Gek!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist lopend afgelegd richting de shell.
Zou helemaal terecht zijn! ;Dquote:Op woensdag 20 september 2006 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uhuh..
Je zit vast weer te borrelen.
Ah. Bekant een dag verspild, en je kunt niks extra dus?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteren tijdens de borrel gehoord dat ik vandaag een volkomen nutteloze cursus had. Die is nu net afgelopen.
chat cursussen helemaal.quote:
Ach zo heb ik leren tikkenquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach zo heb ik leren tikken
Blind tikken..
Maar vandaag de dag is iedereen op zoek naar een neukdate via chatboxen
Nou ik verveel me dood daarom hang ik er rond..quote:
We hebben een nieuw elektronisch dossier systeem, maar mijn afdeling gaat dat niet gebruiken. Om de doodeenvoudige reden dat het voor ons helemaal niet noodzakelijk is.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah. Bekant een dag verspild, en je kunt niks extra dus?
Prachtig, die red tape.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben een nieuw elektronisch dossier systeem, maar mijn afdeling gaat dat niet gebruiken. Om de doodeenvoudige reden dat het voor ons helemaal niet noodzakelijk is.
hendig sjiek weer ,en ik had trek in zo een flesje energy drink.quote:
Ach, het was weer een groot feest en we kregen lunch aangeboden. Misschien wil ik af en toe nog wel eens wat opslaan in dat dossier.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Prachtig, die red tape.
Ende Neucken...?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik verveel me dood daarom hang ik er rond..
Bietje ouwehoeren enzo..
Maar ben nu al 6 keer in een half uur benaderd voor een date..
En misschien wel meer.. Zo begint dat dan..
NEE OPHOEREN!!!
Dat dan weer wel.. Net even het machtige Ricoh Flonder gecheckt! Alles was goed!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef Joene het volgende:
[..]
hendig sjiek weer ,en ik had trek in zo een flesje energy drink.
Mooi zonnetje erop of net aan schaduw ?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. Net even het machtige Ricoh Flonder gecheckt! Alles was goed!
Hoor ik daar neuken?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach zo heb ik leren tikken
Blind tikken..
Maar vandaag de dag is iedereen op zoek naar een neukdate via chatboxen
Allebei zelfs!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooi zonnetje erop of net aan schaduw ?
Mits nuecken!quote:
Do tell...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef Ripley het volgende:
Dat gezeik van die "collega's ook af en toen
![]()
Jullie gaan kopen?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
Hmmmpf iemand heeft een bod gedaan op het huis dat ik wil hebben. hmmmmpf.
Dat hoorde je wel ja.. !quote:
Hoeveelste poging is dat ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Goeienavond! Ik log tegenwoordig voor http://www.badmofo.nl
Dus als je me kwijt bent dan zit ik daar. ok?
Had je niet zelf een x aantal logs ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Poging voor wat? Mensen willen me graag hebben heer Knut. Boost in pageviews hč.
LMK heb ik verkocht.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Had je niet zelf een x aantal logs ?
likmijnkanaal ? En nog wat andere dingen ?
De ouwe lui gaan vroeg slapen hequote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Beetje jammer dat hier in den avond niemand meer zit
Mja.. ik wel.. maar omdat er dan meestal niemand is.. post ik hier nietquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Beetje jammer dat hier in den avond niemand meer zit
Nou posten dan!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja.. ik wel.. maar omdat er dan meestal niemand is.. post ik hier niet![]()
Blogsletjequote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou posten dan!
Even een nieuwe log schrijven.
Ahh!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou posten dan!
Even een nieuwe log schrijven.
ahh lekker daggie gehad dusquote:Op donderdag 21 september 2006 00:54 schreef Jerruh het volgende:
zo, terug van robodock en dagje amsterdam!
zijn er nog sappige roddels?!
Beelenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:56 schreef Armageddon het volgende:
Roddels? Morgen gaat bange frans en giel "bakfiets" geelen er aan op GS.
Jerruhquote:Op donderdag 21 september 2006 00:54 schreef Jerruh het volgende:
zo, terug van robodock en dagje amsterdam!
zijn er nog sappige roddels?!
het was een heerlijke dag!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh lekker daggie gehad dus![]()
doe eens een roddel poging![]()
Moet je niet bij mij zijn..quote:Op donderdag 21 september 2006 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was een heerlijke dag!
en ik ben slecht in roddels dus ik wil ze horen!!
ik dus ookquote:Op donderdag 21 september 2006 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn..
Ik hoor ze altijd het laatst
Kut is dat soms wel.. maar aan de andere kant.. roddels boeien mij nietquote:
Er is zelfs een voorlopig koopcontract met die mensenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Jullie gaan kopen?
En zijn de kopers al accoord met het bod?
En is het verkoop per opbod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |