Ik ook niet nee. Kun je veel te veel andere leuke dingen van doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Mijn zichzelfreparerende slopel gekocht voor 500 euro doet het anders prima. Ga toch geen 70.000 euro voor een auto uitgeven. Al had ik een miljoen dan deed ik het nog niet.
Dus je komt stucen, tof !quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:07 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz
Impulsquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je voor een auto zo'n grote lening afsluit is het wel een beetje suf.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Kun je veel te veel andere leuke dingen van doen
Klopt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1 keer Knut. 1 keer.Ik zie trouwens meer nieuwe auto's langs de kant van de weg staan dan oude auto's. Moet je maar eens op letten.
Huren is okayquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik wil er ook nog eens bijzeggen dat ik dus niet zelf de auto koop voor dat bedrag
Ik lease een auto. Groot verschil
leasen is wel okay!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik wil er ook nog eens bijzeggen dat ik dus niet zelf de auto koop voor dat bedrag
Ik lease een auto. Groot verschil
Goeie tip , Rip.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:22 schreef Ripley het volgende:
Alleen niet drinken en rijden he, knut
elke dag bij de bazar eten om te kijken of die hunk nog steeds flirtquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Kun je veel te veel andere leuke dingen van doen
Ik vrees wel dat dat er zo een is die niet zijn mond open moet doen. Maar het uitzicht is leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
elke dag bij de bazar eten om te kijken of die hunk nog steeds flirt.
Schoffelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Och,
Je bent maar 1 jaar je rijbewijs kwijt en 60 uur schoffelen. 4 bezoekjes aan de CBR psychiater en 4 keer bloed prikken.
Valt best mee allemaal.
hij is alleen wel erg kleinquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat dat er zo een is die niet zijn mond open moet doen. Maar het uitzicht is leuk
Ik vind klein niet ergquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is alleen wel erg klein
maar goed, wel lekker lichaam!
volgende keer moeten we alleen meer eten bestellen, want hij kwam maar 1 keer aan ons tafeltje.
Vertelquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:46 schreef Tally het volgende:
Weet je he..
Dat ik best wel toffe ouders heb
nee weet nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:46 schreef Tally het volgende:
Weet je he..
Dat ik best wel toffe ouders heb
hehe lieve bolleboos van me!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind klein niet erg
En goeie tactiek
Ja! Echt hoor! Na de beurs heb ik weer geld en tijd en dan moeten we daten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe lieve bolleboos van me!![]()
.
we gaan dus maar snel weer daar uit eten.
Wat een cliffhangerquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijgt een collega hier op de gang net een uitbrander van een manager, omdat deze afspraken niet zou zijn nagekomen. Dat doe je dus niet zo. Ik loop even het kantoortje van de manager in. Tot zo.
Oe, details!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijgt een collega hier op de gang net een uitbrander van een manager, omdat deze afspraken niet zou zijn nagekomen. Dat doe je dus niet zo. Ik loop even het kantoortje van de manager in. Tot zo.
Ik heb gister een Ipod Nano gehadquote:
Arma lekkertje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Tallybeeb!
Euhmz... Gefeli?quote:
quote:
Veel succes trouwens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Was niet lullig bedoeld mop.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo maar n00b![]()
Ik heb het er nooit over gehad met mn ouders ofzo![]()
En die dachten goed te doen door mij zo'n ding te geven![]()
![]()
Het was geen bekende van jou. Die zit in China nu, maar dat wist je al. De desbetreffende manager trof ik niet in zijn kantoortje. Hij was meteen na de uitbrander de deur uitgelopen om te lunchen. Ik heb hem een vriendelijk mailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef Knut het volgende:
Oe, details!
Ik zou heel blij zijn met een Ipod Nano van mijn oudersquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zo maar n00b![]()
Ik heb het er nooit over gehad met mn ouders ofzo![]()
En die dachten goed te doen door mij zo'n ding te geven![]()
![]()
Pfffff. Had een mooie voor mij geweest die manager.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was wel de grootste idioot van kantoor die hij een uitbrander gaf. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:49 schreef Armageddon het volgende:
Pfffff. Had een mooie voor mij geweest die manager.
Wat zei ie dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was wel de grootste idioot van kantoor die hij een uitbrander gaf. Maar dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |