Had je niet zelf een x aantal logs ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Poging voor wat? Mensen willen me graag hebben heer Knut. Boost in pageviews hč.
LMK heb ik verkocht.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Had je niet zelf een x aantal logs ?
likmijnkanaal ? En nog wat andere dingen ?
De ouwe lui gaan vroeg slapen hequote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Beetje jammer dat hier in den avond niemand meer zit
Mja.. ik wel.. maar omdat er dan meestal niemand is.. post ik hier nietquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Beetje jammer dat hier in den avond niemand meer zit
Nou posten dan!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja.. ik wel.. maar omdat er dan meestal niemand is.. post ik hier niet![]()
Blogsletjequote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou posten dan!
Even een nieuwe log schrijven.
Ahh!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou posten dan!
Even een nieuwe log schrijven.
ahh lekker daggie gehad dusquote:Op donderdag 21 september 2006 00:54 schreef Jerruh het volgende:
zo, terug van robodock en dagje amsterdam!
zijn er nog sappige roddels?!
Beelenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:56 schreef Armageddon het volgende:
Roddels? Morgen gaat bange frans en giel "bakfiets" geelen er aan op GS.
Jerruhquote:Op donderdag 21 september 2006 00:54 schreef Jerruh het volgende:
zo, terug van robodock en dagje amsterdam!
zijn er nog sappige roddels?!
het was een heerlijke dag!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh lekker daggie gehad dus![]()
doe eens een roddel poging![]()
Moet je niet bij mij zijn..quote:Op donderdag 21 september 2006 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was een heerlijke dag!
en ik ben slecht in roddels dus ik wil ze horen!!
ik dus ookquote:Op donderdag 21 september 2006 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn..
Ik hoor ze altijd het laatst
Kut is dat soms wel.. maar aan de andere kant.. roddels boeien mij nietquote:
Er is zelfs een voorlopig koopcontract met die mensenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Jullie gaan kopen?
En zijn de kopers al accoord met het bod?
En is het verkoop per opbod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |