quote:
Size doesn't matter! (tot op bepaalde hoogte danquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even for the record: daar kunnen mijn meisjes niet tegenop heur
Wehehe. Waarom wou hij niet mee en wat voor afsprakenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor de D. kun je Dennis invullen. Meer details ken ik niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even for the record: daar kunnen mijn meisjes niet tegenop heur
We kunnen niet allemaal zulke grote hebben hequote:
Mij hoor je ook niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zulke grote hebben he
Maar ik heb niks te klagen verder hoor
Geen idee waarom hij niet mee wou. En kennelijk was hij niet op tijd bij de klant waar hij de hele dag zou blijven. Hij liep namelijk op kantoor rond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef Knut het volgende:
Wehehe. Waarom wou hij niet mee en wat voor afspraken.
Veel succesquote:
Hier hebben we elke vrijdag borrelquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil ook een maandborrel.
Trouwens borrels en receptionistes gaan niet samen.
Ja op mijn vorige werk ook. Dat liep elke week uit de klauwen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier hebben we elke vrijdag borrel
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging dan ook over de drank en de hapjes. Hebben het een keer gepresteerd dat de borrel om 16:30 begon en zaterdagmiddag zaten we er nog.![]()
jesters je weet.quote:
En of ik dat weetquote:
Die heeft zichzelf gemaakt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Astra afgelopen Arma?
Nu moet ie alleen nog gaan praten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf gemaakt.![]()
Tis net KITT van the night rider.![]()
Hoe lichtverteerbaar zijn schoenen eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ie dat gaat doen dan vreet ik mijn schoenen op.
Niet echt licht volgens mij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef -B- het volgende:
[..]
Hoe lichtverteerbaar zijn schoenen eigenlijk?
Ik vinnut ook niks Q. zo een hendig sjieke hypotheek met een bijbehorende bult stenen , een stationwagen een vrouw en een hond.quote:Op woensdag 20 september 2006 06:51 schreef Q. het volgende:
Ieuw, volwassen.
Nee das dennism.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, eens even de pubers wat bijgebracht over het niet roken en even in contact gekomen met DennisMoore. Is dat niet die lutser van een broer van Vixen?
naja gewoon.quote:
Ah ok!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee das dennism.
DennisMoore is gewone Fok!homo.
Ik snap helemaal niks van deze post.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, eens even de pubers wat bijgebracht over het niet roken en even in contact gekomen met DennisMoore. Is dat niet die lutser van een broer van Vixen?
Das ook de bedoeling!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van deze post.
Ik sluit me aan bij JKquote:Op woensdag 20 september 2006 09:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van deze post.
Nee ik sliep nogquote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jullie zijn toch niet aan het werk, hè?
Ja deze ochtend wel!quote:
Fok!kerweg was dichtbevolkt toen ik er overreed.quote:
Helaasch wel... veel besproken de laatste paar dagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Veel succes dan maar weer.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja deze ochtend wel!
Morgen weer normale tijd bed uit..
Op naar een sollicitatie
Ik heb hem zojuist lopend afgelegd richting de shell.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fok!kerweg was dichtbevolkt toen ik er overreed.
Ik welquote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |