volgende:
Weet je he..
Dat ik best wel toffe ouders heb
hehe lieve bolleboos van me!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind klein niet erg
En goeie tactiek
Ja! Echt hoor! Na de beurs heb ik weer geld en tijd en dan moeten we daten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe lieve bolleboos van me!![]()
.
we gaan dus maar snel weer daar uit eten.
Wat een cliffhangerquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijgt een collega hier op de gang net een uitbrander van een manager, omdat deze afspraken niet zou zijn nagekomen. Dat doe je dus niet zo. Ik loop even het kantoortje van de manager in. Tot zo.
Oe, details!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijgt een collega hier op de gang net een uitbrander van een manager, omdat deze afspraken niet zou zijn nagekomen. Dat doe je dus niet zo. Ik loop even het kantoortje van de manager in. Tot zo.
Ik heb gister een Ipod Nano gehadquote:
Arma lekkertje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Tallybeeb!
Euhmz... Gefeli?quote:
quote:
Veel succes trouwens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Was niet lullig bedoeld mop.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo maar n00b![]()
Ik heb het er nooit over gehad met mn ouders ofzo![]()
En die dachten goed te doen door mij zo'n ding te geven![]()
![]()
Het was geen bekende van jou. Die zit in China nu, maar dat wist je al. De desbetreffende manager trof ik niet in zijn kantoortje. Hij was meteen na de uitbrander de deur uitgelopen om te lunchen. Ik heb hem een vriendelijk mailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef Knut het volgende:
Oe, details!
Ik zou heel blij zijn met een Ipod Nano van mijn oudersquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo maar n00b![]()
Ik heb het er nooit over gehad met mn ouders ofzo![]()
En die dachten goed te doen door mij zo'n ding te geven![]()
![]()
Pfffff. Had een mooie voor mij geweest die manager.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was wel de grootste idioot van kantoor die hij een uitbrander gaf. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:49 schreef Armageddon het volgende:
Pfffff. Had een mooie voor mij geweest die manager.
Wat zei ie dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was wel de grootste idioot van kantoor die hij een uitbrander gaf. Maar dan nog.
yeah en check es die naam van dat homootje van je! ik dult geen concurrentie hequote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! Echt hoor! Na de beurs heb ik weer geld en tijd en dan moeten we daten.![]()
Hij heet Tom en ik kende hem al via mijn zusjequote:Op dinsdag 19 september 2006 12:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah en check es die naam van dat homootje van je! ik dult geen concurrentie he.
.
kijk, laat dat duidelijk zijn!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heet Tom en ik kende hem al via mijn zusje
Ik heb best plek voor 3 of meer homo's in mijn leven hoor. Ik ken UIO toch ook
En jij bent natuurlijk mijn favoriet![]()
Dat wist ik inderdaad alquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was geen bekende van jou. Die zit in China nu, maar dat wist je al. De desbetreffende manager trof ik niet in zijn kantoortje. Hij was meteen na de uitbrander de deur uitgelopen om te lunchen. Ik heb hem een vriendelijk mailtje gestuurd.
Jah.quote:
Net als Mitä.quote:
Het scheelt een stuk dat ik jou in de 3 jaren ervoor niet gesproken heb denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al die prutsers wel en ik niet?
Knut![]()
Bij ons bestond het probleem van een idiote partner tenminste niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al die prutsers wel en ik niet?
Knut![]()
Details, knut. Details.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:34 schreef Knut het volgende:
[..]
Het scheelt een stuk dat ik jou in de 3 jaren ervoor niet gesproken heb denk ik.
En dan nodigen we die homo's lekker niet uitquote:
knut is geen homoquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan nodigen we die homo's lekker niet uit
Vandaag de dag moet je wel onderscheid maken hequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
knut is geen homo.
en aangezien knut drie jaar geleden bij de masterlijke minimeet was en het toen gezellig was mag ie komen!
of mogen er alleen maar homo's en faghags uitgenodigd worden?.
De moonmeetquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
knut is geen homo.
en aangezien knut drie jaar geleden bij de masterlijke minimeet was en het toen gezellig was mag ie komen!
of mogen er alleen maar homo's en faghags uitgenodigd worden?.
Nou vooruit knut, omdat jerruh het zegt mag je wel op ons huwelijk komen.quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou vooruit knut, omdat jerruh het zegt mag je wel op ons huwelijk komen.![]()
Het lukt me zo ook wel een voorstelling van haar inkijk te maken. Maar inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef Knut het volgende:
Ik voel me vereerd.
Als je maar wel een laaggesneden trouwjurk aandoet.
OW DAT ZEKERquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
well duhquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Ik zat al op een opmerking van je te wachtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:28 schreef Armageddon het volgende:
Daar hangen een paar aardige memmen zeg.
Wilde ik jullie niet onthouden natuurlijk.quote:D.,
Normaal gesproken heb je gelijk, maar hij wilde niet mee komen dus dan kiest hij er zelf voor, sorry voor het ongemak.
B.
Even for the record: daar kunnen mijn meisjes niet tegenop heurquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:28 schreef Armageddon het volgende:
Daar hangen een paar aardige memmen zeg.
Dan willen we meer detailsquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Reactie van de manager komt net binnen:
[..]
Wilde ik jullie niet onthouden natuurlijk.
quote:
Size doesn't matter! (tot op bepaalde hoogte danquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even for the record: daar kunnen mijn meisjes niet tegenop heur
Wehehe. Waarom wou hij niet mee en wat voor afsprakenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor de D. kun je Dennis invullen. Meer details ken ik niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even for the record: daar kunnen mijn meisjes niet tegenop heur
We kunnen niet allemaal zulke grote hebben hequote:
Mij hoor je ook niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zulke grote hebben he
Maar ik heb niks te klagen verder hoor
Geen idee waarom hij niet mee wou. En kennelijk was hij niet op tijd bij de klant waar hij de hele dag zou blijven. Hij liep namelijk op kantoor rond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef Knut het volgende:
Wehehe. Waarom wou hij niet mee en wat voor afspraken.
Veel succesquote:
Hier hebben we elke vrijdag borrelquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil ook een maandborrel.
Trouwens borrels en receptionistes gaan niet samen.
Ja op mijn vorige werk ook. Dat liep elke week uit de klauwen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier hebben we elke vrijdag borrel
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging dan ook over de drank en de hapjes. Hebben het een keer gepresteerd dat de borrel om 16:30 begon en zaterdagmiddag zaten we er nog.![]()
jesters je weet.quote:
En of ik dat weetquote:
Die heeft zichzelf gemaakt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Astra afgelopen Arma?
Nu moet ie alleen nog gaan praten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf gemaakt.![]()
Tis net KITT van the night rider.![]()
Hoe lichtverteerbaar zijn schoenen eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ie dat gaat doen dan vreet ik mijn schoenen op.
Niet echt licht volgens mij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef -B- het volgende:
[..]
Hoe lichtverteerbaar zijn schoenen eigenlijk?
Ik vinnut ook niks Q. zo een hendig sjieke hypotheek met een bijbehorende bult stenen , een stationwagen een vrouw en een hond.quote:Op woensdag 20 september 2006 06:51 schreef Q. het volgende:
Ieuw, volwassen.
Nee das dennism.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, eens even de pubers wat bijgebracht over het niet roken en even in contact gekomen met DennisMoore. Is dat niet die lutser van een broer van Vixen?
naja gewoon.quote:
Ah ok!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee das dennism.
DennisMoore is gewone Fok!homo.
Ik snap helemaal niks van deze post.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, eens even de pubers wat bijgebracht over het niet roken en even in contact gekomen met DennisMoore. Is dat niet die lutser van een broer van Vixen?
Das ook de bedoeling!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van deze post.
Ik sluit me aan bij JKquote:Op woensdag 20 september 2006 09:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van deze post.
Nee ik sliep nogquote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jullie zijn toch niet aan het werk, hè?
Ja deze ochtend wel!quote:
Fok!kerweg was dichtbevolkt toen ik er overreed.quote:
Helaasch wel... veel besproken de laatste paar dagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Veel succes dan maar weer.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja deze ochtend wel!
Morgen weer normale tijd bed uit..
Op naar een sollicitatie
Ik heb hem zojuist lopend afgelegd richting de shell.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fok!kerweg was dichtbevolkt toen ik er overreed.
Ik welquote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gek!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist lopend afgelegd richting de shell.
Zou helemaal terecht zijn! ;Dquote:Op woensdag 20 september 2006 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uhuh..
Je zit vast weer te borrelen.
Ah. Bekant een dag verspild, en je kunt niks extra dus?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteren tijdens de borrel gehoord dat ik vandaag een volkomen nutteloze cursus had. Die is nu net afgelopen.
chat cursussen helemaal.quote:
Ach zo heb ik leren tikkenquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach zo heb ik leren tikken
Blind tikken..
Maar vandaag de dag is iedereen op zoek naar een neukdate via chatboxen
Nou ik verveel me dood daarom hang ik er rond..quote:
We hebben een nieuw elektronisch dossier systeem, maar mijn afdeling gaat dat niet gebruiken. Om de doodeenvoudige reden dat het voor ons helemaal niet noodzakelijk is.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah. Bekant een dag verspild, en je kunt niks extra dus?
Prachtig, die red tape.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben een nieuw elektronisch dossier systeem, maar mijn afdeling gaat dat niet gebruiken. Om de doodeenvoudige reden dat het voor ons helemaal niet noodzakelijk is.
hendig sjiek weer ,en ik had trek in zo een flesje energy drink.quote:
Ach, het was weer een groot feest en we kregen lunch aangeboden. Misschien wil ik af en toe nog wel eens wat opslaan in dat dossier.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Prachtig, die red tape.
Ende Neucken...?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik verveel me dood daarom hang ik er rond..
Bietje ouwehoeren enzo..
Maar ben nu al 6 keer in een half uur benaderd voor een date..
En misschien wel meer.. Zo begint dat dan..
NEE OPHOEREN!!!
Dat dan weer wel.. Net even het machtige Ricoh Flonder gecheckt! Alles was goed!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef Joene het volgende:
[..]
hendig sjiek weer ,en ik had trek in zo een flesje energy drink.
Mooi zonnetje erop of net aan schaduw ?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. Net even het machtige Ricoh Flonder gecheckt! Alles was goed!
Hoor ik daar neuken?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach zo heb ik leren tikken
Blind tikken..
Maar vandaag de dag is iedereen op zoek naar een neukdate via chatboxen
Allebei zelfs!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooi zonnetje erop of net aan schaduw ?
Mits nuecken!quote:
Do tell...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef Ripley het volgende:
Dat gezeik van die "collega's ook af en toen
![]()
Jullie gaan kopen?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
Hmmmpf iemand heeft een bod gedaan op het huis dat ik wil hebben. hmmmmpf.
Dat hoorde je wel ja.. !quote:
Hoeveelste poging is dat ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Goeienavond! Ik log tegenwoordig voor http://www.badmofo.nl
Dus als je me kwijt bent dan zit ik daar. ok?
Had je niet zelf een x aantal logs ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Poging voor wat? Mensen willen me graag hebben heer Knut. Boost in pageviews hè.
LMK heb ik verkocht.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Had je niet zelf een x aantal logs ?
likmijnkanaal ? En nog wat andere dingen ?
De ouwe lui gaan vroeg slapen hequote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Beetje jammer dat hier in den avond niemand meer zit
Mja.. ik wel.. maar omdat er dan meestal niemand is.. post ik hier nietquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Beetje jammer dat hier in den avond niemand meer zit
Nou posten dan!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja.. ik wel.. maar omdat er dan meestal niemand is.. post ik hier niet![]()
Blogsletjequote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou posten dan!
Even een nieuwe log schrijven.
Ahh!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou posten dan!
Even een nieuwe log schrijven.
ahh lekker daggie gehad dusquote:Op donderdag 21 september 2006 00:54 schreef Jerruh het volgende:
zo, terug van robodock en dagje amsterdam!
zijn er nog sappige roddels?!
Beelenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:56 schreef Armageddon het volgende:
Roddels? Morgen gaat bange frans en giel "bakfiets" geelen er aan op GS.
Jerruhquote:Op donderdag 21 september 2006 00:54 schreef Jerruh het volgende:
zo, terug van robodock en dagje amsterdam!
zijn er nog sappige roddels?!
het was een heerlijke dag!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh lekker daggie gehad dus![]()
doe eens een roddel poging![]()
Moet je niet bij mij zijn..quote:Op donderdag 21 september 2006 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was een heerlijke dag!
en ik ben slecht in roddels dus ik wil ze horen!!
ik dus ookquote:Op donderdag 21 september 2006 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn..
Ik hoor ze altijd het laatst
Kut is dat soms wel.. maar aan de andere kant.. roddels boeien mij nietquote:
Er is zelfs een voorlopig koopcontract met die mensenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Jullie gaan kopen?
En zijn de kopers al accoord met het bod?
En is het verkoop per opbod?
Nieuwe Zorgenquote:Op donderdag 21 september 2006 07:15 schreef Q. het volgende:
Nieuwe dag!
Doe saar de groeten !quote:Op donderdag 21 september 2006 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Hey.. Dat is goed kut zeg! Was echt een leuke woning!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
Hmmmpf iemand heeft een bod gedaan op het huis dat ik wil hebben. hmmmmpf.
Een of ander figuur uit haarlemquote:Op donderdag 21 september 2006 09:25 schreef Armageddon het volgende:
Weet je niet wie het zijn Joene, die mensen die dat huis willen kopen? Dan stuur ik er wel een Albanees heen.
ik kan ook niet zeggen dat ik er blij van ben geworden maja. nieuwe kans afwachten dan maarquote:Op donderdag 21 september 2006 09:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey.. Dat is goed kut zeg! Was echt een leuke woning!
Vanochtend weer eens de Fok!kerweg gecheckt.
Onder het genot van een lekkere set van 'Sven Vath' was alles relaxt!
Ah, over een jaartje of 2 komt de woning weer vrij dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:34 schreef Joene het volgende:
Een of ander figuur uit haarlemeen oud lijk van 80
Waarom gaat zo een lijk niet gelijk naar het bejaardenhuisquote:Op donderdag 21 september 2006 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, over een jaartje of 2 komt de woning weer vrij dus.
Ik zal tussen de middag de strand wel even checken.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:36 schreef Joene het volgende:
Schiphol-Rijk: zonnig en onbewolkt. Windkracht 3 a 4.
Blote Tieten Weer.
Ouwe lijken van '80 moeten naar de dreef gaan in Heemsteede... sjeweets!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Een of ander figuur uit haarlemeen oud lijk van 80
Goed kloten zeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan ook niet zeggen dat ik er blij van ben geworden maja. nieuwe kans afwachten dan maar![]()
Mja, dat schijnt tegenwoordig zo te moeten in het kader van zelfredzaamheid en mantelzorgshizzle.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:36 schreef Joene het volgende:
Waarom gaat zo een lijk niet gelijk naar het bejaardenhuis
Yup . Maja we wonen nu ookquote:
Jups... en de eerste twee drie uur nogsteeds 19 graden.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:36 schreef Joene het volgende:
Schiphol-Rijk: zonnig en onbewolkt. Windkracht 3 a 4.
Blote Tieten Weer.
Goed plan Jk.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zal tussen de middag de strand heuvels wel even checken.
Dan krijgen die Tieten , Harde Tepelsquote:Op donderdag 21 september 2006 09:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... en de eerste twee drie uur nogsteeds 19 graden.
En maar schelden als de kachels niet werken.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, dat schijnt tegenwoordig zo te moeten in het kader van zelfredzaamheid en mantelzorgshizzle.
Da's dan ook wel weer zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Yup . Maja we wonen nu ooken er komt vast wel weer wat leuks wat ook binnen ons budget past
![]()
![]()
Mennnnnnnnnnn... Dan mist alleen het bier nog!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan krijgen die Tieten , Harde Tepels![]()
[insert]KankerKachel [/insert]quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En maar schelden als de kachels niet werken.
De c1000 is niet gek ver weg heur.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnnnnnnnn... Dan mist alleen het bier nog!
quote:
Neuh.. De slijter van Aalsmeer ook niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
De c1000 is niet gek ver weg heur.
Klopt dan ook weer maar bij de c1000 is het bier in de aanbiedingquote:Op donderdag 21 september 2006 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh.. De slijter van Aalsmeer ook niet.
Oei.. Dat is dan helemaal weer top! Wie haalt?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt dan ook weer maar bij de c1000 is het bier in de aanbieding
ik nietquote:Op donderdag 21 september 2006 09:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei.. Dat is dan helemaal weer top! Wie haalt?
Euhmz.. ik heb waarschijnlijk ook geen tijd.quote:
Gezellig , kan je iedereen uitnodigen om bij jouw aftekoelenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Badkamer is weer eens een waterparadijs. Lekkage.
Woon je toevallig op het Cross & Brommer plein?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Badkamer is weer eens een waterparadijs. Lekkage.
Neen, mijn woning is zo'n 275 jaar ouder. En staat in de Jordaan. En volgens m'n buren heeft Frans Hals erin gewoond, maar dat moet ik nog even natrekken bij het Frans Hals-museum.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Woon je toevallig op het Cross & Brommer plein?
Woei , mag ik je handtekening ?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neen, mijn woning is zo'n 275 jaar ouder. En staat in de Jordaan. En volgens m'n buren heeft Frans Hals erin gewoond, maar dat moet ik nog even natrekken bij het Frans Hals-museum.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neen, mijn woning is zo'n 275 jaar ouder. En staat in de Jordaan. En volgens m'n buren heeft Frans Hals erin gewoond, maar dat moet ik nog even natrekken bij het Frans Hals-museum.
hmmmzquote:Op donderdag 21 september 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet te snel mensen. Frans Hals leefde in de 16e en 17e eeuw. Voor zover bekend is mijn woning gebouwd rond 1725. Chronologisch gezien klopt het dus al niet.
Dooie musquote:Op donderdag 21 september 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet te snel mensen. Frans Hals leefde in de 16e en 17e eeuw. Voor zover bekend is mijn woning gebouwd rond 1725. Chronologisch gezien klopt het dus al niet.
Mennnn.. Veel succes dan maar weer!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
Zeau de namen van de reorganisatie zijn bekend. nu komende de spannende uren.
Damn! Da's wel jammer dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Sterkte dude, may the force be with youquote:Op donderdag 21 september 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
Schwarz ook goed?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sterkte dude, may the force be with you
quote:Yoghurt zei in Spaceballs hetvolgende:
May the Schwarz be with ya!
Sterkte dan de komende uren.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |