Het gaat hard iddquote:
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffelsquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Straks gaat ie ook nog an de kids.
Ik ben stiekem wel jaloers.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffels
Op mn pantoffelsquote:
Als het allemaal lukt met de hypotheek komt er zeker een k&w topiek.quote:
Flink veul klussen men!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het allemaal lukt met de hypotheek komt er zeker een k&w topiek.
Neen, op het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
Op mn pantoffelsken je bij de scapino kopen men,
![]()
Dag lieverd. Ben je al helemaal hersteld?quote:
Voor zover ik heb kunnen zien op foto's van het huis , zal er wel het een en ander moeten gebeuren maar "geen" ontzettende ingrijpende dingen geloof ikquote:
Ik moet eerlijk zeggen , ik vind het burgerlul leven wel okayquote:
Nee men, jij gaat trouwen , neucken voor kids enzeau.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Damn heb ik dit. Al dat schorem van vroeger gaat gewoon burgerlijk doen.![]()
Ik gaat nieuwe vrienden zoeken.
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Damn heb ik dit. Al dat schorem van vroeger gaat gewoon burgerlijk doen.![]()
Ik gaat nieuwe vrienden zoeken.
Blijkbaar groeit die behoefte vanzelf jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.![]()
Jezus, hoe oud moet ik daar voor worden dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.![]()
Dansen met je liefje is cool men.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
En ik ga met Merel op een schietvereniging. Beetje met een Desert Eagle schieten. Salsa dansen is voor heaumeaux.
Voor het vaderland *snik*quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee men, jij gaat trouwen , neucken voor kids enzeau.
Gaan we kutopmerkingen makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Knut het volgende:
Is joene ooit schorum geweest dan Arma ?
Dan kan ik nog veel meerquote:
Oud worden zit tussen de oren ook zou het dus niet weten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud moet ik daar voor worden dan?
whehehehehequote:
Watquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Knut het volgende:
Is joene ooit schorum geweest dan Arma ?
Je vergeet een ding.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehehehe
Maar goed jij bent ook zo een burgerlul met een stationwagen , how's life ?![]()
60 a 70. Vroeg zat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud moet ik daar voor worden dan?
Dr is zo een liedje met 40 en trouwen enzo.quote:
Alleen die kinderen wordt dan een beetje moeilijk. Maar ik ben toch al meer van de leasekids, dus who caresquote:
www.leasekid.nl Vet ken je dan oefenen ! ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen die kinderen wordt dan een beetje moeilijk. Maar ik ben toch al meer van de leasekids, dus who cares
Vette site manquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
whehehhe iedereen klikken natuurlijk ! whehehehe
kutgarpjes van vroeger ook
Zeker wel !quote:
Ik adopteer gewoon zoeen sjiek hendige negert en die doe ik dan nikeschoentjes aan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
www.leasekid.nl Vet ken je dan oefenen ! ?![]()
ik hou dr van !quote:
Je zoekt een slaafquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik adopteer gewoon zoeen sjiek hendige negert en die doe ik dan nikeschoentjes patta's aan.
en je bent gerenomeerd faghag, very important!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen die kinderen wordt dan een beetje moeilijk. Maar ik ben toch al meer van de leasekids, dus who cares
Ik heb gisteren een homootje aangenomenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en je bent gerenomeerd faghag, very important!
zeg, had je nog stagiaires nodig?.
Whehehe zo een die huppeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een homootje aangenomen
Eind oktober, begin november.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hou dr van !
Wanneer krijg je hem ?
Gaaf man.quote:
whehe ken ik hem?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een homootje aangenomen
En zo van mijquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
O
my
god
Dies zooo gaaf en duur en![]()
![]()
![]()
Ik kan niet wachtenquote:
Dat kan ik me ernstig voorstellenquote:
Dat is nog redelijk ver weg. Maar het wachten wel waard natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:54 schreef Knut het volgende:
Eind oktober, begin november.
Zo'n stom ding heeft gewoon een levertijd van een paar maandenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk ver weg. Maar het wachten wel waard natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Zo'n stom ding geile wagen heeft gewoon een levertijd van een paar maanden
men o menquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Zo'n stom ding heeft gewoon een levertijd van een paar maanden
60 k ofzo zo een kreng geile wagenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
men o menMaar als men een halve ton op den plank gooit moet je eventjes wachten ja
Maar dan dan
Daar heb je die auto niet voor hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
men o menMaar als men een halve ton op den plank gooit moet je eventjes wachten ja
Maar dan dan
De mijne 63.500 exclusief "kleine extras"quote:
Ik dnek het niet. Hij's wel onwijs leuk en heeft een toffe tattoo. En een goede CV.quote:
Leuke bijtellingquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:01 schreef Knut het volgende:
[..]
De mijne 63.500 exclusief "kleine extras"
Het is wel een lease wagen trouwens, ikzelf heb dat geld niet op mijn bankrekening.
Liesertbak is ook gaafquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:01 schreef Knut het volgende:
[..]
De mijne 63.500 exclusief "kleine extras"
Het is wel een lease wagen trouwens, ikzelf heb dat geld niet op mijn bankrekening.
Ja, maar ik heb uitgerekend dat het zelf rijden van een auto met de huidige benzine prijzen en all risk verzekering (ja die is nodigquote:
Mennnn.. Ik mis alleen nog de retriever kennelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffels
Nee, ik ga je niet helpen Joene.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen zien op foto's van het huis , zal er wel het een en ander moeten gebeuren maar "geen" ontzettende ingrijpende dingen geloof ikBeetje stucen , ms nieuwe badkamer
Ochquote:
ik weet het zelfrijden is hell momenteelquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb uitgerekend dat het zelf rijden van een auto met de huidige benzine prijzen en all risk verzekering (ja die is nodig) me maar 40 euro minder kost per maand. En dat is dan voor een volvo s40.
Valt me een beetje tegenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nee, ik ga je niet helpen Joene.
Als je voor een auto zo'n grote lening afsluit is het wel een beetje suf.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ochvoor zoiets moois wat geld van de bank halen is ook geen zonde
![]()
Ik rij 30.000 in een jaar. En dan is het met de huidige prijs nog wel redelijk te doen. Maar ik heb regelmatig 80 euro neergelegd voor een volle tank. 1.49 per literquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het zelfrijden is hell momenteel
ben ook zeer blij met mn schoon leasewagen.
Dat zou ik idd ook niet doen , waardevermindering gaat rap met een wagen waarmee dagelijks flink km's wordt gereden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je voor een auto zo'n grote lening afsluit is het wel een beetje suf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |